Нова влада

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
От я про це й кажу. Можна офіційно не казати і не називати це федералізацією. Але обрання губернаторів на місцях, це перший крок до цього. Бо втрачається їх залежність від центру. Губери мають призначатись центральною владою. Призначатись такі, які б користувались підтримкою у регіоні, але в першу чергу були апріорі лояльні до центральної влади, яка їх може і зняти.
 

Uberwinder

Без статуса
От я про це й кажу. Можна офіційно не казати і не називати це федералізацією. Але обрання губернаторів на місцях, це перший крок до цього. Бо втрачається їх залежність від центру. Губери мають призначатись центральною владою. Призначатись такі, які б користувались підтримкою у регіоні, але в першу чергу були апріорі лояльні до центральної влади, яка їх може і зняти.
Давно потрібно дати важелі управління на місцях. Про це говорять уже років з 10, а роблять прямо протилежне.
Місцева влада зараз поставлена в умови, коли, ні при яких обставинах, на місцях не буде вистачати коштів на забезпечення місцевих потреб, тож залишається або скорочувати видатки, або йти з простягнутою рукою йти до Києва. Чому Київ має вирішувати кому дати дотацію, а кого, і головне, за які заслуги, послати на південь...
Чому Київ повинен визначати, хто керуватиме регіоном?
Навіщо взагалі ОДА і т.п.? Бюджетні кошти нікуди витрачати?
Чому не надати місцевим бюджетам частину податковим надходжень і відповідних повноважень? Тоді б у мерів (губернаторів, місцевих рад і т.д.) був би стимул не лише жебракувати у київських кабінетах, а і розвивати регіон, збільшуючи податкові надходження. Від цього виграв би і Київ, і місцеві влади.
До сепаратизму або федералізації країни моє повідомлення не має ані найменшого відношення.
Просто потрібно зменшити обсяг регульованих надходжень до місцевих бюджетів (тих коштів, які автоматом йдуть з регіону на Київ та зовсім не автоматом повертаються назад) та, відповідно, збільшити обсяг закріплених доходів бюджету (частини податків і зборів, які залишаються в області, районі, місті і т.п.). Хіба Києву видніше на які лікарні, шляхи, школи і т.д. виділяти гроші? А так, мер домовився з Києвом, частину наших (!) податків виділили на наше місто, тоді мер гарний і для Києва, і для жителів міста. Мер не з тієї партії чи фракції - немає ані коштів, ані підтримки місцевих жителів, бо немає коштів.
ОДА при такій системі державної побудови взагалі місця немає, головне щоб система була прозора і справедлива для всіх (та допомагала вирівнювати надходження всіх областей, тобто і залишала кошти багатим регіонам, і дозволяла підтримувати депресивні області).
 
Ти хоч сам зрозумів? "не має права референдуму про незалежність, від'єднання, приєднання і т.і. ". Можна подумати десь, крім ЄС таке є. Федералізація, це створення окремих князівств, які будуть самі по собі. І починається все з того, що губернатори будуть обиратись на місцях. Всі області мають керуватись з центру, тоді країна буде країною, а не купкою губерній, в яких губернатори будуть робити те, що вважають за потрібне робити.
децентралізація влади, не федералізація, а децентралізація...це не значить що у місцевого самоврядування є хоч якісь натяки на вирішення про територіальну цілісність регіону чи його приналежність....просто набагато більше прав, приклад: Вася в Києві не буде вирішувати скільки дати грошей десь там на бібліотеку в м. Суми, чи скільки виділити грошей на ремонт дороги, чи ремонт будівлі, більшість податків залишається в регіоні і потім не потрібно виклянчювати гроші в Києві на щось для міста району області...і так по багатьом питанням, цікаво більше як мати більше можливостей для не лише прозорого контролю використання народних коштів, але й механізмів впливу на місцеве самоврядування в будь-який момент
 
Останнє редагування:

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Давно потрібно дати важелі управління на місцях. Про це говорять уже років з 10, а роблять прямо протилежне.
Місцева влада зараз поставлена в умови, коли, ні при яких обставинах, на місцях не буде вистачати коштів на забезпечення місцевих потреб, тож залишається або скорочувати видатки, або йти з простягнутою рукою йти до Києва. Чому Київ має вирішувати кому дати дотацію, а кого, і головне, за які заслуги, послати на південь...
Чому Київ повинен визначати, хто керуватиме регіоном?
Навіщо взагалі ОДА і т.п.? Бюджетні кошти нікуди витрачати?
Чому не надати місцевим бюджетам частину податковим надходжень і відповідних повноважень? Тоді б у мерів (губернаторів, місцевих рад і т.д.) був би стимул не лише жебракувати у київських кабінетах, а і розвивати регіон, збільшуючи податкові надходження. Від цього виграв би і Київ, і місцеві влади.
До сепаратизму або федералізації країни моє повідомлення не має ані найменшого відношення.
Просто потрібно зменшити обсяг регульованих надходжень до місцевих бюджетів (тих коштів, які автоматом йдуть з регіону на Київ та зовсім не автоматом повертаються назад) та, відповідно, збільшити обсяг закріплених доходів бюджету (частини податків і зборів, які залишаються в області, районі, місті і т.п.). Хіба Києву видніше на які лікарні, шляхи, школи і т.д. виділяти гроші? А так, мер домовився з Києвом, частину наших (!) податків виділили на наше місто, тоді мер гарний і для Києва, і для жителів міста. Мер не з тієї партії чи фракції - немає ані коштів, ані підтримки місцевих жителів, бо немає коштів.
ОДА при такій системі державної побудови взагалі місця немає, головне щоб система була прозора і справедлива для всіх (та допомагала вирівнювати надходження всіх областей, тобто і залишала кошти багатим регіонам, і дозволяла підтримувати депресивні області).
Я нічого не маю проти того, щоб регіони отримували пропорційно кількості зароблених. І вже щось таке у ВР розглядається. Це ж зовсім інше.
А от призначення губернаторів, це важливо. Інакше будь який губернатор може сказати: "да пішов той Києв, я сам собі тут цар, що хочу то і роблю".
А замість ОДА що, нічого не буде? Буде ж те саме, бо для керування областю потрібні чиновники. От тільки, якщо це буде регіональне управління, незалежне від Києва, їх ще більше потрібно буде.
Щодо податків - оптимально встановити певну частину, яку регіони будуть у центр віддавати. Решта залишається на місцях для потреб регіону. І ніяких субсидій регіонів в такому випадку. Чому не всі гроші - тому що на щось ще державний апарат треба утримувати, армію, різні державні інститути.
ОДА це не лише "дерібан" грошей. Це впровадження загальної державної політики.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
децентралізація влади, не федералізація, а децентралізація...це не значить що у місцевого самоврядування є хоч якісь натяки на вирішення про територіальну цілісність регіону чи його приналежність....просто набагато більше прав, приклад: Вася в Києві не буде вирішувати скільки дати грошей десь там на бібліотеку в м. Суми, чи скільки виділити грошей на ремонт дороги, чи ремонт будівлі, більшість податків залишається в регіоні і потім не потрібно виклянчювати гроші в Києві на щось для міста району області...і так по багатьом питанням, цікаво більше як мати більше можливостей для не лише прозорого контролю використання народних коштів, але й механізмів впливу на місцеве самоврядування в будь-який момент
Теж про гроші розмова.
Не змішуйте все вряд. Гроші, які регіон заробив - окремо. Призначення губернатора - окремо.
 

Uberwinder

Без статуса
Що такого надважливого роблять держадміністрації та їх голови з заступниками та всім іншим апаратом, чого не можуть робити обласні, районні, міські, селищні ради, обрані місцевими мешканцями?
Навіщо витрачати стільки державних коштів на утримання цих незрозумілих органів державної влади? Мабуть держава занадто багата...
За радянських часів міськвиконком в Сумах налічував 46 працівників, і це при плановій економіці, а зараз, при буцім-то ринковій економіці, яка за ідеєю сама регулюється?
 

Miroku

Well-Known Member
В продолжение темы о "лояльных подкаблучников Путина":

Шевченковский районный суд Киева принял решение об аресте шести человек, подозреваемых в организации массовых беспорядков в Донецке и Одессе в марте

Как сообщает пресс-служба Генеральной прокуратуры Украины, речь идет о беспорядках, сопровождавшихся насилием над людьми, захватом зданий и сооружений, сопротивлением представителям власти с применением оружия, взрывчатых веществ и других предметов.


Вот люди занимаются своим делом и очищают Украину от провокаторской пророссийской сепаратисской мерзоты.А от "нелояльных" есть какие-нибудь новости?Надеюсь следущие новости от них не будут про расстрел ментов и нападение на очередной спиртзавод....
 
Останнє редагування:

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Що такого надважливого роблять держадміністрації та їх голови з заступниками та всім іншим апаратом, чого не можуть робити обласні, районні, міські, селищні ради, обрані місцевими мешканцями?
Навіщо витрачати стільки державних коштів на утримання цих незрозумілих органів державної влади? Мабуть держава занадто багата...
За радянських часів міськвиконком в Сумах налічував 46 працівників, і це при плановій економіці, а зараз, при буцім-то ринковій економіці, яка за ідеєю сама регулюється?
До чого тут міськвиконком до ОДА?
Як ви взагалі без спільної дії уявляєте собі існування держави? Ну буде наказ з Києва щось робити, а місцевий царьок скаже " та ну на, не буду, вони мені не указ, мене НАРОД ОБРАВ!". І все.
 

Uberwinder

Без статуса
А для цього повинно бути правове поле, обов'язкове і для Києва, і для місцевих влад (з розподілом повноважень, що має робити місцева влада, а входить до її повноважень, разом з прозорим механізмом відкликання повноважень місцевих рад в разі перевищення повноважень). Просто, як 7 копійок.
 
Зверху