You must be registered for see links
Сьогодні о 14:12•Автотема
«Укравтодор» в особі Служби автомобільних доріг у Київській області укладає договір з компанією «Науково-виробнича фірма «Мостопроект» про розробку техніко-економічного обґрунтування будівництва концесійної платної автомобільної дороги М-05 Київ — Одеса. Зокрема, платним буде автобан на ділянці від Кільцевої дороги столиці до міста Біла Церква. За планом компанія «Мостопроект» зобов’язується надати техніко-економічне обгрунтування до кінця грудня 2019 року, інформує Ukr.Media.
— Нова ділянка від Києва до Білої Церкви цікава тим, що вона буде коротша існуючої, мати швидкісний режим в 130 км/год і в Києві починатися від восьмишпальтового Столичного шосе, де немає пробок, — пояснює транспортний експерт Олександр Кава. — Тобто водії будуть економити час проїжджаючи через місто.
Згідно з проектом нова дорога буде коротше існуючої на 20 кілометрів. Довжина платної ділянки складе близько 50 кілометрів.
Скільки коштуватиме проїзд?
Цього досі не знає ніхто. Експерти кажуть, що обговорювати вартість проїзду зараз немає сенсу. Тому що невідомі обсяги інвестицій, а також компенсатори інвесторам від держави. Раніше чиновники озвучували орієнтовну ціну нової траси — близько 300 мільйонів доларів.
Міністр інфраструктури Володимир Омелян назвав фантастичні цифри, які щонайменше в два-п’ять разів вище європейських. Він заявив, що вартість проїзду по платних автобанах в Україні може скласти від 20 до 70 євроцентів (7-24 грн.) за кілометр.
При цьому вартість проїзду по платних дорогах Іспанії, Італії або Франції для легкових автомобілів у середньому становить 10 євро за 100 км, тобто близько 10 євроцентів за кілометр. Швидше за все, в Україні доведеться робити проїзд більш дешевим. Навряд чи хтось погодиться платити навіть 6 грн. за кілометр проїзду з урахуванням що платна ділянка складе 50 км. За європейськими мірками ціна проїзду цієї ділянки складе 160 грн. Якщо ж будуть розцінки, які озвучував міністр, то від 320 грн.