Сергій Жадан

Йуki

снегом_и_пеплом
угу. чувак "без купюр". не знаю, може він так за інвективою маскує комплекси певні?... от він сказав, що проти того, аби його творчість вивчали у школі. виходить, вона не для виховання читача? а для чого? для потурання смакам масової аудиторії? (ого! в школі готують масову аудиторію! а ви шо не знали?! О.0)
хоча деякі окремі фрази з віршаків навіть сподобались:
"...моя душа, ніби щось чуже, тіло моє стереже..."
 

united

lifelong United supporter
Учора поставив мені автограф на "Марадоні". Круто :) Нормальний такий чувак.
 

Merime

New Member
виходить, вона не для виховання читача? а для чого?
Окрім виховної література має ряд інших функцій, не менш важливих. І не лише спрямованих на соціум, а й на свої внутрішні потреби. Та й власне, чи хтось серйозно вірить у те, що література когось чи щось виховує?
 

Йуki

снегом_и_пеплом
Окрім виховної література має ряд інших функцій, не менш важливих. І не лише спрямованих на соціум, а й на свої внутрішні потреби. Та й власне, чи хтось серйозно вірить у те, що література когось чи щось виховує?
"ВИХОВАННЯ - сукупність знань, культурних навиків, поглядів, що становлять загальний рівень духовного розвитку людини і є наслідком систематичного впливу, навчання..." - такє каже тлумачний словник.

йа, наївна, вірю.
 

Йуki

снегом_и_пеплом
***
Вже кілька днів стояла спека,
і сонце ховалося між тополями.
В будинку напроти була аптека
де вони купували бинти і знеболювальне.

Лежали розпечені квартали,
ніби розсипані монети.
В помешканні, яке вони винаймали,
вночі нагрівалися усі предмети.

Нагрівалися фінки і відмички,
одяг із запахом нікотину,
нагрівались бензинові запальнички,
в яких уже давно не було бензину.

Темніли повіки її обважнілі,
і дерева за вікнами відкидали тіні,
нагрівались порізи на її сухожиллі,
нагрівалися кулі у нього в тілі.

І коли вона торкалася повітря рукою,
нагрівалося повітря – чорне й прозоре.
До ранку було тихо, і тиша була такою,
що чути було як їм сниться море.
 

Merime

New Member
"ВИХОВАННЯ - сукупність знань, культурних навиків, поглядів, що становлять загальний рівень духовного розвитку людини і є наслідком систематичного впливу, навчання..." - такє каже тлумачний словник.

йа, наївна, вірю.
Я теж. Але в цій цитаті не випадково не згадана література. Вона не має бути обов'язково повчально-виховною. Це не її завдання. Література має працювати на літературу, на вироблення нових норм, методів, прийомів, нової художньої мови тощо. Це внутрішнє. А естетичні, етичні, ідеологічні вимоги - це зовнішнє, це від людей)))
Якщо підходити з дидактичним мірилом до Жадана, то вийде, що він виховує обдовбаних нариків, здеморалізованих покидьків і "їбанатів" (с).
 

Йуki

снегом_и_пеплом
йа про те, що література (й інші види мистецтва) формують духовний розвиток людини.
...і не хочу здатися консерватором чи зашореним "заганячем" у рамки, диктувателем норм і бдітєлєм правіл...
Жадан є. і нам (вам, їм/п"ю) залишається його приймати/ не сприймати/ критикувати/ поклонятися/ приносити жертви (у жертву)/ писати з нього ікони/ карикатурувати... прийнятне підкреслити__________
 

Grosso

wonderwall
Слава богу, втримався і не придбав "Ефіопію" під час автограф-сесії в "Букві". Цілком симпатичний хлопець (дядько?), але аж ніяк не сприймаю його як письменника (голос нової генерації?).
А от те, як людина просуває музику у славному місті Харків, заслуговує на повагу.
P.s. перебування Жадана у шкільній програмі з літератури? Ого... Закусывать надо....
 

Богдана

Послідовниця іншого
А я вважаю, що українська література останнім часом пожвавилась і Жадан ,безперечно, заслуговує на класика. Я сприймаю його саме як письменника і мені подобається його світобачення, його ставлення до життя і манера письма. Інша справа, чи варто читати вірші зі сцени, чи сприймаються вони публікою...я не сприймаю, а от зараз вибірково почитала декілька з "Єфіопії" і жалкую, що не купила. Можливо, ви зі мною не погодитесь, але мені здається, що сучасна українська література перебільшує з авангардизмом, сподіваюсь, перехворіє.
 
Зверху