Аварии на Ж/Д

Life-ua

+ плюс - минус
Re: Реплика Рудьковского(блеф или реальность)

Форумчане хочу узнать ваше мнение о высказываниях министра транспорта о том, что секретариат президент готовит масштабную катастрофу с большим количеством жертв, как вы думаете это просто было сказано в порыве гнева или это правда ,хотя скорее всего блеф. Как по мне так ему уже давно надо было в отставку подать во всех цивилизованых странах уже б любой министр подал бы в отставку если бе за столь короткое время случилось столько катастроф на Ж/Д.
Очевидно что социалисты в панике , и как всегда говорят а смысла нет :) Понятно что это простые слова :))
 

TerAn

A---C-D-#D-E---G
Відповідь: Re: Аварии на Ж/Д

Хоть это и не относится к ж/д, но все же тоже транспорт, как можно говорить о безопасности автомобильного движения и следовании ПДД обычных водителей, если даже чиновники нарушают.


P.S. может тему переименовать в аварии на транспорте?


P.P.S. Після виходу публікації міністр оборони Анатолій Гриценко зателефонував до "Української правди".

Він розповів, що провів "роз'яснювальну роботу" зі своїм водієм про неприпустимість перевищення швидкості, коли той керує службовим автомобілем Міністерства оборони.

Коментуючи випадок, коли журналісти зафіксували автомобіль Гриценка, що рухався зі швидкістю 156 км на годину, міністр відповів:

"Мене в цьому автомобілі не було. Я в цей час перебував вже на роботі, в Міністерстві оборони. У машині їхав водій, який доставляв документи".

"Я сам на такій швидкості ніколи не їжджу", - наголосив Гриценко.

P.P.P.S. Після виходу публікації, з редакцією зв’язався керівник служби міністра Кабінету міністрів Олег Гнатцов.

Він повідомив, що Толстоухов "вже три місяці не користується автомобілем з номером 014".

Однак він не зміг пояснити, хто на даний момент користується службовим автомобілем міністра.

Водночас, за його словами, цим автомобілем мають право користуватися лише члени кабміну.

Редакція просить вважати публікацію офіційним запитом до Кабінету міністрів з метою виявлення, за яких обставин і якій особі цю машину було передано в користування.
 

zergius

New Member
Європейська комісія додала авіакомпанію "Українсько-Середземноморські Авіалінії" до списку тих, яким через проблеми з безпекою заборонено літати до країн Євросоюзу.

Про це заявив віце-президент Єврокомісії, відповідальний за питання транспорту Жак Барро, повідомляє УНІАН.

За інформацією Бі-Бі-Сі, рішення схвалене після того, як кілька країн ЄС надіслали свої скарги на стандарти безпеки компанії.


Для справки, это та авиакомпания, которая обжаловала лишение ее лицензии в Украине в суде уже больше месяца назад.
Также эту авиакомпанию связывают с донецким бизнесом.
В итоге Европа сказала свое слово, в ЕС этой компании летать нельзя.
Наши же власти не предпринимают ничего для отзыва лицензии.
P.S. Список инцидентов с участием самолетов этой авиакомпании - в полной новости по ссылке.
 

zergius

New Member
Ответ: Аварии на Ж/Д

Компанія "Українсько-Середземноморські авіалінії" ("UM Air") визнала претензії Державіаційної адміністрації України до безпеки її польотів і рішення сертифікаційної комісії про зупинку дії сертифіката експлуатанта.

Т.е. получается что только после того, как этой авиакомпании Еврокомиссия запретила летать в ЕС, она признала, что отзыв лицензии Державиаадминистрацией был правильным.
Какая при таком отношении может быть безопасность полетов?
 

zergius

New Member
Ответ: Аварии на Ж/Д

И еще про безопасность в авиации.
Получается народные депутаты (как минимум ПР) представляют угрозу пассажирам. Может быть символично что инцидент случился практически в годовщину 11 сентября, но кажется проносить оружие на борт самолета было запрещено и ранее.
Остапенко розповіла, що службове розслідування, проведене службою безпеки аеропорту "Бориспіль", встановила, що Ківалов намагався пронести на борт літака пістолет.

За її словами, під час проходження через рамку безпеки "у нього щось запищало, а на питання працівника, чи є у нього металеві речі, він нічого не відповів, а почав рухатися далі".

За словами Остапенко, зброю у кишені Ківалова помітив один з пасажирів вже на борту літака, про що розповів командиру екіпажа, після чого на борт прибули працівники служби безпеки.

"Працівники авіаційної безпеки вилучили зброю у спеціальний контейнер, а необхідні для провезення зброї документи, були оформлені на борту літака", - додала вона.

При цьому Остапенко зазначила, що порушення Ківаловим полягає в тому, що він мав заповнити відповідну картку про вилучення зброї в аеропорту і не проносити пістолет на борт літака.

Остапенко також повідомила, що за результатами перевірки двом працівникам аеропорту було винесено догану, а одного звільнено.

На питання журналістів, чи має понести покарання сам Кивалов, Остапенко відповіла:

"Він дійсно порушив закон, але відповідальність настає, коли інцидент має негативні наслідки. У даному випадку зброю було вчасно виявлено, літак не запізнився, пасажири не постраждали".
 

Ravenne

Гуманістична радикалка
Модератор
Відповідь: Аварии на Ж/Д

Я може чогось не розумію, але на основі чого тоді вони відсторонили його від польоту?

Аналіз крові українського пілота, затриманого у стокгольмському аеропорту, не виявив наявності алкоголю​

Аналіз крові капітана літака авіакомпанії “Міжнародні авіалінії України” Миколи Лебедєва, затриманого 4 вересня у стокгольмському аеропорту “Арланда”, не підтвердив наявності в ній алкоголю.

Як повідомили сьогодні на прес-конференції представники керівництва авіакомпанії, про це йдеться в медичному висновку від 11 вересня, зробленому шведськими фахівцями за направленням місцевої поліції.

У керівництві компанії заявляють, що результати аналізу доводять невинність українського льотчика.

Сам же пілот сьогодні після того, як стало зрозуміло, що всі звинувачення у вживанні ним алкоголю перед польотом виявилися безґрунтовними, переживає психологічний стрес, зазначили учасники прес-конференції.

Як повідомила прес-секретар Державної авіаційної адміністрації України Наталія Альошина, розслідування інциденту триває і після отримання офіційного акту, а також враховуючи результати аналізу, ліцензію пілоту повернуть.

Як повідомлялося, 4 вересня в стокгольмському аеропорту “Арланда” затримали громадянина України, капітана літака авіакомпанії “Міжнародні авіалінії України”, за підозрою у вживанні алкоголю.
 
Зверху