Все за землей !!! Приватизация и получение земельного участка.

Роман

http://legaloffice.com.ua
Решение это принято сознательно, а не по расторопности. Вы бы видели как они себя в суде ведут - вот где верх цинизма :)

Проверить то КП можно, да что это даст - всё там чётко у них - не подкопаетесь.


Роман, все понимают, что сумский чиновник - враг рядового жителя города. И то, что их же нерасторопность (это же нужно уметь принять Решение, которым обязать людей подавать дополнительно еще целый пакет документов к заявлению в рамках уже несуществующей процедуры) осложняет им же жизнь - скорее миф, ибо если нельзя людям отказать законно, то отказывают тупо и по-наглому , руководствуясь своим элементарным нежеланием дать возможность хоть кому-то реализовать свои права! Графическая документация - только повод.

Кстати, вот родилась идея проверить деятельность этого самого коммунального предприятия, которое штампует все, что угодно и даже эити 3 картинки продает за 205 грн. Посмотрел юридическую практику по Украине, так оказывается, что общественность имеет право требовать и аудиторские отчеты и доступ к прочей документации коммунальных предприятий! Кто со мной?
 
проверка покажет, сколько они премий себе устанавливают и куда эти деньжища идут, отобранные у людей.

А вот насчет того, что решение горсовета от 03.03 принималось осознанно - не верю, ибо саму процедуру выбора места расположения участка на уровне Киева отменили только за пару месяцев перед этим. Люди просто пока пропустили через все согласовательные процедуры, вот оно и перестало быть актуальным уже в сам момент принятия. но для судов это только "+" нам, тем, кто отстаивает интересы людей!

ОДНИМ СЛОВОМ, ВСЕМ, ВСЕМ, ВСЕМ!!!!

Повторю то, с чего начинал тему: сейчас законоы на стороне людей. Единственная причина по которой могут отказать людям в удовлетворении их права на землю - несоответствие задекларированных заявителем целей использования земли генеральному плану и/или иной градостроительной документации.

ГОТОВ ПОМОЧЬ (!!!БЕСПЛАТНО !!!) КАЖДОМУ, кто прочитает эту тему + тему "Земля: это должен знать и уметь каждый и сделает хотя бы шаг навстречу земле!
 

Роман

http://legaloffice.com.ua
Константин, полностью Вас поддерживаю и готов помочь бесплатно Вашим начинаниям.

п.с. Относительно Решения от 03.03.2010 не соглашусь с Вами, т.к. оно не касается процедуры получения разрешения на разработку проекта отвода, а касается только новой статьи Земельного кодекса Украины:
Стаття 1861. Комісія з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою

1. Для розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, в районах та містах обласного значення, містах Києві та Севастополі функціонують постійно діючі комісії.

2. До повноважень Комісії належить забезпечення погодження документації із землеустрою відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

3. До складу Комісії входять уповноважені представники районного (міського) органу земельних ресурсів, містобудування та архітектури, природоохоронного та санітарно-епідеміологічного органу, органу охорони культурної спадщини. У разі погодження проектів землеустрою, що розробляються з метою вилучення, надання, зміни цільового призначення земель лісогосподарського призначення, водного фонду, земельних ділянок для цілей, пов'язаних із розробкою корисних копалин, до складу Комісії залучається відповідно представник територіальних органів лісового господарства, водного господарства, державного гірничого нагляду.

4. Організація роботи Комісії, матеріально-технічне забезпечення її діяльності та контроль за дотриманням нею строків і порядку розгляду документації із землеустрою здійснюють органи, що утворили Комісію.

5. Документація із землеустрою, погоджена Комісією, вважається такою, що погоджена органами, представники яких входять до її складу.

6. Комісія здійснює свою діяльність у формі засідань, що проводяться не рідше одного разу на тиждень. Результати роботи Комісії оформлюються висновком, який підписується всіма її членами та скріплюється печатками органів, представники яких входять до її складу. У разі незгоди члена Комісії з погодженням документації із землеустрою він підписує висновок з поміткою "із зауваженнями" та додає до висновку Комісії свій висновок із викладом цих зауважень.

7. Підставою відмови у погодженні документації із землеустрою може бути невідповідність її положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. Погодження документації із землеустрою та підготовка висновків із викладом зауважень до неї здійснюються безоплатно.

8. Положення про Комісію та порядок її роботи затверджуються Кабінетом Міністрів України.

9. Комісія у разі необхідності має право залучати до роботи представників органів, уповноважених погоджувати документацію із землеустрою, та безоплатно отримувати від них інформацію і документи, необхідні для виконання покладених на неї повноважень.

(Доповнено статтею 1861 згідно із
 Законом України від 05.11.2009 р. N 1702-VI)


вот решение:


Додаток
до рішення Сумської міської ради
„Про затвердження Положення про комісію з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою”
від 03 березня 2010 року № 3562-МР


ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою
1. Комісія з розгляду питань, пов'язаних з погодженням доку¬ментації із землеустрою (далі - комісія), є постійно діючим орга¬ном, утвореним Сумською міською радою.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нор¬мативно-правовими актами та нормативними документами, прийнятими відповідно до законів України, та цим Положенням.
3. До повноважень комісії належить надання висновків про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або місця розташування об'єкта, що передбачено ст.151 Земельного кодексу України.
4. Для отримання висновку про погодження проекту землеус¬трою щодо відведення земельної ділянки або місця розташуван¬ня , уповноважена Сумською міською радою особа по¬дає комісії для розгляду проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки або клопотання про погодження місця розта¬шування об'єкта, що передбачено ст.151 Земельного кодексу України, разом з додатками (далі - документація із зем¬леустрою).
При розгляді питання, щодо погодження місця розташування земельної ділянки, з метою забезпечення можливості визначення розміщення об'єкта на землях, які підпорядковані Сумській міській раді, членами комісії, графічні матеріали в додатках у своєму складі в обов’язковому порядку повинні мати (5 примірників):
- ситуаційний план М 1:5000 або М 1:10000;
- викопіювання з генерального плану міста з вказаним місцем розташування земельної ділянки;
- картографічний план М 1:2000 з нанесенням на ньому бажаного місця розташування земельної ділянки та її меж;
- план земельної ділянки М 1:500 з нанесенням меж земельної ділянки та містобудівних обмежень.
5. Комісія розглядає документацію із землеустрою протягом трьох тижнів з дня надходження та надає висновки про її погодження або відмову у погодженні. Порядок розгляду документації із землеустрою членом комісії визначається комісією на засіданні та оформляється протоколом.
6. У разі надання комісією висновку про відмову у погодженні документації із землеустрою така документація разом з висновком повертається Сумській міській раді. У разі коли проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки підлягає обов'язковій державній експертизі, погоджений проект подається комісією до відповідного територіального орга¬ну Держкомзему для проведення такої експертизи відповідно до закону з одночасним інформуванням його розробника або за¬мовника. Оплата послуг з проведення обов'язкової державної експертизи проекту землеустрою щодо відведення земельної ді¬лянки здійснюється замовниками такої експертизи, що визначе¬ні у статті 7 Закону України «Про державну експертизу землевпо¬рядної документації».
7. Документація із землеустрою, погоджена комісією, вважається такою, що погоджена органами, представники яких входять до її складу які визначені у п.13 цього положення.
8. Результати роботи комісії оформлюються:
1) у разі відсутності зауважень членів комісії:
висновком про погодження проекту землеустрою щодо відве¬дення земельної ділянки - у разі надання зе¬мельних ділянок громадянам безоплатно у власність відповідно до статті 118 Земельно¬го кодексу України та надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування відповідно до статті 123 зазначеного Кодексу;
висновком про погодження місця розташування об'єкта - у разі вилучення (викупу) земельних ділянок для суспільних пот¬реб або з мотивів суспільної необхідності відповідно до статті 151 Земельного кодексу України.
2) у разі наявності зауважень членів комісії - висновком про відмову у погодженні документації із землеустрою з обов'язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти і нормативні документи.
9. Висновок, форма якого визначається комісією, підписується постійними членами комісії, а у випадках залучення уповноважених інших органів, з урахуванням цих представників та скріплюється печатками органів, представники яких входять до її складу.
В залежності від структури органів, представники яких входять до складу комісії, керівник органу, в межах своєї компетенції, визначає печатку якою скріплюється підпис представника органу на висновку.
Член комісії, який не згоден з погодженням документації із землеустрою, підписує висновок комісії про відмову у погоджен¬ні такої документації із зауваженнями та у той же день додає до висновку комісії свій висновок із викладом зауважень.
10. Погодження документації із землеустрою та надання відпо¬відних висновків здійснюються комісією та її членами безоплат¬но.
11. У разі врахування розробником (замовником) документації із землеустрою або Сумською міською радою, яка подала таку документацію комі¬сії, зауважень, наданих членом комісії, документація повторно подається на розгляд комісії.
Комісія розглядає подані матеріали протягом тижня.
12. Висновок комісії може бути оскаржений у судовому порядку.
Висновок, наданий членом комісії, може бути оскаржений розробником (замовником) документації із землеустрою або Сумською міською радою, яка подала таку документацію для погодження комісі¬єю, до органу, представником якого є член комісії, або органу виконавчої влади вищого рівня.
Орган, представником якого є член комісії, або орган виконавчої влади розглядає скаргу протягом 10 днів та повідомляє особу, яка звернулася із скаргою, про результати розгляду.
У разі прийняття рішення про задоволення скарги орган,представником якого є член комісії, або орган вико¬навчої влади надає особі, яка звернулася із скаргою, висновок, яким погоджує документацію із землеустрою. Висновок органу виконавчої влади додається до висновку комісії та є його не¬від'ємною частиною. Одночасно орган виконавчої влади прово¬дить службове розслідування стосовно надання членом комісії висновку, що не відповідає вимогам законів та прийнятих відпо¬відно до них нормативно-правових актів.
Члени комісії несуть відповідальність згідно із законом за по¬рушення встановлених порядку та строків розгляду документації із землеустрою крім випадків, що не залежать від членів комісії.
13. До складу комісії входять уповноважені в установленому порядку на підписання та скріплення печаткою відповідних висновків представники (постійні члени комісії):
управління Держкомзему у місті Суми;
управління архітектури та містобудування Сумської міської ради;
південно-східного відділу охорони навколишнього природного середовища в Сумській області;
Сумської міської санітарно-епідеміологічної станції;
управління культури і туризму Сумської обласної державної адміністрації.
У разі погодження документації із землеустрою, що розробля¬ється з метою вилучення (викупу), надання, зміни цільового призначення земель лісогосподарського призначення, водного фонду, земельних ділянок для цілей, пов'язаних із розробкою корисних копалин, або з метою визначення відповідної категорії земель та їх меж, до складу та роботи комісії включаються представники територіальних органів Держкомлісгоспу, Держводгоспу, Держгірпромнагляду за пропозицією членів комісії.
У разі потреби до роботи комісії можуть залучатися представ¬ники Сумської міської ради та структурних підрозді¬лів з питань агропромислового розвитку місцевої держадмініс¬трації.
14. Головою комісії є представник управління Держкомзему у місті Суми.
Голова комісії забезпечує скликання і проведення засідань ко¬місії, проводить її засідання, звертається в разі потреби до Сумської міської ради з клопотанням про внесення змін до її складу.
15. Комісія провадить свою діяльність у формі засідань.
Засідання проводяться не рідше ніж один раз на тиждень.
Засідання комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні усі (постійні) члени комісії. Уразі відсутності члена комісії з поваж¬них причин у засіданні комісії бере участь особа, уповноважена в установленому порядку відповідним органом на підписання висновків та скріплення їх печаткою.
На засіданні комісії мають право бути присутніми особа, яка подала документацію із землеустрою на розгляд комісії, розроб¬ник (замовник) документації, землекористувачі, землевласники, представники органів місцевого самоврядування та засобів ма¬сової інформації.
Інформація про час, місце проведення та порядок денний засі¬дання комісії розміщується на офіційному веб-сайті Сумської міської ради.
16. Секретар комісії призначається її головою.
Секретар комісії приймає документацію із землеустрою, що подається на розгляд комісії; готує матеріали, що підлягають роз¬гляду на її засіданні, і надсилає їх членам комісії у разі необхід¬ності та виконує роботу, покладену на нього комісією, згідно визначеного протоколом порядку.
17. Організацію роботи комісії, матеріально-технічне забезпечення її діяльності та контроль за дотриманням строків і порядку розгляду документації із землеустрою здійснює Сумська міська рада.

Міський голова Г.М.Мінаєв

Виконавець: Скрипка В.В.
10.03.2010 року
 

Роман

http://legaloffice.com.ua
В том, что получение согласия горсовета на разработку проекта отвода земельного участка не регулируется данным положением. а регулируется ст. 118 ЗК.

Не упускайте и п. 3. До повноважень комісії належить надання висновків про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або місця розташування об'єкта, що передбачено ст.151 Земельного кодексу України.


Данное положение регулирует работу комиссии, которая согласовывает проект отвода или место расположения земельного участка (ст. 151 ЗК).

Стаття 151. Порядок погодження питань, пов'язаних з вилученням (викупом) земельних ділянок для суспільних потреб або з мотивів суспільної необхідності

1. Юридичні особи, зацікавлені у вилученні земельних ділянок, наданих у постійне користування із земель державної чи комунальної власності, для суспільних потреб та у викупі земельних ділянок, що перебувають у власності громадян чи юридичних осіб, для суспільних потреб та з мотивів суспільної необхідності, зобов'язані до початку проведення проектних робіт погодити з власниками землі, крім викупу земельних ділянок з підстав, що допускають можливість їх примусового відчуження з мотивів суспільної необхідності, і землекористувачами, органами державної влади або органами місцевого самоврядування, згідно з їх повноваженнями, місце розташування об'єкта, розмір земельної ділянки та умови її вилучення (викупу) з урахуванням комплексного розвитку території, який би забезпечував нормальне функціонування на цій ділянці і прилеглих територіях усіх об'єктів та умови проживання населення і охорону довкілля.

2. Погодження матеріалів місць розташування об'єктів на особливо цінних землях, а також земельних ділянок для розміщення та обслуговування будівель і споруд дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв міжнародних організацій провадиться Верховною Радою України.

3. Погодження питань, пов'язаних з вилученням (викупом) земельних ділянок, крім тих, що передбачені частиною другою цієї статті, провадиться відповідно Кабінетом Міністрів України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, міськими, селищними, сільськими радами згідно з їх повноваженнями щодо вилучення (викупу) цих ділянок.

4. У разі вилучення (викупу) земельних ділянок під об'єкти містобудування, розміщення яких визначено містобудівною або землевпорядною документацією (генеральні плани населених пунктів, проекти детального планування, інша містобудівна документація, техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, проекти землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів тощо), погодження місця розташування об'єкта не проводиться.

5. Юридичні особи, зацікавлені у вилученні (викупі) земельних ділянок, звертаються з клопотанням про погодження місця розташування об'єкта до відповідної сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевої державної адміністрації. Клопотання щодо погодження місця розташування об'єкта за рахунок земель, вилучення (викуп) яких провадиться Кабінетом Міністрів України та Верховною Радою Автономної Республіки Крим, подається відповідно до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

6. До клопотання додаються:

а) обґрунтування необхідності вилучення (викупу) та/або відведення земельної ділянки;

б) зазначене на відповідному графічному матеріалі бажане місце розташування об'єкта з орієнтовними розмірами земельної ділянки;

в) нотаріально засвідчена письмова згода землевласника (землекористувача) на вилучення (викуп) земельної ділянки (її частини) із зазначенням розмірів передбаченої для вилучення (викупу) земельної ділянки та умов її вилучення (викупу);

г) копія установчих документів.

7. Типова форма клопотання про погодження місця розташування об'єкта затверджується Кабінетом Міністрів України.

8. Відповідний орган державної влади або орган місцевого самоврядування згідно із своїми повноваженнями у тижневий строк з дня реєстрації клопотання направляє його разом з додатками до Комісії, яка протягом трьох тижнів з дня його одержання надає зазначеному органу висновок про погодження місця розташування об'єкта або відмову в такому погодженні.

У разі вилучення органами виконавчої влади земельних ділянок державної власності у межах населеного пункту матеріали погодження місця розташування об'єкта подаються для розгляду до відповідного органу місцевого самоврядування, який у місячний строк розглядає їх і надає свої висновки.

9. Якщо вилучення (викуп) земельних ділянок провадиться за погодженням з Верховною Радою України, відповідні органи державної влади або органи місцевого самоврядування готують свої висновки і подають матеріали погодження місця розташування об'єкта до Кабінету Міністрів України, який розглядає ці матеріали і подає їх до Верховної Ради України для прийняття відповідного рішення.

10. Якщо вилучення (викуп) земельних ділянок здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, матеріали погодження місця розташування об'єкта подаються до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, яка розглядає ці матеріали і в місячний строк подає свої пропозиції до Верховної Ради Автономної Республіки Крим.

11. Після отримання висновку Комісії про погодження місця розташування об'єкта та рішення Верховної Ради України (у разі необхідності) відповідний орган державної влади або орган місцевого самоврядування згідно із своїми повноваженнями у двотижневий строк розглядає матеріали погодження місця розташування об'єкта та надає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивоване рішення про відмову.

12. Спори, пов'язані з погодженням місць розташування об'єктів, вирішуються в судовому порядку.

(Із змінами і доповненнями, внесеними згідно із
законами України від 15.05.2003 р. N 762-IV,
 від 11.07.2003 року N 1119-IV;
Лісовим кодексом України від 21.01.1994 р. N 3852-XII,
 враховуючи зміни, внесені Законом України
 від 08.02.2006 р. N 3404-IV,
 від 16.09.2008 р. N 509-VI,
від 05.11.2009 р. N 1702-VI,
від 17.11.2009 р. N 1559-VI)



4. Для отримання висновку про погодження проекту землеус¬трою щодо відведення земельної ділянки або місця розташуван¬ня , уповноважена Сумською міською радою особа по¬дає комісії для розгляду проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки або клопотання про погодження місця розта¬шування об'єкта, що передбачено ст.151 Земельного кодексу України, разом з додатками (далі - документація із зем¬леустрою).
При розгляді питання, щодо погодження місця розташування земельної ділянки, з метою забезпечення можливості визначення розміщення об'єкта на землях, які підпорядковані Сумській міській раді, членами комісії, графічні матеріали в додатках у своєму складі в обов’язковому порядку повинні мати (5 примірників):
- ситуаційний план М 1:5000 або М 1:10000;
- викопіювання з генерального плану міста з вказаним місцем розташування земельної ділянки;
- картографічний план М 1:2000 з нанесенням на ньому бажаного місця розташування земельної ділянки та її меж;
- план земельної ділянки М 1:500 з нанесенням меж земельної ділянки та містобудівних обмежень.
 
Так в том-то и вопрос, что раньше процедура выбора места расположения участка возникала для каждого человека, ибо согласно ст. 118 ЗКУ заявитель именно с этим ходотайством обращался в горсовет. Если ничего не путаю, то в ст. 118 были ссылки и на ст. 151 ЗКУ.

Теперь ситуация иная. Она полностью НА СТОРОНЕ ГРАЖДАН:
1. ВСЕ, ЧТО НУЖНО ЛЮДЯМ, так это почитать ст. 118 ЗКУ и подать заявление в горсовет с каким-либо, имеющимся под рукой графическим материалом с указанием места расположения участка.
2. Процедуру выбора места расположения участка граждане не проходят и ОНА ИХ НЕ КАСАЕТСЯ. Именно поэтому нет необходимости см. п. 4 "Положения ..." (Решение СМР от 03.03.2010), поскольку в самом положении четко написано, какие моменты и процедуры оно регламентирует.

ТОЛЬКО ЕСЛИ РЕЧЬ ИДЕТ ОБ ИЗЪЯТИИ ЗЕМЕЛЬ , тогда включается механизм выбора места расположения участка и запускается маховик раскрутки людей на деньги в т. и путем вымагательства графических материалов.

РОМАН, прошу дабы не отпугивать людей нашими домыслами и трактовками законодательства высказать четко, кратко и аргументированно свою позицию по следующим вопросам:
1. существует ли процедура выбора места расположения участка для физлиц, обращающихся в горсовет с заявлением о предоставлении им земли (за счет земель горсовета, а не изъятия у иных землепользователей и собственников).
2. распространяются ли требования как "Положения ..." (Решение СМР от 03.03.2010), так и ст. 151 ЗКУ на заявителей (см. п.1 этого поста)?
3. что, кроме того, что указано в п.6 ст. 118 требуется от людей и на основании какого документа?
 

Роман

http://legaloffice.com.ua
Аргументы в сообщении № 127.


[/U]1. существует ли процедура выбора места расположения участка для физлиц, обращающихся в горсовет с заявлением о предоставлении им земли (за счет земель горсовета, а не изъятия у иных землепользователей и собственников) - не существует.
2. распространяются ли требования как "Положения ..." (Решение СМР от 03.03.2010), так и ст. 151 ЗКУ на заявителей (см. п.1 этого поста)? - нет.
3. что, кроме того, что указано в п.6 ст. 118 требуется от людей и на основании какого документа? - больше ничего.
 
Останнє редагування:

G-Man

...
Модератор
но к сожалению нашим "властям" пофиг на это... нету граф.материала - досвидание...
 

Роман

http://legaloffice.com.ua
Т.е. почтой Вы принципиально не желаете отсылать. Наверное Вам нравиться общение с работниками канцелярии Сумского горсовета :)


но к сожалению нашим "властям" пофиг на это... нету граф.материала - досвидание...
 

G-Man

...
Модератор
Т.е. почтой Вы принципиально не желаете отсылать. Наверное Вам нравиться общение с работниками канцелярии Сумского горсовета :)
смысл отсылать если они смогут спрыгнуть на то что недостаточно материалов?
вчера имел радость на правах представителя общественной организации общаться с первыми лицами управления земельных ресурсов городского совета и их юристом. ЛЮДИ ПРОСТО НЕПРОБИВАЕМЫЕ.
и тем более что они считают себя правыми
 

Роман

http://legaloffice.com.ua
Смысл в том, что Вы обратитесь в Сумской городской совет с ходатайством о предоставлении земельного и у Вас будут основания для дальнейших действий по приобретению права на зем. участок: прокуратура, суд и т.п.
Ведь я уже неоднократно указывал выше, что "недостаточное количество материалов" не есть основнием для отказа в предоставлении разрешения на разработку проекта отвода зем. участка.
 
Зверху