Економіка України

  • Автор теми PBS
  • Дата створення

d324co

Well-Known Member
You must be registered for see images


найди 5 отличий от нынешнего времени.
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Україна встановила абсолютний рекорд з експорту фруктів

Українські аграрії за минулий рік заробили на експорті свіжих ягід та фруктів на 37% більше, ніж у 2016-му. Це стало рекордом за всі роки незалежності країни. Про це на своїй сторінці у Facebook економіст ФАО Андрій Ярмак. Ягоди та фрукти, вирощені у нас, купують в ЄС, на Близькому Сході та в Південно-Східній Азії. Загалом плодовоовочевий ринок торік приніс аграріям $414 млн.

Імпортери найбільше замовляють українські концентрати томатного, яблучного та інших соків, а також сам сік. Вони принесли понад третину від усієї суми вторгованих коштів. Другу сходинку посіли горіхи - їх продали на $101 млн. $94 млн принесли свіжі фрукти. Майже 22% від усіх продажів становлять продукти переробки овочів. Андрій Ярмак наголосив, що вітчизняний плодовоовочевий ринок дуже швидко оговтався від втрати російського і зробив акцент на якість і додану вартість.

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
В Украине появился новый производитель грузовых вагонов

Украинская многопрофильная промышленно-инвестиционная группа «Аурум Груп» начала производство грузовых железнодорожных вагонов. Об этом пресс-служба компании. «Предприятие «Аурум Групп» – ООО «Дизельный завод» начало производство грузовых железнодорожных вагонов и уже выпустило первые 22 вагона, из которых 21 – полувагон и один зерновоз», - говорится в сообщении.

Как отмечается, «Дизельный завод» начал серийный выпуск грузовых магистральных люковых полувагонов, в частности, сертифицированных универсальных полувагонов моделей 12-9933 и 12-9933-01, а также вагонов-хопперов зерновозов модели 19-9945, предназначенных для перевозки пищевых сыпучих грузов, требующих защиты от атмосферных осадков. Общая производственная мощность предприятия – 200 грузовых вагонов ежемесячно.

Также на предприятиях «Аурум Групп» есть возможность сделать думпкар модели 33-9901 грузоподъемностью 105 тонн, осуществить ремонт внутризаводских думпкаров типа 2ВС-105.

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
УКРАЇНА ВІДКРИЛА У НАРОДНІЙ РЕСПУБЛІЦІ БАНГЛАДЕШ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР З РЕМОНТУ ГЕЛІКОПТЕРІВ МІ-8/МІ-17

"Україна зміцнила свої позиції та розширила можливості з ремонту військової техніки радянського виробництва на ринках третіх країн", – так у ДП ДГЗІФ "Укрінмаш" прокоментували відкриття нового сервісного центру у Народній Республіці Бангладеш. Цей сервісний центр було створено на прохання командування Військово-повітряних сил Бангладеш, пілоти яких активно застосовують гелікоптери типу Мі-8/Мі-17 для виконання різноманітних завдань.

Участь у відкритті Сервісного центру взяла офіційна українська делегація за участю представників Державного концерну "Укроборонпром", ДГЗІФ "Укрінмаш", та керівництва авіаремонтного заводу "Авіакон", фахівці якого забезпечують проведення капітально-відновлювального ремонту, переобладнання і модернізацію вертольотів сімейства Мі всіх типів і модифікацій в інтересах Збройних Сил України та іноземних замовників.

У 2013-2014 рр. на "Авіаконі" проводився ремонт гелікоптерів з Бангладешу, під час якого представники цієї країні набували у Конотопі власного досвіду з ремонту вузлів та агрегатів авіаційної техніки. З відкриттям сервісного центру регламентні роботи, а також проведення капітального та відновлювального ремонту фюзеляжу гелікоптерів Мі-8/Мі-17 буде здійснюватись безпосередньо на території замовника, до чого прагнуло командування ВПС Бангладеш. У сервісному центрі на постійній основі також перебуватиме і гарантійна бригада підприємства "Авіакон".

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
На ПАТ "Турбоатом" відбулося приймання обладнання для Вірменської АЕС

Наприкінці січня 2018 року представники Вірменської АЕС здійснили приймання обладнання для модернізації турбін К-220-44. В цілому замовнику було здано: проміжну збірку одного з двох циліндрів низького тиску, механічну обробку вузлів модернізації, запасні частини вузлів системи регулювання. Наразі обладнання передано до складально-випробувального цеху № 73 для підготовки до відправки.

В ході інспекції здійснювався контроль геометричних розмірів обладнання на відповідність кресленням і всієї необхідної документації. Сторони підписали протокол про відповідність всіх контрольованих параметрів вимогам контракту. Варто відзначити, що відправлення ЦНТ-2 було заплановано у березні поточного року, але спеціалісти ПАТ "Турбоатом" виготовили обладнання з випередженням графіку. Також у квітні планується відправлення на станцію циліндру низького тиску № 1 та циліндру високого тиску. Таким чином, до травня 2018 року підприємство повністю поставить на Вірменську АЕС все необхідне обладнання для першої з двох турбін, що модернізуються.

Контракт з Мецаморською (Вірменською) АЕС було укладено підприємством у березні 2017 року. Згідно з ним ПАТ "Турбоатом" здійснює модернізацію двох турбін К-220-44 номінальною потужністю 220 МВт на енергоблоці № 2 атомної станції. Дана модернізація спрямована на приріст потужності, збільшення міжремонтного періоду і терміну служби турбін.

Вірменська АЕС - атомна електростанція, побудована за часів СРСР на території Вірменської РСР поблизу міста Мецамор. Складається з двох енергоблоків з реакторами типу ВВЕР-440. Встановлена теплова потужність одного блоку становить 1375 МВт, електрична потужність - 440 МВт. ПАТ "Турбоатом" приймало безпосередню участь у розвитку атомної енергетики Вірменії. Так, у період з 1974 по 1979 р.р. для Вірменської АЕС харківське підприємство поставило 4 турбіни потужністю 220 МВт.

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Укртрансгаз модернізує газовимірювальну станцію Берегово

Інженери Укртрансгазу спільно з представниками суміжної газотранспортної системи FGSZ (Угорщина), контрагентом – Газпромом (Росія), виробниками лічильників з RMG Messtechnik (Німеччина) та співробітниками Укрметртестстандарту провели тестування нових ультразвукових лічильників газу на калібрувальному стенді FORCE Technology Laboratory у датському місті Вайені. Саме їх в рамках реконструкції встановлять на одному з виходів газотранспортної системи Українина — на газовимірювальній станції (ГВС) «Берегово», що розташована на кордоні з Угорщиною.

Модернізація станції розпочалася в 2017 році і буде завершена до кінця поточного року. Інвестиції в цей проект складають понад 190 млн грн власних коштів компанії. Проектом реконструкції ГВС Берегово передбачається встановлення основної та дублюючої систем вимірювання об’єму газу на основі сучасних високоточних ультразвукових лічильників газу виробництва німецьких компаній Sick AG та RMG Messtechnik. Також для визначення фізико-хімічних показників природного газу будуть встановлені автоматичні потокові хроматографи (вимірюють компонентний склад газу) та гігрометри (визначають вологість газу).

Це дозволить підвищити точність та надійність визначення об’єму й фізико-хімічних показників природного газу як в об’ємних (кубометри), так і енергетичних одиницях, що відповідатиме пратиці європейських країн. А також, враховуючи обсяги транспортування блакитного палива на рік, це дасть можливість Укртрансгазу досягти значного економічного ефекту.

(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
В Украине разработали ракету для запуска британских наноспутников

Британская компания Skyrora, научно-исследовательский центр которой расположен в городе Днепр, разработала ракету для запуска наноспутников. Об этом SpaceNews. Уже в ближайшие месяцы состоятся испытания двигателя RP-1 суборбитальной ракеты Skyrora 1. А на четвертый квартал 2018-го запланирован тестовый запуск носителя с площадки в Шотландии.

Менеджер по развитию бизнеса Даниель Смит рассказал, что компоненты суборбитального носителя уже распечатаны на 3D-принтере. Согласно плану, тяга Skyrora 1 на уровне моря составит 30 килоньютонов. Двигатель носителя работает на керосине и перекиси водорода.

Skyrora владеет предприятиями в Эдинбурге и Глазго (Шотландия), а ее научно-исследовательский центр находится в Украине — в Днепре. По словам лондонской компании, это позволяет минимизировать эксплуатационные расходы, грамотно использовать космические наработки Украины и привлекать квалифицированных украинских сотрудников.

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
НИКОЛАЕВСКАЯ ВЕРФЬ SMG ОТРЕМОНТИРОВАЛА МОРСКОЙ БУКСИР «ДОКЕР»

Николаевская верфь компании Smart Maritime Group по заказу ООО «Магистраль-Юг» завершила ремонт морского буксира «Докер». На прошлой неделе с помощью мощного 900-тонного крана «KONE» отремонтированное судно было спущено на воду и вскоре — передано заказчику.

Ремонт буксира выполнялся на околостапельной плите стапеля «0». При этом были выполнены корпусные работы (замена 10 тонн металла), ремонт донно-забортной арматуры, привального бруса и кранцевой защиты. Первоначально договор с заказчиком предусматривал меньший объем ремонтных работ, однако по результатам дефектации были определены и согласованы дополнительные объемы работ.

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Українці в лютому продали банкам на $18,6 млн більше, ніж купили

Українці в лютому 2018 року купили в банків валюту на еквівалент $680,9 млн, тоді як продали їм на $699,5 млн, повідомив Національний банк України (НБУ) на веб-сайті. Чистий продаж валюти українцями в лютому становив $18,6 млн. Обсяг купівлі валюти в лютому порівняно з січнем зріс на 17,4%, продаж зменшився на 16,5%.

НБУ уточнює, що безпосередньо доларів українці минулого місяця купили 534,6 млн, продали - 538,2 млн. Як повідомлялося, чистий продаж валюти українцями в січні становив $257,2 млн.

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
На ДП «ЗАВОД 410 ЦА» прибув Ан-26 ДНВЦ Збройних сил України

Як ДП “410 Завод ЦА”, 06 лютого 2018 року на дане підприємство для виконання робіт з технічного обслуговування прибув літак Ан-26 Державного науково-випробувального центру Збройних Сил України. Державний науково-випробувальний центр Збройних Сил України до анексії АР Крим знаходився в Феодосії, а в травні 2014 року переведений в Чернігів. Ан-26, що прибув в Жуляни, з 2014 р. перебуває у складі 456 БрТрА. Подальша доля літака після виконання робіт не відома. Враховуючи, що в Чернігові ДВНЦ не має власної авіаційної техніки, ймовірно він повернеться до 456 БрТрА.

(c)
 
Зверху