(Це питання стосується не всіх студентів-заочників, але переважної більшості)
Шановні, я наголосив на тому що не всих студентів-заочників це стосується.
Якщо брати до уваги також студентів-заочників включно філії в Путивлі, Шостці...
ще раз наголошу - переважна більшість (а не всі) студентів в цьому процесі становлення перетворюються більше на героїв анекдотів, аніж на кваліфікованих фахівців.
та й взагалі як ви собі уявляєте фахівця без знаннь?
Варто ще зазначити, якщо студент навчається на стаціонарі, рано чи пізно приходить сесія і на фоні всієї групи студент з низькою успішністю дуже виділяється, і якщо він не вчить предмети, його рано чи пізно відрахують, навіть з поваги до інших студентів, котрі на відміну прикладають зусилля. (це напевне не стосується превілейованих студентів котрі мають різноманітних "знайомих")
Студенти-заочники натомість приходять лише на сесію, і за словами викладачів майже завжди 95-97% студентів взагалі не підготовані, тобто вони навіть назву предмету не пам'ятають.
Давайте розглянемо не поодинокі випадки, а ті які вже стали закономірними?