Все за землей !!! Приватизация и получение земельного участка.

ВСЕ, кто хотел обратиться в горсовет сзаявлением о предоставлении земли, но боялся сделать это - ВПЕРЕД!

Благодаря давлению общественности и честной и открытой позиции прокурора г. Сумы 04.11.09г. уведел свет ПРОТЕСТ ПРОКУРОРА НА МЕСТНЫЙ АНТИСОЦИАЛЬНЫЙ И АНТИНАРОДНЫЙ порядок предоставления земли.

Что это значит?
1. Местный Порядок предоставления земли гражданам разрабатывался и был принят с одной лишь целью - за счет требования предоставления дополнительных документов (не предусмотренных общенациональным законодательством) отсеять и отбить охоту у простых граждан на реализацию своего права.
2. В своем протесте Прокурор как раз и говорит о незаконности требования чиновников о предоставлении гражданами кроме заявления еще:
- справки об отсутствии земли у заявителя;
- выкопировки из генпоана, заверенного Винтоняком С.Я.;
- градостроительного обоснования.
3. Протест прокурора АВТОМАТИЧЕСКИ приостанавливает действие тех норм, которые в нем опротестовываются, т.е. эти противоправные требования не действительны с момента вынесения протеста и до его удовлетворения или отказа в удовлетворении депутатами горсовета. Предположительно на сессии 27.01.10г. депутаты горсовета, показав в очередной раз свое истинное лицо, собираются отказывать прокурору в удовлетворении протеста.

4. !!!! До 27.01.10г. Все, кто хотел подать заявление - Вперед, ибо все, что требуется от человека, четко обозначенор ст 151 Земельного кодекса. Там нет ничего революционного и такого, чего человек не смог бы собрать в домашних условиях (паспорт, код, заявление, свободной формы "Обоснования выбора места расположения", хотя оно с 5.12.09г. уже не требуется)

Удачи и решительности всем!!!!!
 

G-Man

...
Модератор
Стаття 151. Порядок погодження питань, пов'язаних з вилученням (викупом) земельних ділянок для суспільних потреб або з мотивів суспільної необхідності
1. Юридичні особи, зацікавлені у вилученні земельних ділянок, наданих у постійне користування із земель державної чи комунальної власності, для суспільних потреб та у викупі земельних ділянок, що перебувають у власності громадян чи юридичних осіб, для суспільних потреб та з мотивів суспільної необхідності, зобов'язані до початку проведення проектних робіт погодити з власниками землі, крім викупу земельних ділянок з підстав, що допускають можливість їх примусового відчуження з мотивів суспільної необхідності, і землекористувачами, органами державної влади або органами місцевого самоврядування, згідно з їх повноваженнями, місце розташування об'єкта, розмір земельної ділянки та умови її вилучення (викупу) з урахуванням комплексного розвитку території, який би забезпечував нормальне функціонування на цій ділянці і прилеглих територіях усіх об'єктів та умови проживання населення і охорону довкілля.
{ Частина перша статті 151 із змінами, внесеними згідно із Законом N 1559-VI ( 1559-17 ) від 17.11.2009 } { Дoкумeнт підготовлено Відділом баз данних НПД УКС ВР }
2. Погодження матеріалів місць розташування об'єктів на особливо цінних землях, а також земельних ділянок для розміщення та обслуговування будівель і споруд дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв міжнародних організацій провадиться Верховною Радою України.
3. Погодження питань, пов'язаних з вилученням (викупом) земельних ділянок, крім тих, що передбачені частиною другою цієї статті, провадиться відповідно Кабінетом Міністрів України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, міськими, селищними, сільськими радами згідно з їх повноваженнями щодо вилучення (викупу) цих ділянок.
4. У разі вилучення (викупу) земельних ділянок під об'єкти містобудування, розміщення яких визначено містобудівною або землевпорядною документацією (генеральні плани населених пунктів, проекти детального планування, інша містобудівна документація, техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, проекти землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів тощо), погодження місця розташування об'єкта не проводиться.
5. Юридичні особи, зацікавлені у вилученні (викупі) земельних ділянок, звертаються з клопотанням про погодження місця розташування об'єкта до відповідної сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевої державної адміністрації. Клопотання щодо погодження місця розташування об'єкта за рахунок земель, вилучення (викуп) яких провадиться Кабінетом Міністрів України та Верховною Радою Автономної Республіки Крим, подається відповідно до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
6. До клопотання додаються:
а) обґрунтування необхідності вилучення (викупу) та/або відведення земельної ділянки;
б) зазначене на відповідному графічному матеріалі бажане місце розташування об'єкта з орієнтовними розмірами земельної ділянки;
в) нотаріально засвідчена письмова згода землевласника (землекористувача) на вилучення (викуп) земельної ділянки (її частини) із зазначенням розмірів передбаченої для вилучення (викупу) земельної ділянки та умов її вилучення (викупу);
г) копія установчих документів.
7. Типова форма клопотання про погодження місця розташування об'єкта затверджується Кабінетом Міністрів України.
8. Відповідний орган державної влади або орган місцевого самоврядування згідно із своїми повноваженнями у тижневий строк з дня реєстрації клопотання направляє його разом з додатками до Комісії, яка протягом трьох тижнів з дня його одержання надає зазначеному органу висновок про погодження місця розташування об'єкта або відмову в такому погодженні.
У разі вилучення органами виконавчої влади земельних ділянок державної власності у межах населеного пункту матеріали погодження місця розташування об'єкта подаються для розгляду до відповідного органу місцевого самоврядування, який у місячний строк розглядає їх і надає свої висновки.
9. Якщо вилучення (викуп) земельних ділянок провадиться за погодженням з Верховною Радою України, відповідні органи державної влади або органи місцевого самоврядування готують свої висновки і подають матеріали погодження місця розташування об'єкта до Кабінету Міністрів України, який розглядає ці матеріали і подає їх до Верховної Ради України для прийняття відповідного рішення.
10. Якщо вилучення (викуп) земельних ділянок здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, матеріали погодження місця розташування об'єкта подаються до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, яка розглядає ці матеріали і в місячний строк подає свої пропозиції до Верховної Ради Автономної Республіки Крим.
11. Після отримання висновку Комісії про погодження місця розташування об'єкта та рішення Верховної Ради України (у разі необхідності) відповідний орган державної влади або орган місцевого самоврядування згідно із своїми повноваженнями у двотижневий строк розглядає матеріали погодження місця розташування об'єкта та надає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивоване рішення про відмову.
12. Спори, пов'язані з погодженням місць розташування об'єктів, вирішуються в судовому порядку.
{ Стаття 151 із змінами, внесеними згідно із Законами N 762-IV ( 762-15 ) від 15.05.2003, N 1119-IV ( 1119-15 ) від 11.07.2003, N 3404-IV ( 3404-15 ) від 08.02.2006; в редакції Законів N 509-VI ( 509-17 ) від 16.09.2008, N 1702-VI ( 1702-17 ) від 05.11.2009 }
тут вроде только для юр. лиц.
если не сложно опишите полностью процес - какие документы и что писать в заяве и куда нести и что делать? заранее благодарен ;)
а то отдельная тема - думаю такие вопросы будут часто повторяться
 

Klemento

Забанен
тут вроде только для юр. лиц.
если не сложно опишите полностью процес - какие документы и что писать в заяве и куда нести и что делать? заранее благодарен ;)
а то отдельная тема - думаю такие вопросы будут часто повторяться
+1. Народ жаждет подробностей.
 
Лучше, чем закон я не скажу:


ЗЕМЕЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
{ Із змінами, внесеними згідно із Законами ... від 05.11.2009

...
Стаття 118. Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами
1. Громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідної районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки.
2. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки.

3. ... пункты 3 и 4 имеют скорее отношение к приватизации земли, которой уже пользуешься, а не к той, которую собираешься получить.
4. ...
5. ...
6. Громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідної районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та висновки конкурсної комісії (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).
{ Частина шоста статті 118 із змінами, внесеними згідно із Законом N 509-VI ( 509-17 ) від 16.09.2008; в редакції Закону N 1702-VI ( 1702-17 ) від 05.11.2009 }
7. Районна, Київська чи Севастопольська міська державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян особами, які мають відповідні дозволи (ліцензії) на виконання цих видів робіт, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
{ Частина сьома статті 118 в редакції Законів N 509-VI ( 509-17 ) від 16.09.2008, N 1702-VI ( 1702-17 ) від 05.11.2009 }
8. Розроблений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки подається Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою (далі - Комісія).
Комісія протягом трьох тижнів з дня одержання проекту надає відповідному органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування свій висновок щодо погодження проекту або відмови у його погодженні. У разі відмови у погодженні проект повертається заявнику у зазначений у цій частині строк.
Підставою відмови у погодженні проекту може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.
У разі якщо проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки підлягає обов'язковій державній експертизі землевпорядної документації, погоджений проект подається Комісією до відповідного органу земельних ресурсів для здійснення такої експертизи.
{ Частина восьма статті 118 в редакції Закону N 1702-VI ( 1702-17 ) від 05.11.2009 }
9. Районна, Київська чи Севастопольська міська державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.
{ Частина дев'ята статті 118 в редакції Законів N 1626-IV ( 1626-15 ) від 18.03.2004, N 1702-VI ( 1702-17 ) від 05.11.2009 }
10. Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду. { Частина десята статті 118 в редакції Закону N 1702-VI ( 1702-17 ) від 05.11.2009 }
11. У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку.



Внимательно читаем именно пункт 6 ст. 118 ЗКУ.
В редакции ЗКУ до 5.11.2009 года перечень документов определялся ст. 151 этого же кодекса. Теперь все проще и еще раз повторюсь, до 27.01.09 закон на стороне простых людей, а потом хитрозадые депутаты горсовета (я постараюсь быть на сессии и показать всем, как пофракционно и пофамильно будут голосовать депутаты) постараются все вернуть в антинародное русло!!!
 
Итак, сегодня депутаты горсовета поддержали протест прокурора г. Сумы (насколько я понял) и таким образом убрали из местного порядка по предоставлению земли незаконные требования о предоставлении заявителями дополнительных документов в виде справок и пр. ТЕПЕРЬ все только в руках человека: находишь место, пишешь заявление и вперед!
 

/7apHiLLIa:)

дарующий свет...
какие именно документы нужны какие сроки и кому отдается привилегия
 

Econom

New Member
выше же написано. Все, что требуется сейчас (именно сейчас) ст. 118 ЗКУ п. 6:

"...Громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідної ... міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та висновки конкурсної комісії (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства)...."
 

iva

МИРОТВОРЕЦ
объясните нормально - такой адрес такое писать кабинет когда обед. ну кто уже ходил.
 
слышал, что в горсовете наконец-то создана Комиссия по земле из представителей "дозвильной системы". .т.е теперь дело должно пойти значительно быстрее (ибо никто и никуда посылать и гонять людей просто не сможет) и проще.
 

G-Man

...
Модератор
СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

V СКЛИКАННЯ XХXІX СЕСІЯ

РІШЕННЯ

від "27" січня 2010 р № 3433-МР

м. Суми

Про створення постійно діючої комісії з розгляду питань, пов’язаних з погодженням документації із землеустрою




На підставі Постанови Кабінету міністрів України від 23.12.2009 року № 1420 «Деякі питання реалізації статті 186-1 Земельного кодексу України», відповідно до статей 12, 186-1, керуючись пунктом 34 частини першої статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Сумська міська рада



ВИРІШИЛА:



1. Створити та затвердити склад постійно діючої комісії з розгляду питань, пов’язаних з погодженням документації із землеустрою (далі - комісія) згідно з додатком.

2. Господарському відділу (Коцур М.В.) організувати матеріально-технічне забезпечення діяльності комісії, управлінню земельних ресурсів Сумської міської ради (Скрипка В.В.) забезпечити контроль за дотриманням комісією строків і порядку розгляду документації із землеустрою.

3. Організацію виконання рішення покласти на першого заступника міського голови Трофименка М.О.





Міський голова Г. М. Мінаєв

по ссылке додаток кто в комиссии
 
Зверху