Економіка України

  • Автор теми PBS
  • Дата створення

d324co

Well-Known Member

Сьогодні о 14:12•Автотема

«Укравтодор» в особі Служби автомобільних доріг у Київській області укладає договір з компанією «Науково-виробнича фірма «Мостопроект» про розробку техніко-економічного обґрунтування будівництва концесійної платної автомобільної дороги М-05 Київ — Одеса. Зокрема, платним буде автобан на ділянці від Кільцевої дороги столиці до міста Біла Церква. За планом компанія «Мостопроект» зобов’язується надати техніко-економічне обгрунтування до кінця грудня 2019 року, інформує Ukr.Media.

— Нова ділянка від Києва до Білої Церкви цікава тим, що вона буде коротша існуючої, мати швидкісний режим в 130 км/год і в Києві починатися від восьмишпальтового Столичного шосе, де немає пробок, — пояснює транспортний експерт Олександр Кава. — Тобто водії будуть економити час проїжджаючи через місто.

Згідно з проектом нова дорога буде коротше існуючої на 20 кілометрів. Довжина платної ділянки складе близько 50 кілометрів.

Скільки коштуватиме проїзд?

Цього досі не знає ніхто. Експерти кажуть, що обговорювати вартість проїзду зараз немає сенсу. Тому що невідомі обсяги інвестицій, а також компенсатори інвесторам від держави. Раніше чиновники озвучували орієнтовну ціну нової траси — близько 300 мільйонів доларів.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян назвав фантастичні цифри, які щонайменше в два-п’ять разів вище європейських. Він заявив, що вартість проїзду по платних автобанах в Україні може скласти від 20 до 70 євроцентів (7-24 грн.) за кілометр.

При цьому вартість проїзду по платних дорогах Іспанії, Італії або Франції для легкових автомобілів у середньому становить 10 євро за 100 км, тобто близько 10 євроцентів за кілометр. Швидше за все, в Україні доведеться робити проїзд більш дешевим. Навряд чи хтось погодиться платити навіть 6 грн. за кілометр проїзду з урахуванням що платна ділянка складе 50 км. За європейськими мірками ціна проїзду цієї ділянки складе 160 грн. Якщо ж будуть розцінки, які озвучував міністр, то від 320 грн.
Залишиться безкоштовна альтернатива?

Так, будівництво концесійної дороги не передбачає закриття існуючих безкоштовних доріг. Нова дорога повинна бути більш вигідною водіям економити їх час і паливо, в той же час оплата повинна компенсувати витрати концесіонера. Зрозуміло, що якщо поставити ціну, яку озвучив міністр, то ніхто по новій дорозі не поїде.

З іншого боку, звичайно, держава в догоду концесіонеру може погіршити умови проїзду безкоштовною дорогою. Наприклад, затіявши там ремонт на кілька років з перекриттям майже всіх смуг руху.
Отака %ня, малята...
 

ape'

Active Member
Отака %ня, малята...
Ну так надо ж с одного барана 2 раза шерсть постричь
В 1 литре бензина 7 грн акциз + 5 грн ндс, итого 12 грн. Которые якобы должны идти на строительство и ремонт дорог. Если добавить остальные налоги (на ФОТ, на прибыль, на землю, на воздух...), то это и до 15 грн может дойти. В итоге дороги хреновые, бензин дорогой и тоже хреновый
 

Lion3D.cg

В поиске абсолютной истины
Племзавод «Степний» збудував свинарник-маточник і забійний цех
Це завод майбутнього - в 2108 році виробе на 33,2 % більше мяся
Желаю вам поселиться недалеко от такого "завода майбутнього": с утра до вечера слышать истошные крики забиваемых животных, вдыхать "райский аромат" от него исходящий и на досуге пламенно объяснять своим деткам, что животных нужно любить, с упоением и восторгом зачитывая статью УК Украины про недопустимость жестокого обращения с животными, покупая в соседнем супермаркете "незаменимый" продукт под названием мясо. Именно так вы наверно воспитаете новое, светлое, независимое, нерабское поколение украинцев с незамутнённым нелицемерным разумом, которое должно по вашему мнению жить лучше и качественнее вас самих... :))))
 
Останнє редагування:

Lion3D.cg

В поиске абсолютной истины
Де в Сумах створили найбільше нових робочих місць
15:13 / 09 Вересня 2018
Начальник відділу соціально-трудових відносин, зайнятості населення та політики оплати праці департаменту соцзахисту населення ОДА Оксана Левченко під час засідання постійної комісії Сумської обласної ради з питань розвитку сільських територій, соцзахисту населення, переміщених осіб, учасників АТО і членів їх сімей, охорони здоров’я, материнства та дитинства розповіла про стан справ із зайнятістю жителів області у першому півріччі цього року.

«В області було створено 5,2 тис. нових робочих місць, що становить 53,8% річного завдання. Найбільше їх створено на підприємствах Сум, а саме:

на ПАТ «Технологія» (102 одиниці),

ТОВ «Гуала Кложерс Україна» — 76,

в Сумському науково-дослідному експертно-криміналістичному центрі МВС України — 60,

ТОВ «Майя-2017» — 51 », — уточнила вона і акцентувала увагу на проведенні інформаційної кампанії з питань легалізації трудових відносин та виплати зарплати.
Интересно:

ПАТ «Технологія» - в основном упаковка для алкогольной промышленности
ТОВ «Гуала Кложерс Україна» - в основном упаковка для алкогольной промышленности
Сумському науково-дослідному експертно-криміналістичному центрі МВС України - разсхлёбывание последствий работы алкогольной промышленности.
ТОВ «Майя-2017» - пошив одежды из кожи и меха забитых животных (неандертальцы неистово плюсуют сквозь сотни тысяч лет наступания на те же грабли).

А это точно прогрессирущее человеческое общество 21 века, грезящее гиперлупом и колонизацией Марса? :)))
 
Останнє редагування:

d324co

Well-Known Member
Ну так надо ж с одного барана 2 раза шерсть постричь
В 1 литре бензина 7 грн акциз + 5 грн ндс, итого 12 грн. Которые якобы должны идти на строительство и ремонт дорог. Если добавить остальные налоги (на ФОТ, на прибыль, на землю, на воздух...), то это и до 15 грн может дойти. В итоге дороги хреновые, бензин дорогой и тоже хреновый
Это да, но в данном случае %ня в другом. Во всем мире, прежде чем что то строить, просчитывают - окупится ли, будут ли по этой дороге ездить. А у нас имеют в виду запасной вариант: не хотите ездить по нашей платной - договоримся с чиновниками, они дадут команду "затіявши там ремонт на кілька років з перекриттям майже всіх смуг руху."
 

d324co

Well-Known Member
Желаю вам поселиться недалеко от такого "завода майбутнього": с утра до вечера слышать истошные крики забиваемых животных,
Можно бы уподобиться Вам и пожелать жить возле завода, производящего удобрения для растений, но не буду.
 

d324co

Well-Known Member
Интересно:

ПАТ «Технологія» - в основном упаковка для алкогольной промышленности
ТОВ «Гуала Кложерс Україна» - в основном упаковка для алкогольной промышленности
Сумському науково-дослідному експертно-криміналістичному центрі МВС України - разсхлёбывание последствий работы алкогольной промышленности.
ТОВ «Майя-2017» - пошив одежды из кожи и меха забитых животных (неандертальцы неистово плюсуют сквозь сотни тысяч лет наступания на те же грабли).

А это точно прогрессирущее человеческое общество 21 века, грезящее гиперлупом и колонизацией Марса? :)))
Вообще то смысл того, что я процитировал в том, что создано в Сумах несколько десятков...сотен рабочих мест, но на одном СМПО, за это же время, потеряно 5200 рабочих мест, и скоро буду еще... Причем для экономики Украины рабочие места в тяжелом машиностроении - не одно и то же, что рабочие места в производстве упаковки...
 

ape'

Active Member
Это да, но в данном случае %ня в другом. Во всем мире, прежде чем что то строить, просчитывают - окупится ли, будут ли по этой дороге ездить. А у нас имеют в виду запасной вариант: не хотите ездить по нашей платной - договоримся с чиновниками, они дадут команду "затіявши там ремонт на кілька років з перекриттям майже всіх смуг руху."
Везде, где есть наше государство, - полный п****ц творится
Если отдать пустыню Сахару в управление украинскому гос предприятию - там начнется дефицит песка и рост цен на этот самый песок. И решить вопрос можно будет только за взятку.
Аналогично с укравтодором - стоимость строительства дорог высокая, качество не очень, коррупция и прочие откаты приветствуются. Делают дороги - получают откат. А если им будут заносить за то, чтобы они ничего не делали - еще лучше
 

d324co

Well-Known Member
Якщо побудують Північний потік 2, конкурувати з ним шляхом пропозиції нижчих тарифів не вдасться через політичну вмотивованість проекту, голова правління НАК Нафтогаз України Андрій Коболєв на 15-й щорічній зустрічі Ялтинської Європейської Стратегії (YES).

“Я завжди посміхаюся, коли кажуть, як ми конкуруватимемо тарифами і різними умовами з Північним потоком 2. Боротьба вже програна. Коли будували Північний потік 1, Україна мала найнижчі тарифи з усіх європейських країн. І все одно об’єми газу, які пішли через Північний потік 1, перекинули з нашої системи”, – сказав Коболєв.

На його думку, Північний потік 2 становить величезну геополітичну загрозу.

“Якщо не буде транзиту, це стане відчиненими дверима до повномасштабної військової агресії проти України.
 
Зверху