КП "Електроавтотранс"

d324co

Well-Known Member
Приватизировать или нет город же решает?
Теоретически - да. А практически - конкретные люди, а не абстрактный город. И решение они будут принимать в СВОИХ интересах. А на интересы простых людей им насрать. В крайнем случае - немного отстегнут СМИ, чтоб те повесили людям лапшу на уши.
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Приватизировать или нет город же решает?
Если владельцем КП является СМР, то скорее всего ФДМ (фонд держ. майна) вряд ли сможет выставить КП на приватизацию.
Как говаривал дядя Федор: "Чтобы продать что-то ненужное нужно вначале купить что-то ненужное", а значит ФДМ не может выставить на продажу имущество, которым фонд не владеет.

Но это так, чисто логические рассуждения. Лучше, если на эту тему выскажется юрист, с опытом по гос. предприятиях и этих процедурах.
 

arnisumy

Well-Known Member
Кабмін ввів монетизацію пільг на проїзд
You must be registered for see images

Кабінет Міністрів ввів монетизацію пільг на проїзд усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах.

Відповідне рішення уряд ухвалив на засіданні в середу.

Фінансування витрат з надання обготівкованих пільг здійснюється за рахунок місцевих бюджетів.

Розмір щомісячної виплати готівкових коштів протягом двох місяців з дня набрання чинності постанови затверджують обласні та Київська міська державна адміністрація.

Їх розмір визначається шляхом множення середньої вартості проїзду в міському комунальному транспорті на 30 поїздок.

Також Кабмін затвердив порядок надання таких пільг у готівковій формі.

Його дія поширюється на окремі категорії громадян, які мають право на пільги на проїзд.

Органи місцевого самоврядування можуть розширити перелік таких осіб.

Для осіб, які мають право на кілька пільг, призначається щомісячна готівкова виплата найбільшої з них.

Розмір таких виплат не враховується при розрахунку загального доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги.

Для осіб, які мають право на пільги з оплати проїзду на міжміських маршрутах, розмір виплат збільшується на 20%.

Для осіб з інвалідністю 1-ї, 2-ї групи і дітей з інвалідністю, які навчаються у вищих навчальних закладах, закладах загальної середньої та професійної освіти, розмір виплати подвоюється.
 

Andy

Well-Known Member
Это значит, что за проезд теперь платят все?
 

d324co

Well-Known Member
Розенко дал "несколько уточнений относительно некорректно "разогнанной" вчера волны по монетизации льгот на транспорте для всех категорий льготников":
1. Льготы будут предоставляться или в безналичной (как сейчас) или наличной форме. Это норма закона.
2. Решение о "монетизации льгот" будет принимать исключительно местный орган власти. Несмотря на то, что льготы на транспорт сейчас финансируются из местных бюджетов, Кабинет Министров предоставил право именно местным органам решать вопрос о безналичной / монетизированной форме льгот.
3. Только тогда, когда местный совет примет решение о "монетизации", вступает в действие и "Порядок предоставления льгот в наличной форме ...", который вчера был одобрен Правительством.
4. Никаких ограничений в "30 поездок в месяц" правительство вчера не утверждало. Это дезинформация, которая вчера активно крутилась в СМИ. Вчера правительство утвердило минимальные социальные нормы. Это гарантия, ниже которой местный орган власти не имеет права рассчитывать монетизированную выплату льготнику. Права человека должны быть защищены от произвола местных чиновников.
5. Органам местного самоуправления предоставлено право устанавливать любое количество поездок для льготников, но не менее минимальной социальной нормы. То есть, если местный совет примет решение о монетизации льгот, он должна установить и соответствующие социальные нормативы.
 

d324co

Well-Known Member
Вчора під час засідання комісії з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, енергозбереження начальник відділу транспорту зв'язку і телекомунікаційних послуг Сергій Яковенко представив звіт про підсумки реалізації комплексної цільової програми розвитку пасажирського транспорту м Суми за 2017 рік.

За його словами, за бюджетні кошти в минулому році було проведено капітальний ремонт двох тролейбусів на суму 1 млн 259 тис. грн. Значна частина коштів пішла на придбання нового транспорту. Через систему «Прозорро» було придбано 4 нові тролейбуси на суму 17 млн 460 тис. грн., 5 автобусів середньої місткості загальною вартістю 9 млн 866 тис. грн і 4 автобуси великої місткості на суму 15,4 млн грн.

Майже півмільйона було витрачено на ремонт двох ям для огляду транспортних засобів. Також було відремонтовано 20 осередків тяглових підстанцій на суму 2 млн 843,4 тис. грн. На компенсацію різниці між встановленими та економічно обгрунтованими тарифами міськбюджету довелося розщедритися на 9,36 млн. грн.

Ще 2 млн 658 тис. грн. було направлено на погашення заборгованості за спожиту електроенергію, а також на придбання GPS-навігаторів. Варто відзначити, що 4 з них вже через рік роботи вийшли з ладу. Як з'ясувалося, за гарантією їх відремонтувати також не можуть, оскільки вона вже закінчилася. Що стосується приладів відстеження руху, ними КП «Електроавтотранс» забезпечене приблизно на 95-96%.
 

vitalek_87

Active Member
Подскажите где можно почитать про права и обязанности контроллеров (не кондукторов)
 

Fil 74

Well-Known Member
Директор КП «Електроавтотранс» Віталій Однорог за підсумками 2017 року задекларував 270 167 грн. зарплати за основним місцем роботи та 490 500 грн. доходу від відчуження цінних паперів і корпоративних прав. Йдеться про 45% ТОВ ЕПФ «Канон», корпоративні права на яку відображені в його декларації за 2016 рік.
Йому належить будинок площею 129 кв. м, дві земельні ділянки в Сумах (площею 1000 кв. м. і 566 кв. м.) і автомобіль Hyndai H-1 2011 випуску.
Дружина Віталія Однорога Наталія задекларувала 997 133 грн. доходу від заняття підприємницькою діяльністю. Їй належить квартира площею 46 кв. м.
Нагадаємо, Віталій Однорог очолює КП «Електроавтотранс» з 16 травня 2016 р. До цього з 11 березня він був у статусі в.о. керівника. За підсумками 2016 року його задекларував 135 650 грн. зарплати, а його дружина — 621 223 грн. доходу від підприємницької діяльності.

Джерело:
Риторический вопрос: Зачем этому человеку( В. Однорог) КП «Електроавтотранс» , если основной доход у него из другого источника?
Имеет ли смысл эффективно развивать КП или "уложить" его в угоду частным интересам?
 

d324co

Well-Known Member
видимо, он очень ценный кадр, если зарплата возросла с 135 650 грн до 270 167 грн
 
Зверху