Сумыпарксервис: припарковать коррупцию

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Парковка и паркоматы.

Навіщо взагалі той Парксервіс потрібен? Він же ледь балансує на рівні рентабельності. Розпустити його та і все.
 

Roger Wilco

Heavy Metal Forever
Re: Відповідь: Парковка и паркоматы.

Навіщо взагалі той Парксервіс потрібен? Він же ледь балансує на рівні рентабельності. Розпустити його та і все.
Нє, ну ви дайотє! Як це "навіщо"? Це так само, як у французів "шерше ля фам", а тут "шерше ля гроші". Кому це вигідно?
Парковки потрібні, але не не в такому вигляді, як в нас. Це ж просто посміховисько. А які кумедні фрази видають по телебаченню, як голівки схиляють, потуплюють очиці - не інакше, як "лисиця-жалібниця".
Нумо, подивіться, згляньтеся, допоможіть, "самі ми нє мєстниє..."
Это ж касается не только парксервиса, а всех коммунальных служб - они сначала хотят денег, а потом дать услуги.
Но, скажу я вам, везде всегда было наоборот - сначала потратятся на оборудование, организацию, потом проходят испытательный срок и только после этого им можно начинать платить уже столько, сколько можно экономически обосновать. И за любой промах такие фирмы могут вылететь за борт, на их место придут конкуренты.
У нас же хотят сначала деньги, потом стулья. Так не выйдет - надо сначала доказать свою полезность и целесообразность своего содержания.
 

Solid

Member
Парковки в Сумах возобновили работу
С 14 января коммунальное предприятие «Сумыпарксервис» возобновило взимание платы за парковку в Сумах.

- Я возобновил деятельность своим приказом. Мы теперь выдаем парковочный талон вместе с фискальным чеком. – заявил на аппаратном совещании в мэрии 16 января директор предприятия Владимир Зима.

- Возобновил деятельность? А не сядешь? – поинтересовался мэр Геннадий Минаев.

- В других городах парковки тоже возобновили работу. Мы отслеживаем эту ситуацию. – заявил г-н Зима.

- Ну, ты сам взял на себя ответственность. Я бы не взял. – заявил г-н Минаев.

Начальник городского отдела логистики Валерий Семесенко заявил, что до сих пор не получены разъяснения из правительства относительно работы парковок. Напомним, что с 1 января вступило в действие постановление правительства, требующее наличие паркоматов для взимания платы за парковку. Из-за этого постановления работа «Сумыпарксервиса» была временно приостановлена, но теперь вновь возобновлена.


 

marley_bob

люблю С2Н5ОН
Азаров дозволив паркувальникам до квітня брати гроші з водіїв


Кабінет міністрів відстрочив обов'язкову установку на парковках паркоматів або автоматичних в'їзних-виїзних терміналів, які повинні були бути встановлені не пізніше 1 січня 2012 року згідно з постановою уряду №1342 від 2009 року.

Про це заявив міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Анатолій Близнюк, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".

За його словами, до цього спонукали численні звернення органів місцевої влади та самоврядування.

"Введення паркоматів відкладається на один квартал - до 31 березня включно. А доти постанова уряду абсолютно чітко визначає діючий на сьогодні механізм оплати - придбання відповідного талона, а також через паркомати і в'їзні-виїзні термінали. Тобто, платити за паркування згідно з постановою необхідно тільки там, де вам видадуть касовий чек. Крім того, щоб запобігти будь-яким можливостям тіньового обороту коштів, з 1 квітня придбання паркувального талона стане можливим тільки за безготівковим розрахунком", - сказав Близнюк.

За даними Мінрегіону, в Україні на початок 2011 року з 3080 майданчиків для платного паркування лише 116 були обладнані паркувальними автоматами, а ще 32 - в'їзними-виїзними терміналами, що разом складає менше 5% від загальної кількості.

На початок 2011 року майданчиків для паркування, обладнаних паркувальними автоматами, найбільше було в Дніпропетровській області (62), Києві (30) та АР Крим (17).

У більшості областей паркомати і в'їзні-виїзні термінали взагалі були відсутні.

На сьогодні, за орієнтовною оцінкою міністерства, для обладнання всіх відведених майданчиків для платного паркування в Україні необхідно встановити близько 7 тис. паркоматів.

Ці пристрої виробляються вітчизняними виробниками в Києві, Львові та Кривому Розі, а їх вартість в залежності від комплектації становить 10,4-48,5 тис. гривень.
 

Sergey Shumov

Active Member
У меня машины нету ( и слава Богу), соответственно никак не могу понять - кроме права взымать $$$ за парковку - у них (парковщиков) есть какие-либо обязанности ?? Ну хотябы охрана машин находящихся на парковке ? А то как-то однобоко получается - права есть, а вот обязанностей - ноль.
 

Agronom

the watcher...
документа приостанавливающего п. 14 постановления №1342 від 2009г. нет. Только что проверил и Лигу и Раду.
Да и вообще, на каком основании?
Постановление вступило в силу с 01.03.2010. То есть у организаций обслуживающих парковки было 1 год и 9 месяцев для выполнения требований Кабинета министров.
 

Agronom

the watcher...
У меня машины нету ( и слава Богу), соответственно никак не могу понять - кроме права взымать $$$ за парковку - у них (парковщиков) есть какие-либо обязанности ?? Ну хотябы охрана машин находящихся на парковке ? А то как-то однобоко получается - права есть, а вот обязанностей - ноль.
№1342 від 2009 року.
п. 25. Оператор не несе відповідальності за збереження транспортних засобів, розміщених на майданчиках для паркування.



а тут предусмотрено их правильное оформление:

Обладнання майданчиків для паркування

12. Майданчики для паркування обладнуються відповідно до вимог цих Правил і Правил дорожнього руху.

13. Відведені майданчики для паркування позначаються дорожніми знаками та суцільною синьою (блакитною) смугою на проїзній частині і на бордюрі, який відокремлює проїзну частину від пішохідної.

14. Відведені майданчики для платного паркування обов'язково повинні бути обладнані паркувальними автоматами з розрахунку не менш як один автомат на 10 місць для паркування з обох боків уздовж проїзної частини вулиці, дороги або тротуару.

15. Спеціально обладнані майданчики для паркування позначаються дорожніми знаками та розміткою.

Спеціально обладнані майданчики для паркування можуть бути наземними, підземними, багаторівневими.

16. На спеціально обладнаних майданчиках для платного паркування обов'язково повинні бути встановлені автоматичні в'їзні та виїзні термінали.

17. На спеціально обладнаних майданчиках для паркування у разі можливості встановлюється система відеоспостереження за рухом транспортних засобів на їх території і табло із змінною інформацією про наявність вільних місць для паркування, яке розташовується на в'їзді. Відеоінформація повинна зберігатися не менш як один місяць.

На спеціально обладнаних майданчиках для паркування можуть розміщуватися контрольно-пропускний пункт, приміщення для обслуговуючого персоналу, туалет тощо.

18. Підземні та багаторівневі спеціально обладнані майданчики для паркування повинні мати на в'їзді схему розміщення місць для паркування, в'їздів та виїздів, у тому числі розміщення місць для безоплатного паркування транспортних засобів, зазначених у частині шостій статті 30 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".
 

emcee

ping localhost -t
Re: Відповідь: Парковка и паркоматы.

Навіщо взагалі той Парксервіс потрібен? Він же ледь балансує на рівні рентабельності. Розпустити його та і все.
Они как раз сверхрентабельны ... для себя, потому что доходы не показывают. А для города они бесполезны.

Лично я сталкиваюсь с ними крайне редко, но если подходят и требуют деньги за парковку - посылаю их нафиг вместе с их чеками, документами и бейджиками. И ни один уркаган ещё не рыпнулся даже намекнуть на то, что мне типа чёто могут нечаянно разбить. Молча отваливают.
 

Sergey Shumov

Active Member
Весело у Вас получается.
Ответственности никакой у парковщиков. Тогда возникает законный вопрос - а нафига собственно ? Земля на которой припаркована машина - так для этого дорожный сбор предумотрен. В чём их функционал и необходимость ?
 
Зверху