Обговорення класу Маги

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Членам класу Магів передбачаються переваги у використнні магічних навичок за рахунок обмежання у використанні бойових.
Обмеження:
...
Переваги:
підвищення сили заклинань в залежності від інти ( можливо і для усіх класів таке зроблю, тому поки що ця перевага під питанням ), зокрема лікування;
підвиження терміну дії заклинань ( також можливо для усіх класов це зроблю );
виключно для магів буде переглянута дія створених їми залинань "Protection", "ReactiveArmor", "Agility", "Strength", "Harm", "Bless", "Clumsy" і таких інших. Але створені магами ці заклинання будуть діяти однаково на усіх, на кого вони були спрямовани. Уточнюю на прикладі: Bless створений магом буде діяти однаково, якщо буде спрямований на нього самого, чи на война.
Деяки додаткові крафторськи речи зможуть створювали лише маги-крафтори: магічні посохи, і може ще щось, зокрема алхімічні речи, які поки що у планах, які я не готовий обговорювати. Магічні посохи тут не обговорювати, створю для них окрему тему.
Якщо вигадаєте сумісне обмежання можу переглянути ставлення стосовно касту на ходу заклинань звичайної магії до 3-го рівня включно, але не більше і лише за умовою запропонованого сумісного обмежання. Обмежання на користування бінтами, зброєю, бронею не приймається, бо тут є обмежання по силі і спритності, які маг повинен покласти щоб отримати більш інти.
 

omen

не тот, кем кажусь
щодо обмежень користування бронею - воно одне - залізо. це значить, що маги не носять залізо (майже не носять), бо воно значно сповільнює регенерацію манни. а силу маг качає достатньо багато, щоб ХП вистачало хочаб втекти. тобно зараз немає жодної броні чи зброї, яку б не міг використовувати мій маг. а щодо обмежень вікористання зброї чи броні взалежності від спритності - такого я взагалі у нас, принаймні раніше, не бачів. поможливості зайду та протестую.
так, знову щодо касту на ходу, пропоную знову ж таки обмежити відсоток на вдалість такого кастування, а також можна зменшити швидкість касту, але лише якщо маг рухається. стоячи на місці швидкість кастування звичайна. таким чином маг находу не зможе спричинити сильної шкоди, але це дасть йому деяку перевагу у вигляді здатності лікуватись находу (відсутність цієї здатності взагалі неприпустима, так і воїн не має права лікуватись на ходу, мені чесно кажучи було б цікаво подивитись, як можна верхи на коні находу, накладатина рану бинти).
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Обговорення класу Маги

Ну, я ж казав, буде підвищен вплав заклинань типу блес. Тобто маг зможе значно підвищити власні стати, але при вдяганні броні всеодно враховуються лише реальні стати і з одного боку маг буде достатньо здоровим, а з другого перевага у використовувані буде за шкіряною бронею.
Відсоток у при використанні магу обмежувати не хочу з такої причини. Маг буде використовувати магію як основне бойове вміння, і якась непевність у тому, чи спрацює заклинання тут буде дуже заважати. Стосовно збільшення часу складання заклинання, вже краще. Ну подивимось, чекаю пропозицій щодо обмежень при таких перевагах.
 

Ali

Member
Відсоток при вікористанні магії на ходу а не просто при вікористанні. Якщо чар стоїть на місці то шанс касту 100%. Просто дуже не зручно колі треба лікуватися, і треба тікати... клацаеш хіл,тебе заморожує, тобі роблять 1 подачу и ти не встигаеш вилікуватись.

Щоб полікуватися коли тебе бьють ядом, треба клацати 2 закляття. Булоб не погано якщо підвищити лікування від "розмови з духами", або дозволити лікування, якщо яд слабкий, але при цьому яд продовжуватиме діяти. Просто "задовбешся" майже на всих чемпіонах юзати два закляття щоб полікуватися, тим паче що деякі моби валять досить сильно.(встигатимеш тільки лікуватись)
 

Ali

Member
Предлагаю еще (спер идею с пвп шарда) сделать для магов специальных конячек, которые бы вызывались(при появлении коняки, чар сразу на ней сидит) допустим 3 секунды, и если с коня слазиш, то он ищезал в пак(как зашринкованый); тоесть этим конем воевать нельзя, только для бега(маг впринцыпи и не использует ездовых для боя)... можно добавить к нему бонусы... и чтоб занимал 0 слотов животных, так как вызываемые магом монстры по сравнению с боевыми лошадьми намного слабей.
 

omen

не тот, кем кажусь
ця штука зручна але лише для подорожей, а в бою тебе хтось з коня скине і вже точно не втечеш. я пропонував колись здається на форумі самої гри, коли працювало (а може і не пропонував) переробити закляття визову, точно не пам'ятаю як називається, так от воно викликає ДОВГО і якусь випадкову тварину. щоб зробити його корисним, нехай воно і викликає якусь їздову тварину. можна навіть зробити залежно від вміння магії, або краще приручення тварин, шанси на виклик сильніших їздових тварин. наприклад спочатку кінь чи остард, потім жук і вогняний жук, і кі-рін, єдиноріг чи найтмар (ну я описав лише 3 рівня сили тварин, можна вирахувати більше). бо чесно кажучи зараз цим закляттям навіть качатись неможливо, бо воно кастується дуже-дуже довго.
 

omen

не тот, кем кажусь
збільшення часу касту находу - це правильно. каст находу потрібен в першу чергу для лікування ну і трохи відбиватись допоможе. але проблема ось ще у чому. якщо лише перші 3 круги магії то сюди не потрапить закляття "велике лікування" - погано. може його хоч окремо додати. на практиці звичайне лікування зараз відновлює до 10хп (і це в мене 115 вміння мага і 120 оцінка інтелекту). я розумію, що буде підсилення, але на скільки? з ним далеко не добіжиш, тим більше, що час касту буде великим на ходу.
і ще одне. зілля зіллями, але воїни ними не користуються. мається на увазі зілля позбавлення яду. я про те, що воїну достатньо витратити 1 бинт і він вилікувався, а магу щоб магією позбутись отрути треба довго кастувати зцілення. теж треба підсилити магам, а воїнам послабити шанс на зцілення бинтами.
 

Ali

Member
уменьшение скорости каста не должно распространятся на лечение. Даже сейчас, когда скорость каста норм, если валят ядом, нажимаеш закл противоядие, а пока кастует заклинание лечения, меня снова успевают ударить ядом, и хил не действует.
 

Ali

Member
нужно увеличить время действия парализа, главным образом на воинов.

Еще кажется нужно уменьшить потребление маны многим заклинаниям, которые сейчас не выгодно кастовать, особенно массовые.

Нужно снять ограничение на потребление маны пака. Сейчас я проверял работает только гдето 35-40% меньшее потребление маны. Маг без маны никто, а она расходится очень быстро.
На скорость каста и востановление после каста тож снять ограничения. Это будет норм, у человека будет выбор либо кастовать быстро либо резы норм, либо интелект, от которого зависит урон, а одется и на каст и на резы и на интелект будет невозможно.
 

Ali

Member
ця штука зручна але лише для подорожей, а в бою тебе хтось з коня скине і вже точно не втечеш. я пропонував колись здається на форумі самої гри, коли працювало (а може і не пропонував) переробити закляття визову, точно не пам'ятаю як називається, так от воно викликає ДОВГО і якусь випадкову тварину. щоб зробити його корисним, нехай воно і викликає якусь їздову тварину. можна навіть зробити залежно від вміння магії, або краще приручення тварин, шанси на виклик сильніших їздових тварин. наприклад спочатку кінь чи остард, потім жук і вогняний жук, і кі-рін, єдиноріг чи найтмар (ну я описав лише 3 рівня сили тварин, можна вирахувати більше). бо чесно кажучи зараз цим закляттям навіть качатись неможливо, бо воно кастується дуже-дуже довго.

А лучше если будет вызывать, как в некромантии- по списку, на выбор. Магу особенно темному, будет нужно бегать в разных формах(лич, вампир...) и просто отпускать коня а потом его забирать , воскрешать- очень не удобно.
 
Зверху