Цитата
Подивився трохи на БТРи і поцікавився іх ремонтом
Причому , БТР-80 дуже мало , в основному БТР-70 і трохи БТР-60 , ну і БРДМ багато .
Там з
відносно нормального :
бронекорпуси
підвіска , правда не знаю , як там з гідроамортизаторами за стільки років
колеса і приводи , але невідомо , що з шинами і чи випускають в нас такі
БТР-80 треба віновлювати всі , які є
БТР-60 --- використовувати як базу для чогось корисного --- санітарка , КШМ , ПТУР і т.п. , бо як БТР він поганий .
Наприклад , з них майже нереально десантуватися на ходу . І головне --- розмір люків не розрахований на солдатів в бронежилетах і розгрузках . Пожете уявити , як з них вибиратися при обстрілі . Ті самі недоліки і в БТР-70 .
Найбільше є БТР-70
Потребують заміни двигуни , кпп і електропроводка плюс , бажано замінити башту на сучасний бойовий модуль
Наприклад , є такий варіант модернізації БТР-70 до БТР-7
You must be registered for see links
Головною проблемою є двигуни . Як я зрозумів , нам їх не хочуть постачати або постачають мало . На кожен БТР треба оди або два штуки
Те саме стосується і трансмісій . Є великий вибір , але проблеми з постачанням .
Думаю , треба якусь державну програму по модернізації БТР-70 ---- розробити єдиний проект , вибрати двигун і кпп і роздати роботу приватним підрядчикам . Така робота по силам будь-якому ремонтному підприємству . Після відновлення гнати на один з заводів ставити озброєння або залишити штатне . І двигуни з КПП буде простіше замовити іменно державі , звернувшись до влади потрібної країни-виробника .
Думаю , так можна відновлювати до 50 БТРів в місяць не чіпаючи бронетанкові заводи . Ціна ремонту буде від 150 000 у.о
З БРДМ простіше , їх в гаражах переробляли . Треба теж єдиний стандарт розробити і роздати роботу , хто бажає
Якось так виходить .