Нова влада

rfvgy

Ukrainian
Рада у першому читанні схвалила закон про люстрацію
Верховна Рада ухвалила у першому читанні законопроект №4359-а «Про очищення влади»
Як передає , за відповідний законопроект проголосувало 252 народні депутати.
Зокрема, цей законпроект запроваджує в Україні обов’язкове проходження процедури перевірки при призначенні/обранні на посади у органах державної влади, а також осіб, які вже займають ці посади.
"Це дасть змогу сформувати апарат управління з осіб, які не скомпрометували себе співучастю у злочинах попередньої політичної системи, а також очистити апарат управління від осіб, які причетні до злочинів попередньої влади, у тому числі, й влади, яка панувала до проголошення незалежності України", - йдеться в документі.
Також автори документу сподіваються, що цей закон дасть змогу, в першу чергу, відновити довіру громадян до влади, а також звести до мінімуму випадки корупції в даних органах.

 

rfvgy

Ukrainian
Ага а закон что бы депутаты 1-7 созыва не могли больше быть депутатами само собой заблочили как могли
Хто ж буде проти себе голосувати ...
На перевибори ніяк невиженеш .І з законом про відкриті списки ВР тормозить , гречкою засівати набагато вигідніше .
 

rfvgy

Ukrainian
Рада схвалила реформу системи управління ГТС
Народні депутати підтримали у другому читанні законопроект № 4116а "Про внесення змін у деякі закони України щодо реформування системи управління Єдиною газотранспортною системою України". За відповідне рішення проголосували 228 нардепів.
Нагадаємо, 31 липня 2014 р. народні депутати України на позачерговому засіданні відправили на повторне друге читання проект закону №4116а про внесення змін у деякі закони України щодо реформування системи управління Єдиною газотранспортною системою України.
Згідно з прийнятим законом, іноземні компанії, які будуть претендувати на покупку частки української ГТС, зобов'язані оприлюднити всіх своїх кінцевих власників. Такі зміни були внесені перед голосуванням у другому читанні зазначений законопроект на прохання фракцій "Свободи" та "Батьківщини".
"Свобода" наполягала на тому, щоб іноземні компанії, які будуть претендувати на частку в ГТС, затверджувала Рада.
"Фракція "Свобода" наполягала на тому, щоб остаточне рішення про затвердження інвесторів приймалося Верховною Радою України. Чинна Конституція України не дає розширеного тлумачення можливостей парламенту приймати таке рішення, але вважаю, що це правильне політичне рішення. Уряди змінюються, президенти змінюються і для балансу влади в такому складному питанні необхідний додатковий контроль з боку Верховної Ради України", - сказав прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк, представляючи цей законопроект у сесійній залі парламенту.
"Батьківщина" вимагала зобов'язати іноземні компанії, які будуть претендувати на частку в ГТС, показувати всю свою структуру стосовно власників.
Як заявив Яценюк, представляючи цей законопроект у сесійній залі парламенту, уряд на прохання народних депутатів вніс у фінальну редакцію документу дві суттєві поправки.
"Перший пункт: при проведенні конкурсу компанія, яка є резидентом США або ЄС, зобов'язана розкрити всю інформацію щодо своєї структури власності та показати всіх бенефіціаріїв, які є власниками цієї компанії. Це повинно бути істотна умова. Друге: в тому випадку, якщо компанія, яка виграла конкурс, приймає рішення про зміну своєї структури власності, то таке рішення може прийматися виключно у разі, якщо на це дає згоду українська сторона. Мотивація для уряду зрозуміла. Може статися так, що виграє компанія, яка є резидентом ЄС, а через певний період часу зміниться структура власності і під лейбою ЄС може бути власність, наприклад, країни-агресора", - заявив Яценюк.
В пояснювальній записці до законопроекту зазначається, що прийняття цього документа дозволить здійснити реформування НАК "Нафтогаз України" і підвищити економічну ефективність нафтогазової галузі України, яка буде відповідати вимогам законодавства ЄС у зв'язку з приєднанням України до договору про заснування Енергетичного співтовариства та сприяти посиленню енергетичної незалежності України.
Так, Кабмін пропонує внести зміни до статті 44 закону "Про нафту і газ", передавши функції оперативно-технологічного управління українською ГТС від державного підприємства оператору Єдиної газотранспортної системи України, який визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику в нафтогазовому комплексі.
Також, законопроект вносить доповнення до пункту 14 частини першої першій статті 1 закону України "Про засади функціонування ринку природного газу", у якому зазначається, що функції оператора ГТС України можуть бути закріплені за суб'єктом господарювання, засновником та власником якого може виступати виключно держава або держава (володіння не менше 51% корпоративних прав) та юридична особа (юридичні особи), що належить та контролюється резидентами країн Європейського союзу, США або Європейського Енергетичного співтовариства і є оператором системи транспортування газу або членом Європейської мережі операторів системи транспортування газу, сертифікованим відповідним чином.
У другому читанні законопроект голосувався у редакції комітету ВР з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки. За результатами розгляду, комітет запропонував зазначити у пункті 4 розділу I підпункт 1 та підпункт 2 законопроекту, що: "Умови конкурсного відбору зазначеної вище юридичної особи (юридичних осіб) та остаточне рішення щодо її участі у суб'єкті господарювання, на якого покладено функції оператора Єдиної газотранспортної системи України, приймаються Верховною Радою України".
Крім того, проект закону передбачає, що згідно з рішенням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у нафтогазовому комплексі, функції оператора підземного сховища газу можуть бути відокремлені та покладені на окреме підприємство - оператора підземного сховища газу.
Законопроект пропонує доповнити закон України "Про засади функціонування ринку природного газу" пунктом 14-1, який визначає оператором підземних сховищ газу газозберігаюче підприємство, на яке покладено функції зі зберігання природного газу з метою забезпечення безперебійної та безаварійної експлуатації підземних сховищ газу.
"Засновниками та власниками суб'єкта господарювання, що створюється для виконання функцій оператора підземних сховищ газу може виступати виключно держава самостійно або держава (не менше 51 % корпоративних прав) та підприємство, що належить та контролюється резидентами країн Європейського союзу, США або Європейського Енергетичного співтовариства", - йдеться у законопроекті.

 
Глава Госкомзема Рудык выполняет боевое задание в зоне АТО в качестве рядового бойца - Днепропетровская облгосадминистрация

Заместитель председателя Днепропетровской областно администрации Геннадий Корбан прокомментировал для "Цензор.Нет" ситуацию вокруг Сергея Рудыка:

"Глава Госкомзема Сергей Рудык зачислен в состав одной из частей украинской армии в качестве рядового бойца. Рудык принят на довольствие, получил средства индивидуальной защиты, полную экипировку, и в составе экипажа патрульной машины три часа назад отбыл в сопровождении военнослужащих в зону Антитеррористической операции. Для повседневного ношения ему оставлен его рабочий дизайнерский костюм от "Corneliani". В настоящее время Рудык находится на территории Донецкой области. Точный маршрут экипажа оглашать запрещено. После выполнения заданиябоец Рудык будет продолжать исполнять свой долг перед Родиной. Рудыку разъяснены его права и обязанности, нормы устава в части дисциплины и субординации.

Руководителю днепропетровской организации "Правый сектор" Андрею Денисенко позвонил народный депутат Всеукраинского объединения "Свобода" Игорь Кривицкий, и заявил, цитирую: "Почему ты слушаешься евреев Коломойского и Корбана?" На это Денисенко ответил: "У нас здесь нет евреев. Они наш братья, мы сражаемся вместе против врагов Украины".

Все серьезные общественные организации Днепропетровщины просили Рудыка не назначать Чувпило, но он проигнорировал просьбы всех активистов, в том числе Люстрационного комитета. В результате за Рудыка не заступился ни один человек. Ни один.

Мне позвонили с угрозами народные депутаты "Свободы", заявили, что завтра в Днепропетровск приедет фракция вместе с вооруженной охраной, и будут отбивать Рудыка.

Хочу заявить - мы ждем всех, кто приезжает к нам с оружием. Мы как раз готовим усиление наших войск в районе Зугрес, и окажем содействие, чтобы прибывшие к нам "свободовцы" как настоящие патриоты помогли в том районе рядовому Рудыку исполнить свой долг перед Родиной. Если на помощь Рудыку прибудет достаточное количество бойцов, я готов оказать им содействие в формировании отдельного подразделения - добровольческой роты "Свобода". Мы поможем им с организацией снабжения также, как помогаем всем другим украинским воинским частям на этой войне".
14 серпня 2014 року в Дніпропетровську невідомі побили і викрали голову центрального органу виконавчої влади – Державного агентства земельних ресурсів України свободівця Сергія Рудика.

Сергій Рудик прибув на Січеславщину (Дніпропетровська область) із робочим візитом у межах планової поїздки Україною. Ціллю поїздки був звіт голови Держземагенства щодо діяльности протягом 100 днів, роз'яснення умов отримання земельних ділянок учасниками АТО, презентація законопроєкту щодо неприпустимости торгівлі землею сільськогосподарського призначення.

Зранку Сергій Рудик відвідав поранених військовослужбовців у Дніпропетровському військовому госпіталі, для яких привіз допомогу. Слід зауважити, що на лікування військових пожертвували денну платню працівники усього відомства, яке очолює свободівець, – загалом майже мільйон гривень. Також націоналіст передав для реабілітації бійців ліки.

Цього дня очільник земельного відомства також зустрівся із заступником голови Дніпропетровської облдержадміністрації Геннадієм Корбаном.

Згодом, за інформацією очевидців, просто перед будівлею Кіровського райвідділку міліції озброєні невідомі витягнули Сергія Рудика з автівки, побили, закинули в иншу машину і повезли в невідомому напрямку. Так само з машини Сергія Рудика витягнули водія та викрали автівку. На разі доля голови Держземагенства невідома. Всеукраїнське об'єднання "Свобода" звернулося до Генеральної Прокуратури, Міністерства внутрішніх справ, Служби безпеки України із вимогою негайно втрутитися у ситуацію та покарати осіб, що здійснили замах на життя державного діяча.

Прес-служба Всеукраїнського об'єднання "Свобода"
Лощенная свободовская сволочь глава Держкомзема Рудык приехал в Днепр назначать регионала и попиариться на раненных.

В результате порвал пиджак за несколько тысяч долларов, никого не назначил и поехал на фронт.

Ждем Тягнибока и Кривицкого по кличке "Пупс". Свободовские всадники без головы решили выдвинуться на Днепр отбивать своих. Встретим со всем радушием.

АПДЕЙТ: у нас срывает крышу. Каждый день мы хороним наших парней, а киевские ублюдки делят должности, садятся на "потоки", пилят бюджет. Присылают "смотрящих" Ярошенко на таможню, по несколько месяцев задерживают наши назначения, а взамен присылают отпетых подонков.

Это не пиар. Это крик души. Не трогайте нас.

Услышьте Днепропетровск, безумцы.
(с) Борис Филатов
Здається мені скоро на Дніпропетровщині створять новий батальйон "Мажор" зі свободи
 

Firefly

Оптимист
Катастрофические показатели зафиксированы в автомобильной промышленности по итогам июля, — информирует ассоциация «Укравтопром».

Так, всеми предприятиями отрасли было выпущено всего 555 единиц техники, что на 89% меньше, чем год назад. Легковых авто произвели всего 343 шт (-92,6%), грузовиков — 153 (-31,7%), автобусов — 59 шт. (-75,1%). Судя по показателям, несколько предприятий уже остановились, либо завершают работу.

Так, флагман украинского автопрома — завод «ЗАЗ» за месяц выпустил всего 8 единиц автомобилей, среди которых один грузовик. Фактически, предприятие уже в стадии остановки.

Продолжает простаивать и черкасский завод «Богдан», где за месяц не выпустили ни одного легкового автомобиля. Работал лишь Луцкий завод, который отгрузил потребителям автобусы и грузовые авто в количестве 28 единиц. С нулевыми результатами закончили июль и два предприятия корпорации «Эталон»: завод БАЗ и ЧАЗ.

Чуть лучше обстояли дела у кременчугского КрАСЗ — 165 авто (-77,1%) и «Еврокар» — 171 шт (-85,1%). Однако о грядущей остановке КрАСЗ уже сообщило руководство. Таким образом в июле на предприятии выработали имеющийся запас машинокомплектов перед остановкой.

Более менее стабильно работал завод «Черкасский автобус», на котором в июле выпустили 52 автобуса Ataman (большинство для Нацгвардии).

Спасли армейские заказы и КрАЗ, где в июле выпустили 131 автомобиль, среди которых и бронеавтомобили Краз Когуар, Краз Спартан, а также целая партия грузовиков для Нацгвардии, о чем AUTO-Consulting уже рассказывал. Это позволило АвтоКразу нарастить объемы производства на 29,7% и тем самым удержать не только коллектив, но объемы производства грузовиков по всей отрасли.

Как констатирует AUTO-Consulting, уже можно говорить о том, что сектор производителей легковых автомобилей фактически останавливается. Сегмент грузовиков и автобусов пока держатся за счет армейских контрактов, но помогает это далеко не всем предприятиям.



Жесть.... Что будет дальше? Домайданились?
 
Україна планує будівництво терміналу скрапленого газу під Одесою, - Турчинов

За словами Турчинова, його зацікавив проект, який вже реалізований в Литві. Литва побудувала такий термінал за три роки, і це змусило «Газпром» знизити ціну більш ніж на 20%.

«Саме це будівництво, яке пройшло в рекордні терміни – фактично за три роки, – дозволило Литві вже сьогодні змусити «Газпром» знизити ціни на газ більш ніж на двадцять відсотків», - пояснив Турчинов.

Голова ВР вважає технологію перспективною для України, а використання плавучої платформи дозволить заощадити час і гроші, які потрібні для будівництва.

«І головне – не дозволить «Газпрому» і далі шантажувати нашу країну, оскільки вона зможе отримувати диверсифіковані поставки енергетичних ресурсів», - заявив він.

Нагадаємо, 16 червня, після невдалих тристоронніх нічних переговорів, «Газпром» перевів Україну на . За словами глави «Нафтогазу» Андрія Коболєва, Росію не влаштував жоден з планів, запропонованих Україною і Єврокомісією.

Як повідомлялося, після провалу переговорів «Газпром» і «Нафтогаз» подали один до одного позови до .
 
Зверху