Всеукраїнський «Велодень» м.Суми 25 травня 2013 р.

socik

Member
Всеукраїнський «Велодень» м.Суми 25 травня 2013 р.



Місце проведення та збір учасників: збір учасників пл.. Театральна (біля «Альтанки») о 10-00 годин
Час проведення: з 10-00 до 13-00 годин.
Програма: проїзд центральними вулицями міста розповсюдження правил дорожнього руху для велосипедистів, конкурси, розіграш призів від спонсорів.
Маршрут: рух колони розпочинається о 10-30 годин в супроводі ДАЇ та швидкої допомоги. Виїзд та проїзд по вул.. Героїв Сталінграду, потім виїзд на вул. Набережної річки Стрілки, проїзд біля Центрального ринку, Універмагу Київ, виїзд на Покровську площу до «Альтанки» о 11-00 годин.
Проїзд центральними вулицями міста проїде не на швидкість, приблизно 10 км. на годину в супровід ДАЇ та швидкої допомоги.
Відповідальний за проведення заходу
Олександр Черняк.

P.S. Принимаются заказы на атрибутику велодня, предоплата на карту приват (писать в личку) до 18.05.13г.
информация-
 
Останнє редагування:

socik

Member
Велодень - всеукраїнська акція, яка об'єднує тисячі велосипедистів у спільному велопробізі центральними вулицями своїх міст. Зазвичай Велодень припадає на останні вихідні травня - у суботу або неділю.

Щорічний велопарад збирає прихильників двоколісного транспорту з метою пропаганди здорового та активного способу життя та екологічної альтернативи міському авто, створення цивілізованих умов для велосипедистів у містах України. Учасники Велодня виступають за безпеку та взаємоповагу на дорогах, створення велодоріжок та велопарковок у громадських місцях.
 

socik

Member
Програма Всеукраїнського Велодня м. Суми: проїзд центральними вулицями міста -
Маршрут: Виїзд та проїзд по вул.. Героїв Сталінграду, проїзд по вул. Набережної річки Сумка, потім виїзд вул. Набережної річки Стрілки, проїзд біля Центрального ринку, Універмагу Київ, виїзд на Покровську площу, виїзд та проїзд по вул.. Героїв Сталінграду, проїзд по вул. Набережної річки Сумка, потім виїзд вул. Набережної річки Стрілки, проїзд біля Центрального ринку, Універмагу Київ, до «Альтанки», тобто два кола, потім розповсюдження правил дорожнього руху для велосипедистів, конкурси (три місця за оригінальну велоформу, три за оригінальний велосипед, п’ять за дитячій малюнок на асфальті, один за заміну велокамери), розіграш призів від спонсорів, збір підписів під зверненням (уривок) який відправляється на Київ-

Звернення громадян за підвищення безпеки руху

На українських дорогах щодня гине 1 велосипедист і 5 пішоходів, отримують травми 27 пішоходів та 4 велосипедисти . Найчастішою причиною ДТП з постраждалими є перевищення швидкості водіями моторизованих транспортних засобів: у 2012 від цього загинули 1 742 особи, травмовано 10 063.

Відповідно, основною причиною смертей та травм на дорогах є дуже висока швидкість автомобілів, і саме цю проблему необхідно вирішувати, щоб люди не гинули на дорогах.

Але законодавчі та будівельні норми, та транспортна політика в Україні, навпаки, сприяють перевищенню безпечної швидкості:
- дозволена швидкість автомобілів у містах (60 км/год) перевищує європейську норму безпечної швидкості (50 км/год);
- адміністративна практика ДАІ допускає нештрафоване перевищення швидкості на 20 км/год, що підштовхує водіїв безперешкодно їздити по місту зі швидкістю 80 км/год;
- дороги та розв’язки проектуються і будуються так, що пішоходам і велосипедистам пересуватися по них небезпечно, а людям з інвалідністю – взагалі неможливо.

Більшість державних та місцевих заходи, що декларуються як „задля підвищення безпеки руху”, не вирішують питання надмірної швидкості автомобілів, а отже, насправді не підвищують безпеку руху. Це підтверджує статистика: з 2011 року кількість ДТП через перевищення швидкості збільшилася на 4,5%, а кількість смертей збільшилася на 8,3%.

Для порівняння, у країнах Євросоюзу саме законодавче обмеження швидкості руху у населених пунктах на рівні 50 км/год, а у густонаселених районах міст до 30 км/год, призвело до зниження смертей від ДТП на 9%. Науково доведено, що у разі наїзду на пішохода чи велосипедиста при такій швидкості, у останніх є шанси вижити. При наїзді на швидкості більше 50 км/год, ці шанси різко зменшуються.
 
Останнє редагування:

sokoloff

...Честь и Совесть...
Долой автомобили из города)
Я за вело-сити)
 

Devil

Member
Модератор
7 тысяч в Харькове

Фото
Ну нам в Сумах, с людьми недалекого развития, типа таких, как тут некоторые на форуме, до Харькова еще очень далеко. Не говоря уже за высокоразвитые страны Европы.
 

romeo

heavy metal forever
к организатору есть замечание по прошлому велодню
 

socik

Member
Может и не все так гладко было. На Велодне 1.05.13г. было 250 велосипедистов, всем не угодишь. Проявляйте инициативу, помогайте, а писать всегда легче чем делать.
В это раз новинка Велодня - два круга проезжаем, запуск воздушных шаров с велосипедом и т.д.
 

TaboriT

Member
Ну нам в Сумах, с людьми недалекого развития, типа таких, как тут некоторые на форуме, до Харькова еще очень далеко. Не говоря уже за высокоразвитые страны Европы.
Может и не все так гладко было. На Велодне 1.05.13г. было 250 велосипедистов, всем не угодишь.
С одной стороны, печально - что далеко до Харькова, а с другой - если брать организацию Велодня, такого масштабного. Ужасный геморрой. Необходимо куча волонтеров, то то то се. То за лихачами присматривать, то колонну держать, то палатки ставить разбирать, то ее что-то. Людей не хватает. Шатание в рядах.
- читаешь и становится грустно.
Но все же Велодень у них прошел отлично (для обычных участников как минимум)
 
Зверху