street bikers в Сумах

  • Автор теми JAX
  • Дата створення

RDJ BECKHAM

Member
О,джакс я тя сеня со штруцом и еще с кем то видел на барановке,ы
не успел подойти...
:)
 

-Штруц-

New Member
Вот надыбал в нете
тема про дёрт (ещё одна)
Як побудувати дьорт


Коли ви тільки починаєте стрибати, буває так що ви не знаходити належного місця для свого рівня, бо існуючі трампліни для вас завеликі, і стрибаючи на них ви можете завдати собі травм а оточуючим багато клопоту... та і більше того просто відбити від себе будь-яке бажання займатися дьорт джампінгом...
Ну в такому разі не залишається нічого, окрім побудови дьорта саме під себе

Для того щоб розпочати побуду дьорту як мінімум треба знайти відповідне місце. В принципі тут немає нічого складного ,але ця частина побудови дьорту може стати найголовнішою... треба зважити на те, щоб дьорт нікому не заважав в тому місці, і тоді вірогідність того, що він буде жити далі, значно зростає

Для будування дьорту треба також не забувати, що потрібно зробити розгонку на дьорт, у ідеалі це невеликий спуск. Також не треба обмежуватися всього одним трампліном, серія з трьох-чотирьох дьортів буде значно цікавішою за поодинокий дьорт, тобто площадка має бути достатньо великою. Варта також не забувати про наявність дерев на площадці, бо на дьортах трапляються помилки, і в разі відхилення від посадки потрапити в дерево, я думаю, не буде приємно, тому треба зважити, щоб навколо було більш-менш просторо. Також не меньш важливо щоб дьорт був розташований в місці, захищеному якне-будь від дерев, бо пориви вітру в польоті нідочого гарного не призведуть

Будемо вважати, що місце будування дьорту вже знайдено, тепер треба вирішувати проблему з землею. Не варто будувати трампліни на сухому піщаному ґрунті, бо в такому разі дьорт не затвердій, а в такому випадку, він не представлятиме з себе нічого окрім груди піску незрозумілої форми. Краще за все будувати дьорт з таких земель як суміш чорнозему та піску, або глини ти піскуі. Звичайно землю можна привезти машинами... і це дуже приємний варіант для будівника дьорту, але він не дуже актуальний))) до речі, викопуючи ями на дьорт, треба не забувати, що в ями падати буде не дуже приємно, тому тут треба теж бути обережним

Ну а далі пункт важкої фізичної праці... Ви вже знаєте де, із чого, і що приблизно ви будуватимете, беретеся за лопати, і починаєте насипати купи ґрунту. Розпочинають будівлю дьорту з вильота. Дуже не завадить, для економії сил, натягти побільше різноманітних бревен, та закопувати їх у купи землі, періодично трамбуючи її, адже треба не забувати, що трамплін має бути дуже жорстким, особливо вильот.

Для побудови метрового, за висотою, дабла, треба, грубо кажучи, навалити дві купи землі, поступово придаючи їм певної форми, форми трампліна. Нажаль побудова дьорта не завершується лишень важкою фізичною роботою... тут довдетеься і подумати трохи головою, для того, щоб все було гаразд і трамплін робив свою справу добре, без різних небажаних наслідків треба звернути неабияку увагу на радіус вильоту, не можна його робити занадто різким, але одночасно, якщо зробите занадто пологим, то не отримаєте бажаного ефекту, бо не буде кидати в гору... При побудові першого дьорту ви витратите дуже не мало часу на те, щоб зробити його правильно, але повірте, воно того варте... Вильот має вийти плавним, поступово заокруглений в гору, але не зовсім вертикальним, бо у такому разі він в основному гаситиме швидкість, і толку ніякого від нього не буде, мінімум що треба зважити, знову ж таки, щоб вильот був не занадто різким, бо в такому разі він буде дуже криво кидати, та також він має бути не закоротким, адже якщо він буде коротший за базу велосипеда, то при більш-менш нормальному радіусі він буде просто кидати на переднє колесо, що може закінчитися дуже не приємним падінням. Будування вильоту, тобто радіусу вильоту значно зручніше совковою лопатою, потроху знімаючи шари, вимальовуючи те, до чого прагнете.

Після одержання форми, котра вам здається правильною, не пожалкуйте води, і залийте вильот, не варто його перетворювати на купу багна, і тим не менше, треба не погано змочити, і дати йому висохнути, для того, щоб вильот став жорстким. НІКОЛИ не стрибайте на мокрих дьортах, бо ламати це не будувати...

Приблизно через півтора-два метри має бути насипана купа землі, котра представлятиме собою посадку. З посадкою більш фізичної праці, але менше розумової, тому посадки бувати значно легше, найголовніше це, залежно від радіуса, правильно розташувати посадку... (чим більш вертикальний вильот, тим вище він кидатиме, але вище це зовсім не означає далі) У процесі будування дьорту треба буде не один раз стрибнути для проби, наприклад у груду землі. Що коли-небудь буде посадкою, щоб зрозуміти, чи правильно ви її розташували. Доки посадка буде не утрамбована, можна буде спокійно примірятися, не боячись завдати собі травми, адже у м’яку землю падати більше приємно а ніж боляче =) Посадка має бути прямою, як звичайний схил, але не занадто пологою, щоб приземлення не видавалося жорстким, також варто робити його як мінімум у два рази ширшим за вильот, бо ніхто не застрахований від помилок на дьорті.

Ну а далі залишається лишень стрибати і виправляти помилки будівництва, коректувати радіус вильота, відстань між вильотом та посадкою, висоту посадки, до речі в ідеальному варіанті посадка має бути вищою за вильот, тоді дьорт буде дуже м’яким, і взагалі приємним на дотик J

А взагалі, так, прочитавши статтю, не думайте, що одразу все вийде, це насправді не проса штука, і я б особисто порадив би побудувати перший свій дьорт з кимось з більш досвідчених людей, подивитися в реалі як все це відбувається, і тоді вже точно все вдасться

Головне прагнути зробити те, що задумали, і не відступати, і тоді все вийде

Вдачі!
 

JAX

художник ...
вобщем:
1. андрюха
2. ШТРУЦер
3. джакс клюнул носом:x
4. получилось
5. штруцер заходит на посадку:eek:
 

ёжик

Dea Another Dey
аааааааааааааааааааааааааа!!! ребятки где этоооо...???!!!
 
Зверху