Возле Лавины троллейбус переехал девушку

d324co

Well-Known Member
на видео выше женщина говорит что он был переполнен. То же говорила и знакомая. В любом случае у нас базарный треп тут идет.
переполненность - это одно, а блокировка двигателя при отсутствии сигнала об закрытии ВСЕХ дверей - это другое.
Я думаю, что все проще. Бежала девушка на тролейбус, который стоял с открытыми дверьми. Однако не успела, перед носом девушки двери закрылись и тролейбус тронулся. А девушка в это время поскользнулась.
именно это и подтверждают свидетели
Как утверждают очевидцы трагедии, женщина бежала за троллейбусом, поскользнулась и упала головой прямо под колеса,
«Девушка стучала в заднюю дверь троллейбуса, но водитель по какой-то причине ее не открыл, а потом мы просто услышали крики» - говорят очевидцы.
Обе цитаты из ссылок на 1 странице "базара", (как говорит )
 

I{eI{C

Well-Known Member
Только что переспргосил. Запрыгивал парень и девушка.. парень удержался.. девушка назад упала и подскользнувшись об обледенение заехала под колеса. Так же говорят что тралль ехал открытыми дверями.. Да, говорят 3 сигнала было... но он ехал.
 

I{eI{C

Well-Known Member
Только что переспргосил. Запрыгивал парень и девушка.. парень удержался.. девушка назад упала и подскользнувшись об обледенение заехала под колеса. Так же говорят что тралль ехал открытыми дверями.. Да, говорят 3 сигнала было... но он ехал.
не хочу вносить в следствие лживые данные. сам лично не ехал(тфу-тфу). А там была пассажирка тралля. Я одного не могупонять, если там был полный тралль.. то там должны быть свидетели и должна быть утечка данных. Кстати стоит опросить еще людей, проезжающих этим траллем, действительно ли двери закрываются и тогда только трогает с места тралль?
 

forbes

Well-Known Member
Сумська влада не хоче брати на себе смерть дівчини під колесами тролейбуса
Тимчасова комісія, яка вивчає обставини ДТП з летальним випадком, зробила свої перші висновки

Відповідно до висновків тимчасової комісії, в обох напрямках до її визначення та належного обладнання згідно з "Правилами розміщення та обладнання зупинок міського електро та автомобільного транспорту", пише з посиланням на Муніціпальний портал.

Як повідомив начальник правового управління Сумської міської ради Олег Чайченко, відповідно до вищевказаних Правил, визначення місць зупинок покладається на КП "Електроавтотранс". Тому комунальному підприємству доручено допрацювати паспорти тролейбусних маршрутів підприємства (з внесенням до них змін) відповідно до вимог нормативних та законодавчих актів.

Крім того, у місті розроблятимуть схему розміщення зупинок громадського транспорту, аби впорядкувати всі місця очікування транспорту.

На думку першого заступника міського голови, очільника комісії Володимира Войтенка, остаточну крапку у поставлять правоохоронні органи.

Сумська ж міська рада, провівши внутрішнє розслідування, вивчила документи, стосуються і схеми розміщення зупинок, і зупинок "на вимогу" тощо.

Було прийнято рішення ліквідувати зупинки "на вимогу". Так, буде скасовано рішення виконавчого комітету №461 "Про визначення та затвердження проміжних зупинок на вимогу для автобусів, що працюють в режимі маршрутного таксі в м. Суми", яке приймалося у вересні 2008 року", цитує портал міського голову Олександра Лисенка.

Також буде демонтовано дорожні знаки індивідуального проектування "Зупинка на вимогу", йдеться у повідомленні.

На думку ж екс-мера Сум Геннадія Мінаєва винуватців трагедії слід шукати саме у виконкомі.

"Рішенням № 86 рік тому виконком увів, узаконив, легалізував зупинку, яка принесла смерть дівчинки. І за це, як і за те, що вона не була прибрана від снігу, виконком повинен відповісти за всією суворістю Законів України", підкреслив колишній очільник міста у Фейсбуці.

Похоже, что с подачи сумского литвина мефойдича в «Кривой Хате» нашли способ, как избежать ответственности за смерть реб...
Опубликовано

 

forbes

Well-Known Member
Через загибель дівчини під тролейбусом сумським дорожникам "шиють" службову недбалість
Прокуратура порушила кримінальне провадження відносно посадових осіб комунального підприємства

Правоохоронні органи ведуть два кримінальних провадження за фактом загибелі 17-річної сумчанки Дар'ї Кривоухової під колесами тролейбуса на вулиці Лушпи у Сумах 09 лютого 2016 року. Про це повідомили у обласній прокуратурі.

Перше провадження ведеться за фактом, власне, наїзду тролейбуса на дівчину. Слідчим відділом Сумського відділу поліції ГУНП у Сумській області у той же день 09 лютого було внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 286 КК України, тобто порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особою, яка керує транспортним засобом, якщо вони спричинили смерть потерпілого або заподіяли тяжке тілесне ушкодження.

Інше провадження стосується неналежного виконання своїх обов'язків посадовцями комунального підприємства "Шляхрембуд". Під час досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні було встановлено, що відповідно до акту обстеження ділянки вулично-шляхової мережі, складеного Сумською міською радою 9.02.2016, у місці скоєння ДТП був сформований сніговий вал, чим допущено порушення вимог п.3.1.20 ДСТУ 358787, що є свідченням неналежного виконання посадовими особами КП "Шляхрембуд" своїх посадових обов’язків.

Сумською місцевою прокуратурою 16 лютого за фактом службової недбалості, тобто невиконання або неналежного виконання службовою особою своїх службових обов'язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки, внесено відповідні відомості до ЄРДР, за ознаками у діях посадових осіб КП "Шляхрембуд" складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України. Матеріали кримінального провадження для проведення досудового розслідування спрямовані до СВ СВП ГУНП у Сумській області. Процесуальне керівництво здійснює Сумська місцева прокуратура.

На даний час призначено автотехнічну експертизу, за результатами якої буде прийняте відповідне процесуальне рішення.

 

forbes

Well-Known Member
Тимчасова комісія, яка вивчає обставини ДТП з летальним випадком за участі тролейбуса КП «Електроавтотранс» зробила свої перші висновки.

Відповідно до них, в обох напрямках заборонено зупинку тролейбусів на зупинці ТРК «Лавина» до її визначення та належного обладнання згідно з «Правилами розміщення та обладнання зупинок міського електро та автомобільного транспорту».

Як повідомив начальник правового управління Сумської міської ради Олег ЧАЙЧЕНКО, відповідно до вищевказаних Правил, визначення місць зупинок покладається на КП «Електроавтотранс». Тому комунальному підприємству доручено допрацювати паспорти тролейбусних маршрутів підприємства (з внесенням до них змін) відповідно до вимог нормативних та законодавчих актів.

Крім того, у місті розроблятимуть схему розміщення зупинок громадського транспорту, аби впорядкувати всі місця очікування транспорту. До цієї роботи залучаються Департамент містобудування та земельних відносин; управління «Інспекція з благоустрою міста Суми»; відділ логістики та зв’язку; комунальне підприємство «Архітектура. Будівництво. Контроль».

Як повідомив директор КП «Шляхрембуд» Олександр ВЕГЕРА, комунальне підприємство відповідає за стан дорожнього полотна по 66 вулицям міста. Плюс до того, 15 вулиць є додатковими за заявкою управління капітального будівництва та дорожнього господарства. Загальна площа закріплених територій за КП складає 1 млн. 300 м2. Підприємство відповідає лише за очистку дорожнього полотна і не несе відповідальності за розчистку жодного тротуару чи зупинки у місті. Про те, враховуючи аномальний для міста снігопад, підприємство допомагало в розчистці зупинок громадського транспорту.

Як повідомив начальник управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» Руслан ГОЛОПЬОРОВ, більшість зупинок мусили прибирати підприємці, які провадили свою діяльність на цих територіях. Нині більшість із них банкрути, тому свої договірні відносини вони не виконали. До цієї роботи цьогоріч залучали комунальні підприємства та обслуговуючі організації міста.

На думку першого заступника міського голови, очільника комісії Володимира ВОЙТЕНКА, остаточну крапку у розслідуванні поставлять правоохоронні органи. Сумська міська рада, провівши внутрішнє розслідування, вивчила безліч документів та порушила ті питання, які не вирішували понад 30 років. Це стосується і схеми розміщення зупинок, і зупинок «на вимогу» тощо.

За словами посадовця, крім вищевказаного опрацьовуватиметься питання закріплення зупинок за комунальними підприємствами міста, які слідкуватимуть за їх належним санітарним станом.

«Нами було прийнято рішення ліквідувати зупинки «на вимогу», тим паче, що такої ж думки міська поліція, про що зазначено у їхньому листі. Так, буде скасовано рішення виконавчого комітету №461 «Про визначення та затвердження проміжних зупинок на вимогу для автобусів, що працюють в режимі маршрутного таксі в м. Суми», яке приймалося у вересні 2008 року», – зазначив міський голова Олександр ЛИСЕНКО.

Також буде демонтовано дорожні знаки індивідуального проектування «Зупинка на вимогу».

 

UFO.cz

Far away from home
Підприємство відповідає лише за очистку дорожнього полотна і не несе відповідальності за розчистку жодного тротуару чи зупинки у місті.
більшість зупинок мусили прибирати підприємці, які провадили свою діяльність на цих територіях. Нині більшість із них банкрути, тому свої договірні відносини вони не виконали.
Короче, я так понимаю, власти хотят убедить горожан в том, что это жителям окрестных домов нужно было брать лопаты и чистить остановки. Наверное, следовало выкидывать его обратно на дорогу.
 

Kadiz

Active Member
Короче, я так понимаю, власти хотят убедить горожан в том, что это жителям окрестных домов нужно было брать лопаты и чистить остановки. Наверное, следовало выкидывать его обратно на дорогу.
Следует учитывть источник информации -
Подобные высказивания были и ранее (см. ниже).

Предполагаю официальных документов, что остановка возле ТРЦ «Лавина» закреплена за ТРЦ «Лавина» нет, иначе бы их уже опубликовали.
На сессии высказали замечания к сумским остановкам «по требованию» (18.02.2016)
...

Так же были высказаны замечания к некоторым остановкам, в том числе к остановке возле ТРЦ «Лавина».

«ТРЦ «Лавина» не просто просила, а требовала остановку возле них, но почему-то не следит за ее состоянием», - заявил депутат. ( Член партії «Опозиційний блок»)
 
Останнє редагування:
Зверху