sokoloff
...Честь и Совесть...
На митинге буду!!!Мы видим то, что нас обдирают везде, но если я никак не могу повлиять на цену макарон, то на цену и качество услуг я все еще могу влиять.
Но на цены "макарон" мы повлиять можем
На митинге буду!!!Мы видим то, что нас обдирают везде, но если я никак не могу повлиять на цену макарон, то на цену и качество услуг я все еще могу влиять.
Проверял то кто?)))На днях на одном из новостных сайтов прочёл что правительство инициировало проверку в торговых сетях в связи с необоснованным ростом цен на продукты питания . А через пару дней зайдя в АТБ обнаружил что за эти пару дней цены выросли ещё больше
Сумской метрополитен. Мы едем едем едем в натуре три вагона.Давай проезд за 5 грн. Водители сами решили обновить парк маршруток
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
В нього напевне не подорожчало ні пальне ні запчастини. А враховуючи те, що колись кілька років тому було встановлено тариф на перевезення занадто високий, то в нього є совість і він мабуть вважає що зараз цей тариф якраз той, що і потрібен бути.нагуглил...таки Кибэць...шо за Кибэць?
я тоже буду. Каким образом?На митинге буду!!!
Но на цены "макарон" мы повлиять можем
Буду!You must be registered for see images
все набагато глибше, ніж здається, я гуманним шляхом бачу вирішення ситуації з перевезеннями тільки так (не юрист, то якщо щось не так не кидайте каміння):Очень интересная идея за создание профсоюза пассажиров. Особенно сейчас, в такой период. Требуется как минимум 3 человека, кто будет заинтересован всерьез можем обсудить. Требовать разорвать договора со всеми нынешними перевозчиками, кроме того кто возит по 2. Портрет мера вывесить на Сотне с заголовком "он позорит наш город" или что- то другое.
8) отменить все "льготы" "льготчикам" и сделать все компенсации "гос.иждивенцам" монетезированными.все набагато глибше, ніж здається, я гуманним шляхом бачу вирішення ситуації з перевезеннями тільки так (не юрист, то якщо щось не так не кидайте каміння):
1) якимось чином лисим недомером повинні зайнятись компетентні органи з приводу невиконання своїх обов’язків (тендери на закупівлю тролейбусів в 2014 році відверто просрано, відповідних осіб не покарано, питання закупівлі тролейбусів та ремонт старих не вирішується, лобіювання інтересів перевізників) і відповідати він повинен як не за недостатній контроль, а як за матеріальні збитки;
2) одночасно з вирішенням першого питання відповідні органи повинні зайнятись перевізниками з приводу невиконання договорів (там можна лайна наковиряти досхочу), сплати податків тощо;
3) провести ревізію тролейбусного депо;
4) зробити сайт депо, де буде вказуватись скільки чого на рейсі, з мапою, трекерами, додатками на андроїд, лунапарком з випивоном та шльондрами;
5) в нашій ситуації має місце випадок недостатньої кількості комунального транспорту та ще й той, що мається, періодично виходить з ладу, тому вважаю обов’язковим крім розпису руху по маршруту мати живу мапу, на якій кожна тарадайка буде відстежуватись, а пасажир буде завчасно планувати свій вихід;
6) підвищити вартість проїзду в тролейбусі до обгрунтованого рівня;
7) дати об’єктивну оцінку роботи керівництва та економістів депо з подальшим вирішенням питання щодо перебування їх на займаній посаді/волі.