Економіка України

  • Автор теми PBS
  • Дата створення

d324co

Well-Known Member
абсолютно неможливе в Україні :
Польські міністри беруть кредити, аби віддати минулорічні премії
Cьогодні о 10:12 Свідок
Польські міністри змушені брати кредити та продавати майно, аби віддати до 15 травня отримані за минулий рік премії на благодійність.
Це робиться у відповідності до розпорядження лідера польської правлячої партії “Право і Справедливість” (PiS) Ярослава Качинського, який за спільним рішенням керівництва партії зобов’язав усіх чиновників вищого рівня, які є членами PiS, до середини травня передати отримані премії благодійному фонду Карітас, інформує Укрінформ.
Голова канцелярії голови Ради міністрів Польщі Міхал Дворчик напередодні визнав польським ЗМІ: аби передати на благодійність минулорічну премію у розмірі 30 тис. злотих (близько 8,5 тис. дол.) він взяв у банку кредит у розмірі 20 тис. злотих (понад 5,5 тис. дол), а ще 10 тис. злотих (близько 2,8 тис. дол.) отримав на це з продажу власного автомобіля.
Так само зробили або планують зробити більшість інших чиновників польського уряду. Хоча рішення про повернення премій було добровільним, жоден з членів польського уряду не заявляв, що відмовиться передавати премії на благодійність. У керівництві PiS наголошували: якщо хтось не виконає цього рішення, то має брати до уваги політичні наслідки, зокрема те, що може не потрапити до партійних списків на наступних парламентських виборах в 2019 році.
Опозиція підкреслює, що детально перевірятиме, чи всі міністри та урядовці виконали вимогу Качинського.
Як інформувалося, рішення PiS, про яке оголосив Качинський на початку квітня, пов’язане зі скандалом, що виник у польському публічному просторі після оприлюднення два місяці тому інформації про те, що екс-глава польського уряду Беата Шидло виплатила наприкінці минулого року значні премії собі, міністрам свого уряду та заступникам міністрів — від 65 тис. до 82 тис. злотих (19-24 тис. дол.). Реагуючи на критику опозиції, Шидло заявила, що члени її уряду заслужили ці премії. Після цього соцопитування показали, що рейтинг PiS обвалився на понад 10%, чого не було від приходу цієї партії до влади наприкінці 2015 року. За оцінками експертів, однією з основних причин цього падіння є саме отримання політиками значних премій і обгрунтування, що вони на них заслужили.
На початку квітня під час прес-конференції Качинський заявив, що урядовці повинні жити скромніше, оскільки в іншому випадку суспільство цього не зрозуміє. Крім партійного рішення про передачу урядовцями премій на благодійність, лідер PiS оголосив також про плани зниження зарплат для парламентаріїв, а також для керівників місцевої адміністрації.
На минулому тижні депутати Сейму прийняли закон про зниження зарплат собі і сенаторам на 20%.
 

d324co

Well-Known Member

— За 2 года Китай произвел больше цемента, чем США за весь XX век. (4.9 гигатонн, сами гуглите, сколько это).
— Длина дорог — 4 млн. километров.
— 300 тысяч мостов по всей стране, из них 1000 — длиной больше километра.
— За год автопарк увеличивается на 20 млн. автомобилей, а в Пекин вообще можно въехать только, если с последней цифрой твоего номерного знака сегодня пускают.
— Каждый год строят 100 аэропортов. Сто аэропортов. Сотня. Сто штук. Посчитайте от одного до ста и вот каждый раз представте себе аэропорт. Бац! Построено.
— Гигантские виадуки, длиной в 150 км. ВИАДУКИ! Я виадуки только в Simcity видел. Или вот, например — туннель длиной 28 км.
— Поезд с Гуанчжоу в Гуйян за час проезжает 510 мостов и 236 туннелей со скоростью 250 км в час.
— За 30 лет китайцы увеличили жилую площадь страны в 8 раз! У меня товарищ уже месяц не может квартиру найти, а в Китае их бесплатно раздают.
— Через 10 лет в Китае 220 городов будут с населением больше 1 млн. человек. Сколько у нас таких городов останется через 10 лет?

А вся эта статистика из-за одной простой цифры. С 2000 года в Китае казнили 10 тыс. чиновников.
У нас, за это время, выросли только суммы в декларациях чиновников и депутатов.
Экономический прогресс в нашей стране начнется только тогда, когда воровать станет смертельно опасно.
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
В Мелитополе заработал новый завод

Инвестор группы компаний “Турбоком” презентовал новое предприятие - “ЭкоПромЛит”. Это первое литейное производство чугуна в регионе, использующее в своем цикле экологически чистые технологи по газифицируемым моделям (ЛГМ). В настоящее время в развитых странах этим методом производится до 30% литья. Метод ЛГМ позволяет производить качественное литье сложных корпусных деталей без использования токсичных смол и материалов, и является универсальным для черных и цветных металлов.

"В это предприятие мы вложили около 30 миллионов гривен собственных средств группы компаний "Турбоком"", - рассказывает директор Владимир Овчаренко. Открытие данного предприятия позволит "Турбокому" замкнуть цикл производства - от сырого металла до конечного продукта - деталей, которые являются частями двигателей.

Как сообщил технический директор литейной компании Константин Мороз, мощность предприятия - 1200 тонн литья в год. Планируемая мощность предприятия - 3600 тонн литья в год.Основная продукция предприятия - корпусные детали для турбокомпрессоров. Их, в первую очередь, будут поставлять на мелитопольский «Турбоком». Предприятие также рассматривает перспективу работы на выполнение сторонних заказов. В том числе, планируется выход на Европейский рынок. Собственно экологичность литья позволит "Экопромлиту" на равных конкурировать за европейские и азиатские рынки, где требования к производству очень серьезные.

Инвестор рассчитал, что во втором квартале 2018 года число работающих на новом заводе составит - 54 человека. В ІІІ - ІV кварталах штат увеличится до 100 человек. Заработная плата на предприятии будет от 7000 — 15 000 грн.

(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Спиртзавод на Львівщині виготовлятиме суміші для українського виробника парфумерії

Великолюбінський МПД ДП «Укрспирт» (Львівська область) після трьох з половиною років простою відновив виробничу діяльність – завод перепрофільовано на виробництво сумішей запашних речовин. Про це прес-служба «Укрспирту». Оновлення потужностей підприємства реалізовано в рамках стратегічного плану розвитку ДП «Укрспирт» на Львівщині.

Модернізація відбуватиметься у два етапи та передбачає встановлення електронного обліку спиртовмісних речовин та обладнання з виробництва сумішей запашних речовин для парфумерної галузі, заміну брагоректифікаційноі установки, монтаж котла на альтернативні види палива й обладнання з глибокої переробки відходів бродіння (барди). Запашні спиртовмісні суміші виготовлятимуть під українського виробника парфумерної продукції, а це понад 120 підприємств.

У 2017 році вітчизняні підприємства імпортували близько 2 млн декалітрів спирту для хімічної, парфумерної та харчової промисловості. Для порівняння ДП «Укрспирт» минулого року виробило близько 8 млн декалітрів спирту.

(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
У Львівській області відкрили потужну сонячну електростанцію

У Пустомитівському районі на Львівщині відкрили сонячну електростанцію "Щирець -1", яка вироблятиме близько 2 млн кВт/год електроенергії. "Нова сонячна електростанція забезпечить 90% потреб у електроенергії мешканців Щирця та людей, які проживають в даному регіоні", – зазначив директор електростанції Ростислав Станкевич.

Як зазначили інвестори СЕС «Щирець-1», це перша черга станції. Уже найближчим часом планують розпочати монтаж другої черги. Щоб звести таку станцію, яка займає два гектари площі, знадобився рік. Загальна сума інвестицій становить 2 мільйони євро.

(c)
 

goool

Well-Known Member
В Кабмине анонсировали выход IKEA и H&M на рынок Украины в 2018 году
Полный текст читайте здесь:
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
На Николаевской верфи SMG ремонтируют плавкран китайской компании

На Николаевской верфи компании Smart Maritime Group на днях начат ремонт плавкрана «Darun 27» (флаг Палау). Ранее данное судно в составе техфлота китайской компании China Harbour Engineering Company Ltd. в качестве грейферного земснаряда участвовало в проведении дноуглубительных работ в акватории морского порта «Южный».

Для ремонта судно заведено в плавдок, который пришвартован у Северной набережной Николаевской верфи. Ведутся корпусные работы и ремонт судовых систем. Также на плавучем кране будут произведены окрасочные работы.

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
EuroChem інвестує більше 11,6 млн гривень у виробництво добрив в Україні

В місті Кременець, Тернопільської області компанія EuroChem Group AG випустила першу партію Entec solub — унікального водорозчинного добрива із інгібітором нітрифікації. Для виробництва цього високотехнологічного продукту EuroChem Group AG повністю переобладнала та відновила виробничу базу, закупила та встановила технологічну лінію на суму більш ніж $438 тис.

«Всього у 2016-2017 роках EuroChem Group AG інвестувала більше $4,1 млн у розвиток виробничих майданчиків, 4 великих складів мінеральних добрив та агро-центрів у Казатині, Бурині, Балаклеї та Кремінці. Ще раніше, прагнучи розвивати бізнес в Україні, EuroChem Group AG інвестувала $20 млн, придбавши мережу агро-центрів в різних регіонах країни, у американської Mosaic company», — йдеться у повідомленні компанії.

Також, у 2018-2021 роках EuroChem Group AG планує зробити більше $40 млн капітальних інвестицій у розвиток мережі дистрибуції та модернізацію виробництва високотехнологічних добрив з інгібіторами пролонгованої дії, встановлюючи сучасне обладнання, додаткові установки аспірації, реконструюючи залізничні колії, склади та інше.

Виробництво водорозчинного добрива Entec solub — це другий етап розвитку виробничого майданчику у м.Кременець. Entec solub унікальне для українського ринку водорозчинне добриво із інгібітором нітрифікації, розроблене за технологіями німецького дослідницького центру EuroChem Group AG. На тому ж майданчику компанія виробляє ще один новітній продукт — UTEC-46. Це високоефективне азотне добриво з інгібітором азоту, українського виробництва, що експортується в Угорщину і Молдову.

(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Триває електрифікація дільниці Золотнишине—Потоки (Полтавська область)

Довжина одноколійної дільниці Золотнишине—Потоки лише 12 км. Проте вона є однією з найважливіших артерій регіональної філії «Південна залізниця». Так основний вантаж станції Золотнишине — залізорудна сировина, яку видобуває Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат. Середньодобове навантаження станції сягає 500 піввагонів (35 тис. т), тобто за місяць «набігає» приблизно 1 млн т. У транспортуванні цього вантажу в напрямку портів задіяно 10 пар вантажних поїздів. Окрім того, є підстави вважати, що обсяги перевезень з роками зростуть, оскільки Кременчуцька магнітна аномалія має понад
10 млрд т запасу руди. За словами керівництва правління ВАТ «Полтавський ГЗК», завданням підприємства на найближчі 5—7 років є утримання стандартів якості та збільшення обсягів виробництва залізної руди до 20 млн т на рік. Проектна продуктивність підприємства — 34 млн т на рік.

Реалізація зазначеного проекту дасть можливість Полтавському ГЗК формувати маршрутні відправки, використовуючи електротягу. До того ж завершення будівництва Єристівського ГЗК (за 5 км від станції Золотнишине) збільшить обсяги виробництва залізорудної сировини та, відповідно, навантаження на залізницю.

(c)
 

d324co

Well-Known Member
19.05.18 01:30Каждый год на "Укрзализныце" исчезает 15 млрд грн, - Омелян

Правоохранительные органы не расследуют махинации, хищения и влияние различных групп, в том числе и уголовных, на предприятие "Укрзализныця".
Как передает , об этом заявил министр инфраструктуры Украины Владимир Омелян в

"Когда новое руководство" Укрзализныци "представило результаты своей работы, то признало, что предыдущие управленцы привели к огромным убыткам на предприятии.

Поэтому, я уверен, что каждый год на "Укрзализныце" бесследно исчезает минимум 15 млрд. гривен. Это очень большие деньги и для компании, и для страны в целом ", - подчеркнул Омелян.

Также читайте:

Действительно, признал министр, уже было разоблачено много коррупционных схем. В частности, в начале этого года было остановлено махинацию, по которой искажалась цена на вагоны "Укрзализныци". После этого прибыль предприятия возросла на 300 млн гривен ежемесячно
Це тільки в Укрзалізниці. А якщо пошукати? Може не будемо жити "на рівні країн африки? А дехто не буде жити на рівні арабських шейхів?
 
Зверху