Мені нічого не залишається, як ще раз процитувати начальника БТІ Б.В. АФАНАСЬЄВА:
В останній час живо протікає дискусія щодо перейменування назв вулиць у м. Суми. Ця дискусія зачіпає різні аспекти: історію назви, зміна прописки, благоустрій вулиць, а найгостріше – заміна документів на нерухомість та сплата за це коштів. Саме останній, із перерахованих, висвітлюється дуже гостро. БТІ вважає, що ця гострота зумовлена перш за все, бажанням певних політиків і політичних сил набрати собі рейтингові бали, при чому маніпулюючи питаннями, в яких вони або ж розібрались поверхово, або ж в які зовсім не вникали.Тому, вимушені надати об’єктивну інформацію стосовно участі БТІ в цьому процесі. Документи, на підставі яких проводиться реєстрація права власності (нотаріально посвідченні договори, рішення судів, свідоцтва про право власності видані органами місцевого самоврядування), не виготовляються БТІ, отже, по своїй природі, воно не може вносити в них будь-які зміни. Нові адреси в документах про власність вносяться лише у випадку їх нотаріальної заміни. Крім того, нормами діючого законодавства, взагалі, не передбачений порядок внесення змін в документи у зв’язку зі зміною назви вулиці.У випадку звернення особи-замовника до БТІ з метою отримання витягу з реєстру для вчинення нотаріальної дії, реєстратор, при формуванні витягу, зазначає назву вулиці, по якій заходиться нерухоме майно, а у дужках робить напис колишньої вулиці, який існував при проведенні реєстрації. Після того, як особа – новий власник, здає свої документи на реєстрацію, до державного реєстру вноситься нова адреса. Подібна процедура відбувається і при заміні назви вулиці у техпаспорті. Знову ж, при зверненні в БТІ замовника, інженер-інвентаризатор, автоматично проводить відповідні виправлення. Важливо зазначити головне – внесення вищевказаних змін проходить безкоштовно.
You must be registered for see links