Група сил Світлі-Темні-Нейтральні

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Росподіл персів по групам: Темні - Світлі - Нейтральні.
З Нейтральними все зрозуміло, це те, що й зараз, без особливих переваг у тому чи іншому напрямку.
Темним плануються якісь бонуси проти добрих створінь, наприклад фей чи Кир-Інів. І обмеження на їх використоваванні у васних потребах. Крім того, можу запропонувати незначні бонуси у ПвП, за рахунок того, що Світлі отримають такіж бонуси проти злих створінь, яких більш ніж добрих, а значить автоматично і бонус у ПвМ. Щоб зайвий раз не ломати головусвітлі будуть мати бонус+ чи - залежно від власної карми і карми супротивника. Коли створювали АоС у некромантів дуже мальовничо таку можливость росписували, але якось на справах нічого нема.
Більш переваг отримають темні маги, навить не знаю чим це збалансувати. Пропоную темним магам додатково збільшити утрати від заклинань поганої дії, таких як фаєрвол, і вилучити запропонований бонус магів для підсилюючих заклинань, таких як Блесс, а світлим навпаки, не давати додатковий бонус до поганих заклинань, а ще більш підвищити підсилюючи.
Чекаю пропозицій. Але ураховуйте, що все повинно бути збалансовано, щось +, щось обов'язково -, і не мати дуже сильних переваг, порівняно з тим, що є.
 

omen

не тот, кем кажусь
світлий маг, темний маг - чим вони в першу чергу відрізняються. більшість гравців розвинули у своїх чарів якщо магію, то й некромантію. тобто тут треба якось виділяти світлий/темний знову взалежності від розвинутих вмінь. але тут виникає питання нове, якщо маг-некромант - темний, то який тоді маг буде світлим? погано, що досі немає магії друїда - трохи б допомогло в даному випадку.
хоча якщо все залежить тільки від карми, то знову ж таки будуть лише темні маги, бо з вікористанням некромантії карма швидко падає, а не використовувати її дуже важко - на практиці в токуно перевіряв, намагаючись вбити пару ОНІ часто доводиться використовувати "мстивого духа".
з воїнами все і без мене зрозуміло, це маги у нас - "важкий" клас.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Група сил Світлі-Темні-Нейтральні

якщо маг-некромант - темний, то який тоді маг буде світлим?
От тут і пропоную висловити ваши пропозиції. Щодо темного - все зрозуміло - додаткове підвищення урону поганих залинань. Щодо свідтого - підвищення впливу заклинань на зразок блес і хеал. Ну і світлим не можна буде використовувати некромантію, щоб не псувати карму. Доведеться якісь нові шукати шляхи, щоб доягнути мети. Я свого часу також більш некромантією користувався, тому більш на "темному" класі магів розуміюсь. Пропонуйте на заміну щось світлим.
 

Ali

Member
1.Пропоную для світлих магів зробити дію музичних навиків більш діючою(Десоданс- понижує "резы" цілі та тримається довше, шанс на провакацію цілі також вищій, дія від миротворіння триваліша, як застосовуючи на окремому монстрі так і на всих(якщо миротворіння клацаєш на себе)).
2.Якщо маг може використовувати книгу рицарства, то може знімати прокляття, що допоможе в пвп. Темний цієї можливості не має.
 
Останнє редагування:

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Група сил Світлі-Темні-Нейтральні

1. До чого тут маги і музика. Буде профгрупа музик, там і врахую такі побажання.
2. Подобається. Врахую.
 

Ali

Member
На чемпах, маги частыше за все користуються некро(заморожуючий холод), бо витрачає найменше мани, а урон норм. Для пвп зняття прокляття(якщо маг проти мага) дуже не допоможе світлому, бо повісити його знову не важко. Кроваве прокляття взагалі незамінне в пвп. Тому обмежити світлих буде не зовсім гарно.
Навіть якщо підвищити "благословіння", та інше в цьому дусі в 2 разі, тобто прибавлятиме темному 20 сили а світлому 40, то всеодно це не замінить на мою думку некр. заклять.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Група сил Світлі-Темні-Нейтральні

Ну так неможливо і рибку з'їсти і пірожок. Доведеться шукати якісь інши методи боротьби. До того ж, як вже казав буде нейтральний клас, у якому все переважно залишиться як зараз, тільки магія трішки підсилиться.
 

omen

не тот, кем кажусь
ось де необхідна магія друїда. треба або шукаті десь скріпти і змінювати "під себе", або свої робити, що завжди довго. а друїдська магія була б для світла, мені здається, саме те.
а якщо потрібен баланс з того, що маємо, то треба виділити і змінити дію деяких заклять для світла. наприклад, щоб не використовувати з некромантії закляття холоду, що спричиняе масове ушкодження, треба значно зменшити витрати манни і час кастування "землетрусу", тобто хоча б прирівняти його до некромантського аналогу. хоча ще треба звернути увагу на те, що землетрус спричиняе фізичну шкоду, проти якої у більшості монстрів захист сильніший а ніж проти холоду. хоча ще є 2 масових закляття в магії - "ланцюгова блискавка" і "рій метеорів". пропоную вище описані зміни ввести для землетрусу, а останні 2 закляття підсилити.
ну і звичайно треба ще щось змінити для інших заклять - ще думаю.
 

omen

не тот, кем кажусь
доречі є ще одне питання щодо світлих і темних. справа у тому, що воїни у своїй більшості будуть лише світлими тому, що постійно треба використовувати лицарство, яке сильно залежить від карми. і саме питання: які переваги отримає темний воїн, і яку альтернативу лицарству він зможе використовувати?
як я розумію, то для темних воїнів єдине, що лишається - це нінджитсу. усі темні - ніндзі. а це в свою чергу змусить розвивати деякі специфічні навички, типу HIDE i STEALTH.
можу запропонувати одну річ, але на мою думку це складно. треба переробити повністю дію лицарських абілок таким чином, щоб для темних вони мали зовсім інший єфект, і тим сильніший і довший, чим нижча карма.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Група сил Світлі-Темні-Нейтральні

Ну ще раз кажу, доведеться шукати інши шляхи. Шивалрі буде виключно для світлих, чи нейтральних. А темні можуть на повну користуватись некромантією. Той самий воїн зможе оживляти мертвих чи перетворюватись на вампіра, на це багато мани не потрібно.
 
Зверху