Маршрутки снова подорожают?

d324co

Well-Known Member

Сьогодні о 14:44•SumyToday


Отримала відповідь міської влади онлайн-петиція «Підвищення тарифу на проїзд лише після запровадження е-квитка».

«У Сумах перевізники намагаються до кінця цього року прошхнути чергове підвищення вартості проїзду в громадському транспорті. В умовах повної відсутності контролю коштів, які перевізники отримують за перевезення, всі їх вимоги та забаганки є недоречними.

Пропоную Сумській міській раді та Сумському виконкому накласти заборону на підняття тарифу в м. Суми до впровадження системи е-квитка не тільки у комунальному транспорті, а і так званих приватних "маршрутках".

І тільки лише після його впровадження здійснити аналіз перевезень, та переглянути тарифи», - писав автор петиції Шевченко Володимир Володимирович.

Відповідь на електронну петицію:

«За результатами розгляду електронної петиції «Підвищення тарифу на проїзд лише після запровадження е-квитка» повідомляємо наступне відповідно до переліку порушених питань.

Так, правовідносини щодо встановлення тарифів на транспортні послуги та впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті врегульовано на рівні чинного законодавства. Відповідно до підпунктів 101 та 102 пункту «а» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі Закон № 280) до відання виконавчих органів міських рад належить:

10-1) прийняття рішення про впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності та визначення особи, уповноваженої здійснювати справляння плати за транспортні послуги в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду;

10-2) встановлення порядку функціонування та вимог до автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності, а також видів, форм носіїв, порядку обігу та реєстрації проїзних документів;

Згідно із підпунктом 2 пункту «а» статті 28 Закону № 280 виконавчі органи міських рад встановлюють в порядку і межах, визначених законом, тарифи на транспортні послуги. Механізм формування відповідних тарифів визначено Методикою розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженою Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17 листопада 2009 року № 1175, (далі – Методика). Слід звернути увагу, що умова, за якої дозволяється здійснювати перегляд рівня тарифів, закріплена пунктом 1.6 Методики, а саме:

«1.6. Перегляд рівня тарифів повинен здійснюватись у зв'язку зі зміною умов виробничої діяльності та реалізації Послуг, що не залежать від господарської діяльності Перевізника, в тому числі в разі зміни вартості палива більш ніж на 10%.». Будь-яких інших умов для перегляду рівня тарифів, а також підстав для встановлення заборони на підвищення тарифів на транспортні послуги чинне законодавство не містить.

Таким чином, на підставі зазначеного вище та керуючись принципом законності, слід врахувати, що питання, пов’язані із впровадженням автоматизованої (електронної) системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті реалізуються незалежно від сфери тарифної політики в міському транспорті. Щодо тарифів на транспортні послуги та автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті застосовуються різні норми законодавства та окремо по кожному із зазначених питань приймаються акти органу місцевого самоврядування.

Також повідомляємо, що на сьогодні міська програма «Автоматизація муніципальних телекомунікаційних систем на 2017-2019 роки в м. Суми», затверджена рішенням Сумської міської ради від 21 грудня 2016 року № 1619-МР (зі змінами), містить завдання 1.3. «Реалізація пілотних проектів по впровадженню електронних сервісів», що стосується впровадження систем електронної оплати проїзду та електронного квитка. На даному етапі виконання завдання не є можливим у зв’язку із відсутністю коштів у міському бюджеті. Тому реалізація завдання Програми здійснюватиметься за умови відповідного фінансування та із застосуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Многабукф... А коротко -"ціни піднімемо а на інше - нема грошей.
 

d324co

Well-Known Member
Сьогодні о 08:46•Everyday.Sumy

Со следующей неделе проезд в Путивле в общественном транспорте будет составлять 8 гривен – это решение местного исполкома. На сегодня это самый высокий тариф по Сумской области, но далеко не самый большой по Украине. Если брать по стране в целом – то сегодня путивльский тариф является как раз средним, потому как в некоторых городах ездят уже и по 9 гривен, и даже по 10.

Что касается Сумщины, то путивльцы по повышению тарифов на общественный транспорт стали не первыми. Буквально в течении нескольких последних месяцев его повысили в Конотопе, Ахтырке и других городах области, где такой транспорт имеется. Параллельно же с общественным городским транспортом, растет проезд и в междугороднем.
 

d324co

Well-Known Member
08:31, 11 февраля
В Сумах у маршрутки на ходу отпало колесо
Сегодня недалеко от железно-дорожного вокзала в Сумах у маршрутного такси №61 на ходу отпало заднее правое колесо.

К счастью, техническая неисправность не привела к ДТП. Стоит отметить, что у сумских маршруток часто отваливаются колеса на ходу. При этом перевозчики требуют от местной власти повысить стоимость проезда в маршрутках до 7 гривен, пишет Панорама.
Для просмотра изображения необходима регистрация


Пассажиры прочувствовали необходимость повышения тарифа... Причем, если бы сзади в этот момент, ехала другая машина - прочувствовали бы порезче... Тормозной путь то 3 метра получился, с полной скорости.
 

VIB

vib : bash
Модератор
Судячи з в хлам згнившого кузова, ремонт цим авто вже нічим не допоможе. RIP
"Заплатіть нам по 7 грн, ми візьмемо в кредит таке ж лайно".
Я пропоную зробити проїзд по 20 грн, як в Кракові, за умови такої якості транспорту:
 

Вложения

d324co

Well-Known Member
Судячи з в хлам згнившого кузова, ремонт цим авто вже нічим не допоможе. RIP
"Заплатіть нам по 7 грн, ми візьмемо в кредит таке ж лайно".
Я пропоную зробити проїзд по 20 грн, як в Кракові, за умови такої якості транспорту:
Добре, але за однієї умови - зарплатня та пенсії також, як у Кракові.
 

ape'

Active Member
Чтобы зарплаты и пенсии были как в Польше, надо и рыночные реформы провести как в Польше. А именно: распродажа гос. предприятий на открытых аукционах, снижение налогов и упрощение налогового администрирования, введение налоговых льгот для бизнеса, в т.ч. для иностранных инвесторов, отказ от гос. регулирования цен, реформирование пенсионной системы и постепенный отказ от солидарной системы, системы здравоохранения, снятие моратория на продажу земли и т.д. Вот тогда и зарплаты будут как в Польше, и кредиты под 5%.
А пока занимаем места согласно купленных по 7 грн. билетов.
 

d324co

Well-Known Member
Вот тогда и зарплаты будут как в Польше, и кредиты под 5%.
А пока занимаем места согласно купленных по 7 грн. билетов.
Ошибаетесь. Для начала, нужно, чтоб украинцы боролись за свои права как поляки. А не останавливались на пол-пути.
Революцию в Польше тоже пытались подавить, заболтать и т.п. но поляки не отступили.
 

ape'

Active Member
Ошибаетесь. Для начала, нужно, чтоб украинцы боролись за свои права как поляки. А не останавливались на пол-пути.
Революцию в Польше тоже пытались подавить, заболтать и т.п. но поляки не отступили.
Я не ошибаюсь, я изложил суть реформ в Польше в послесовковый период.
Для того, чтобы за что-то бороться, нужно осознать, за что именно. Можете назвать права, за которые нужно бороться?
 

Glucker

Здесь был статус
Судячи з в хлам згнившого кузова, ремонт цим авто вже нічим не допоможе. RIP
"Заплатіть нам по 7 грн, ми візьмемо в кредит таке ж лайно".
Я пропоную зробити проїзд по 20 грн, як в Кракові, за умови такої якості транспорту:
Добре, але за однієї умови - зарплатня та пенсії також, як у Кракові.
Проїзний квиток на місяць у Кракові коштує 89 злотих. Якщо взяти курс польського злотого 7,15грн, то день безлімітного проїзду на всіх видах громадського транспорту коштує 89злотих * 7,15 / 30 днів = 21грн. Притому транспорт там зручний, ходить строго по графіку, і не тільки вдень, а і у нічний час.
При тому, Краків значно більший від Сум, і відстані там теж значно більші ніж у нашому місті.
 

Andy

Боятся нужно людей!
Чтобы зарплаты и пенсии были как в Польше, надо и рыночные реформы провести как в Польше. А именно: распродажа гос. предприятий на открытых аукционах, снижение налогов и упрощение налогового администрирования, введение налоговых льгот для бизнеса, в т.ч. для иностранных инвесторов, отказ от гос. регулирования цен, реформирование пенсионной системы и постепенный отказ от солидарной системы, системы здравоохранения, снятие моратория на продажу земли и т.д. Вот тогда и зарплаты будут как в Польше, и кредиты под 5%.
А пока занимаем места согласно купленных по 7 грн. билетов.
Так в 91-м то-же самое говорили. И к чему привело?
 

d324co

Well-Known Member
У Сумах маршрутники знову хочуть проїзд по 7 грн
15:08, 24 июня


На сайті мерії опубліковані проекти рішень виконкому, подані приватними перевізниками.
У них вони, як один, просять підвищення вартості проїзду в 7 грн. Крім того, на маршруті № 51 (Прокоф'єва - Піщане) пропонується подвійний тариф: 7 грн по місту, 9 грн - до Піщаного.
Нагадаємо: це не перша спроба маршрутників підвищити тарифи з 5 до 7 грн. Попередні виконком не голосував, пише .
 

d324co

Well-Known Member
Еще один повод маршрутчикам поднять плату за проезд. Дескать, мы оборудование дарагое закупаем...
Именно о том и речь, ЧТО НЕ НАДО НИКАКОГО ОБОРУДОВАНИЯ!!
Достаточно наклейки с QR кодом, как в коммунальном транспорте.
Но это никогда не будет принято маршрутчиками. Они никогда не согласятся перекрыть поток неучтенной налички и показать свой истинный доход.
 

d324co

Well-Known Member
В полном транспорте это не удобно. Нужна и альтернатива.
Во первых, согласно ПДД и паспортным данным Рут - там только 2 стоячих места.
Во вторых - это не исключение налички, а дополнение (смартфоны не у всех есть)
В третьих - решением вопроса были бы обязательные билеты, как в коммунальном транспорте, но маршрутчики не согласятся и на это.
 

Andy

Боятся нужно людей!
Смартфона мало, нужен ещё этот "нехорошее слово" Приват-24. Вот этого "привата" ещё меньше чем смартфонов. Так что только фишка для студентов, основной поток так наличкой и останется.
 

d324co

Well-Known Member
Смартфона мало, нужен ещё этот "нехорошее слово" Приват-24. Вот этого "привата" ещё меньше чем смартфонов. Так что только фишка для студентов, основной поток так наличкой и останется.
Насчёт "привата мало" - это Вы откуда такое выдумали?? Вроде бы никому не запрещено, даже на древних смартфонах запускается, простое, удобное приложение...
И, даже,.если часть людей будет пользоваться - уже будет проще и виднее.
Против могут быть только маршрутчики.
 

Glucker

Здесь был статус
Насчёт "привата мало" - это Вы откуда такое выдумали?? Вроде бы никому не запрещено, даже на древних смартфонах запускается, простое, удобное приложение...
И, даже,.если часть людей будет пользоваться - уже будет проще и виднее.
Против могут быть только маршрутчики.
Есть один интересный момент в этой идее. Зашел в маршрутку пассажир и сделал вид что оплатил проезд через Приват-24. Как водитель проконтролирует что проезд оплачен? Будет просить передать смартфон чтобы увидеть в П-24 билет?)
 

d324co

Well-Known Member
Есть один интересный момент в этой идее. Зашел в маршрутку пассажир и сделал вид что оплатил проезд через Приват-24. Как водитель проконтролирует что проезд оплачен? Будет просить передать смартфон чтобы увидеть в П-24 билет?)
Так ведь не надо велосипед изобретать. В коммунальном транспорте эта проблема решена??
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
В коммунальном транспорте эта проблема решена??
В коммунальном транспорте это проблема решена человеческим ресурсом - кондуктором.
В траликах без кондуктора, особо сознательные показывали водителю на выходе телефон.
 

LevAris

Well-Known Member
Нужно просто расширить петицию. Не по QR коду, а просто бесконтактная оплата. Т.е. на входе стоит радиофигня, карточку или смарт с android pay или ipay приложил, пикнуло, прошел. Для тех, у кого нет таких карточек, продавать отдельно карточки с внесенной на них предоплатой. Но тут уже посложнее, надо комплекс оборудования, инфраструктуру и т.д.
 

firefox

Well-Known Member
Но тут уже посложнее, надо комплекс оборудования, инфраструктуру и т.д.
Зе! нужно написать - оно все сделает

или смарт с android pay или ipay
Дегенераты - великая сила,как оказалось
 
Верх