Азаров насмешил рабочих рассказами об их зарплате

Азаров таки соврал?


  • Кількість людей, що взяли участь в опитувані
    61
  • Опитування закрито .

21h

Вернулся
Stein, правильно, без доплат и премий, голая зарплата.
 
- от так Азаров насмішив свідомих громадян. Ці мразі пішли ва-банк, якщо не вийдемо 29-го жовтня і не захистимо свої права, значить ми на таке заслуговуємо.
 

sale541

Active Member
Всё они знают и Янукович и Азарович, просто считают быдлом народ. Пусть те кто их избрал тешатся высокими пенсиями и зарплатами............
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Азаров насмешил рабочих рассказами об их зарплате

krasivuy_umnuy, насправді з цією зйомкою все доволі складно. З одного боку - звісно, розбивання телефону викликає обурення. З іншого ж - не менше обурення викликають особи, що знімають вас не відомо з якою метою і як це потім буде використано.
 

lion.ts

[deleted]
Re: Відповідь: Азаров насмешил рабочих рассказами об их зарплате

krasivuy_umnuy, насправді з цією зйомкою все доволі складно. З одного боку - звісно, розбивання телефону викликає обурення. З іншого ж - не менше обурення викликають особи, що знімають вас не відомо з якою метою і як це потім буде використано.
Если смотреть со второй позиции, то все закончится тем, что журналисты будут снимать только то, что им скажет Януковощь;)

И прийдется сбрасывать не над Минском, а над Киевом;)
 
Re: Відповідь: Азаров насмешил рабочих рассказами об их зарплате

krasivuy_umnuy, насправді з цією зйомкою все доволі складно. З одного боку - звісно, розбивання телефону викликає обурення. З іншого ж - не менше обурення викликають особи, що знімають вас не відомо з якою метою і як це потім буде використано.
Як на мене все доволі просто: всі хряпала зафіксовані, тож жоден з них не уникне справедливого покарання або, як мінімум, ліквідації.
 

21h

Вернулся
Alexsandr,
Стаття 25. Класифікація посад

Основними критеріями класифікації посад державних службовців
є організаційно-правовий рівень органу, який приймає їх на роботу,
обсяг і характер компетенції на конкретній посаді, роль і місце
посади в структурі державного органу.

Установлюються такі категорії посад державних службовців:

перша категорія - посади перших заступників міністрів,
керівників центральних органів виконавчої влади, які не є членами
Уряду України, їх перших заступників, голів та членів державних
колегіальних органів, Постійного Представника Президента України в
Автономній Республіці Крим, голів обласних, Київської та
Севастопольської міських державних адміністрацій, керівників
Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України,
заступників керівників Адміністрації Президента України, Апарату
Верховної Ради України, інші прирівняні до них посади; { Абзац
другий частини другої статті 25 із змінами, внесеними згідно із
Законом N 3610-VI ( 3610-17 ) від 07.07.2011 }

друга категорія - посади керівників секретаріатів комітетів
Верховної Ради України, структурних підрозділів Адміністрації
Президента України, Апарату Верховної Ради України, Секретаріату
Кабінету Міністрів України, радників та помічників Президента
України, Голови Верховної Ради України, Прем'єр-міністра України,
заступників міністрів, заступників інших керівників центральних
органів виконавчої влади, першого заступника Постійного
Представника Президента України в Автономній Республіці Крим,
перших заступників голів обласних, Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій та інші прирівняні до них посади;

третя категорія - посади заступників керівників структурних
підрозділів, завідувачів секторів, головних спеціалістів,
експертів, консультантів Адміністрації Президента України, Апарату
Верховної Ради України і Секретаріату Кабінету Міністрів України,
заступників Постійного Представника Президента України в
Автономній Республіці Крим, заступників голів обласних, Київської
та Севастопольської міських державних адміністрацій, а також голів
районних, районних у містах Києві та Севастополі державних
адміністрацій, начальників управлінь, самостійних відділів у
складі міністерств та інших центральних органів виконавчої влади,
державних колегіальних органів, інші прирівняні до них посади;
{ Абзац четвертий частини другої статті 25 із змінами, внесеними
згідно із Законом N 3610-VI ( 3610-17 ) від 07.07.2011 }

четверта категорія - посади спеціалістів Адміністрації
Президента України, Апарату Верховної Ради України і Секретаріату
Кабінету Міністрів України, заступників начальників управлінь,
самостійних відділів (підвідділів) міністерств та інших
центральних органів виконавчої влади, державних колегіальних
органів, керівників управлінь, відділів, служб обласних, Київської
та Севастопольської міських державних адміністрацій, інші
прирівняні до них посади; { Абзац п'ятий частини другої статті 25
із змінами, внесеними згідно із Законом N 3610-VI ( 3610-17 ) від
07.07.2011 }

п'ята категорія - посади спеціалістів міністерств, інших
центральних органів виконавчої влади, державних колегіальних
органів, заступників голів районних, районних у містах Києві та
Севастополі державних адміністрацій, заступників керівників
управлінь, відділів, служб обласних, Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій, спеціалістів апарату цих
адміністрацій, інші прирівняні до них посади; { Абзац шостий
частини другої статті 25 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 3610-VI ( 3610-17 ) від 07.07.2011 }

шоста категорія - посади керівників управлінь, відділів,
служб районних, районних у містах Києві та Севастополі державних
адміністрацій, спеціалісти управлінь, відділів, служб обласних,
Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій,
інші прирівняні до них посади;

сьома категорія - посади спеціалістів районних, районних у
містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, їх управлінь
і відділів, інші прирівняні до них посади.
{ Частина друга статті 25 в редакції Закону N 2592-VI ( 2592-17 )
від 07.10.2010 }

Віднесення існуючих посад державних службовців, не
перелічених у цій статті, а також віднесення до відповідної
категорії нових посад державних службовців проводиться Кабінетом
Міністрів України за погодженням з відповідним державним органом.

Стаття 26. Ранги державних службовців

Встановлюються такі ранги державних службовців:
службовцям, які займають посади, віднесені до першої
категорії, може бути присвоєно 3, 2 і 1 ранг;
службовцям, які займають посади, віднесені до другої
категорії, може бути присвоєно 5, 4 і 3 ранг;
службовцям, які займають посади, віднесені до третьої
категорії, може бути присвоєно 7, 6 і 5 ранг;
службовцям, які займають посади, віднесені до четвертої
категорії, може бути присвоєно 9, 8 і 7 ранг;
службовцям, які займають посади, віднесені до п'ятої
категорії, може бути присвоєно 11, 10 і 9 ранг;
службовцям, які займають посади, віднесені до шостої
категорії, може бути присвоєно 13, 12 і 11 ранг;
службовцям, які займають посади, віднесені до сьомої
категорії, може бути присвоєно 15, 14 і 13 ранг.
Положення про ранги службовців ( 658-96-п ) затверджується
Кабінетом Міністрів України.
Ранг службовцю присвоюється відповідно до займаної посади,
рівня професійної кваліфікації та результатів роботи.
Ранги, які відповідають посадам першої категорії,
присвоюються Президентом України.
Ранги, які відповідають посадам другої категорії,
присвоюються Кабінетом Міністрів України, крім рангів, що
присвоюються державним службовцям, які є працівниками Апарату
Верховної Ради України. Ранги, що відповідають посадам другої
категорії, державним службовцям - працівникам Апарату Верховної
Ради України присвоюються Головою Верховної Ради України.
( Частина п'ята статті 26 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 2374-IV ( 2374-15 ) від 20.01.2005 )
Ранги, які відповідають посадам третьої - сьомої категорій,
присвоюються керівником державного органу, в системі якого працює
державний службовець.
При прийнятті на державну службу службовцю присвоюється ранг
у межах відповідної категорії посад.
Для присвоєння чергового рангу в межах відповідної категорії
посади державний службовець повинен успішно відпрацювати на
займаній посаді два роки. За виконання особливо відповідальних
завдань державному службовцю може бути присвоєно черговий ранг
достроково в межах відповідної категорії посад.
За сумлінну працю державному службовцю при виході на пенсію
може бути присвоєно черговий ранг поза межами відповідної
категорії посад.
Державний службовець може бути позбавлений рангу лише за
вироком суду. ( Частина десята статті 26 в редакції Закону
N 282/95-ВР від 11.07.95 )
Якщо державний службовець перейшов на посаду нижчої категорії
або залишив державну службу, на яку потім повернувся, за ним
зберігається присвоєний ранг.
Народним депутатам України, які до обрання перебували на
державній службі, час виконання цих обов'язків зараховується до
стажу державної служби.
У трудовій книжці державного службовця робиться запис про
присвоєння, зміну і позбавлення відповідного рангу.
И почитав это:
Розділ VII

МАТЕРІАЛЬНЕ ТА СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ

Стаття 33. Оплата праці

Оплата праці державних службовців повинна забезпечувати
достатні матеріальні умови для незалежного виконання службових
обов'язків, сприяти укомплектуванню апарату державних органів
компетентними і досвідченими кадрами, стимулювати їх сумлінну та
ініціативну працю.

Заробітна плата державних службовців складається з посадових
окладів, премій, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на
державній службі та інших надбавок.

Посадові оклади державних службовців установлюються залежно
від складності та рівня відповідальності виконуваних службових
обов'язків.

Доплата за ранг провадиться відповідно до рангу, присвоєного
державному службовцю.


Надбавка за вислугу років виплачується державним службовцям
щомісячно у відсотках до посадового окладу з урахуванням доплати
за ранг і залежно від стажу державної служби у таких розмірах:
понад 3 роки - 10, понад 5 років - 15, понад 10 років - 20, понад
15 років - 25, понад 20 років - 30, понад 25 років - 40 відсотків.


Державним службовцям можуть установлюватися надбавки за
високі досягнення у праці і виконання особливо важливої роботи,
доплати за виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників та
інші надбавки і доплати, а також надаватися матеріальна допомога
для вирішення соціально-побутових питань.


Умови оплати праці державних службовців, розміри їх посадових
окладів, надбавок, доплат і матеріальної допомоги визначаються
Кабінетом Міністрів України.

Джерелом формування фонду оплати праці державних службовців
є Державний бюджет України та інші джерела, визначені для цієї
мети положеннями про органи державної виконавчої влади,
затвердженими указами Президента України та постановами Кабінету
Міністрів України.
{ Частина восьма статті 33 в редакції Закону N 96/96-ВР від
22.03.96 }

Скорочення бюджетних асигнувань не може бути підставою для
зменшення посадових окладів, надбавок до них та фінансування
інших, передбачених цим Законом, гарантій, пільг і компенсацій.

Стаття 34. Заохочення за сумлінну працю

За сумлінну безперервну працю в державних органах, зразкове
виконання трудових обов'язків державним службовцям видається
грошова винагорода в розмірі та порядку, що встановлюються
Кабінетом Міністрів України( 212-2003-п ).

За особливі трудові заслуги державні службовці
представляються до державних нагород та присвоєння почесних звань.

Стаття 35. Щорічні та додаткові відпустки
державних службовців

Державним службовцям надається щорічна відпустка тривалістю
30 календарних днів, якщо законодавством не передбачено більш
тривалої відпустки, з виплатою допомоги для оздоровлення у розмірі
посадового окладу.

Державним службовцям, які мають стаж роботи в державних
органах понад 10 років, надається додаткова оплачувана відпустка
тривалістю до 15 календарних днів. Порядок і умови надання
додаткових оплачуваних відпусток встановлюються Кабінетом
Міністрів України ( 250-94-п ).
Становится понятно, что зарплаты (всмысле оклады) должны быть одинаковы по всей стране в пределах рангов и категорий, тем более если это одна структура, а вся разница в них - это возможность выделить дополнительно в виде надбавок. Все прозрачно, но тем не менне, если смотреть путь движения денег, становится понятно, что денег на надбавки больше там, где больше бюджеты, и то что звиздел Крывосись, это просто плевок в лицо госслужажим (впрочем, а что поменялось :) )
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Азаров насмешил рабочих рассказами об их зарплате

Если смотреть со второй позиции, то все закончится тем, что журналисты будут снимать только то, что им скажет Януковощь
Не варто плутати невідомих осіб з телефонами та журналістів. Журналісти виконують свої обов'язки, мають посвідчення і камери. Візьми камеру, повісь посвідчення щоб було видно що ти журналіст - і знімай. Це одна справа. Тут же мова про невідомих осіб з телефонами.

Як на мене все доволі просто: всі хряпала зафіксовані, тож жоден з них не уникне справедливого покарання або, як мінімум, ліквідації.
Питання не в тому, що роблять "хряпла", а що б зробили ви. От стоїте ви собі в черзі, підходить якась істота і починає тикати в вас камерою і спеціально конкретно вас знімати. Ви не знаєте ні що то за особа, ні з якою метою вона це робить, ні куди потім піде те відео. Що ви робитимете? Мені, наприклад, подібна поведінка не подобається. Тим паче, коли попросили: не знімайте, а воно все одно лізе.
 

Andys_sumy

Member
Re: Відповідь: Азаров насмешил рабочих рассказами об их зарплате

От стоїте ви собі в черзі, підходить якась істота і починає тикати в вас камерою і спеціально конкретно вас знімати. Ви не знаєте ні що то за особа, ні з якою метою вона це робить, ні куди потім піде те відео. Що ви робитимете? Мені, наприклад, подібна поведінка не подобається. Тим паче, коли попросили: не знімайте, а воно все одно лізе.
У политиков ( в том числе депутатов всех уровней и нерядовых чиновников) нет личной жизни, а у граждан есть.
p.s. Stein ты нацист или фашист, напиши признаки "істот" и "людей"
 
Зверху