ПРОТИСТОЯННЯ... [блог новин в УКРАIНI та свiтi]

Loner

Well-Known Member
Еще
Вот и дождались: уже прямым текстом: Каждый, кто мешает нам воровать - враг Украины. Ублюдки переплюнули даже Яныка с его "козлами"...

You must be registered for see images


Еще
Кто много ворует , а тем более с рентабельностью в 450 процентов , тот вообще не виноватый или на крайняк -почти...

You must be registered for see images
 

Loner

Well-Known Member
Роман Бочкала
21 мин. ·

Что и требовалось доказать... Помните я писал, что "Антонов" продолжает сотрудничать с российской авиакомпанией "Волга-Днепр"? Той самой, что перевозит военные грузы. На "Антонове" тогда отреагировали - журналист врёт. Но я доказал документами, что врет "Антонов". И вот теперь официальное признание. Таки да - сотрудничаем. И вот пока мы тут обсуждаем эту новость, восемь сотрудников "Антонова" продлевают ресурс российскому военно-транспортнику. Интересно уточнить, кто же эти "уполномоченные министерства и ведомства", с которыми якобы согласованы данные действия "Антонова". Считаю абсолютно недопустимым в условиях военного конфликта, чтобы украинские специалисты, носители гостайны, находились на вражеской территории, ещё и с целью усиления потенциала противника. Вот из-за таких вот полумер мы и воюем уже четвёртый год! И, судя по крайне пассивной позиции соответствующих должностных лиц, "воевать" ещё будем долго.
 

Loner

Well-Known Member
"Антонов" пояснив, чому співпрацює з Московією
3.11.2017 - 14:33

You must be registered for see images


Державне підприємство "Антонов" підтверджує свою співпрацю з російською компанією "Волга-Днепр", але підкреслює, що це відбувається виключно відповідно до законодавства України та міжнародних авіаційних правил.
Про це у п'ятницю прес-служба компанії.
"Державне підприємство "Антонов", є розробником авіаційної техніки та, відповідно, утримувачем сертифікатів типу літаків "Ан", зокрема, транспортного літака Ан-124-100 "Руслан". Саме тому збільшення ресурсів цієї авіаційної техніки – прерогатива виключно ДП "Антонов", - повідомили у компанії.
Там зазначили, що невиконання "Антоновим" і Україною обов’язків, обумовлених цілою низкою міжнародних правил та вітчизняним законодавством, призведе до застосування відповідних міжнародних санкцій. Зокрема – до заборони міжнародних польотів літаків марки "Ан", а також до передачі функцій розробника іншим органам, вповноваженим країною-експлуатантом повітряних суден (ПС).
"Невиконання своїх прямих обов'язків підтримувати цивільні літаки марки "Ан" призведе до втрат ліцензій розробника, дозволів на авіаперевезення та втрат ринків", – зазначили на підприємстві.
У компанії зазначили, що відповідно до чинних міжнародних стандартів та установчих матеріалів у галузі підтримання льотної придатності, які викладені в Додатку 8 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію ICAO "Льотна придатність повітряних суден" та в Керівництві ICAO з льотної придатності, Doc 9760, організація-розробник залишається відповідальною за збереження цілісності конструкції літака. Для відомств цивільної авіації представники організації-розробника зобов’язані залишатися контактними особами при вирішенні проблем, які можуть вимагати розробки корегувальних заходів.
Крім цього, як стверджують у ДП "Антонов", організація-розробник зобов’язана постійно оцінювати цілісність конструкцій своїх літальних апаратів протягом всього терміну їх експлуатації. За результатами такої оцінки вона повинна розробляти і видавати інформацію, що доповнює чинні програми технічного обслуговування, з метою виявлення пошкодження конструкції до того, як воно стане проблемним для всього парку. Така інформація повинна грунтуватися на матеріалах аналізу, випробувань та досвіду експлуатації і включатися до програми збереження цілісності конструкції (Doc 9760, частина V, п. 2.7.3.1). Вказівки з підтримання льотної придатності також розробляються організацію-розробником виробу авіаційної техніки, наголосили у компанії.
"Саме з метою дотримання своїх зобов’язань, за міжвідомчим узгодженням з повноважними міністерствами та відомствами України, згідно з листом-роз’ясненням Держекспортконтролю України, на договірній основі фахівці ДП "Антонов" виконають роботи з оцінки технічного стану літака Ан-124-100 "Руслан" ТОВ "Авіакомпанія "Волга-Днепр", що не входить до переліку компаній, до яких згідно з рішенням РНБО України застосовуються санкції. Зазначений літак має Свідоцтво про реєстрацію цивільного ПС та може використовуватися тільки з метою забезпечення потреб громадян та економіки. Таким чином, ДП "Антонов", як розробник авіаційної техніки, діє відповідно до чинного законодавства України та міжнародних авіаційних правил", - зазначається у повідомленні.
У компанії також нагадали, що з 2016 року повністю припинено співробітництво між ДП "Антонов" та ТОВ "Авіакомпанія "Волга-Днепр" в напрямку надання послуг з повітряних перевезень великогабаритних та нестандартних вантажів.
Раніше у п'ятницю російське видання "Комерсант" повідомило, що Росія і Україна ведуть закриті переговори про продовження льотної придатності літаків Ан-124-100 "Руслан".
За словами співрозмовників видання, українське державне підприємство "Антонов" може погодитися продовжувати льотну придатність літаків російської компанії "Волга-Днепр" в Ульяновську, хоча співпрацю країн в авіапромі було перервано після російської агресії.
ДП "Антонов" вийшло із українсько-російського спільного підприємства "ОАК – Антонов" і припинило обслуговування літаків російського перевізника у вересні 2015 року.
У парку російського перевізника - 12 "Русланів", які виконують чартерні вантажні рейси, водночас утримувачем сертифіката літака залишається "Антонов".
 

Loner

Well-Known Member
СБУ знищила оригінал відео з "рюкзаками Авакова" – джерело
П'ятниця, 3 листопада 2017, 12:02

You must be registered for see images


Служба безпеки знищила оригінал відео прихованої зйомки з кабінету екс-заступника глави МВС Сергія Чеботаря, яке фігурує у справі "рюкзаків Авакова".
Про це, з посиланням на поінформоване джерело в МВС, йдеться у статті " ".
Як розповідають наближені до Авакова джерела, міністр впевнений, що "справа рюкзаків" розвалиться у суді, бо підозра в основному базується на монтованому відео.
"А оригіналу не існує. Його просто немає. СБУшники, коли відео вилізло в інтернеті, перелякались і знищили як оригінал відео, так і камеру, на яку його записали", – переконують у міністра МВС.
"А без початкового відео довести, що на змонтованому відео правда, а що монтаж – неможливо", – додав співрозмовник з оточення Авакова.
Як відомо, 31 жовтня 2017 року до сина міністра внутрішніх справ Арсена Авакова Олександра державних коштів при закупівлі рюкзаків Міністерством внутрішніх справ України для Нацгвардії у 2014 році.
Згодом НАБУ коштів у справі, яка стала відомою як "рюкзаки Авакова".
Зокрема, сина глави МВС Олександра Авакова, екс-заступника міністра внутрішніх справ України Сергія Чеботаря та представника фірми-переможця тендеру з постачання рюкзаків – харків'янина Володимира Литвина, який у 2014 році керував ІТ-компанією "Turboseo".
1 листопада Солом'янський райсуд Києва Олександра Авакова під особисте зобов'язання.

та під особисте зобов'язання та зобов'язали одягнути електронний браслет.
 

Loner

Well-Known Member
В деле осужденного к 13 годам пограничника наметилась положительная перспектива - нардеп Луценко

В деле украинского пограничника Колмогорова, осужденного к 13 годам заключения за обстрел машины, прорывавшейся через блокпост, наметилась положительная перспектива. Об этом на своей Фейсбук-странице сообщил нардеп Игорь Луценко после встречи группы поддержки Колмогорова с генпрокурором Украины Юрием Луценко.
"...Генпрокурор по моему обращению решил лично вникнуть во все обстоятельства дела, что требовало времени. Поэтому, собственно, и произошел перенос с сегодня на понедельник - Генпрокуратуре необходимо было уточнить свою позицию в суде. За что однофамильцу спасибо. На сегодня есть определенный консенсус, что не может не радовать", - отметил И. Луценко.
По его словам, "с судебным следствием по делу есть существенные проблемы".
"Не было расследование роли самих пострадавших - правоохранители не выяснили, являются ли они коллаборационистами. А напомню, сейчас пострадавший сидит в России и выходит оттуда исключительно по скайпу. Согласитесь, не выяснить, пособник он террористов, или нет - это важно", - отметил И. Луценко.
При этом он указал, что "результаты служебного расследования (которое признало, что Колмогоров действовал правильно) не были учтены судом".
"Наконец, суд сообщал о проведении дополнительных экспертиз баллистики. Есть основания сомневаться в том, что на имеющихся экспертных выводах можно вообще-то решать. Не было установлено полностью, кто из военнослужащих где стоял во время стрельбы", - добавил И. Луценко.
Он подчеркнул, что "у нас сейчас лучшая перспектива - это вернуть дело на судебное разбирательство в апелляционную инстанцию". "И там уже тщательно провести судебное расследование. Это самый быстрый путь, по КПК", - считает И. Луценко.
"После отмены в кассации приговора в 13 лет, защита может ходатайствовать об изменении меры пресечения. Так что положительная перспектива есть", - заключил И. Луценко.
Как сообщалось ранее, в Мариуполе суд приговорил украинского пограничника остановить машину с нарушителями на блокпосту, в результате чего погибла женщина. Инцидент произошел 9 сентября 2014 года на блокпосту в районе Мариуполя. Военнослужащие заметили неподалеку от берега моря автомобиль, который мигал фарами, подавая какие-то сигналы, а затем направился в сторону блокпоста. На требование остановиться для проверки документов водитель нажал на газ автомобиля и пошел на прорыв. Несмотря на предупредительные выстрелы, скорость машины только увеличилась, после чего пограничники открыли огонь на поражение. "К сожалению, пассажирка транспортного средства погибла, а водитель, уроженец Донецка, не пострадал. Позже, после нескольких допросов, он выехал в Россию", - пояснили пограничники.
 

Loner

Well-Known Member
You must be registered for see images

Эти люди защищали ДАП
You must be registered for see images

А этот воровал
 
Зверху