"Модна карта" з присмаком лохотрону
Як і очікувалося - модна карта має присмак лохотрону. Вчора ознайомилися з пропозиціями знижок на сайті, так як було зазначено, що в кафе "Шинок" діє 10% знижка, то вибір випав на нього.
В підсумку - в "Шинку" спочатку морозилися, що для надання знижки необхідно зв"язатися з директором, потім озвучили, що сума за вечерю буде розділена на кількість осіб, які в ній примали участь.
Так як вечеря організовувалася і оплачувалася однією особою (власником карти), то дана пропозиція не була прийнятною.
Сьогодні зранку зателефонували по номеру підтримки вказаному на карті.
У підсумку мені повідомили - так, знижка надається лише власнику карти, але при якщо це була колективна вечеря, то власник кафе розділяє її вартість на кількість осіб, а потім надає знижку власнику.
Маразм про який навіть не вказано на сайті. Як ще в Сумах на заправках при наданні карти знижок не розділяють вартість бензину на кількість пасажирів в авто? Дане ноу-хау потрібно запатентувати.