Ідея така:
1. Створювати магічні посохи будуть мати можливість лише члени класу магів і професійного класу крафтерів. Для цього їм буде потрібно добре знати: Inscribe, ItemID, Magery і Carpentry.
Магічні посохи вже є на сервері, але ідея з ними у повному обсязі не використована. Моя полягає в наступному:
2. Створений магом посох буде як книга рун мати заряд, який можна відповідним світком відновити. Максимальний заряд книги буде залежати від знання Inscribe, ItemID, Magery і Carpentry і інти мага. На створення магічного посоху буде використовуватись уся мана і від її кількості також буде залежати максимальна кількість зарядів у посохі.
3. Посох, залежно від навичок створившого його мага буде мати і відповідну силу заклінань.
4. Користуватись посохами буде можливо без необхідності концентруватись, і відповідно без фізлів і "на ходу". Але мабуть лише магав.
5. У ближньому бою, посохи залишаться, як і зараз дуже ламкими, з 1 хп, тому маг, як і був, так і залишиться орудієм дальньої дії.
6. Можливо згодом будуть створені додаткові умови для підвищення якості, чи отримання якихось бонусів, при створенні посохів.
Чекаю вашої думки і пропозицій.
1. Створювати магічні посохи будуть мати можливість лише члени класу магів і професійного класу крафтерів. Для цього їм буде потрібно добре знати: Inscribe, ItemID, Magery і Carpentry.
Магічні посохи вже є на сервері, але ідея з ними у повному обсязі не використована. Моя полягає в наступному:
2. Створений магом посох буде як книга рун мати заряд, який можна відповідним світком відновити. Максимальний заряд книги буде залежати від знання Inscribe, ItemID, Magery і Carpentry і інти мага. На створення магічного посоху буде використовуватись уся мана і від її кількості також буде залежати максимальна кількість зарядів у посохі.
3. Посох, залежно від навичок створившого його мага буде мати і відповідну силу заклінань.
4. Користуватись посохами буде можливо без необхідності концентруватись, і відповідно без фізлів і "на ходу". Але мабуть лише магав.
5. У ближньому бою, посохи залишаться, як і зараз дуже ламкими, з 1 хп, тому маг, як і був, так і залишиться орудієм дальньої дії.
6. Можливо згодом будуть створені додаткові умови для підвищення якості, чи отримання якихось бонусів, при створенні посохів.
Чекаю вашої думки і пропозицій.