Маршрутки снова подорожают?

sokoloff

...Честь и Совесть...
На днях на одном из новостных сайтов прочёл что правительство инициировало проверку в торговых сетях в связи с необоснованным ростом цен на продукты питания . А через пару дней зайдя в АТБ обнаружил что за эти пару дней цены выросли ещё больше :D
Проверял то кто?)))
"Юля" "Юлю"?)))))
 

Рубин

Совість є,але не ...
нагуглил...таки Кибэць...шо за Кибэць?
В нього напевне не подорожчало ні пальне ні запчастини. А враховуючи те, що колись кілька років тому було встановлено тариф на перевезення занадто високий, то в нього є совість і він мабуть вважає що зараз цей тариф якраз той, що і потрібен бути.
 

Arun

Member
Очень интересная идея за создание профсоюза пассажиров. Особенно сейчас, в такой период. Требуется как минимум 3 человека, кто будет заинтересован всерьез можем обсудить. Требовать разорвать договора со всеми нынешними перевозчиками, кроме того кто возит по 2. Портрет мера вывесить на Сотне с заголовком "он позорит наш город" или что- то другое.
 

Udaff4eg

Well-Known Member
я буду там в пол 12. На месте где последние палатки с майдана стояли, подходите что бы не потеряться)
 

Deather

Well-Known Member
Очень интересная идея за создание профсоюза пассажиров. Особенно сейчас, в такой период. Требуется как минимум 3 человека, кто будет заинтересован всерьез можем обсудить. Требовать разорвать договора со всеми нынешними перевозчиками, кроме того кто возит по 2. Портрет мера вывесить на Сотне с заголовком "он позорит наш город" или что- то другое.
все набагато глибше, ніж здається, я гуманним шляхом бачу вирішення ситуації з перевезеннями тільки так (не юрист, то якщо щось не так не кидайте каміння):
1) якимось чином лисим недомером повинні зайнятись компетентні органи з приводу невиконання своїх обов’язків (тендери на закупівлю тролейбусів в 2014 році відверто просрано, відповідних осіб не покарано, питання закупівлі тролейбусів та ремонт старих не вирішується, лобіювання інтересів перевізників) і відповідати він повинен як не за недостатній контроль, а як за матеріальні збитки;
2) одночасно з вирішенням першого питання відповідні органи повинні зайнятись перевізниками з приводу невиконання договорів (там можна лайна наковиряти досхочу), сплати податків тощо;
3) провести ревізію тролейбусного депо;
4) зробити сайт депо, де буде вказуватись скільки чого на рейсі, з мапою, трекерами, додатками на андроїд, лунапарком з випивоном та шльондрами;
5) в нашій ситуації має місце випадок недостатньої кількості комунального транспорту та ще й той, що мається, періодично виходить з ладу, тому вважаю обов’язковим крім розпису руху по маршруту мати живу мапу, на якій кожна тарадайка буде відстежуватись, а пасажир буде завчасно планувати свій вихід;
6) підвищити вартість проїзду в тролейбусі до обгрунтованого рівня;
7) дати об’єктивну оцінку роботи керівництва та економістів депо з подальшим вирішенням питання щодо перебування їх на займаній посаді/волі.
 

sokoloff

...Честь и Совесть...
все набагато глибше, ніж здається, я гуманним шляхом бачу вирішення ситуації з перевезеннями тільки так (не юрист, то якщо щось не так не кидайте каміння):
1) якимось чином лисим недомером повинні зайнятись компетентні органи з приводу невиконання своїх обов’язків (тендери на закупівлю тролейбусів в 2014 році відверто просрано, відповідних осіб не покарано, питання закупівлі тролейбусів та ремонт старих не вирішується, лобіювання інтересів перевізників) і відповідати він повинен як не за недостатній контроль, а як за матеріальні збитки;
2) одночасно з вирішенням першого питання відповідні органи повинні зайнятись перевізниками з приводу невиконання договорів (там можна лайна наковиряти досхочу), сплати податків тощо;
3) провести ревізію тролейбусного депо;
4) зробити сайт депо, де буде вказуватись скільки чого на рейсі, з мапою, трекерами, додатками на андроїд, лунапарком з випивоном та шльондрами;
5) в нашій ситуації має місце випадок недостатньої кількості комунального транспорту та ще й той, що мається, періодично виходить з ладу, тому вважаю обов’язковим крім розпису руху по маршруту мати живу мапу, на якій кожна тарадайка буде відстежуватись, а пасажир буде завчасно планувати свій вихід;
6) підвищити вартість проїзду в тролейбусі до обгрунтованого рівня;
7) дати об’єктивну оцінку роботи керівництва та економістів депо з подальшим вирішенням питання щодо перебування їх на займаній посаді/волі.
8) отменить все "льготы" "льготчикам" и сделать все компенсации "гос.иждивенцам" монетезированными.
 
Зверху