Во имя чего совершать подвиги?
Тому що це єдине, що має значення. Бо коли засурмить сурма і Господь покличе всіх перед стопи свої, Він не судитиме нас за наші вчинки. Він простить нам всі наші гріхи. Він судитиме нас за те, що ми не вчинили, не за наші поразки, а за те, що не захотіли перемогти, за те, що не втрутились у бійку. Трьома способами особистість може ставитись до світу, якщо хоче лишатись собою:
1. Як Сорос. Використовувати слабкості системи. Завдяки своїм талантам йому вдається визискувати світові фінансові механізми, іноді дестабілізувати їх. Але суспільна машина саморозвивається, і для соросів лишається дедалі менше місця.
2. Як Лакі Лучано. Використовувати щілини в системі. Проте "жорна правосуддя мелють повільно, але вірно". Крім того, є дуже небагато кримінальних авторитетів, які не "стучать" ментам.
3. Як Че Гевара. Руйнувати суспільну машину.
Вони можуть не помічати один одного або ворогувати між собою. Але всі вони — наші союзники. Як тільки десь авторитет заміняє бюрократію, солідарність стає замість Конституції, а справедливість скасовує Кримінальний кодекс, як тільки десь естетичний критерій перевищує етичний, там ми відчуваємо себе на Батьківщині. Ми знаємо — це наша земля, і звідси ми почнемо наш переможний крок по планеті.
Як тільки десь у спалахах і ґвалті, весь обсипаний конфетті, об'являється вождь, отаман, князь чи пророк і каже: "Влада — це я", і вимагає вірності собі, і бере на себе відповідальність за все, ми впізнаємо союзника, людину нашої нації, і нас стає більше.
Красивое сравнение. Но если копнуть глубже, видя все происходящее с нами во взаимосвязи, то болезнь ребенка разрешается не с помощью грошей, а с помощью раскрытия ее веры в ИСЦЕЛЕНИЕ, а самим своей верой ускорить это исцеление. Тогда болезнь окажется уроком, который сделал лучше не только ребенка, но и нас. А деньги ведут в зависимость, родителей перед кредиторами, а ребенка перед врачами
Якщо ви можете рятувати дітей силою думки - то чому ви досі не волонтер ОХМАТДИТу?
Если всякая власть от Бога, то беркутовцы свою свободу воли совместили с волей Божьей, а "свободные" люди, свою волю противопоставили Божьей. Вот сопоставь это и скажи, кто из них более грешен
Ви не вірно трактуєте Святе Письмо. У свій час в Єрусалимі теж була влада. І та влада поставила торговців у Храм. Проте Іісус прийшов і погнав усіх геть. Те саме маємо зробити і ми.
Святость мечом не достигается, если бы это было так, то Иисус благословил бы Петра, поднявшего меч, но Он ему запретил применять оружие.
Він заборонив йому застосування зброй у тій ситуації. Бо так було треба тоді. Не варто вивертати це на загальне вчення.
Я не говорю уже о том, что убивать инакомыслящих, ведь любой из живущих меняется каждый день и есть вероятность что со временем вы с врагом вашим станете единомышленниками.
Десять років тому християнами були 70 відсотків мешканців Віфлієму. Але Христос втомився, і сьогодні там 70 відсотків мусульман. Не будемо брехати собі: віротерпимість можлива лише через віробайдужість.