Професійна група класів.

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
У майбутньому плануються деяки додадкові можливості у деяких професійних напрямках розвитку персів, які не стосуються беспосереднього знищення ворогів.
Особливо це стосується крафторства.
Крафтор-маг, маючи високі навички Inscribe, і ItemID, Magery і Carpentry зможе створювати магічні посохи.
Алхімік-маг, маючи гарні знання Alchemy, Magery і інших, зможе створювати різні алхімічні зілля.
Ну і ще є багото як власних ідей, так і ваших пропозицій, які б згодом можна було б впровадити.
Тож чекаю від вас у цій темі прпозицій. Але 2 попередження:
1. Займатись цією групою почну після закінчення з групами маг-воїн і світлі-темні. Перший, яким займусь - професійний клас, який зможе виготовляти магічні посохи.
2. Належати можна буде лише до одного класу, і скоріше за все це буде членство у професійній гільдії, яке не виключає членства у гільдії гравців.
 

omen

не тот, кем кажусь
деякі пропоциції є, але пробачте, не хочеться повторюватись. я їх частково написав у темі "Обговорення нової класової системи". мається на увазі вибір певного класу.
а щодо членства у професійній гільдії, то тут, я вважаю, треба щось інакше. тобто професійні гільдії мають давати бонуси (і, можливо, якісь обмеження), але вони не мають визначати клас чара. клас - це основне направлення чара, і воно має саме визначатись в залежності від його розвитку.
 
Останнє редагування:

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Професійна група класів.

Ну от і можна буде перебувати лише у однієй професійній гільдії, і мати її переваги. Це і є перевага і обмеження.
 

Ali

Member
Мне кажется нужно сделать, чтоб бонусы давались только если ты в крафтерской гильдии, тоесть любой игрок может сменить гильдию, соответственно и бонус, выйдя из одной и вступя в другую крафтерскую гильдию,заплатив стоимость входа.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Професійна група класів.

Ali, я саме так і сказав: "можна буде перебувати лише у однієй професійній гільдії, і мати її переваги". Вийшовши з однієй можна буде отримати квест щоб потрапити до іншої, і виконавши його стати членов іншої проф-гільдії з усіма наслідками. Але лише шляхом виконання квесту, бо грошей у вас дуже багато.
 

Ali

Member
Так зробити ціну відповідною, але квест навіть цікавіше буде. Можно і квест і гроші(шоб життя медом не уявлялось).
 

Ali

Member
Еще есть предложение сделать куланирию полезной, особенно для магов. Кулинар при 100 навыке может делать особые кушания, которые бы в течении допустим 1 минуты:
1.Востанавливали хп(по 10хп каждую секунду)
2.Востанавливали бы ману. Для востановления маны сейчас нече нету. а так бы помагало, темболее что чтоб медитировать нужно стоять на месте и нече не делать, и чтоб тебе нече не делали, а так прям на ходу сьел, и регенерация увеличилась в 2 раза.


Еще можно, чтоб кулинар мог делать хавку для животных, которой бы можно было связать тварь не за неделю а за пару дней.
 

omen

не тот, кем кажусь
здається я не так зрозумів визначенння класу у даному випадку.
клас - це направленість чара, чи, як мені зараз здалося, мається на увазі належність до якоїсь професійної гільдії (про гільдії, типу воїнів, магів, ковалів, кулінарів и т.д.)?
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Re: Професійна група класів.

Еще есть предложение сделать куланирию полезной, особенно для магов. Кулинар при 100 навыке может делать особые кушания, которые бы в течении допустим 1 минуты:
1.Востанавливали хп(по 10хп каждую секунду)
2.Востанавливали бы ману. Для востановления маны сейчас нече нету. а так бы помагало, темболее что чтоб медитировать нужно стоять на месте и нече не делать, и чтоб тебе нече не делали, а так прям на ходу сьел, и регенерация увеличилась в 2 раза.


Еще можно, чтоб кулинар мог делать хавку для животных, которой бы можно было связать тварь не за неделю а за пару дней.
Непогано. Тож буде ще підклас кулінарів. До речи, ще є така ідея, як впровадити залежність регенерациї статів від ситості ;). А колись на Ренесансі була ще така фішка, як залежність від ситості росту навичок і прокачку доводилось починати лише добре найвшись. Задумка таке зробити пізніше зупинилась саме на нерозвиненой кулінарії, точніше безглуздість її розвинення, бо їжа у магазині дуже мало коштує. Але все виправимо. Десь навить були скрипти для вирощування овочів, і звісно якісні страви можна буде зробити лише за особливими рецептами і з особливих інгрідієнтів.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Re: Професійна група класів.

здається я не так зрозумів визначенння класу у даному випадку.
клас - це направленість чара, чи, як мені зараз здалося, мається на увазі належність до якоїсь професійної гільдії (про гільдії, типу воїнів, магів, ковалів, кулінарів и т.д.)?
Належність до професійної групи, це перебування у бідь якої з професійних гільдій. І перебувати можна лише у одной. Але також можна належати ще до якогось з класів групи маг-воїн і до якогось з групи сил. Наприклад можна бути Темним-Магом-Алхіміком. Але неможна бути одночасно Темним Магом Алхіміком і Крафтером.
До речи крафтеров таки доведеться розбити на меньші класи - ковалі, писарі, ткачи. Бо так як я спочатку планував, зараз бачу буде непропорційно до інших гільд.
От наприклад ще на думку спав бонус для пастухів - пару додаткових слотів для тварин. Для воїна-пастуха ще одна приручена тварюка у бою зайвою не буде. Або для мага-пастуха ще одна викликана потвора.
 
Зверху