Я учусь в Политехе....

^Зверюка^

<b>Кто здесь?</b>
Это еще не точная информация.Поскольку есть подозрения на то что теперь выходными будут не воскресенье-понедельник как раньше а суббота-восресенье то 5го февраля могут уже быть пары.Завтра будет точная информация.
В деканате сказали с 6ого.

quant

yeah
Відповідь: Я учусь в Политехе....

это я так понял после 4 курса из студента вылупляется бакалавр и потом поступать заново нужно в универ? как бы на магистра так?

Slavutich

бывалый
Re: Відповідь: Я учусь в Политехе....

это я так понял после 4 курса из студента вылупляется бакалавр и потом поступать заново нужно в универ? как бы на магистра так?
Так.Если не поступаешь то придется оплачивать последующее обучение.Что многие и делают.

Ravenne

Гуманістична радикалка
Модератор
Відповідь: Я учусь в Политехе....

5 курс поділяється на магістрів та спеціалістів, якщо твоя спеціальність має відповідні акредитації (наприклад на економі, поки що, фінанси мають лише спеціаліста)
Магістр вважається кращим за спеціаліста.
Система розподілу приблизно така (якщо в чомусь помиляю, то виправте): складається рейтинг із середнім балом бажаючих, є відповідна кількість місць спеціалістів і магістрів, за рейтингом визначається, хто куди проходить. Частина з них за тим же рейтингом має бюджетне місце, частина-змушена платити.

Slavutich

бывалый
Re: Відповідь: Я учусь в Политехе....

5 курс поділяється на магістрів та спеціалістів, якщо твоя спеціальність має відповідні акредитації (наприклад на економі, поки що, фінанси мають лише спеціаліста)
Магістр вважається кращим за спеціаліста.
Система розподілу приблизно така (якщо в чомусь помиляю, то виправте): складається рейтинг із середнім балом бажаючих, є відповідна кількість місць спеціалістів і магістрів, за рейтингом визначається, хто куди проходить. Частина з них за тим же рейтингом має бюджетне місце, частина-змушена платити.