Відповідь: Рынок
Більш докладно про продавців.
Встановити продавця можна лише у власному будинку. Або здати в оренду місце, щоб хтось інший встановив. Для цього будинок обов'язково повинен бути з вільним входом - "публічний". Встановити власного продавця можна за допомогою бода "контракт найма", який можна придбати у банкіра. Щоб встановити місце для аренди, на якому продавця може втановити інший гравець, потрібно використати "Контракт оренди продавця", або новий бод, який я зробив - "Вільний контракт оренди продавця". Придбати можна також у банкірів. Відрізняються вони тим, що у звичайному контракті власник будинку ( ландлорд ) повинен особисто запропонувати іншому персу прийняти контракт, а у "вільному" інший гравець може прийняти умови контракту і встановити продавця без участі ландлорда, лише маючи контракт. При цьому ландлорд може або встановити місце оренди або віддати контракт і орендатор сам розташує продавця на власний розсуд, але, звісно, лише у будинку ландлорда.
Тепер більш детально про опції продавців і що я там змінив. У опціях продавців є такі можливості ( за переліком зверху до низу ):
1. Пише на скільки днів вистачить грошей на зарплатню продавця, але без урахування орендної платні, якщо продавець стоїть не у власному будинку, тому ця інформація не зовсім відповідає дійсності. Або червоним буде писати скільки не вистачає грошей, щоб розрахуватись з продавцем за цей день.
2. Скільки коштів бере продавець на зарплатню у день. Ця сума залежить від вартості речей, які він продає: 60 + ( вартість усіх речей/ 500 ) * 3. Тож без речей він буде брати 60 золотих у день. Якщо його товари будуть коштувати 10000, буде брати 60+10000/500*3=120.
3. Золото на аккаунді, це скільки грошей є у вендора. Дати йому грошей можна кинувши їх на нього. Також до ціх грошей буде додаватись те що він виторгував. З цих грошей буде братись оренда і зарплата продавцю.
4. Назва магазину.
5. На який термін оплачена оренда. Якщо оренда автоматично продовжується, і на її продовження вистачить грошей, через цей час вона продовжиться на черговий термін. Якщо ні, то продавець зникне, і речі, які у нього були, власник протягом тижня можна буде забрати через меню, у яке можна потрапити клацнувши по вивіски будинку. Продавець може зникнути і раніше, якщо не вистачить грошей на його зарплатню.
6. Додав можливість продавцям закликати покупців. Клацнувши кнопку біля "Разговор продавца" потрапите у меню де можна змінити те, що він буде казати і колір його повідомлень. Чи варто казати, що якщо він буде базікати якусь лайку, його буде видалено без повернення його речей? Те як часто він буде базікати, я зробив залежним від вартості речей, які він продає, щоб відпрацьовував. Коефіцієнт рейтингу визначається так: 1.0 - 100.0 / ( 100.0 + вартість речей ). Затримка між повідомленнями ( у секундах ) буде такою: 16 - 14 * коеф. рейтингу. Базікати буде коли хтось з гравців буде ходити поруч ( у межах 3 кліток ). Ще є вірогідність, що він щось скаже, яка від таймеру не залежить, але також залежить від рейтингу. При рейтингу 0,5 ця вірогідність буде 50%, при 0,2 - 20%, ну і звісно, якщо речей не буде, або вони майже нічого не коштують, і коефіцієнт буде близький до 0, то навряд чи він щось взагалі і скаже. Казати він буде якесь повідомлення з тих, що йому визначені, кожного разу випадково обираючи одне з них.
7. Кнопки справа:
1. Переглянути у сумці продавця товари які він продає. Поклавши товар у сумку Вас попросять визначити її вартість і опис товару. Якщо Ви не визначите її вартість буде визначена 999 золотих. Поставивши вартість 0 річ буде безкоштовною, якщо -1, чи натиснувши ESC, Ви визначите, що річ не продається. Речами, які не продаються можуть бути різні контейнери, у яких будуть інші речі за якимись спільним якостями. Приклад, я хочу покласти до продавця сумку у який буде зброя. Для цього кладу пусту сумку, на запитування відповідаю "-1 Класна зброя!". Контейнер стане не для продажу з описом "Класна зброя!". Забрати речі назад можна без проблем, просто забравши з сумки до себе. Змінити опис і вартість, на жаль можна змінити лише забравши і знову поклавши річ до продавця. Може згодом перероблю більш зручно.
2. Можна змінити зовнішність продавця, колір волосся, навіть його стать. Через папердол можна і вдягнути його на власний смак.
3. Кожний продавець вважається магазином
. Тут можна дати цьому магазину назву.
4. Можна дати продавцю інше ім'я.
5. Відкрити папердол.
6. Сollect gold - забрати гроші у продавця. Вас запитають скільки Ви бажаєте у нього забрати. Звісно, більш ніж у нього є, він не віддасть.
7. Dismiss Vendor - звільнити продавця. Ви це на зможете зробити, доки в нього буде щось з Ваших товарів. Після звільнення на його місті залишиться сумка з речами, які були на нього одягнені.
8. Відміна. Насправді нічого не відміняє, лише закриває віконце з меню.
Команди, які розуміє продавець:
vendor buy, *ім'я* buy - придбати щось. Потрібно буде вказати на річ у його сумці. Після цього з'явиться меню з описом і вартістю, позитивно відповівши у якому, Ви станете щастливим власником якоїсь корисної речи, а продавець отримає за неї гроші. Власник продавця купити нього нічого не зможе.
vendor browse, *ім'я* browse - відкрити сумку.
vendor collect, *ім'я* collect - забрати гроші ( тільки власник продавця ).
vendor status, *ім'я* status - меню продавця ( тільки власник продавця ).
vendor dismiss, *ім'я* dismiss - звільнити продавця ( тільки власник продавця ).
vendor cycle, *ім'я* cycle - продавець повернеться у напрямку до власника ( тільки власник продавця ).