Економіка України

  • Автор теми PBS
  • Дата створення

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Український “Скіф” успішно реалізовується з турецьким Serdar

ДП «Державне Київське конструкторське бюро «ЛУЧ»
спільно з турецькою військовою компанією Aselsan розробили протитанковий бойовий модуль Serdar ATMLS та успішно його реалізують на зовнішні ринки. Про це на своїй сторінці в Facebook директор департаменту ДП ДГЗП “Спецтехноекспорт” Антон Пашинский, Defense Express.

Новий бойовий модуль Aselsan Serdar Anti-Tank Missile Launching System (ATMLS) оснащується 12,7 мм кулеметом та 4 ПТРК в одній версії, або двома кулеметами (12,7 мм основний та 7,62 додатковий) та двома керованими ракетами в іншій. За словами Антона Пашинского: «На сьогодні вже виконується перший контракт на постачання більше сотні даних модулів у третю країну (ймовірно Катар – прим. Defense Express)».

Версія розроблена турецькою компанією спільно з ДККБ «Луч» оснащується 2 чи 4 пусковими установками під 130 мм вітчизняні керовані ракети РК-2С (аналогічні використовуються в українських комплексах «Скіф» та «Стугна-П»), які здатні влучно вражати ціль на дистанції у понад 5 кілометрів. Ракети РК-2С з тандемною кумулятивною бойовою частиною здатні пробити 800 мм броні за динамічним захистом. А керовані ракети РК-2ОФ з уламково-фугасною бойовою частиною, ефективні проти укріплень та живої сили противника.

Система з двома пусковими для ракет РК-2С, була інтегрована в спеціальну версію дистанційно керованого бойового модуля Serdar, який Aselsan постачає для потреб збройних сил Катару. Турецька компанія виступила розробником та інтегратором озброєння. Своєю чергою, «СпецТехноЕкспорт» забезпечує постачання лазерних систем наведення та ракет, розроблених та виготовлених КБ «Луч».
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see medias
(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
На Херсонской верфи СМГ отремонтируют серию сухогрузов

На Херсонской верфи СМГ выполняется ряд заказов по судоремонту, наиболее крупные из которых в части замены металла - сухогрузы Chalsi, Volgo-Don 5066 и Chelsea 3. В ходе корпусных работ суммарно на этих судах будет произведено около 400 тонн замены металла. Также на теплоходах проведут ремонт винто-рулевого комплекса, донно-забортной арматуры, трубопроводов, достроечные работы.

По словам заместителя главного строителя Херсонской верфи СМГ Романа Новохацкого, стапель загружен, но работы продвигаются активно благодаря укомплектованному составу специалистов. «Только на Chalsi ежедневно занято около 165 рабочих верфи, что позволяет ожидать, что этот заказ мы выполним раньше контрактных сроков»,- отметил судостроитель.

(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Україна розмістила єврооблігації на €1 млрд

Україна отримала кошти від розміщення єврооблігацій обсягом €1 млрд із дохідністю 6,75% та строком погашення 20 червня 2026 року.
Семирічні єврооблігації викупили переважно фонди з управління активами, а також пенсійні та страхові фонди – це 85%. Ще 10% дісталися хедж-фондам, 2% – банкам та індивідуальним інвесторам і 3% облігацій викупили суверенні інвестиційні фонди.

Більшість інвесторів зі Сполученого Королівства (32%), США (27%), Німеччини (17%) і країн ЄС (13%). Кошти від розміщення єврооблігацій перераховані у Держказначейство та підуть на фінансування держбюджету. До слова, єврооблігації можуть купувати і продавати будь-які банки та світові інвестори. Цим вони відрізняються від звичайних кредитів.

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Энергомашспецсталь поставила ArcelorMittal Temirtau очередную партию валков

С производственной площадки ПАО «Энергомашспецсталь» была произведена отгрузка очередной партии валков для ArcelorMittal Temirtau. В Казахстан были отправлены 8 крупногабаритных опорных валков для станов горячей и холодной прокатки. Общий вес изделий – 268 тонн. Партнерские отношения между предприятиями продолжаются с 2010 года.

Акционерное общество «АрселорМиттал Темиртау» является крупнейшим предприятием горно-металлургического сектора Республики Казахстан и представляет собой интегрированный горно-металлургический комплекс с собственным углем, железной рудой и энергетической базой.

(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
На Івано-Франківщині почала працювати перша черга молочнотоварного комплексу

ФГ «Персей Агро»
(Івано-Франківська область), яке випускає молочну продукцію під ТМ «Рідна земля», нещодавно відкрило першу чергу молочнотоварного комплексу: приміщення на 1 тис. голів і доїльний блок. Про це розповів керівник господарства Володимир Слободян, пише журнал The Ukrainian Farmer.

«Цього або наступного року добудуємо ще одне таке саме приміщення, в якому розмістяться і дійні корови, і сухостій із нетелями», – додав він. Загалом на доїння ходитимуть 1,4-1,5 тис. корів». А молодняк, телиць і телят розмістять на території СГВК «Ім. Грушевського»: там буде приміщення на 2 тис. голів, орієнтоване суто на відтворення. Потужність переробного заводу з урахуванням планової потужності майбутньої ферми дозволяє переробляти 40 тонн молока, на ньому вироблятиметься 18 видів натуральної продукції.

«На базі молочного комплексу, але вже разом із інвестором, плануємо збудувати біогазовий завод потужністю 1,5 МВт, – зазначив Володимир Слободян. – Він має запрацювати вже до кінця цього року. Добовий обсяг завантаження сировини — 200 тонн гною плюс 40 тонн силосу». За словами фермера, газ перероблятимуть на електроенергію і за «зеленим» тарифом продаватимуть в енергомережу. Перероблений гній розділятимуть на рідку й тверду фракції: рідку вивозитимуть на поля, а з твердої вироблятимуть компост на продаж.

(с)
 
  • Like
Реакції: Aiir

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
АМПУ и CHEC завершили проект капитального дноуглубления в порту Черноморск

Администрация морских портов Украины и China Harbour Engineering Company (CHEC) завершили сотрудничество в рамках реализации проекта по капитальному дноуглублению операционной акватории 1-го ковша Сухого лимана и подходного канала порта Черноморск.
Менее, чем за 11 месяцев общий объем выполненных дноуглубительных работ превысил 1,5 млн куб. м, пишет ЦТС, ссылаясь на данные АМПУ.

"По завершению работ действующие и запланированные к реконструкции глубоководные причалы порта Черноморск смогут принимать крупнотоннажные суда с осадкой до 14,5 м типа Panamax и post-Panamax до полной вместимости дедвейтом до 75 тыс. тонн и контейнеровозы вместимостью 8 тыс. TEU. Это повысит конкурентоспособность порта в Черноморском бассейне и позволит государственным и частным стивидорным компаниям, которые работают в порту, привлекать новые грузопотоки и развивать свою деятельность", - прокомментировал результаты проекта руководитель АМПУ Райвис Вецкаганс.

На последнем этапе китайские подрядчики завершили дноуглубление в операционной акватории 1-го ковша Сухого лимана Черноморского филиала ГП "АМПУ" (вторая очередь). Эти работы были начаты в прошлом году. В целом по второй очереди было изъято 381 660 куб. м грунта. Глубины в центральной части акватории 1-го ковша Сухого лимана были доведены до 15 м.

Компания CHEC была выбрана в качестве подрядчика в ходе открытых торгов в электронной системе публичных закупок Prozorro. Экономия средств при этом составила 40 млн грн или 10% от ожидаемой стоимости. Инвестиции АМПУ в реализацию этого большого дноуглубительного проекта составили 404,1 млн грн без НДС.

(с)
 

d324co

Well-Known Member
Працівники газових компаній оголосили Всеукраїнський страйк

Співробітники газорозподільних компаній проводять Всеукраїнський страйк під будівлею Нацкомісії з держрегулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП). Близько тисячі працівників вимагають підвищити зарплати до середніх показників по промисловості та ухвалити економічно обгрунтований тариф для операторів ГРМ.

«Причиною Всеукраїнського страйку стало чергова, не виконана обіцянка голови НКРЕКП про перегляд тарифу на розподіл газу. Під час зустрічі з профспілками газовиків вона пообіцяла, що процедуру перегляду буде розпочато до кінця червня. Однак питання так і не було внесено до порядку денного. Через це близько тисячі працівників газорозподільних компаній з різних регіонів прибули під НКРЕКП на Всеукраїнський страйк, щоб відстояти своє право на гідну зарплату», – зазначає Профспілка працівників газового господарства України, РБК.
За даними протестуючих, кошти, закладені у тарифах операторів ГРМ, покривають менше половини витрат. Це не тільки спричинило дефіцит зарплат, але і проблеми з закупівлею газу для ВТВ до виконання затверджених Регулятором інвестиційних програм.
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
"Турбоатом" виготовив обладнання для Дніпровської ГЕС

На АТ "Турбоатом" тривають роботи над виробництвом обладнання для Дніпровської ГЕС (Україна). Фахівці підприємства у присутності представників замовника виконали функціональні випробування поворотно-лопатевого робочого колеса гідротурбіни ПЛ40-В-700 для Дніпровської ГЕС (станційний № 16).

Також було проведено перевірку працездатності колеса на ідентичність розвороту лопатей та рівень тиску. За результатами випробувань було підписано акт про те, що всі параметри відповідають нормам. Далі на обладнання чекає балансування, після чого воно буде розібрано, упаковано та відправлено на станцію.

(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
АТ «Укргазвидобування» отримало партію АПЗ-10 на шасі КрАЗ-63221

«АвтоКрАЗ»
завершує виконання одного з контрактів на постачання авто- паливозаправників українському споживачеві, що входить до групи НАК «Нафтогаз України», — «Укргазвидобуванню». Для задоволення виробничих потреб філій АТ «Укргазвидобування» «КрАЗ» відвантажує 10-кубові автопаливозаправники на базі шасі КрАЗ-63221.

Комплектація шасі — стандартна: колісна формула — 6×6, кабіна за двигуном (капотного типу) з додатковим опалювачем, із встановленням пасів безпеки, двигун Євро-5, потужність 375 к.с., 9-ступенева механічна КЗП, гальмівна система з ABS и РГС фірми «Knorr-Bremse». Автоцистерна АЦ-10-63221 призначена для транспортування палива усіма видами доріг по ГОСТ 305-82, 1012-72, 2084-77 при температурах от −40°С до +45°С. Цистерна односекційна, калібрована, обладнана сигналізатором наповнення.

У виробництві АПЗ-10-63221 «АвтоКрАЗ» співпрацює зі своїм давнім партнером — Вінницьким «45-й експериментальним механічним заводом», що здійснює виготовлення та монтаж паливозаправника на базі шасі КрАЗ. Підприємство у нафтогазовому секторі здійснює виробництво, ремонт й технічне обслуговування технічних засобів транспортування, заправлення, перекачування й зберігання нафтопродуктів.
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Укрзалізниця випустила євробонди на $500 млн

Державна Укрзалізниця завершила випуск єврооблігацій, які забезпечили надходження до компанії у сумі 500 мільйонів доларів. Про це голова Укрзалізниці Євген Кравцов. Євробонди випустили на термін 5 років — їх мають погасити у 2024 році. Відсоткова ставка за борговими цінними паперами склала 8,25% річних. За словами голови Укрзалізниці, нові євробонди випустили без жодної державної гарантії, тобто сума боргу компанії не виплине на розмір сукупного державного боргу України.

«Зауважимо, більш ніж 175 інвесторів з Великої Британії, континентальної Європи, США та Азії надали свої пропозиції щодо придбання цінних паперів. Відтак, запит у 5 разів перевищив пропозицію компанії, і сягнув 2,5 мільярда доларів», — повідомив Кравцов. Він також відзначив, що купон за євробондами Укрзалізниці став найнижчим з 2011 року. Таким чином це свідчить про сприятливі умови для виходу на міжнародні фінансові ринки іншим великим державним компаніям, таким як Нафтогаз.

(с)
 
Зверху