Все за землей !!! Приватизация и получение земельного участка.

Freddi

New Member
Так это и есть отказ.
Законно НЕТ конечно, но будут спрыгивать именно на это, поскольку на рассмотрение комиссии,а в дальнейшем Рады выносятся только заявления оформленные надлежащим образом, т.е. как написано в решении. Номер решения не помню на сайте мэрии оно есть.
 

Роман

http://legaloffice.com.ua
Законно НЕТ конечно, но будут спрыгивать именно на это, поскольку на рассмотрение комиссии,а в дальнейшем Рады выносятся только заявления оформленные надлежащим образом, т.е. как написано в решении. Номер решения не помню на сайте мэрии оно есть.
А неправомерный отказ (не имеет значения по каким мотивам - а найдут ещё много незаконных мотивов для незаконных отказов) можно и нужно обжаловать.
 

Freddi

New Member
А неправомерный отказ (не имеет значения по каким мотивам - а найдут ещё много незаконных мотивов для незаконных отказов) можно и нужно обжаловать.
Какой отказ???? Чей отказ??? Ни в каком суде Вы ничего не докажите, поскольку пакет документов не соответствует комплекту. Зем.рес не отдельное юр. лицо, т.е не может быть ответчиком, ответчик Рада, максимум "визнання бездияльности" незаконною. А это еще доказать нужно.
Поэтому самый верный способ:
1. Через суд опротестовывать решение горсовета (порядок).
2. Оформить заявление в соответствии с этим поярдком Рады.
 

Роман

http://legaloffice.com.ua
При чём тут "признание бездеятельности СМР" - тут саме " незаконні дії СМР"? Кстати, вот - выбирайте:
стаття 105 КАСУ: Форма і зміст адміністративного позову

1. Адміністративний позов подається до адміністративного суду
у формі письмової позовної заяви особисто позивачем або його
представником. Позовна заява може бути надіслана до
адміністративного суду поштою.

2. На прохання позивача службовцем апарату адміністративного
суду може бути надана допомога в оформленні позовної заяви.

3. Адміністративний позов може містити вимоги про:

1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача -
суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень;

2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень
прийняти рішення або вчинити певні дії;

3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень
утриматися від вчинення певних дій;

4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень
коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням,
дією або бездіяльністю;

5) виконання зупиненої чи невчиненої дії;

6) встановлення наявності чи відсутності компетенції
(повноважень) суб'єкта владних повноважень;

7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів
нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної
необхідності. { Частину третю статті 105 доповнено пунктом 7
згідно із Законом N 1559-VI ( 1559-17 ) від 17.11.2009 }

4. Позовна заява може містити, крім визначених частиною
третьою цієї статті, інші вимоги на захист прав, свобод чи
інтересів у сфері публічно-правових відносин.


Основания для отказа радой в предоставлении разрешения на разработку проекта отвода земли чётко прописаны в п. 7 ст. 118 ЗК (невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів,
генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної
документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань
використання та охорони земель адміністративно-територіальних
утворень, проектів землеустрою щодо впорядкування територій
населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку
).
При чём тут форма заявления (ходатайства)?


Какой отказ???? Чей отказ??? Ни в каком суде Вы ничего не докажите, поскольку пакет документов не соответствует комплекту. Зем.рес не отдельное юр. лицо, т.е не может быть ответчиком, ответчик Рада, максимум "визнання бездияльности" незаконною. А это еще доказать нужно.
Поэтому самый верный способ:
1. Через суд опротестовывать решение горсовета (порядок).
2. Оформить заявление в соответствии с этим поярдком Рады.
 

Freddi

New Member
При чём тут "признание бездеятельности СМР" - тут саме " незаконні дії СМР"? Кстати, вот - выбирайте:
стаття 105 КАСУ: Форма і зміст адміністративного позову

1. Адміністративний позов подається до адміністративного суду
у формі письмової позовної заяви особисто позивачем або його
представником. Позовна заява може бути надіслана до
адміністративного суду поштою.

2. На прохання позивача службовцем апарату адміністративного
суду може бути надана допомога в оформленні позовної заяви.

3. Адміністративний позов може містити вимоги про:

1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача -
суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень;

2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень
прийняти рішення або вчинити певні дії;

3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень
утриматися від вчинення певних дій;

4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень
коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням,
дією або бездіяльністю;

5) виконання зупиненої чи невчиненої дії;

6) встановлення наявності чи відсутності компетенції
(повноважень) суб'єкта владних повноважень;

7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів
нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної
необхідності. { Частину третю статті 105 доповнено пунктом 7
згідно із Законом N 1559-VI ( 1559-17 ) від 17.11.2009 }

4. Позовна заява може містити, крім визначених частиною
третьою цієї статті, інші вимоги на захист прав, свобод чи
інтересів у сфері публічно-правових відносин.


Основания для отказа радой в предоставлении разрешения на разработку проекта отвода земли чётко прописаны в п. 7 ст. 118 ЗК (невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів,
генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної
документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань
використання та охорони земель адміністративно-територіальних
утворень, проектів землеустрою щодо впорядкування територій
населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку
).
При чём тут форма заявления (ходатайства)?
Ты чуть не понял, что я имел ввиду. ЮРИДИЧЕСКОГО отказа Рады в данной ситуации не будет.
 

Роман

http://legaloffice.com.ua
Если заявитель не получил ответа от СМР в месячный срок - это бездеятельность.
Если заявитель не получил разрешение на разработку проекта землеустройства, а получил ответ, например "после приведения ходатайства в соответствие с решением СМР (приложение пакета документов соответствующего) рассмотрим по-существу" - то это немотивированный отказ в предоставлении разрешения на разработку проекта землеустройства.
 

Econom

New Member
сейчас существует практика, когда у людей отказываются принимать заявления под педлогом отсутствия 4-х графических материалов, установленных п. 4 новго Положения ... о комиссии (Решение СМР № 3562-МР от 03.03.2010г.).
Но самое интересне это то, что данное положение, регламентируя порядок выбора земельного участка не имеет ни малейшего отношения к физлицам, желающим получить землю в собственность.
На мой взгляд не нужно менять ни единого существующего порядка предоставления змли, ибо нигде там не требуется уже подготовка и подача кучи допонительных документов, за которые нужно платить немалые деньги.
 

Роман

http://legaloffice.com.ua
Как отправлять ходатайства я указывал выше: т.е. ценным письмом с описью вложений.


сейчас существует практика, когда у людей отказываются принимать заявления под педлогом отсутствия 4-х графических материалов, установленных п. 4 новго Положения ... о комиссии (Решение СМР № 3562-МР от 03.03.2010г.).
Но самое интересне это то, что данное положение, регламентируя порядок выбора земельного участка не имеет ни малейшего отношения к физлицам, желающим получить землю в собственность.
На мой взгляд не нужно менять ни единого существующего порядка предоставления змли, ибо нигде там не требуется уже подготовка и подача кучи допонительных документов, за которые нужно платить немалые деньги.
 

Freddi

New Member
Есть маленький нюанс:
п. 2.1-2.5 и 3.1 решения № 72 - МР от 27.06.2006 года
 

Роман

http://legaloffice.com.ua
Есть маленький нюанс:
п. 2.1-2.5 и 3.1 решения № 72 - МР от 27.06.2006 года
А в чём ньюанс?
В этом что-ли:

2.1. Громадянин, який бажає безоплатно отримати у власність земельну
ділянку із земель Сумської міської ради у межах норм безоплатної
приватизації для будівництва і обслуговування житлового будинку,
господарських будівель і споруд, ведення садівництва, індивідуального
дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів, подає до
Уповноваженого органу Сумської міської ради, до компетенції якого
віднесено повноваження передбачені статтею 118 Земельного Кодексу
України та підпунктом 1 пункту а) частини першої статті 33 Закону України
«Про місцеве самоврядування в Україні” (далі – Уповноважений орган
Сумської міської ради) заяву, в якій зазначає бажані розміри земельної
ділянки та мету її використання. Заява подається у двох примірниках.
2.2. Посадова особа Уповноваженого органу Сумської міської ради,
відповідальна за прийняття заяв про надання у власність земельних ділянок із
земель Сумської міської ради у межах норм безоплатної приватизації для
будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і
споруд, ведення садівництва, індивідуального дачного будівництва,
будівництва індивідуальних гаражів, роз’яснює заявнику порядок надання
земельної ділянки за умови укладання договору про обмеження права на
земельну ділянку, а також наслідки відмови від укладання такого договору.
Крім того, заявнику повідомляється про місце розташування земельних
ділянок, визначених рішенням Сумської міської ради як такі, що призначені
для безоплатної приватизації.
2.3. У разі згоди заявника на укладання договору про обмеження права на
земельну ділянку, він власноручно робить на заяві напис: «Укласти договір
про обмеження права на земельну ділянку погоджуюсь», ставить підпис і
дату.
2.4. Посадова особа Уповноваженого органу Сумської міської ради приймає
заяви, проставляє на них реєстраційний номер, дату реєстрації та власний
підпис. Другий примірник заяви після цього повертається заявнику.

2.5. У разі відмови заявника надати згоду на укладання договору про
обмеження права на земельну ділянку, він власноручно робить на заяві
напис: «Укласти договір про обмеження права на земельну ділянку не
погоджуюсь», ставить особистий підпис і дату. Дана заява реєструється за
правилами визначеними у підпункті 2.4. цього Порядку.
3. Розгляд заяв про безоплатне надання земельної ділянки у
власність
3.1. Посадові особи Уповноваженого органу Сумської міської ради
перевіряють, чи надавались раніше заявнику безоплатно у власність земельні
ділянки з таким самим цільовим призначенням. За результатами перевірки до
заяви додається довідка про відсутність (наявність) у власності заявника
земельної ділянки з таким самим цільовим призначенням.

И что Вы хотели этим сказать?

Тем более есть более новое решение:

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА


V СКЛИКАННЯ позачергова СЕСІЯ
РІШЕННЯ


від "29" квітня 2009 р № 2609-МР

м. Суми
Про затвердження Положення про порядок надання в оренду, вилучення та передачу у власність земельних ділянок територіальної громади м. Суми




З метою вирішення питань регулювання земельних відносин, відповідно до статті 114 Статуту територіальної громади міста Суми, статей 118,122-124,128,134,151 Земельного кодексу України, Цивільного кодексу України, закону України «Про оренду землі», керуючись статтею 25 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Сумська міська рада


ВИРІШИЛА:


1. Затвердити Положення про порядок надання в оренду, вилучення та передачу у власність земельних ділянок територіальної громади м. Суми.


2. Вважати такими що втратили чинність рішення Сумської міської ради від 28.04.04 № 766-МР «Про затвердження Положення про порядок надання в оренду, вилучення та передачу у власність земельних ділянок у місті Суми» та від 27.04.05 № 1187-МР «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради № 766 – МР від 28 квітня 2004 року «Про затвердження Положення про порядок надання в оренду, вилучення та передачу у власність земельних ділянок у місті Суми».


3. Рішення вступає в дію з моменту його прийняття.

ПОЛОЖЕННЯ
про порядок надання в оренду, вилучення та передачу у власність земельних ділянок територіальної громади м. Суми


1. Загальні положення



1.1 Цим Положення затверджується порядок вирішення та регулювання земельних відносин в м. Суми.


1.2 Розгляд відповідних заяв (клопотань), необхідні погодження, формування справ відносно юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з подальшою передачею до управління земельних ресурсів покладається на управління підприємництва, торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Сумської міської ради.


Розгляд відповідних заяв (клопотань), необхідні погодження, формування справ відносно громадян покладається на управління земельних ресурсів Сумської міської ради.


Управлння земельних ресурсів готує проекти рішень на розгляд засідання комісії з питань архітектури, будівництва, регулювання земельних відносин Сумської міської ради для подальшого розгляду на сесії Сумської міської ради.


1.3 Розгляд питань з регулювання земельних відносин, внесення пропозицій та прийняття відповідних рішень проводиться у відповідності до Регламентів роботи Сумської міської ради та її виконавчого комітету.


2. Порядок вирішення земельних питань, пов’язаних з набуттям громадянами та суб’єктами господарювання права власності на будівлі (споруди)
стосовно надання земельних ділянок в оренду, межі яких не визначено або в разі зміни цільового використання.


2.1. Особа, яка набула право власності на будівлі (споруди) звертається з клопотанням (заявою) до Сумської міської ради про вибір місця розташування земельної ділянки, що знаходиться під придбаними будівлями (спорудами).


До клопотання (заяви) додаються документи:


• копія свідоцтва на право власності на будівлю (споруду);

• обґрунтування необхідності відведення земельної ділянки;

• копія установчих документів для юридичних осіб, а для громадян – копія документа, що посвідчує особу;

• графічний матеріал (викопіювання з генплану міста з позначенням місця розташування земельної ділянки та її орієнтовними розмірами, погоджену з управлінням архітектури та містобудування Сумської міської ради);

• засвідчена нотаріально письмова згода землекористувача (землевласника) на вилучення земельної ділянки (її частини) із зазначенням розмірів та умов вилучення (в разі необхідності);

• затверджене містобудівне обґрунтування місця розташування об’єкта (у разі необхідності).



2.2. Управління земельних ресурсів Сумської міської ради готує та подає в установленому порядку на розгляд міській раді проект рішення про надання згоди на розробку проекту відведення земельної ділянки та отримання вихідних даних для проектування.


2.3. Розроблені та погоджені проекти відведення земельних ділянок проходять державну землевпорядну експертизу згідно чинного законодавства.


3. Порядок вирішення земельних питань,
пов’язаних із одержанням в оренду земельних ділянок із земель державної та комунальної форми власності.


3.1. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків встановлених земельним законодавством.


3.2. Юридична чи фізична особа (громадянин), зацікавлені в одержанні земельної ділянки в оренду, звертаються до органу, що уповноважений на проведення земельних торгів, правовідносини з яким регулюються на договірних умовах.


3.3. Переможець земельних торгів звертається до управління земельних ресурсів Сумської міської ради для укладання договору оренди земельної ділянки.


4. Порядок вирішення земельних питань, пов’язаних із безоплатною приватизацією земельних ділянок громадян.


Щодо земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян.


4.1. Громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до Сумської міської ради.


До заяви громадянин додає технічні матеріали та документи, що підтверджують розміри земельної ділянки.


Щодо земельних ділянок, які перебувають у комунальній власності.


4.2. Громадянин, зацікавлений в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель комунальної власності для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), для ведення садівництва, особистого селянського господарства, індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подає відповідну заяву до Сумської міської ради про вибір місця розташування земельної ділянки. У заяві зазначаються бажані розміри земельної ділянки та мета її використання.


До клопотання (заяви) додаються документи:


— обґрунтування необхідності відведення земельної ділянки;

— копія документа, що посвідчує особу;

— графічний матеріал (викопіювання з генплану міста з позначенням місця розташування земельної ділянки та її орієнтовними розмірами, погоджено з управлінням архітектури та містобудування Сумської міської ради);

— засвідчена нотаріально письмова згода землекористувача (землевласника) на вилучення земельної ділянки (її частини) із зазначенням розмірів та умов вилучення (в разі необхідності);

— довідку про те, що громадянин не використав свого права на безоплатну приватизацію земельної ділянки за відповідним призначенням;

— затверджене містобудівне обґрунтування місця розташування об’єкта (у разі необхідності).



4.3. Управління земельних ресурсів Сумської міської ради готує та подає в установленому порядку на розгляд міській раді проект рішення про надання згоди на розробку проекту відведення земельної ділянки та отримання вихідних даних для проектування.


4.4. Розроблені та погоджені проекти відведення земельних ділянок проходять державну землевпорядну експертизу згідно чинного законодавства.


5. Порядок вирішення земельних питань,
пов’язаних із поновленням терміну користування земельними ділянками.


5.1. Особа, зацікавлена у поновленні терміну користування земельною ділянкою, звертається з клопотанням (заявою) до Сумської міської ради, у якій зазначається бажаний термін продовження користування земельною ділянкою.


До клопотання (заяви) додаються документи:


• копія документу, що посвідчує право користування земельною ділянкою з усіма додатками та додатковим угодами;

• висновки управління архітектури та містобудування Сумської міської ради щодо можливості та умов продовження терміну оренди;

• для малих архітектурних форм-висновки міської комісії з питань розміщення малих архітектурних форм.



6. Порядок продажу земельних ділянок громадянам та суб’єктам господарювання,
на яких розташовано нерухоме майно, що перебуває у їх власності.


6.1. Юридична чи фізична особа (громадянин), зацікавлені у викупі земельної ділянки, на якій розташовано нерухоме майно, що перебуває у їх власності, подають відповідну заяву до Сумської міської ради.


В заяві зазначаються:


• місце розташування земельної ділянки;

• цільове призначення ділянки;

• розміри та площа;

• згода на укладання договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.


До заяви додаються:


— документ, що посвідчує право користування земельною ділянкою (в разі його наявності);

— документ, що посвідчує право власності на нерухоме майно, що розташоване на цій ділянці;

— копія установчих документів (для юридичних осіб);

— копія документів, що посвідчує особу (для громадян);

— свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності.


6.2. Після прийняття Сумською міською радою рішення про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки (в разі необхідності) та/або на проведення експертної грошової оцінки землі, укладається тристоронній договір про оплату авансового внеску між заявником, міською радою та оцінювачем вартості земельної ділянки.


6.3. Розроблений проект відведення (в разі необхідності) та експертна грошова оцінки землі затверджуються міською радою для продажу.


6.4. Після прийняття Сумською міською радою рішення про продаж земельної ділянки управління земельних ресурсів Сумської міської ради оформляє договір купівлі-продажу земельної ділянки, організовує підписання його міським головою та заявником і проведення його нотаріального посвідчення, за доручення міського голови готує проект рішення Сумської міської ради „Про затвердження договорів купівлі-продажу” (ініціатор – міський голова) і направляє його на розгляд міській раді.


6.5. Після прийняття Сумською міською радою рішення „Про затвердження договорів купівлі-продажу” договори візуються секретарем міської ради та надаються заявнику для сплати різниці між ціною продажу земельної ділянки та сумою авансового внеску.


6.6. У разі надходження документу про оплату або про сплату першого платежу (в разі розстрочки на 6 місяців, але не більше 5 років) управління земельних ресурсів Сумської міської ради організовує оформлення і видачу державних актів на право власності на земельну ділянку.

Міський голова Г. М. Мінаєв
 
Зверху