Loner
Well-Known Member
Кайтселійт? Який такий Кайтселійт? Внутрішні війська!
22.07.2015
З'ясувалося, ось що потрібно Україні, а не Кайтселійт
Війна триває, і навіть її завершення не гарантує нам зникнення воєнних загроз.
Зрозуміло, що Україні і для перемоги над Московією, і для запобігання іншим загрозам потрібно мати чисельний військовонавчений резерв і підготовлені для ведення територіальної оборони і партизанської війни збройні формування. Просто тому, що ми не маємо іншого способу збільшувати обороноздатність, зважаючи на наші економічні можливості.
З боку діячів парламентських політичних сил було багато розмов про територіальну оборону і підготовку населення до оборони країни. Було надано кілька проектів законів України, зокрема:
Законопроект "Про збройні сили територіальної оборони" просто додавав до Збройних Сил ще один вид, що в межах встановленої граничної чисельності Збройних Сил просто зменшувало чисельність і відповідно бойові можливості інших їх видів.
Решта два з тих законопроектів відповідали інтересам конкретних політичних сил і тому були свідомо непрохідними, бо ніхто не хоче давати такий вагомий важіль впливу іншим. Сенс аналізувати їх публічно буде лише тоді, якщо вони дійдуть до стадії обговорення у Верховній Раді, що зараз виглядає малоймовірним.
Можна згадати і чисельні емоційні
Але захоплення Кайтселійтом у пана А.Геращенка закінчилося одразу як партія, уряд і Верховний Головнокомандувач чітко проголосили, що озброєні громадяни для них не союзники, а вороги гірші за окупанта і діяти проти таких громадян вони будуть більш рішуче, ніж проти гібридного вторгнення Московії.
Наразі в наших парламентських елітах досягли певного компромісу і народили законопроект "Про територіальну оборону України". Він звичайно виявився зовсім не тим, чого чекали патріотично налаштовані громадяни і власники зброї.
Зупинюся на основному, що потрібно знати про нього пересічному громадянину, який не потрапляє до Збройних Сил та інших державних формувань (потрапити до них з суто економічних можливостей держави зможуть небагато громадян), але хоче бути готовим у разі вторгнення ворога захищати рідну землю.
Спочатку хотів дати розгорнутий аналіз, але з'ясувалося, що розгортати нема чого.
В ст.1 законопроекту вперше з'явилося поняття "рух опору", себто можновладці нібито визнають право громадян опиратися ворогу на законних підставах.
В організаційних основах територіальної оборони нема нічого принципово нового, все це було і раніше, лише розпорошеним по різних законах і підзаконних актах. Визначені організатори, керівники і заходи територіальної оборони.
В п.4 ст.6 законодавці хочуть дозволити громадянам добровільно віддати власну копійчину на територіальну оборони понад тих податків, які вони сплачують. Як це можна робити, а як не можна має визначати уряд.
В третьому розділі "Сили резерву територіальної оборони" ми починаємо шукати аналогії з резервістами Естонії, Литви, Швейцарії, Ізраїлю і ... не знаходимо. Просто пропонують збільшити резерв Національної гвардії України і створити в ньому нові частини. Себто резервісти як і раніше будуть готуватися до виконання завдань НГУ, прочитати про них можна
Щоб ви не мали сумнівів, в п.6 ст.11 вам нагадують, що командувач НГУ може вас в будь-який момент замість оборони вашого краю відправити будь-куди для виконання поставлених ним завдань.
Себто у разі непорозумінь з будь-якими місцевими робінгудами проти них можуть кинути не старих вовків колишніх ВВ, яких за звичкою часто не дуже любить населення, а швидко мобілізованих вчорашніх цивільних патріотів з іншої області, які мріяли знищувати війська Московії на рідній землі. З огляду на винахідливість постмайданної еліти, таке виглядає дуже схожим на правду.
Із повноважень органів державного і військового управління цікавими і знаковими для нас є лише одно. Керує територіальною обороною Генеральний штаб, а Сили резерву територіальної оборони чомусь створюються в НГУ. Це про те, що є в проекті закону цікавого для громадян.
Тепер про те, чого в ньому нема.
Головне, чого в ньому нема - нема громадянина, нема захисника країни. Є органи державного і військового управління, а громадянина нема.
Ви хотіли, щоб резервісти отримали як в Ізраїлі, Швейцарії, Естонії зброю і постійно тренувалися? Забудьте.
Райвійськком і командир частини НГУ визначать, кому і як тренуватися. Звичайно, зброя лише під час зборів. Як воно буде? Так само як і зараз - ніяк.
В ньому нема громади. Яка така громада? Ні, не чули.
В ньому нема воєнно-патріотичних об'єднань громадян, які зараз в ініціативному порядку замість всієї держави готують цивільних людей до збройного захисту країни. Не потрібні.
В ньому на відміну від закордонних аналогів нема нічого про резервіста. Просто тому, що будуть такі саме резервісти, як були у нас завжди, себто ніякі.
В ньому нема добровольців. Навіщо добровольці, якщо є райвійськком і двірники з повістками?
А якщо ви не потрапили до того резерву і захочете з власним карабіном з друзями власниками зброї готуватися до захисту країни?
Президент Порошенко вже чітко зазначив ваше місце:
Ось таке. Якщо хочете, щоб з вами не сталося так, як з мешканцями Луганська, Горлівки, Слов'янська, Краматорська, український Кайтселійт вам доведеться створювати самим, знизу, проти спротиву держави. Як, власне, був створений естонський.
22.07.2015
You must be registered for see images
З'ясувалося, ось що потрібно Україні, а не Кайтселійт
Війна триває, і навіть її завершення не гарантує нам зникнення воєнних загроз.
Зрозуміло, що Україні і для перемоги над Московією, і для запобігання іншим загрозам потрібно мати чисельний військовонавчений резерв і підготовлені для ведення територіальної оборони і партизанської війни збройні формування. Просто тому, що ми не маємо іншого способу збільшувати обороноздатність, зважаючи на наші економічні можливості.
З боку діячів парламентських політичних сил було багато розмов про територіальну оборону і підготовку населення до оборони країни. Було надано кілька проектів законів України, зокрема:
You must be registered for see links
You must be registered for see links
You must be registered for see links
Законопроект "Про збройні сили територіальної оборони" просто додавав до Збройних Сил ще один вид, що в межах встановленої граничної чисельності Збройних Сил просто зменшувало чисельність і відповідно бойові можливості інших їх видів.
Решта два з тих законопроектів відповідали інтересам конкретних політичних сил і тому були свідомо непрохідними, бо ніхто не хоче давати такий вагомий важіль впливу іншим. Сенс аналізувати їх публічно буде лише тоді, якщо вони дійдуть до стадії обговорення у Верховній Раді, що зараз виглядає малоймовірним.
Можна згадати і чисельні емоційні
You must be registered for see links
після відвідування ним Естонії і знайомства з тим, як вільні громадяни Естонії добровільно готуються захищати свою землю зі зброєю за підтримки Міністерства оборони.Але захоплення Кайтселійтом у пана А.Геращенка закінчилося одразу як партія, уряд і Верховний Головнокомандувач чітко проголосили, що озброєні громадяни для них не союзники, а вороги гірші за окупанта і діяти проти таких громадян вони будуть більш рішуче, ніж проти гібридного вторгнення Московії.
Наразі в наших парламентських елітах досягли певного компромісу і народили законопроект "Про територіальну оборону України". Він звичайно виявився зовсім не тим, чого чекали патріотично налаштовані громадяни і власники зброї.
Зупинюся на основному, що потрібно знати про нього пересічному громадянину, який не потрапляє до Збройних Сил та інших державних формувань (потрапити до них з суто економічних можливостей держави зможуть небагато громадян), але хоче бути готовим у разі вторгнення ворога захищати рідну землю.
Спочатку хотів дати розгорнутий аналіз, але з'ясувалося, що розгортати нема чого.
В ст.1 законопроекту вперше з'явилося поняття "рух опору", себто можновладці нібито визнають право громадян опиратися ворогу на законних підставах.
В організаційних основах територіальної оборони нема нічого принципово нового, все це було і раніше, лише розпорошеним по різних законах і підзаконних актах. Визначені організатори, керівники і заходи територіальної оборони.
В п.4 ст.6 законодавці хочуть дозволити громадянам добровільно віддати власну копійчину на територіальну оборони понад тих податків, які вони сплачують. Як це можна робити, а як не можна має визначати уряд.
В третьому розділі "Сили резерву територіальної оборони" ми починаємо шукати аналогії з резервістами Естонії, Литви, Швейцарії, Ізраїлю і ... не знаходимо. Просто пропонують збільшити резерв Національної гвардії України і створити в ньому нові частини. Себто резервісти як і раніше будуть готуватися до виконання завдань НГУ, прочитати про них можна
You must be registered for see links
Щоб ви не мали сумнівів, в п.6 ст.11 вам нагадують, що командувач НГУ може вас в будь-який момент замість оборони вашого краю відправити будь-куди для виконання поставлених ним завдань.
Себто у разі непорозумінь з будь-якими місцевими робінгудами проти них можуть кинути не старих вовків колишніх ВВ, яких за звичкою часто не дуже любить населення, а швидко мобілізованих вчорашніх цивільних патріотів з іншої області, які мріяли знищувати війська Московії на рідній землі. З огляду на винахідливість постмайданної еліти, таке виглядає дуже схожим на правду.
Із повноважень органів державного і військового управління цікавими і знаковими для нас є лише одно. Керує територіальною обороною Генеральний штаб, а Сили резерву територіальної оборони чомусь створюються в НГУ. Це про те, що є в проекті закону цікавого для громадян.
Тепер про те, чого в ньому нема.
Головне, чого в ньому нема - нема громадянина, нема захисника країни. Є органи державного і військового управління, а громадянина нема.
Ви хотіли, щоб резервісти отримали як в Ізраїлі, Швейцарії, Естонії зброю і постійно тренувалися? Забудьте.
Райвійськком і командир частини НГУ визначать, кому і як тренуватися. Звичайно, зброя лише під час зборів. Як воно буде? Так само як і зараз - ніяк.
В ньому нема громади. Яка така громада? Ні, не чули.
В ньому нема воєнно-патріотичних об'єднань громадян, які зараз в ініціативному порядку замість всієї держави готують цивільних людей до збройного захисту країни. Не потрібні.
В ньому на відміну від закордонних аналогів нема нічого про резервіста. Просто тому, що будуть такі саме резервісти, як були у нас завжди, себто ніякі.
В ньому нема добровольців. Навіщо добровольці, якщо є райвійськком і двірники з повістками?
А якщо ви не потрапили до того резерву і захочете з власним карабіном з друзями власниками зброї готуватися до захисту країни?
Президент Порошенко вже чітко зазначив ваше місце:
You must be registered for see links
Ось таке. Якщо хочете, щоб з вами не сталося так, як з мешканцями Луганська, Горлівки, Слов'янська, Краматорська, український Кайтселійт вам доведеться створювати самим, знизу, проти спротиву держави. Як, власне, був створений естонський.