Оффтопики.

Rodinal

Забанен
Re: Не мэр, а кто же?

И вправду. Похоже его проделки.

Нарапов !Только непонятно, что Вы хотели этой темой сказать ))). Что этот юноша плохой, а Вы хороший и умный ?
Сомневаюсь... Первый вариант ("Новый мэр) мне значительно больше понравился, он куда более удачный. А так, Вы, как коммуняка треклятый взялись сразу открещиваться, спирать вину на кого-то, врезультате всё сразу стало ясно всем...

Тем более подпись под аватаркой Градов ясно говорит, что Вы потомок Нахрапова. Сами же так подписались.

Я прав ?

ИМХО : предлагаю переименовать данную тему "НЕ МЭР, А НАХРАПОВ "
 
Останнє редагування:

AKULA GRANDIS

критикант
меня, уважаемого всеми мелкого буржуя, специалиста по колготочной торговле КУМИРА Нахрапова
Больной, прекратите ёрничать!
Маничка совсем замучала?
еще раз вылезешь с палаты и сядешь за комп медбрата - лично закрою палату на замок!
У меня консилиум скоро с ведущими психоневрологами, только хотел похвастаться в лечении безнадежно-больного представителя человеческого рода, а тут на тебе, опять ляпаешь...
Прекрати смешить народ, понял?
 

Фокс Малдер

Торговець чорним деревом
Відповідь: Оффтопики.

Вы лукавите, дорогой вы наш соотечественник, расскажите о демократических принципах современных демократов. Именно капитализм и есть тот стержень, на которой и стоит современное мракобесие названное демократией. Кроме того и про социальное обеспечение капиталистических стран вы лукавите, не скажу как в Шведции, а точно буду утверждать, что в США, Великобритании и в Австралии социальная защита есть легенда. В Австралии в случае если у вас нет страховки, у вас в данный момент не будет в кармене наличности, банковской карты то вам скорая в случае ЧП безплатно раскажет как правильно самому себе надо оказать медицинскую помощь.:)
Не буду багато розказувати про "современное мракобесие названное демократией", про обов'язковий при цьому капіталізм, про "лукавое социальное обеспечение" (все це за Вашими словами). Ось знайшов непоганий детальний опис спільних економічних моделейекономічного розвитку нинішніх країн, які без сумніву можна назвати капіталістичними, і в той же час часто фігурують в ЗМІ, як "країни західної демократії". Там Ви можете прочитати і про різні форми власності (не лише приватну, а й державну та колективну), і про проведену в окремих країнах націоналізацію (процес, що є зворотнім до приватизації, яку ви поклали наріжним каменем капіталістичної економіки) і про соціальні програми в цих країнах, а ще там чогось (на відміну від Вашого посту) не згадується той самий хижий капіталістично-демократично-приватизаційний вишкір:
Соціал-реформістські моделі економічного розвитку​

1951 року на Міжнародному конгресі соціалістів у Франкфурті-на-Майні представниками 33 партій було створено Соціалістичний Інтернаціонал. Перший конгрес Інтернаціоналу ухвалив Декларацію “Мета і завдання демократичного соціалізму”, яка визначала економічну стратегію і тактику соціал-демократії. Було проголошено ідею побудови “демократичного соціалізму” як “третього шляху” розвитку суспільства.
У програмній Декларації підкреслювалось, що соціалізм є міжнародним рухом, який не потребує суворої єдності поглядів на форми демократичного суспільства, кожна соціал-демократична партія може мати власну концепцію “демократичного соціалізму”, але всі вони мають на меті побудувати систему соціальної справедливості і загального добробуту. Головною умовою побудови соціалізму є дотримання принципів демократії і утвердження її в трьох сферах: економіці, політиці, соціальній сфері.
Політична демократія утверджується через парламентську форму правління за умови, що соціал-демократи становитимуть більшість у парламенті.
Соціальна демократія здійснюється через створення та розвиток соціальної інфраструктури, демократизацію систем освіти, охорони здоров’я, реалізацію різноманітних форм соціального забезпечення, передбачає свободу вибору робочого місця, міграції в межах країни та ін.
Економічна демократія забезпечується формуванням “змішаної економіки”, поєднання та рівноправного співіснування різних форм власності, участі трудящих в управлінні виробництвом через робітничі ради, робітничі представництва в акціонерних товариствах. У Декларації також було зафіксовано принцип соціалістичного планування.
“Змішана економіка” у розумінні соціал-реформістів є економічною основою демократичного соціалізму, суспільного ладу, що поєднує ефективне виробництво зі справедливим розподілом. Це економічний лад, у межах якого співіснують дві економічні системи: капіталізм і соціалізм. Основними функціями держави “змішаної економіки” є перерозподіл доходів з метою забезпечення суспільного добробуту (“держава добробуту”) та планове регулювання суспільного виробництва. Така система за своєю суттю є розподільчою на відміну від соціально-ринкової, коли держава забезпечує раціональне функціонування виробництва на підставі посилення його конкурентності.
Власної теоретико-економічної концепції (як національної, так і міжнародної) соціал-демократія не має. Вона пристосовує сучасні економічні теорії, провідні доктрини (кейнсіанські, неокласичні, інституціональні), їх інструментарій і рецепти для розв’язування конкретних соціально-економічних проблем.
Так, кейнсіанські способи регулювання економіки використовували майже всі соціал-демократичні уряди, дещо трансформуючи економічну роль держави в “соціальну”, закріплюючи за державою функцію соціального гаранта захисту інтересів громадян.
Але існує ряд спільних проблем, які вирішуються в межах всіх національних моделей “змішаної економіки”:
— створення умов для співіснування різних форм власності на засоби виробництва і типів підприємств (приватної, державної і суспільної форм власності, ринкового і монополістичного секторів, приватних, державних і суспільних підприємств);
— визначення форм економічної демократії і вирішення зв’язаних з ними питань самоуправління та участі трудящих в управлінні;
— визначення меж втручання держави в економіку та форм участі держави у виробництві;
— визначення меж суспільного контролю за виробництвом і розподілом;
— визначення методів управління “змішаною економікою”, ступеня поєднання планового та ринкового механізмів регулювання економіки;
— принципи політики соціального реформування, управління соціальною сферою та формування її інфраструктури, і вирішення, зв’язаного з цим питання про головну мету економічної політики і засоби її досягнення.
Різні способи вирішення цих проблем визначають національну специфіку соціального реформування в окремих країнах, надають особливих рис моделям “змішаного економічного ладу” як “третього шляху” економічного розвитку.
У межах національних соціал-демократій було створено кілька різновидів моделей змішаного економічного ладу, серед яких умовно виокремлюють німецьку (і близьку до неї австрійську), скандинавську, французьку, лейбористську (“фабіанську”).
Німецька модель “змішаної економіки”. Неоліберальній моделі “соціально-ринкового господарства” (синтезу “вільного” і соціально спрямованого суспільного ладу), яка втручання держави в економіку визнавала лише способом удосконалення механізмів функціонування капіталізму, німецькі соціал-демократи протиставили модель “змішаної економіки” (“змішаного економічного ладу”), що в ній державне втручання розглядалося як засіб переходу до соціалізму. Її авторами були Х. Дайст та Г. Вайссер — ідеологи і теоретики СДПН. В основу моделі було покладено теорію “економічної демократії” (уточнену концепцію “господарської, індустріальної демократії” Р. Гільфердінга і Ф. Нафталі).
“Соціально-ринкова” економіка базувалась на вільній конкуренції приватних фірм, але посилення концентрації виробництва сприяло розвитку державної, кооперативної та інших форм власності. Це покликало до життя нові форми конкурентної боротьби — між підприємствами різних суспільних секторів. Назріла необхідність перегляду неоліберальної моделі розвитку.
Основними ланками німецької моделі “змішаної економіки” стала економічна влада (а не власність) і суспільний контроль над нею. Саме вони були об’єктом реформування. Формування “економічної демократії” трактувалось як:
— створення альтернативної щодо капіталу влади;
— поділ відповідальності між сторонами, що беруть участь в управлінні;
— оприлюднення прийнятих рішень як в межах підприємства, так і на державному рівні;
— створення системи самоконтролю;
— запобігання зловживанням економічною владою.
Новий лад мав увібрати все краще, що дав національний історичний досвід: за економічною базою, системою власності — капіталізм, за морально-духовними та інституціональними принципами — соціалізм.
За капіталізмом закріплювалась функція забезпечення ефективного розвитку економіки, економічного зростання. Соціалізм мав забезпечувати постійне підвищення рівня добробуту, соціальної справедливості і якості життя, коли задоволення вимог соціалістичного сектора гарантується і контролюється державою.

Для ФРН не характерна націоналізація, “змішана економіка” будується на поєднанні трьох форм власності, трьох секторів і трьох типів підприємств:
— приватна власність, приватний сектор, приватні підприємства;
— державна власність, державний сектор, державні підприємства;
— суспільна (загальнонародна) власність, суспільний сектор, підприємства суспільної орієнтації (ті, що працюють на досягнення суспільно значущої мети).

Усі три сектори перебувають у зоні ринкових відносин і конкурують між собою, будують взаємовідносини на ринкових засадах. До конкурентної боротьби залучено всі типи підприємств. Економічна демократія потребує однакового ставлення до всіх секторів з боку держави, не передбачає пільг жодному з типів підприємств.
Владі монополій протиставляється контроль за їхньою діяльністю з боку всіх інших підприємств. На засадах ринкової конкуренції вони мають підтвердити своє право на існування і забезпечити демократичний контроль за діяльністю інших.
Планового сектора безпосередньо в економіці німецька модель не передбачає. Діяльність економічних суб’єктів не планується. Але плануються фінанси і програми розвитку соціальної інфраструктури (освіта, охорона здоров’я, суспільний транспорт, галузі інформації і та ін.), що сприяє нормальному розвиткові економіки.
Під плануванням розуміють розрахунки народногосподарських балансів, національного бюджету, які є директивними для уряду, і визначення загальних орієнтирів автономної діяльності емісійного банку.
Побудоване на засадах економічної демократії суспільство забезпечує демократичний контроль у таких формах:
— створення умов для виникнення економічної контрвлади;
— участь трудящих та службовців в управлінні (через ради) з метою захисту інтересів виробників та споживачів (протиставляється контролю з боку профспілок);
— “прозорість” (гласність) підприємницької діяльності.
Регулююча функція держави обмежена її втручанням у макроекономічну та соціальну сфери. Управлінська функція держави стосовно економіки зводиться до регулювання кон’юнктурних та структурних порушень економічного циклу, запобігання кризовим ситуаціям, забезпечення стабільності грошового обігу, рівня цін, збільшення суспільного продукту як гарантії зростання добробуту, з допомогою керування фінансами, податками, використання грошових та кредитних механізмів, проведення раціональної митної політики. Інакше кажучи, засади державного регулювання за програмою соціал-демократів полягають у формуванні макроекономічного середовища, яке сприяє розвиткові ринкових відносин.
Соціальна політика держави розглядається як могутній інституціональний важіль розвитку суспільства. Держава забезпечує формування і підтримку соціальної інфраструктури; справедливий розподіл; повну зайнятість.
Особливо наголошувалось, що недоліки в організації і фінансуванні соціальної інфраструктури негативно впливають на економічний розвиток (наприклад, скорочення темпів економічного зростання в 60-х роках повністю відносились на рахунок недостатньо розвиненої системи освіти).
Ця модель неодноразово підлягала оновленню, уточненню і доповненню. Зокрема в програмі розвитку на 1975—1985 рр. (Мангеймський з’їзд) було чітко окреслено поле діяльності держави, методи її втручання в економіку. Уточнювалось, що методи непрямого впливу на економіку залежать від конкретного соціально-економічного стану суспільства. Вони матимуть переважно кейнсіанську спрямованість, але на певних етапах, з метою скорочення дефіциту державного бюджету, можуть застосовуватись і монетарні заходи впливу.
Програма декларувала вірність традиційному соціал-демократичному курсу, але в ній знайшли відображення і нові тенденції: визначалося місце конкуренції (“мікрорівень”) і місце планування (“макрорівень”), визнавалась конструктивна роль планування. “Змішана економіка” у новому варіанті розглядалась як така, що будується на принципі свідомого “глобального регулювання”, поєднання мікроекономічного саморегулювання і макроекономічного державного регулювання з метою підпорядкування виробництва потребам соціальної сфери (програма називає це “глобальною економічною політикою”).
“Глобальна економічна політика” за своєю суттю була кейнсіанською і мала протистояти ерхардівському “соціально-ринковому господарству”, що з економіки вільної конкуренції перетворилось на експансивне капіталістичне господарство.
Теоретики, які обгрунтовували нову програму соціальних реформ (К. Шіллер, Х. Еренберг, Л. Пашке), зазначали, що побудова соціально-ринкового господарства була орієнтована на створення міцної картелізованої економіки — бази для соціального реформування. Формування “змішаної економіки” має на меті створення такої економіки, яка б поєднувала посилення (під контролем держави) конкуренції на мікрорівні і планування на макрорівні.
У цілому німецька соціал-демократична модель реформування економіки зводиться до побудови ефективної економіки вільної конкуренції за посилення інституціональних функцій держави.
Австрійська модель “змішаної економіки”. На відміну від соціал-демократичного руху в Німеччині, який протягом тривалого часу проблему соціального реформування вирішував лише теоретично, соціалістична партія Австрії, що відразу після війни стала при владі, отримала можливість апробації на практиці моделі “змішаної економіки”. Ідею націоналізації виробництва, як необхідну умову побудови соціально справедливого суспільства, було реалізовано негайно після виведення окупаційних військ.
У повоєнні роки в Австрії сформувався найпотужніший у Західній Європі державний сектор, який став основою австрійської промислової структури, визначав структурну політику, протистояв проникненню іноземного капіталу в державну економіку і захищав та підтримував приватний сектор. Він був планово-регульованим, керованим державою.
Державний сектор розглядався як важіль, з допомогою якого встановлюється економічна рівновага в суспільстві, забезпечується стабільне зростання добробуту, перерозподіляються ресурси на користь приватного сектора. З ним зв’язана ідея планового індикативного управління приватним сектором та непрямого його регулювання.
Комуністична партія Австрії неодноразово висувала вимогу демократизації управління націоналізованим виробництвом через залучення профспілок та представників трудящих. Але соціалісти розглядали участь трудящих в управлінні як альтернативу націоналізації, тому вважали цю демократизацію непотрібною за умов вилучення націоналізованого сектора із зони капіталістичного підприємництва.
Ідею демократизації управління в приватному секторі було законодавчо зафіксовано. Суспільство стало на шлях формування сильних профспілок, які мали регулювати відносини у приватному виробництві на підставі колективних угод. Крім того, при уряді було створено дорадчі й консультативні комітети, які виконували ті самі функції. У Австрії було сформовано систему “соціального партнерства”, яка передбачала узгодження інтересів праці й капіталу на загальнонаціональному рівні.
У 1966—1970 рр. соціалістична партія Австрії перебувала в опозиції, оскільки економічну політику уряду визначала коаліція партій. У цей період провадився курс на послаблення державного управління та протекціонізму, реприватизацію націоналізованої власності у формі акціонування, створення підприємств з участю іноземного капіталу. Наслідком економічних трансформацій неоліберальної спрямованості стала економічна криза, в результаті чого коаліційний уряд приймає рішення про повернення до соціал-демократичної програми розвитку. Більше того, узаконюється концентрація і централізація (фактично монополізація) капіталів державних підприємств.
На сучасному етапі австрійська модель “змішаної економіки” оновлюється, орієнтуючись на скандинавський варіант, модель “шведського соціалізму”.
(далі буде...).
 

Фокс Малдер

Торговець чорним деревом
Відповідь: Оффтопики.

Продовження:
Лейбористська (фабіанська) модель “змішаної економіки”. Ця модель передбачала еволюцію власності від приватної до суспільної (державної) шляхом акціонування, а також прямої націоналізації. Співіснування різних форм власності мало здійснюватись на засадах публічної корпорації, тобто в націоналізованому секторі підприємство мало бути підконтрольним парламенту (а не органам виконавчої влади), на акціонерних підприємствах — загальним зборам акціонерів. Діяльність державних підприємств, як і приватних та кооперативних, розгорталася на засадах самофінансування і самоокупності. Але націоналізований сектор мав право на пільгові позики та субсидії.
Після другої світової війни, коли лідерство у парламенті вибороли лейбористи, відбувається інтенсивний процес упровадження цієї моделі, передовсім націоналізація та корпоратизація підприємств. Підприємства найважливіших галузей промисловості, Англійський банк, а також всі види транспорту, зв’язку стають державними. Наприкінці 70-х рр. частка державного сектора у ВНП становила 12 %, державні інвестиції — близько 40 %, на державних підприємствах випускалось 20% продукції, працювало 19 % загальної кількості зайнятих. Це дало підстави говорити про перехід до “системи змішаної економіки”.
Широке запровадження планових начал — ще одна з основних програмних ланок лейбористської моделі. Лейбористи пов’язували поглиблення планування економіки зі зростанням розмірів підприємств, картелюванням промисловості, розширенням державного сектора в економіці. Моделлю передбачалося директивне планування стосовно державних підприємств і індикативне — щодо корпорацій.
Поєднання плану й ринку у моделі грунтувалось на принципі використання ринкових переваг, тому планування не стосувалося суто ринкових механізмів, зокрема ціноутворення, і не перешкоджало вільному функціонуванню ринків товарів, робочої сили, засобів виробництва, переливанню капіталів.
Націоналізація і державний вплив на діяльність корпорацій уможливлювали урядовий контроль за розвитком соціальної сфери та планове управління її інфраструктурою. Витрати на соціальну сферу (соціальне забезпечення, охорону здоров’я, освіту, житлове будівництво та ін.) становили близько половини всіх витрат державного бюджету.
У лейбористській моделі “змішаної економіки” як єдиної “публічної корпорації” значне місце займала система контролю над економічною владою, що здійснювалася третьою силою — профспілками. Профспілковий рух не обмежувався контрольними функціями, а відігравав конструктивну роль як організатор виробництва. Використовувалась і “синдикалістська модель” участі трудящих в управлінні, так званий робітничий контроль.
Скандинавська модель “змішаної економіки”. Шведський соціалізм. В основу скандинавської моделі “змішаної економіки” покладено концепцію “функціонального соціалізму” шведських соціал-демократів: поєднання приватних і суспільних засад економічного розвитку на функціональній основі.
Соціал-демократична робітнича партія Швеції, яка перебуває при владі і понад 60 років формує економічну та соціальну політику уряду, ніколи не ставила питання про націоналізацію, хоч і ніколи не заперечувала право на існування інших форм власності.
Економічна політика соціал-демократичного уряду Швеції є цілком самостійною, незалежною від зовнішнього впливу. Засадним її принципом є визнання безпосередньої залежності економічної стабільності від рівня державного управління та суспільного добробуту.
Соціалізація суспільства в Швеції пов’язувалась не з усуспільненням власності, а з державним перерозподілом доходів, їх вирівнюванням. Хоч Швеція є країною класичного капіталізму (95 % засобів виробництва перебувають у приватній власності), вона має найбільш розвинену систему соціального забезпечення та колективного споживання. Половина валового національного продукту контролюється державою, і 50 % цих засобів використовується на соціальні потреби. Ці витрати держави завжди є точно обгрунтованими і здійснюються в раціональних формах.
Реформістська програма шведських соціал-демократів передбачала еволюційний перехід до соціалізму через удосконалення системи соціального забезпечення і ставила такі завдання:
— досягнення повної економічної демократії;
— збільшення обсягів суспільного виробництва;
— забезпечення повної зайнятості;
— справедливий розподіл і забезпечення соціальної рівності.
Програму побудовано за принципом “солідарності”, який розглядається як компроміс “заінтересованих суспільних груп” (профспілки, об’єднання підприємців тощо). Цей принцип визнається “основною цінністю демократичного соціалізму”.
Практичним втіленням принципу “солідарності” стала політика “солідарної заробітної плати”, яка формується на підставі угоди профспілок, об’єднань підприємців щодо меж її зростання, тарифних ставок, умов праці. Розміри заробітної плати і всіх інших видів доходів суворо регламентуються, оскільки саме доходи визнаються основним фактором економічної динаміки та забезпечення соціальної справедливості.
Основною рисою політики державного контролю за заробітною платою була і залишається тенденція “вирівнювання” доходів різних суспільних верств.
Після того як рівень заробітної плати в Швеції став найвищим у світі, шведські соціал-демократи перейшли до розв’язування проблеми “справедливого розподілу власності”. На відміну від австро-німецької моделі, в основу якої покладено принцип участі трудящих в управлінні, що забезпечує їм вплив і контроль за розподілом доходів в корпораціях, шведська модель передбачала формування профспілкових фондів як засобу перерозподілу капіталів між секторами, що забезпечувало виникнення економічної контрвлади. Так, співвідношення обсягів капіталів, що мають у своєму розпорядженні об’єднання шведських підприємців, центральне об’єднання службовців і центральне об’єднання профспілок Швеції, становить відповідно 1 : 1,07 : 2,3.
Система управління суспільством, побудована на залученні до цього процесу різних впливових суспільних сил, яким делегується частина державних управлінських функцій, є основою “функціональної соціалізації”, застосовуваної щодо приватного капіталу.
Еволюція програмної мети шведських соціал-демократів полягає в переході від ідеї “політичної демократії” (здійснення демократичних реформ, перебудова політичної системи), до ідеї “соціальної демократії” (спрямованої на ліквідацію відсталості та злиднів), а згодом до “економічної (індустріальної) демократії”, орієнтованої на ліквідацію традиційного підкорення праці капіталу, зміцнення позицій праці (підвищення її соціального престижу, підвищення якості життя).
Принципи функціонального соціалізму, соціального партнерства та солідарності, що їх розуміють як компроміс заінтересованих груп, різних соціальних сил, відображено також у програмах соціал-демократичних партій Данії і Норвегії.
Французький варіант “змішаної економіки”. Французький варіант “змішаної економіки” принципово відрізняється від інших, і не тільки концептуально. Французькі соціалісти, які відіграють вирішальну роль у формуванні “лівого” напряму соціал-демократичного руху, уважають, що націоналізація власності є невідворотним, об’єктивно-обумовленим процесом.
Як важливу передумову докорінного трансформування суспільства вони розглядали проведення (починаючи з кінця 50-х рр.) політики “соціально-економічної модернізації”, що знайшла відображення в доктрині “третього шляху” генерала де Голля. Її складовими були:
націоналізація ключових підприємств, банківських та фінансових установ і посилення ролі державного сектора;
— посилення дирижизму: державного індикативного планування суспільної економіки і директивного планування економіки націоналізованого сектора, довгострокового, середньострокового та поточного планування і програмування;
— участь трудящих у прибутках;
— співучасть трудящих в управлінні (підзвітність управлінських структур на всіх рівнях), регламентована суспільними угодами, розвиток самоуправління в господарському та територіальному планах;
— контроль за ціноутворенням;
— контроль за використанням ресурсів;
— протекціонізм стосовно національних виробників;
— державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності;
— державний контроль за іноземними інвестиціями;
— розвиток системи соціальної допомоги, запровадження широкого спектра соціальних програм;
— контроль за розвитком культури та освіти.

Програма “соціально-економічної модернізації” сприяла виходу Франції з післявоєнної економічної кризи.
Зі зміною уряду внаслідок приходу до влади республіканців (1974) обраний курс був лише частково скорегований, уточнений, набув неоліберальних рис (система перерозподілу доходів через податки), але щодо основних складових він залишився таким самим. Певної корекції зазнала і програма соціалістів, які з 1971 р. домагаються перемоги на виборах. Соціалісти не вважають більше націоналізацію альтернативою ринковій економіці. Ринкові механізми розглядаються як умова формування “здорової” економіки, але “глобальним регулятором” проголошується план, який визначає орієнтири розвитку, забезпечує соціальну орієнтацію, визначає умови економічної рівноваги, є засобом боротьби з кризами, основним стабілізатором економіки. Планування має бути директивним, тобто безперервним і загальнообов’язковим, але будувати його треба на підставі угод на принципі демократичного централізму (державний план формується, виходячи з низових планів), воно не може поширюватись на заробітну плату, сферу торгівлі та послуг. Головним об’єктом планування мають бути інвестиції.
Відтак французька “змішана економіка”, хоч і складається з кількох секторів — державного, колективного і приватного, але управляється за соціалістичним принципом.
Західнонімецькому “етатичному (державному) соціалізмові”, скандинавській моделі “розподільчого соціалізму”, лейбористській моделі “корпоративного соціалізму” французькі соціалісти протиставили модель “самокерованого соціалізму”.
Наприкінці 70-х років могутня система соціальних гарантій у промислово-розвинених країнах дала змогу говорити про існування в цих країнах “соціально-демократичного консенсусу”.
Із дальшим суспільним розвитком моделі змішаного економічного ладу трансформуються. Ці уточнення відбуваються під впливом боротьби між консервативними (неоконсервативними) та соціал-реформістськими течіями в економічній теорії. Особливих змін ці моделі зазнали в 80-ті рр., коли економіка Заходу стала перед необхідністю чергової структурної перебудови і на зміну концепції регульованої економіки прийшов монетаризм, несумісний з ідеєю прямого державного втручання.
Ну, а далі Вам заманулося покласти на опонента чергову купку та перейти на особистості. Що ж, "алеверди"...
Вы как человек чрезвычайно умный способны понять лишь то что, напишит вам Положий в газете...
Вам ніхто не винен, що Ви того зрозуміти не можете. І взагалі, аргументи щодо "Панорами" "брехня" і "я знаю Положия изнутри" (цікаво було б знати, як це "ізнутрі" :mrgreen:) навряд чи когось переконають.
Так вот, наш любимый заблудившийся и отрекшийся от своих корней Малдер
Про любов не треба, а то ще через Вас про мене тут можуть не так подумати... Щодо того, що я десь заблукав, так я так само можу сказати і про Вас, перечитуючи інколи окремі Ваші пости - враження таке, що Ви дійсно десь заблукали. Щодо того, що я зрікався колись своїх коренів... Не знаю що на це сказати. А можна дізнатися коли саме таке мале місце? Проживаю на землі, що здавен на ній проживали мої предки, говорю з Вами тією мовою, що і вони говорили... Ось до Вас тут можна поставити питання...
согласно теории Маркса то что вы называете демократиею с существованием форм собственности и есть отчуждение средств производства от сил производства. Кроме того если обратится к Кривенскому то демократией называют именно буржуазную демократию
Я не пам'ятаю, щоби я з Вами колись дискутував з приводу демократії, звичайно, якщо Зеніт і пан Стейн не одна і та ж сама особа (в чім я особисто маю великий сумнів). Це раз.
Коли я Вам щось називав про демократію? Будь ласка посилання на мої пости. Доречи, а Ви вже знайшли мої повідомлення, де особисто я говорив про розкіл Росії (адже за Вашими словами, я їх пишу з періодом раз на два тижні). Я ж чекаю. А то виходить дуже зручно - приписати мені якийсь вислів, а потім розпочати (начебто зі мною) дискусію з цього приводу. Це два.
Якщо я колись і дискутував з кимсь про демократію, то виключно в гуманітарно-соціальній площині, а не в політ-економічній, з точки зору виробничих сил, засобів виробництва та відчуження власності. Я мав на увазі фундаторів самого терміну - древніх греків.

Слово «демократія» (буквально -- народовладдя) походить від давньогрецького словосполучення, яким позначали державний лад, за якого вирішальна роль у прийнятті рішень і врядуванні належала народним зборам і голосуванню.
Аристотель розумів демократію (крайні форми якої не схвалював) як «такий устрій, коли вільно народжені й не імущі, становлячи більшість, матимуть владу в своїх руках», її засадою він вважав свободу, так само як засадою аристократії -- доброчесність, а засадою олігархії -- багатство.

Що там Кривенський казав про неї мені якось і не дуже цікаво. Це три.
буржуазная демократия нынешними политологами называемая просто демократией не признает понятия "общественная собственность" поскольку называет ее "ведомственной монопилизацией" и лишь капитализм - средство "освобождения" личности. Ежели и назвали комунизм и социализм диктатурой, то выходит что опять таки в нынешнем информационном поле свобода и ее синоним "демократия" и есть капитализм". Далее по Гайдару, в ходе "революции" произошло изменение ценностных ориентиров и признаком свбоды=демократии стала частная собственность, которая стала появлятся на базе общественной "несправедливой" собственности и произощел процесс отчуждения средств производства названный "приватизацией".
Бла-бла-бла... З приводу цього писати вже не хочу, про "спорідненість капіталізму, демократії та хижої приватизації" виклав попередній пост.
Именно на "приватизации" жиздется мягким местом процесс демократизации общества Украины. Замедте, не свобода слова, не выборы, а именно частная собственность приоритет демократизации Украины.
Як я вже казав тут одному форумчанину - не вистачає тут жирними буквами "ИМХО", або посилання на якийсь матеріал...
Что косаемо "соц халявы" то Украина как страна уникальная (не похожая на нормальные страны) в диком капитализме грезит о социальном благополучии, забывая что в капитализме по определению "социальное благополучие" есть средства выделенные буржуа - держателю средств производства - пролетариату на востановление сил. Т.е. не можешь работать(ребенок, студент пенсионер, больной) - твои личные проблемы!
Щось я не зрозумів. У нас що, не платять літнім пенсію, студентам стипендію, матерям допомогу при народженні дитини, а хворому лікарняний? Та ні, здається, з цим поки що все гаразд (хоча дійсно соціальна політика могла б бути і кращою). Чому ж тоді поруч з антисоціальними проявами "дикого капіталізму" Ви згадуєте Україну?
Вот именно за это вы и ратуете, когда говорите о демократии! ....
...вы ведь себя позиционируете с высоко интелектуальным, начитанным человеком
Ще раз попрошу - досить приписувати мені висловлювання видерті з Вашої фантазії. Прошу посилання, як доказ!
 

Nahrapov

Буржуй и учёный
Зузука
Не жалкую за свій вибір 2004 і щаслива, що мій вибір співпав із переможцем тоді. Наразі підтримала б будь-які кроки, навіть незаконні, аби він і залишився президентом, щоб тільки не хтось з бандитського дуету. Спілкувалась із Ющенко у Крутах пару хвилин. в очах вселенська туга...
Молодец, Зузука. Ты - настоящая Ющенковка. Нас таких тут, кажется, только двое. Но не переживай, бо вельмишановний наш Вождь Віктор Андрійович (многодетный папа) ещё долго будет нами править, бо с понедельника начнутся суды-пересуды, а может, и бойня, Так шо сторонники ВитЮли не пляшут. Вот посмотрим.

Фоксу респект за проделанную работу.
 
Останнє редагування:

GRADOV

Потомок
Здравствуйте.
13.
…на аватарке у Вас это случайно не Неплюев?
По семейному преданию я являюсь внуком Николая Николаевича, сыном его сына Ивана. Не исключено, что неженатый дед перед смертью так и не знал, что у него появится потомок.

14.
Если Вы такой же человек, как Неплюев, - готов вас поддержать вполне серьёзно.
Спасибо.
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Оффтопики.

Вам ніхто не винен, що Ви того зрозуміти не можете. І взагалі, аргументи щодо "Панорами" "брехня" і "я знаю Положия изнутри" (цікаво було б знати, як це "ізнутрі" ) навряд чи когось переконають.
Читателей нашей прессы в общем и целом можно подразделить на три группы:
во-первых, те, кто верит всему, что читает;
во-вторых, те, кто не верит ничему, что читает;
в-третьих, те люди с головами, которые умеют отнестись критически к прочитанному и делать соответственно этому свои выводы.
В цифровом отношении первая группа является самой большой. Она состоит из основной массы народа и поэтому представляет собою наиболее примитивную в идейном отношении часть нации.
Вторая группа читателей в цифровом отношении значительно меньше. В одной своей части она состоит из элементов, ранее принадлежавших к первой группе, затем в результате долгого опыта разочаровавшихся и бросившихся в обратную крайность: теперь они уже ничему не верят, пока это "только напечатано в газетах". Они ненавидят все газеты и либо не читают их вовсе, либо бесконечно возмущаются их содержанием, полагая, что все газеты состоят только из неправды и лжи. Иметь дело с этими людьми становится очень трудно, так как они настроены недоверчиво и тогда, когда дело идет о правде. Эти люди почти целиком потеряны для всякой положительной работы.
Третья группа в цифровом отношении самая небольшая. Она состоит из действительно духовно развитых личностей, которым и врожденные качества и воспитание облегчили возможность самостоятельного мышления.
Эти люди пытаются составить свое собственное мнение, все прочитанное они подвергают собственной проверке и лишь затем делают практические выводы. Такие люди прочитывают всякую газету критически. Тут автору статей иногда приходится нелегко. Господа журналисты относятся к таким читателям весьма прохладно. Для людей этой третьей группы уже не так опасно и вообще имеет не такое большое значение все то, что попадается в наших лживых газетах.
Этот круг читателей уже давно привык в каждом журналисте принципиально видеть человека ненадежного, который только в виде исключения иногда скажет правду. К сожалению однако, великое значение этих прекрасных людей не в их количестве, а только в их интеллигентности. К несчастью, таких людей совсем мало и это очень плохо, в особенности в нашу эпоху, когда ум - ничто, а большинство - все. В наш век, когда избирательный бюллетень решает все, наибольшее значение получает именно первая, самая многочисленная группа читателей газет, т. е. группа совсем неискушенных людей, легко верящих всему.
Думаю ви зрозуміли суть цитати.


Щодо ж ваших статей, то говорити про якісь "змішані моделі" чи "управління економікою капіталістичної держави" (ринковою економікою) за "соціалістичним принципом" - щонайменше смішно. "Капіталістичний соціалізм". Це звучить як Диявол-добродєтєль і на стільки ж абсурдним твердженням по суті.
Можливі лише два типа економічних систем: адміністративно-командна (соціалізм) та ринкова (капіталізм). І третього не дано. (Тип "економіки" первісних африканських племен ми, мабуть, справедливо опустимо.) Всі інші типи національних економік є лише певними різновидами лише цих двох систем з урахуванням певних місцевих особливостей. Не існує економік однакових за всіма пунктами - для класифікації використовують ключові принципи їх функціонування. І те, що держава збираючи податки з бариг забезпечує населенню певні соціальні блага не робить її систему соціалістичною. Чим краще живемо ми - тим більше наживаються на нас бариги, бо наше "краще життя" будується за рахунок відсотка податку утриманого з прибутку бариги. І це ключовий принцип капіталістичної моделі. Там нічого не буває задарма. І те, що ви отримуєте пенсію - не є ознакою соціалізму, пенсію ще треба заробити. І якщо порахувати всі лише ваші внески (не враховуючи внески роботодавця за вас які є колосально вищими за ваші власні) - то ви відчуєте, що та "пенсія" яку видадуть вам у 60 років є грандіозною аферою, ви зрозумієте що вас жорстоко та підступно обманули за ваші ж кровно зароблені гроші. І так по всьому. Це капіталізм, тут нічого не робиться без прибутку, навіть якщо його і не видно неозброєним оком. І можна тисячу разів "проголошувати" Швецію чи Австрію "соціалістичними" країнами через їх рівень життя, соцстандарти чи наявність державної власності - це ніколи не змінить їх капіталістичної суті.
 

Nahrapov

Буржуй и учёный
Стейн
І те, що держава збираючи податки з бариг забезпечує населенню певні соціальні блага не робить її систему соціалістичною. Чим краще живемо ми - тим більше наживаються на нас бариги, бо наше "краще життя" будується за рахунок відсотка податку утриманого з прибутку бариги. І це ключовий принцип капіталістичної моделі.
Смотри ты, какой умный! Правильно! Как прожжённый барыга, подтверждаю твои догадки. Видно, по арифметике ты имел в школе хорошие оценки. Однако при всём этом никогда не забывай, шо мудрый український народец твёрдо и уверенно голосует за капитализм, бо он более прогрессивен, чем все социалистические модели. Почему? Потому шо при капитализме каждый человек имеет шанс оказаться наверху, стать барыгой, а то и даже олигархом, эксплуатировать ближнего и дальнего. А при социализме этот шанс исключён полностью, бо всем надо вкалывать. Согласись. Почему столько молодёжи хлынуло учиться на экономиста? Я спрашивал. Ответ: хотят стать успешными бизнесменами (в просторечии - бырыгами).
 

Faradey

Живой

Заместитель председателя Харьковской областной государственной администрации Сергей Стороженко публично порвал распечатку текста указа Президента Виктора Ющенко об увольнении председателя Харьковской обладминистрации Арсена Авакова.
и в тему анекдот..
Сидит батька Махно на троне золоченом на платформе бронепоезда... Переж ним строй соладт красной армии... Махно лениво шевеля рукой приговаривает:
-Этого расстрелять...Этого повесить..Расстрелять...Повесить..Утопить...Расстрелть..
Тут один красноармеец падает на колени и со слезами причитает..
-Не надо!!! Я не хочу умирать..Пожалуйста..Ну не надоооооо... не надо..
Махно, так же лениво:
- А этого не надо...Он не хочет...
 
Зверху