У цій темі пропоную висловлювати свої пропозиції і зауваження, що до планів створення класової системи на нашому шарді.
Ця ідея вже не нова і обговорювалась. Відразу попереджую, усі зауваження будуть враховані, але все ж таки остаточне рішення буду приймати я особисто, бо саме мені все це і створювати.
Основні принципи такі:
1. Росподіл відбувається на різні групи класів.
2. Перс може бути відразу у декількох класах, які у різних групах, або не перебувати у жодному.
3. Переваги перевуванні у відповідному класі повинні бути у напрямку спіцифіки цього класу і недоліки бути пропорційними що до протилежного класу. Наприклад маг буде мати переваги у різних магічних напрямках, але буде мати штраф у бойовому напрямку.
4. Повного обмеження у використанні навичок не передбачається, але якись штрафи будуть.
5. І головне. Належність персу до якогось классу не повинна створювати з нього невмирущого термінатора, і переваги повинні бути на рівні безкласового персу. Повинен бути загальний баланс, як у ПвП так і у ПвМ.
Плануються таки групи класів:
1. Основна група:
Воїн - Маг - без спеціалізації.
2. Група сил:
Світлі сили - Темні сили - нейтральні.
3. Професійна, або додадкова група:
Група, з якою я ще не переконаний, що її потрібно робити, можливо до першої віднести, але враховуючи те, що навить з мінімальним скілкапом у 2000 у кожного має бути крім воїн-маг ще й додаткова спеціалізація, якось не бажається обмежувати можливості:
Крафтер - [ Музика - Пастух - Музика - Ніндзя - Самурай - ... ]
Обговорення буду розглядати стосовно групи Воїн - Маг у відповідних темах присвячених кожному з них. А загальні питання, стосовно балансу тут. Класи "без спеціалізації" і "нейтральні" - це те, що маємо зараз і ясна річ, для їх обговорення окремих тем непотрібно.
Обговорення групи сил - окрема тема, а питання пов'язані з балансом наприклад при роскладі темний маг проти світлого воїна у цій.
Обговорення допоміжної групи у окремій темі, у ній скоріше за все буде жостке обмежання на використання можливостей інших членів цієї групи.
Ця ідея вже не нова і обговорювалась. Відразу попереджую, усі зауваження будуть враховані, але все ж таки остаточне рішення буду приймати я особисто, бо саме мені все це і створювати.
Основні принципи такі:
1. Росподіл відбувається на різні групи класів.
2. Перс може бути відразу у декількох класах, які у різних групах, або не перебувати у жодному.
3. Переваги перевуванні у відповідному класі повинні бути у напрямку спіцифіки цього класу і недоліки бути пропорційними що до протилежного класу. Наприклад маг буде мати переваги у різних магічних напрямках, але буде мати штраф у бойовому напрямку.
4. Повного обмеження у використанні навичок не передбачається, але якись штрафи будуть.
5. І головне. Належність персу до якогось классу не повинна створювати з нього невмирущого термінатора, і переваги повинні бути на рівні безкласового персу. Повинен бути загальний баланс, як у ПвП так і у ПвМ.
Плануються таки групи класів:
1. Основна група:
Воїн - Маг - без спеціалізації.
2. Група сил:
Світлі сили - Темні сили - нейтральні.
3. Професійна, або додадкова група:
Група, з якою я ще не переконаний, що її потрібно робити, можливо до першої віднести, але враховуючи те, що навить з мінімальним скілкапом у 2000 у кожного має бути крім воїн-маг ще й додаткова спеціалізація, якось не бажається обмежувати можливості:
Крафтер - [ Музика - Пастух - Музика - Ніндзя - Самурай - ... ]
Обговорення буду розглядати стосовно групи Воїн - Маг у відповідних темах присвячених кожному з них. А загальні питання, стосовно балансу тут. Класи "без спеціалізації" і "нейтральні" - це те, що маємо зараз і ясна річ, для їх обговорення окремих тем непотрібно.
Обговорення групи сил - окрема тема, а питання пов'язані з балансом наприклад при роскладі темний маг проти світлого воїна у цій.
Обговорення допоміжної групи у окремій темі, у ній скоріше за все буде жостке обмежання на використання можливостей інших членів цієї групи.