Какой тип двигателя лучше

  • Автор теми Doz
  • Дата створення

Elk_Polite

+38О6З7бЗЗ85О my phone
да и ваще... ГБО решает!!!!!!1111111
Не зовсім. :?

Є двигуни, на котрі його ставити не можно. Наприклад Сузуки 2.0і, вона мае пластинки для регулуваня клапанів в "голові", так як термічне навантаженя, при використані ГАЗу замість бензину на клапан збільшуется, клапана швидко "сідають", змінуется зазор, та "горять" седла клапанів.

Є двигуни, на котри його встановлення затруднене з технічних міркувань - V6, V8.

Є такі, на котрих його використання найкраще, це двигуни з гідрокомпенсатором або там де регулюваня зазорів здійснюется вмонтованим регулюваням, такі як УАЗ, ГАЗ, ВАЗ, Деу та т.і.

Тому в нашій країні краще і дешевше викорустовувать таку зв’язку, а ось в Европі, мабуть краще або бензин до 1,2л, якщо більше то звічайно дизель, та лише новий.
 

Serega-R

Member
Сьогодні заїздів до знайомого, він вже п’ятий рік їзде на Виваро 2.5 ,він каже що Виваро, Примастар та Трафик з 1.9 це повна дупа. Бо керамічни насос-форсунки коштують десь 1500 долларив за Одну, а їх чотирі!
На профильном опелевском форуме не так говорят:x:
"Только не бери двухлитрового, говорят едет хорошо, но если что, одна форсунка от 5000грн., на 1.9 от 2000грн. Лучше уже 2.5, но по Киеву расход около 10-11литров, я на таком катался как пассажир, тулит он шо дурной. Но все таки лучше Виварик, собирают их в Британии, не зря их больше чем трафиков, кузова чуть надежней.

Если короткий и под пассажира, то 1.9 самое оно. Едет на ровне с двухлитровыми легковыми бензинками.

На счет Виваровской коробки, то она не проблемная, просто шестую нельзя включать ниже 110км. в час. и главное смотреть за уровнем масла, это два важных пункта, если их соблюдать, то ездит она вечно."(с)
Ну и хвалят всё-таки больше всего движок 1.9, на разборках таких бусиков больше всего.

От меня: Товарищу в 2011 купили Траффик 1.9 как вторую машину (первая-Ситро Берлинго), так сразу удивило, что расход получался меньше, чем на Ситре. А так до сих пор мотается, "глушится только на выходных", пробег около 250 тык, пока не жаловался.
 

Elk_Polite

+38О6З7бЗЗ85О my phone
Дуже цікаво - дякую.
Мабуть я помилився з двигуном 2.0 замість 1.9, але він теж рекомендував 2.5 як безпроблемний та потужний.

В четверг проїхався в Peugeot Boxer 3.0 L3H2 ну жо сказати - скажена табуретка.

Гарний салон, сидіня водія та пасажира на пневмоподвісці, Вебасто, кондиціонер. Обзор гарний як в бік так і вперед, але і витрати палива 10-12 літрів. Зчепленя вже ремонтували, але все одно працюе так собі, сажевий фільтр, був забитий - вирізали , постійно горить помилка двигуна.
Можливо це лише примхи конкретній моделі ,але поки що, найкраще враженя від форда в него все під рукой, зчепленя як в лігковий, потужності в досталь, а головне - передаточни числа підібрані більш ретельно, та виважено. То му, і загоняти двигун більш ніж 2500-3000 обертів не доводилось, на пежо ж двигун реве, а скорості нема, то б то, треба більш ретельно дивится за тахометром.
Можливо це моя недоробка, після бензиновой, можливо більш грузова коробка, але попре шикарний салон, та виключну обзорність Peugeot Boxer, форд більш легковий, при цому мае можливість перевозити до 8ми пасажирів, абож більше тони грузу, при цьому мае досить помірний "апетит".
 
Останнє редагування:

Bistriy

Member
Vic_51 не подскажешь какой тип двигателя разобрал призовые места на Дакар 2014? А то гуглю- гуглю все пишут что дизеля, но такого ведь быть не может? Гонка то, не за хлебушком в магазин съездить?
 
Зверху