Відповідь: Пожелания игроков для шарда Free SE Shard
Пояснюю відносно рунніків.
Рунні інструменти розрізняються наступним:
1. Кількість бонусів на речі, за допомогою яких вони створюються. Якщо там 2 цифри, то кількість бонусів випадково обирається випадково у між мінімальною цифрою і максімальною. Наприклад 2-3 означає що на речі буде 2 або 3 бонуса.
2. Інтенсивність бонусів. Це проценти у межах яких потужність обраного бонуса буде порівняно з максимально можливою. Наприклад, якщо випаде бонус економ реагентов 80%, а максимальний 20, то у речі буде 20*0,8=16. Якщо такий бонус, який без значення, як, наприклад, зброя мага, то це не впливає, він просто буде.
Наступне.
На зброї свої бонуси, на броні свої. На деяких типах зброї є свої додаткові бонуси, чи, навпаки якісь бонуси на неї не будуть поширюватись. Наприклад на луках є бонус, який залежить від дальності пострілу. Так само і на броні. Якщо це шкіряна броня з 0 штрафом для регенерації мани, то на ній не буде бонуса "броня мага".
Назва рунного інструменту впливає лише на кількість бонусів і їх ефективність, однакові назви - однакові будуть і значення, бо коли вони додаються система дивиться лише на назву з чого руннік, а не на те молот це чи набір для шиття. Оскільки інструменти переважно, якщо думати логічно, виготовляються з металів, а не зі шкіри, то я вирішив, що доречніше буде і назви для них взяти з металів, тим більш там найбільший вибір. І головне не треба сушити голову над тим, що по іншим професіям буде не такий вибір і інша вартість.
Якщо таке не подобається, зміню.
Тільки на цей час маємо "шкалу" рунного інструменту для металів і шкіри. По дереву доведеться щось вигадувати.
По суті Оmen сказав вірно. Тож за:
+ я, + Оmen, + Ali.
проти:
- ZEVS.