Re: Відповідь: Чем теперь добираться до Киева?
Тільки от з методом оцінювання... З міськими маршрутками що хотіли? Щоб на лініях ходили автобуси, куди може комфортно влізти 30+ одиниць електорату. А ходять у основному нормальні автобуси - але менші, осіб на 20. Бажаючих багато, перевізники виставляють на маршрути більше машин - а Мінаєв вважає це порушенням. Хоча відразу було зрозуміло, що з неба ті побільші автобуси не впадуть і деякий час потрібен, щоб їх закупити.
На міжміських сполученнях - те ж саме. Чи є у "легальних перевізників" ті відповідні умовам тендеру транспортні одиниці? Питання риторичне...
І ще одне. У розрахунках виступають якісь абстрактні пасажиропотоки. А їздять власники конкретних гаманців.
Міський транспорт показав тенденцію у один бік: є категорія пасажирів, що згодна платити більше за краще обслуговування й голосує гривнею за маршрутку.
А от на міжміських сполученнях трошки не так. Тут відсоток людей, що мають можливість заплатити зайві півсотні, а то й сотню-другу за комфорт, дещо менший. Й "вимивання" дешевих послуг більш болюче. Особливо враховуючи відміну поїздів на залізниці.
Я не розумію, чому наш Гарант вважає, що людям буде краще без "нічних" поїздів, і що, наприклад, за скорочення часу проїзду з Києва до Харкова на півтори години всі радісно віддадуть зайві дві сотні.
А слова міністра транспорту про те, що за проїзд у поїзді з постіллю треба брати як за проїзд + місце в готелі, як на мене, просто глузування.
Таке враження, що "властьпредержащие" вважають надто зручним брати грошики з бюджету на спорт та дороги європейського класу. А платоспроможність власного народу їх мало цікавить.
Це зрозуміло. Відповідні державні органи від імені народу роблять замовлення на перевезення, а перевізники возять.Ринкові механізми працюють на етапі проведення тендеру на здійснення перевезень.
З процедурою там законодавчо все чітко і правильно.
Тільки от з методом оцінювання... З міськими маршрутками що хотіли? Щоб на лініях ходили автобуси, куди може комфортно влізти 30+ одиниць електорату. А ходять у основному нормальні автобуси - але менші, осіб на 20. Бажаючих багато, перевізники виставляють на маршрути більше машин - а Мінаєв вважає це порушенням. Хоча відразу було зрозуміло, що з неба ті побільші автобуси не впадуть і деякий час потрібен, щоб їх закупити.
На міжміських сполученнях - те ж саме. Чи є у "легальних перевізників" ті відповідні умовам тендеру транспортні одиниці? Питання риторичне...
І ще одне. У розрахунках виступають якісь абстрактні пасажиропотоки. А їздять власники конкретних гаманців.
Міський транспорт показав тенденцію у один бік: є категорія пасажирів, що згодна платити більше за краще обслуговування й голосує гривнею за маршрутку.
А от на міжміських сполученнях трошки не так. Тут відсоток людей, що мають можливість заплатити зайві півсотні, а то й сотню-другу за комфорт, дещо менший. Й "вимивання" дешевих послуг більш болюче. Особливо враховуючи відміну поїздів на залізниці.
Я не розумію, чому наш Гарант вважає, що людям буде краще без "нічних" поїздів, і що, наприклад, за скорочення часу проїзду з Києва до Харкова на півтори години всі радісно віддадуть зайві дві сотні.
А слова міністра транспорту про те, що за проїзд у поїзді з постіллю треба брати як за проїзд + місце в готелі, як на мене, просто глузування.
Таке враження, що "властьпредержащие" вважають надто зручним брати грошики з бюджету на спорт та дороги європейського класу. А платоспроможність власного народу їх мало цікавить.