Не хотілось створювати тему присвячену другому туру до офіційного оголошення результатів, але не бачу сенсу чекати далі, а обговорення 2-го туру йде по всім темам так чи інакше присвяченій виборам Президента. Тому, надалі таке обговорення за межами цієї теми і будь який порівняльний аналіз Тимошенко-Янукович, буду або видаляти, або переносити до цієї теми.
Крім варанту хто краще Янукович чи Тимошенко, пропоную тут також розглядати ще 2 варіанта: "Не піти на вибори" і проголосувати "Не підтримую жодного".
Моє ставлення до останніх двох згаданих варіантів не змінилось, але і перші 2 мене теж не влаштовують.
Ще хочу нагадати ким має бути Президент і які його повноваження за законом, якщо щось не згадаю, доповніть:
1. Гарант дотримування Конституції України і інших законів нашої держави.
2. Голова держави і саме він на міждержавному рівні буде укладати міждержавні угоди і договори. У більшості випадків ці договори будуть чинні і без ратифікації ВР, крім, звісно тих, які будуть мати статус законів.
3. Головнокомандувач Збройних Сил України. Його накази за статусом вище ніж накази Міністра Оборони.
4. Президент подає на утвердження до ВР кандидатури Міністра Оборони, Міністра Закордонних Справ, Голову СБУ.
5. Президент призначає Гепрокурора України.
6. Президенту подає кандидатури на посади губернаторів областей, а у разі їх зняття, може призначити виконуючих обов'язки, які будуть працювати і без схвалення ВР чи прем'єра.
7. Президенту підпорядкована РНБО.
8. Президент має право законодавчої ініціативи. Він може самостійно або його секретаріат від його імені, подавати на розгляд у ВР законопроекти.
9. Президент має право Вето. На будь який закон, прийнятий у ВР Президент можу накласти вето, яке депутатам ВР доведеться долати голосуванням з результатом не менш ніж 2/3 ( 300 депутатів ) від складу ВР. Будь який закон, прийнятий у ВР, не набере чинності без підпису Президента. Впродовж 15 днів не підписаний, або не заветований, законопроект може знаходитись у Президента, і лише після цього, його може підписати Голова ВР, після чого він стане чинним. Крім того Президент може з власними зауваженнями відправити законопроект назад до ВР.
Ще він має якісь квоти на посади у різних структурах, як то Конституційний Суд, але тут я точно не пам'ятаю, тому хто в курсі точних данних, будь ласка, доповніть.
Після першого туру маємо такі результати:
У виборах прийняли участь 66% виборців ( 24.5 млн. )
З них 35,4% + 25.0% = 60% проголосувало за кандидатів, які потрапили до фіналу. Це 60% з тих 66% що проголосували. А з усіх виборців це буде 0.66*35.4=23.4% и 0.66*25%=16.5%. А в сумі 39.9% усіх громадін України.
У сухому залишку ми маємо двох кандидатів, одного з яких, при наявності інших варіантів, підтримало 23.4% громадян, а іншого 16,5%. І один з них, у будь якому випадку, крім якогось фантастичного, стане Президентом.
Ось тут можна глянути ці фантастичні варіанти.
1. Вибори можуть вважатись такими, що не відбулись у випадку, якщо за одного та іншого кандидата проголосує однакова кількість виборців. Це важко уявити, навіть різниця у 3% викличе довгу тяганину. А рівну кількість ніхто ніколи не визнає.
2. Одного кандидата нам не світить.
3. Якщо вибори будуть вважатись такими, що не відбулись, продовжиться термін діючого Президента ( якого підтримали 0.66*5.5%=3.63% громадян ), доки не відбудуться вибори, які відбудуться ( вибачаюсь ).
4. У разі голосування "проти всіх" тих, хто не підтримав кандидатів у першому турі, жоден з кандидатів може не отримати половини голосів, але, згідно статті 85, п.8, Президентом стане той, хто отримає більше, навіть якщо знову там буде 35 проти 25.
5. Не піти на голосування у другому турі, або проголосувавши "проти всіх", Ви підтримаєте обох кандидатів, у такій мірі, як за них проголосують ті, хто проголосують. А відповідальність за обрання того, чи іншого кандидата, буде на Вас не менша, ніж на тих, хто за нього проголосував.
Дуже шкода, що Вибори Президента у нас перетворюються не "ЗА" того чи іншого, а "ПРОТИ". Вже мабуть потрібно так їх і проводити: у першому турі викреслювати тих, кого не хотіли б бачити на посаді Президента. За опитуванням цього форуму це був би
Крім варанту хто краще Янукович чи Тимошенко, пропоную тут також розглядати ще 2 варіанта: "Не піти на вибори" і проголосувати "Не підтримую жодного".
Моє ставлення до останніх двох згаданих варіантів не змінилось, але і перші 2 мене теж не влаштовують.
Ще хочу нагадати ким має бути Президент і які його повноваження за законом, якщо щось не згадаю, доповніть:
1. Гарант дотримування Конституції України і інших законів нашої держави.
2. Голова держави і саме він на міждержавному рівні буде укладати міждержавні угоди і договори. У більшості випадків ці договори будуть чинні і без ратифікації ВР, крім, звісно тих, які будуть мати статус законів.
3. Головнокомандувач Збройних Сил України. Його накази за статусом вище ніж накази Міністра Оборони.
4. Президент подає на утвердження до ВР кандидатури Міністра Оборони, Міністра Закордонних Справ, Голову СБУ.
5. Президент призначає Гепрокурора України.
6. Президенту подає кандидатури на посади губернаторів областей, а у разі їх зняття, може призначити виконуючих обов'язки, які будуть працювати і без схвалення ВР чи прем'єра.
7. Президенту підпорядкована РНБО.
8. Президент має право законодавчої ініціативи. Він може самостійно або його секретаріат від його імені, подавати на розгляд у ВР законопроекти.
9. Президент має право Вето. На будь який закон, прийнятий у ВР Президент можу накласти вето, яке депутатам ВР доведеться долати голосуванням з результатом не менш ніж 2/3 ( 300 депутатів ) від складу ВР. Будь який закон, прийнятий у ВР, не набере чинності без підпису Президента. Впродовж 15 днів не підписаний, або не заветований, законопроект може знаходитись у Президента, і лише після цього, його може підписати Голова ВР, після чого він стане чинним. Крім того Президент може з власними зауваженнями відправити законопроект назад до ВР.
Ще він має якісь квоти на посади у різних структурах, як то Конституційний Суд, але тут я точно не пам'ятаю, тому хто в курсі точних данних, будь ласка, доповніть.
Після першого туру маємо такі результати:
У виборах прийняли участь 66% виборців ( 24.5 млн. )
З них 35,4% + 25.0% = 60% проголосувало за кандидатів, які потрапили до фіналу. Це 60% з тих 66% що проголосували. А з усіх виборців це буде 0.66*35.4=23.4% и 0.66*25%=16.5%. А в сумі 39.9% усіх громадін України.
У сухому залишку ми маємо двох кандидатів, одного з яких, при наявності інших варіантів, підтримало 23.4% громадян, а іншого 16,5%. І один з них, у будь якому випадку, крім якогось фантастичного, стане Президентом.
Ось тут можна глянути ці фантастичні варіанти.
You must be registered for see links
:Можливо я щось пропустив, але висновки такі:Розділ X ПРОВЕДЕННЯ ГОЛОСУВАННЯ, ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИБОРІВ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Стаття 84. Встановлення результатів виборів Президента України
1. Центральна виборча комісія на своєму засіданні на підставі протоколів територіальних виборчих комісій про підсумки голосування в межах відповідних територіальних виборчих округів не пізніш як на десятий день з дня виборів встановлює результати голосування у день виборів Президента України, про що складає протокол. До протоколу про результати голосування у день виборів Президента України заносяться прописом та цифрами такі відомості:
кількість виготовлених виборчих бюлетенів
кількість виборчих бюлетенів, одержаних територіальними виборчими комісіями
кількість виборчих бюлетенів, одержаних дільничними виборчими комісіями
кількість виборців, внесених до списків виборців на виборчих дільницях
кількість невикористаних виборчих бюлетенів
кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені
кількість виборців, які взяли участь у голосуванні
кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними
кількість голосів виборців, поданих за кожного кандидата на пост Президента України
відсоток голосів виборців, поданих за кожного кандидата на пост Президента України, у відношенні до кількості виборців, які взяли участь у голосуванні
кількість виборців, які не підтримали жодного кандидата на пост Президента України
відсоток голосів виборців, які не підтримали жодного кандидата на пост Президента України, у відношенні до кількості виборців, які взяли участь у голосуванні.
3. Обраним у день виборів Президентом України вважається кандидат, який одержав на виборах більше половини голосів виборців, які взяли участь у голосуванні. Про обрання Президента України за підсумками голосування у день виборів Центральна виборча комісія приймає рішення. У протоколі Центральної виборчої комісії про підсумки голосування в день виборів Президента України при цьому зазначаються прізвище й ініціали кандидата, який відповідно до цього Закону обраний Президентом України.
5. Якщо до виборчого бюлетеня для голосування у день виборів було включено більше двох кандидатів на пост Президента України і за результатами голосування у день виборів Президента України жоден кандидат не був обраний відповідно до вимог частини третьої цієї статті, Центральна виборча комісія приймає рішення про проведення повторного голосування, про що зазначається у протоколі про підсумки голосування в день виборів Президента України.
Стаття 85. Повторне голосування
2. До виборчого бюлетеня для повторного голосування включаються два кандидати на пост Президента України, які у підсумку голосування у день виборів одержали найбільшу кількість голосів, не враховуючи тих кандидатів, які після дня виборів зняли свої кандидатури.
8. Якщо до бюлетеня для повторного голосування було внесено дві кандидатури, обраним Президентом України за підсумками повторного голосування вважається кандидат, який за підсумками повторного голосування одержав більшу, ніж інший кандидат, кількість голосів виборців, які взяли участь у голосуванні.
9. Якщо до виборчого бюлетеня для повторного голосування було включено лише одну кандидатуру, кандидат вважається обраним Президентом України, якщо він одержав більше половини голосів виборців, які взяли участь у голосуванні.
10. Якщо в результаті повторного голосування обидва кандидати, що балотувалися, набрали однакову кількість голосів, або якщо голосування проводилося по одній кандидатурі і вона не отримала більше половини голосів виборців, які взяли участь у голосуванні, вибори Президента України вважаються такими, що не відбулися.
1. Вибори можуть вважатись такими, що не відбулись у випадку, якщо за одного та іншого кандидата проголосує однакова кількість виборців. Це важко уявити, навіть різниця у 3% викличе довгу тяганину. А рівну кількість ніхто ніколи не визнає.
2. Одного кандидата нам не світить.
3. Якщо вибори будуть вважатись такими, що не відбулись, продовжиться термін діючого Президента ( якого підтримали 0.66*5.5%=3.63% громадян ), доки не відбудуться вибори, які відбудуться ( вибачаюсь ).
4. У разі голосування "проти всіх" тих, хто не підтримав кандидатів у першому турі, жоден з кандидатів може не отримати половини голосів, але, згідно статті 85, п.8, Президентом стане той, хто отримає більше, навіть якщо знову там буде 35 проти 25.
5. Не піти на голосування у другому турі, або проголосувавши "проти всіх", Ви підтримаєте обох кандидатів, у такій мірі, як за них проголосують ті, хто проголосують. А відповідальність за обрання того, чи іншого кандидата, буде на Вас не менша, ніж на тих, хто за нього проголосував.
Дуже шкода, що Вибори Президента у нас перетворюються не "ЗА" того чи іншого, а "ПРОТИ". Вже мабуть потрібно так їх і проводити: у першому турі викреслювати тих, кого не хотіли б бачити на посаді Президента. За опитуванням цього форуму це був би
You must be registered for see links
.