ПРОТИСТОЯННЯ... [блог новин в УКРАIНI та свiтi]

Loner

Well-Known Member


Протягом понеділка, 31 жовтня, в районі проведення антитерористичної операції з боку російсько-окупаційних військ зафіксовано 22 випадки відкриття вогню по позиціях Збройних Сил України.
Про це інформує .
"На Маріупольському напрямку відбулось 11 обстрілів. В районах Гранітного, Лебединського, Гнутового та Новотроїцького противник вів вогонь з гранатометів, кулеметів, стрілецької зброї, а поблизу Широкиного і Степного – з мінометів калібрів 82 мм і 120 мм", - йдеться в повідомленні.
На Донецькому напрямку окупанти 7 разів порушували "режим тиші".
"Проти захисників "шахти Бутівка" було використано кулемети великого калібру, гранатомети різних систем, стрілецьку зброю, в Луганському – вогонь БМП, а в Авдіївці та Верхньоторецькому - міномети калібру 82 та 120 мм", - зазначили у прес-центрі.
На "луганському" фронті, за даними штабу, зафіксовано 4 збройні провокації: "Поблизу Кримського і Лопаскіного проти українських підрозділів бойовики застосовували гранатомети, кулемети, стрілецьку зброю, а в Нижньотеплому, окрім цього, вогонь вели ворожі снайпери".
 

Loner

Well-Known Member
Кінець казки. Вікно можливостей для реформ закривається
You must be registered for see images


Наступна спроба «прориву» настане не раніше середини 2020-х років
З огляду на політичну кон’юнктуру, а також на те, що відомо політичним економістам про періодичну появи «вікон» для здійснення глибоких реформ, заяви глав уряду та держави про двократне підвищення найнижчих зарплат пролунали дуже вчасно. Річ у тім, що хоча прибічники курсу реформ в уряді виглядають сповненими оптимізму, вікно можливостей для реалізації перетворень закривається. Цього року парламентарям, здається, ще буде запропоновано один масштабний пакет законів, розроблений за участю Лешека Бальцеровича та Івана Міклоша. А далі…
Насправді певні шанси вийти на наступне коло спіралі прогресу ще залишаються, але тепер це залежить, на жаль, від Брюсселя/Гааги та Вашингтона. Тільки там сьогодні можуть надати нові позитивні стимули для емоційного піднесення активної частини українського суспільства, його «прореформістського» авангарду, або «людей 14-го року» – шляхом виконання своєї частини «контракту», а саме надання українцям безвізового режиму із ЄС, остаточної ратифікації чинної де-факто Угоди про політичну асоціацію та глибоку і всеохоплюючу зону вільної торгівлі (DCFTA). А також після зміни американської адміністрації – посилення санкцій проти російського агресора і визначення оборонного аспекту американсько-українських відносин. Такі давно очікувані кроки ствердять Україну на шляху її суспільної та політико-економічної модернізації. Натомість їхня відсутність або подальше затягування давно назрілих рішень посилить позиції реакції, а також автоматично змусить українське керівництво змінити логіку управління країною.

Досягнення та втрати
З точки зору внутрішньої політики та глибини модернізації сьогодні є сенс зафіксувати досягнення та втрати. Бо інакше ми ризикуємо потонути в демагогії, яку природньо генерує захаращеність інформаційного простору уламками нездійснених (або реалізованих частково) проектів, обіцянок та ідей.
Саме по собі вікно можливостей зачиняється через існування психологічного порогу витривалості будь-якого соціуму, а також у країнах більш-менш демократичних через наявність виборчих циклів. Президентство Порошенка проходить зеніт, і значну частину цього періоду, паралельно із питаннями війни та економічних реформ, його політичний апарат витратив на консолідацію влади. Звісно, він не Вацлав Гавел, але порівнювати Порошенка із автократами та протодиктаторами різних історичних періодів безглуздо. У 2014 році українці власними зусиллями повернули державу до конкурентної демократії, зі шляху якої вона почала з’їжджати ще в жовтні 2010 року із «оксамитовим путчем» проти Конституції в редакції 2004 року.
Але…

You must be registered for see images



По-перше, другу частину президентського терміну чинна політична еліта вирішуватиме завдання утримання своєї влади в 2019 році. А різнобарвна опозиція – від праволіберальної «Самопомочі» до правопопулістських радикалів та новонародженого «Національного корпусу» – їй у цьому заважатиме. Це нормально. Від загальнонародного єднання 2014-2015 років залишилася громадянська нація, героїчна сага для світової історії, зміна зовнішньополітичного вектора і трансформація свідомості. А станова боротьба та політична тактика – це вже інше коло питань.
По-друге, виявилося, що гібридний тип демократичної республіки із поділом виконавчої влади на сфери відповідальності прем’єра та президента, широчезними привілеями парламенту як інституції та депутатів як його одиниць – об’єктивно несприятливий для втілення курсу швидких і глибинних соціально-економічних реформ. Адже для здійснення цілісної політики одна й та сама політична сила – уявімо, що вона ліберальна – мусить контролювати одночасно посади прем’єра і президента, прагнути до однопартійної більшості у Верховній Раді, мати достатні важелі впливу на судову гілку. Відповідно, після будь-яких виборів на цю діяльність, яка не має безпосереднього стосунку до прогресу, витрачається дуже багато часу. Занадто багато, як на критичний для країни момент іноземної воєнної агресії та її внутрішього союзника – організованої злочинності.
Опоненти цієї думки стверджують, що різнопартійні уряд і президент збалансовують один одного і це захищає права та свободи громадян. Так, можливо, але ідеальний баланс – це нуль руху, а гібридна система все одно суне до конфлікту і концентрації. І це стосується не тільки України, яка робила кроки в бік від демократії у 1999–2001, 2004-му, 2011–2013 роках. Подивіться на Польщу та Угорщину, що їх дедалі частіше обережно називають неліберальними демократіями.
 

Loner

Well-Known Member
Звісно, не можна виключати, що а) зовнішньополітичний прорив таки станеться і б) частково на хвилі ентузіазму, а частково керуючись власними прихованими ідеями про світобудову, президент Порошенко у 2017 році зробить ще кілька стрибків на довгі дистанції. Наприклад, буде вирішено питання про ринок землі сільгосппризначення. Але це «б» є малоймовірним. Як і будь-який нормальний поміркований політик, він прагнутиме переобратись на другий термін. До речі, наявність других термінів – це ще одне зло молодих демократій, у більшості латиноамериканських країн таку практику заборонено і президенти не стикаються із цією спокусою, а реалізують свою програму...
З точки зору соціологічних досліджень, політичний мандат влади на реформістський курс значно «потоншав». Свого часу треба буде підтверджувати його на виборах. Мінфін та Мінсоц сперечаються щодо пенсійного віку, наполеонівські плани одним законом перейти до страхової медицини відкладено, а очільники раптом помітили, що величезний сегмент працюючих українців роками існує в умовах, за термінологією ООН, wage-slavery («зарплатного рабства»).
Після отримання комунальних платіжок за жовтень і чергових спроб «оживити мерця» в Пенсійному фонді (Віктор Пинзеник, іронізуючи над сплеском турботи про соціальні стандарти, вказав, що за нинішньої системи ПФ має можливість виплачувати пенсії у розмірі 700 грн, а решту надає бюджет) – громадянам буде не до оплесків подальшим реформам, хай би чим вони були насправді.
Відповідно, враховуючи умови нав’язаної нам Росією війни, факт жалюгідного стану державних фінансів, а також фактор несприятливої політичної системи, зафіксуємо перемоги та поразки третього періоду модернізації (перші два: 1996–99, 2010–12).
Попри трамбуючу критику з усіх боків, усе ж вдалося зробити чимало.
Можна виділити такі напрямки.
Це скорочення (щоправда, переважно досить брутальним шляхом – за допомогою масштабної девальвації) питомої ваги держвидатків у ВВП до 29,8–30% у 2015–2017 рр. з 57–60% у 2013-2014 рр. Чим більша ця частка, тим повільніший темп розвитку, тим міцніша бюрократія, тим нахабніша корупція. Останній раз таку чистку держвидатків від баласту Україна проходила в 1996 році. Але тоді таким чином було придушено гіперінфляцію. У 2015-му ми пережили спалах галопуючої інфляції. Але і війни в 96-му не було.
Це, за більшістю оцінок, вдала реформа розподілу бюджетних доходів між центральною та місцевою владою. Слід сподіватись, її буде спокійно продовжено – зрозуміло, без «спеціальних статусів».
Це розширення публічного доступу до реєстрів власності та (як її частина) досягнення прозорості щодо кінцевих бенефіціарів та власників ЗМІ. Важливий крок у бік Європи.
Це створення патрульної поліції як «вітринної» реформи.
Це реформа системи державних закупівель ProZorro (при тому, що до неї виникають і виникатимуть зауваження концептуального характеру).
Це припинення політичної залежності від країни-агресора у сфері закупівель газу (при деякій залежності від доброї волі ЄС, низки країн-імпортерів і транзитерів газу серед країн – членів ЄС).
Це скорочення (майже вдвічі) податкового тиску на заробітну плату (ефект поки що неясний, слід почекати, але от тиск потреб ПФ на витрати бюджету поступово посилюється).
Це модернізація системи кваліфікацій у вищій освіті і фундаментальна оптимізація (вперше) державного замовлення у цій галузі. Тепер виші пливуть у безкрайньому морі університетської автономії, а держава махає їм з берега хусточкою. Їх оточує стихія ринку, моральний закон і зоряне небо. Тому багато – потоне. Туди їм і дорога.
Це оборонна реформа (її глибина неясна, але виявилася достатньою для схвалення на Варшавському саміті НАТО), крім того, якщо кейнсіанці (прихильники стимулювання економіки державою) хоч у чомусь мають рацію, оборонне замовлення має проявитися як тригер зростання ВВП.
Це епічне держслужбовців і депутатів, запровадження кримінальної відповідальності за приховування ними такої інформації, як частина реформи державної служби (загалом досить суперечливої).
Це пакет інших законодавчих і регуляторних змін пов'язаних з вимогами щодо ратифікації Угоди про політичну асоціацію та зону розширеної і поглибленої торгівлі між Україною та ЄС (судити про результати і досягнення у цій сфері поки що рано).
Це ліквідація відомчих суперпенсій, введення верхнього порогу (що мало би деяким чином полегшити становище Пенсійного фонду, але обґрунтовано судити про ефект нині складно).
Це спрощення державної реєстрації іноземних інвестицій.
Це багато в чому розчищення завалів у банківському секторі завдяки допомозі Заходу та реструктуризації зовнішньої заборгованості, хоча її алгоритм критикується частиною спеціалістів (але ситуація з валовим і державним зовнішнім боргом зі зрозумілих причин не покращилася).
Отже, з огляду на умови війни – це таки багато. Але навіть з урахуванням умов і рекордних воєнних витрат України все ж недостатньо. Поразок теж чимало.
Ключових – сім.
Так, залишається не до кінця врегульованим земельне питання. Відповідно, збільшення цивілізованих інвестицій до сектора АПК сумнівне.
Галузь охорони здоров'я здебільшого деградувала до епохи Теофраста Бомбаста Парацельса і Мішеля де Нострадама.
Похмурими є перспективи солідарної системи пенсійного забезпечення, а це зачіпає багато інших секторів. В Україні відсутній фондовий ринок, і без радикальних державних рішень (таких, як введення в публічний обіг великих пакетів акцій низки держпідприємств у рамках нормальної пенсійної реформи) він і не з'явиться. Структура надходжень до бюджету, серед іншого, нагадує колоніальну економіку 70-річної давнини: видобуток сировини, тютюн, «вогневий напій».
Приватизація провалилася – втім, і повинна була, оскільки приватизувати з метою залучення великих сум у ВКВ особливо й нема чого, а вже зовсім за копійки (як ОПЗ) – досить безглуздо.
Влада продовжує сваритися із самозайнятими, з IT-підприємцями, з працевлаштованими за кордоном (а це до $20 млрд щорічного вливання в економіку, за ці гроші, а не субсидії, приблизно до половини громадян і живе), власниками авто і охочими їх придбати (в результаті автівки десятками тисяч реєструють в інших країнах), при цьому безглуздо і нещадно переслідуючи контрабанду (якби ж то це вело до підйому власної промисловості, а не до зростання надприбутків системних імпортерів з того ж Китаю!) і тіньову зайнятість, ніби Україна – це Швеція чи Фінляндія з їхніми соціальними моделями.
Замість боротьби із корупцією – а вона може полягати лише в максимальній ліквідації держфункцій, прямого контакту громадян з чиновниками і такому ж радикальному скороченні державного регулювання – відбувається боротьба з корупціонерами (при цьому надбагаті продовжують досить легко уникати судових вироків). частково генеровано війною та економічним шоком, а частково – безпорадністю правоохоронних органів.
Нарешті, продовжує залишатися «річчю в собі». Виглядає так, що , при цьому вертикаль продовжує існувати, кількість законів зростає, що збільшує масштаб бізнесу юристів, але вся ця система продовжує бути відірваною від народовладдя і суспільство так само продовжує вважати її чужою і небезпечною.

Якщо казка закінчується, тоді що далі? Маємо сподіватись, стабілізація функціонування демократії із її циклами «праві-ліві», забезпечення помітних темпів збільшення економіки, обережне вдосконалювання конституційної системи, що враховує вимоги балансу політичної конкуренції та ефективного розвитку. А замість штурмових програм реформ – політичні програми відповідальних лідерів, які прагнуть влади для того, щоб їх втілювати. Адаптація України в західній системі координат і вихід з відсталої периферії. Можливо, це нудно. Але наступне вікно для спроби «прориву», штучного прискорення динаміки розвитку настане не раніше середини 2020-х років. І в помітно іншій Україні.

Максим Михайленко, для «Главкома»
 

Loner

Well-Known Member
You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach
 

Loner

Well-Known Member
Луга*дон продержится неделю, от силы – две
31.10.2016 20:47

You must be registered for see images


Из Луганска пришло сообщение, которое требует некоторого пояснения, с точки зрения общих тенденций. Итак, вчера, во временно
окупированном Первомайске, взорвался склад боеприпасов российских отпускников. Об этом сообщил ресурс Донпресс. Склад находился на территории индустриально-педагогического техникума, бывшего ПТУ № 31. По данным издания, все ПТУ используется россиянами как казарма для подразделений механизированного полка и роты радиоэлектронной борьбы.

Именно последнее уточнение личного состава, дает основание полагать, что там дислоцируются именно россияне из числа кадровых военных и «отпускников» из тех же ВС РФ. Дело в том, что на этой же территории находился комплекс РЭБ Р-330Ж «Житель». Это довольно свежая разработка комплекса РЭБ обеспечивает обнаружение и сопровождение источников радиосигналов. При этом, она способна ставить помехи каналов связи, включая спутниковую навигацию, управляющие сигналы БЛА и радиосвязь различных форматов, включая мобильную телефонию. Эффективно работает в радиусе 25 км, а по воздушным целям — до 50 км. Экипаж – 4 человека.

Как видим, 4 человека никак не могут составлять роту РЭБ. Скорее всего туда входят специалисты других профилей и наверняка – взвод охраны. Подобная техника, выходя из района базирования, обязательно оборудуется средствами аварийного подрыва и обеспечивается караулом для охраны и обороны. Наверняка рота и призвана осуществлять все необходимые мероприятия, в боевых условиях. Мало того, обороной такого объекта будут нагружены и смежные подразделения. Причем, эти подразделения должны быть безусловно «своими», а не «ЛНР» или подобные им. Отсюда вывод – комплекс РЭБ стоял в центре группировки, которая прикрывала его от любых способов воздействия противника. Вероятность того, что подрыв склада с боекомплекта был исполнен нашими спецами – крайне мал. Для этого достаточно было точно установить место дислокации склада и комплекса РЭБ, после чего артиллерия решила бы задачу несколькими выстрелами. Рисковать группой спецов именно для такого мероприятия, вряд ли кто-то решился бы. Другое дело, если бы задача состояла из захвата и вывоза «Жителя» на подконтрольную ВСУ территорию.

Таким образом, остается две правдоподобные версии происшествия. Первую можно охарактеризовать одним словом: «Покурили». Если бы речь не шла о кадровых военных, то эта версия могла быть основной, но не в этом случае. Вторая версия – намеренный подрыв боекомплекта, причем, основной целью был именно комплекс РЭБ. Такую диверсию могли легко совершить сами россияне, имеющие полную информацию о том, кто и что находится на объекте, а также – имеющие доступ к охраняемому объекту.

Но тут возникает вопрос: зачем? Мы несколько раз касались этой темы и предполагали, что реальный слив Донбасса предварят мероприятия, абсолютно неизбежные, в данной ситуации.

Как только станет понятно, что группировка войск в Лугандоне обречена, то начнется массовый отход на территорию РФ тех, у кого руки по локоть в крови и кого точно не будут брать в плен. У них просто не будет иного выхода, ибо сказано: «время разбрасывать камни и время их собирать». Так вот, разбросали они так много, что и собирать камни будут очень жестко. Отсюда – резкий драп в Россию. Но нужны ли они там? Просто представим, что в РФ вернутся люди, имеющие реальный опыт боевых действий и противостояния регулярной армии. Они уже давно прошли психологический барьер убийства своих людей.

«Полевые командиры» не раз и не два казнили не только пленных бойцов ВСУ, но и собственных подчиненных. То есть, в РФ у них рука уже не дрогнет. Кроме того, они имеют определенный авторитет у боевиков, которые легко и органично сплотятся в группировки, уже на территории РФ. В ситуации, когда реальный контроль над внутренней ситуацией в РФ у властей ослабевает, а это следует из лихорадочного наращивания количества карательных структур, такие люди – опасны и не должны выйти из Украины живыми.

Как мы теперь знаем, зачистка именно таких одиозных фигур, идет полным ходом. Причем, главный акцент делается именно на россиянах, а не на местных уб*юдках. Так что здесь зачистка идет полным ходом, и конечной ее целью является отсечение всего лишнего, а остаться должен только костяк регулярной армии, которая четко и без вопросов выполнит команду на отход, а внутри РФ с ними особых проблем не будет, ибо они жестко встроены в систему.

Технология вывода войск предполагает скоротечную операцию, в течение одной ночи. То есть, вечером россияне еще стояли как положено, а ночью стало известно о колоннах крытых грузовиков, уходящих в РФ. Только утром станет понятно, что кадровые военные РФ ушли, а за ними закрылась граница, со стороны России. К тому времени, на линию границы выдвинутся силы и средства, обеспечивающие заслон от обезумевшей толпы орков, которые осознали то, что произошло и легко представившие свои перспективы на ближайшую неделю.

Но тут есть важный момент, который следует учитывать – скорость вывода кадровых военных. Если это будет внезапная и скоротечная операция, которая до последнего момента будет держаться от «ополченцев», дабы те не устроили «пышные проводы», уходить надо налегке, бросив все, что будет сковывать движение или демаскирует именно выход.

Все старое железо будет брошено на месте, а с новым – надо будет решать. Россияне четко понимают, что после их выхода, Лугандон продержится неделю, от силы – две. Это будет зависеть от того, какие допустимые потери будут заложены в планирование боевых операций ВСУ и того, что станет делать местное население, осознав, что «время пришло». В любом случае, судьба Лугандонии уже предрешена и как следствие – в руки ВСУ попадут все те ништяки, которые были брошены ВС РФ.

Отсюда вывод: все, что не должно попасть в руки ВСУ следует либо вывести, либо уничтожить собственными силами. Вывод обязательно будет зафиксирован местными деятелями, что может привести и к без того напряженным отношениям между местными и россиянами, к открытой конфронтации. В таком случае, ВС РФ лишатся маневра на быстрый вывод своего личного состава. Раз так, критические образцы техники должны быть уничтожены под прикрытием работы ДРГ ВСУ. В этом случае, решается вопрос ликвидации данной техники и у местных не возникает лишних мыслей.

Таким образом, уничтоженный «Житель» стоит рассматривать, как возможный результат проведения именно такой операции. Если будут поступать данные о подрывах других подобных «игрушек» и одновременно продолжится ликвидация одиозных полевых командиров, то можно смело говорить о том, что Москва готовит реальный уход из Лугандона и мы наблюдаем осуществление подготовительных мероприятий. Пищет блогер Анти-Колорадос
 

Loner

Well-Known Member
Украинские власти задекларировали денег на сумму в 50% транша МВФ
20:28, сегодня

Анализ Е-деклараций показал, что наличными и на счетах в банках у народных депутатов и членов правительства находится более 12,7 млрд грн, сообщает со ссылкой на суммарные подсчеты данных поданных деклараций.
По подсчетам экспертов, в пункте 12 деклараций "Денежные активы" народные депутаты задекларировали средств на 12,3 млрд грн (в среднем денежных средств — 30,4 млн грн на одного депутата), а члены правительства задекларировали свыше 456 млн грн. Речь идет о наличных средствах и банковских счетах в национальной и иностранной валютах.
Последний полученный Украиной транш МВФ составил один миллиард долларов, а это за перерасчетом в национальную валюту составляет 25,6 млрд. грн.
Для сравнения в 2017 на финансирование программ для лечения людей, которые страдают онкологическими заболевания, ВИЧ/СПИД, гемофилией, вирусными гепатитами, рассеянный склерозом, сахарным диабетом, сердечно-сосудистыми и другие тяжелые заболеваниями выделят всего 6 млрд грн. Также в 2017 году планируется выделить 3,35 млрд грн на поддержку культуры.
"Страна" составила рейтинг , который возглавляет нардеп Вячеслав Константиновский, а у министра внутренних дел, согласно декларации, .
 

Loner

Well-Known Member
Украинцы задолжали за коммуналку более 12 миллиардов гривен
20:26, сегодня
Задолженность населения Украины за жилищно-коммунальные услуги по состоянию на сентябрь выросла на 26,6% и составляет в денежном эквиваленте 12,038 млрд грн. Об этом сообщает .

По данным , бюджетные средства в виде назначенных населению жилищно-коммунальных субсидий, начисленные в январе-августе 2016 года организациям, предоставляющим домохозяйствам услуги газоснабжения, существенно превышали стоимость фактически потребленных услуг.

Вместе с тем вследствие перерасчета неиспользованных сумм субсидий и возвращения их в государственный бюджет задолженность за услуги газоснабжения возросла и к концу сентября составляла 2,4 млрд грн.

Как отмечает ведомство, в целом в сентябре украинцы уплатили за жилкомуслуги 3,078 млрд грн, что составило 74,1% начисленной за этот месяц суммы.

Самый высокий уровень оплаты в сентябре-2016 зафиксирован в Одесской (104,9% с учетом погашения долгов предыдущих периодов), Ивано-Франковской (100%) и Днепропетровской (98,8%) областях, самый низкий – в Донецкой (37,5%), Черновицкой (38,4%), Сумской (47,4%) и Луганской (53,4%) областях.

Средние начисления за жилкомуслуги в стране на одного владельца лицевого счета с учетом потребления электроэнергии (из расчета 150 кВт-ч) в сентябре-2016 увеличились на 43,8 грн по сравнению с августом – до 526,3 грн.

Согласно данным Госстата, в январе-сентябре 2016 года с населением заключено 28,1 тыс. договоров о погашении реструктуризированной задолженности за жилкомуслуги на общую сумму 126,6 млн грн.

Как сообщала "Страна", . При этом общая сумма задолженности по выплате заработной платы увеличилась на 76,23 млн. грн.

Ранее сообщалось, что Нацбанк разрешил частным исполнителям .

Напомним, что мэр Луцка Николай Романюк, пригрозил жителям, которые не платят за коммунальные услуги, что . Об этом он сказал во время заседания горисполкома 7 октября.
 

Loner

Well-Known Member
Анна Гин
32 мин

Занимательная математика для самых маленьких.

Купюра номиналом 500 украинских гривен имеет размер 154×75 мм и весит около одного грамма. Суммарная наличка народных избранников – восемь миллиардов гривен.
То есть. Используя нехитрые школьные формулы, легко посчитать, что:
Купюрами из е-деклараций можно, например, выложить автомобильную дорогу от Киева до Парижа. Красиво, согласитесь.
Или заебенеть охуенную икебану от Столицы до городов Винница, Харьков, Одесса, Львов, Днепропетровск и Ужгород. Одновременно.
Если сложить гривневую наличку нардепов столбиком, то можно, минуя стратосферу, попасть в открытый космос. А если закопать в ямку, то реально достичь ядра Земли.
Если измерять в золотых батонах, то каждому украинцу достанется по полбуханки. А если в книгах, то всем по библиотеке, блядь..
 
Зверху