можешь даже не обращаться. Нигде и ничем не помогут.
Всё повязано и свачено. Горсвет не освещает и управы на них нет. 1580/служба жалоб горисполкома/тоже поддакивает
вот смари чего я написал
служба 0-80 и ночное освещение
lyst_oda@state-gov.sumy.ua
Здравствуйте.
Я, ФИО, Х декабря 195Х года рождения, Сумы, ул. Перекопская д Х кв Х тел 6Х-9Х-97
Позвонил сегодня на службу 1580 и сообщил, что уже
более недели в период с
23-55 минут и до 5 часов утра у нас на улице Перекопской, Октябрьской отключают ночное освещение и спрсил законно ли это.
Диспетчер говорит ДА ЗАКОННО, это они переключаются в НОЧНОЙ РЕЖИМ.
А что есть дневной режим, или утренний режим, или вечерний? Спрашиваю а что пять часов надо переключаться, да говорит пять часов. Фамилия этой девушки Маслюк, попросил телефончик начальника, дала номер 62-08-26 и назвала фамилию Бойко. Но по данному телефону никто трубочку не поднимает вот уж скоро как два часа.
Вот интересно, денежку за освещение сняли полностью, или меньше, ну всвязи с переходом в НОЧНОЙ РЕЖИМ?
А зарплату Маслюку и Бойко тоже полностью заплатят?
Бойко за отсутствие на рабочем месте (буду сегодня звонить до 18 часов) а Маслюк за такие ответы?
Прошу сообщить мне что за новшество этот ночной режим
Адрес электронной почты взят тут
You must be registered for see links
Громадська приймальня
Одним з механізмів встановлення зворотного зв’язку з громадянами є робота з їх зверненнями. Ця робота здійснюється через відповідний підрозділ управління документообігу та технічного забезпечення міської ради.
Метою роботи зі зверненнями громадян є допомога у вирішенні актуальних проблем як територіальної громади міста Суми в цілому, так і кожного громадянина, який звертається за допомогою чи консультацією.
Розгляд звернень громадян на адресу міського голови, Сумської міської ради та її виконавчого комітету здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян". Аби мати можливість ефективно реагувати на звернення громадян, згідно зі статтею 5 цього Закону, встановлено такі вимоги до оформлення офіційного звернення:
зазначено прізвище, ім’я, по батькові громадянина;
місце проживання;
викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином на особистому прийомі) і письмовим (надісланим поштою). При цьому бажано, щоб письмове звернення було підписане заявником (заявниками) особисто і з вказанням дати.
Письмові звернення до міського голови, міської ради та її виконавчого комітету можна надсилати за адресою: 40000 м. Суми, пл. Незалежності, 2.
Телефон довідкової служби звернень громадян: 62-08-18, звернень юридичних осіб (канцелярія): 62-08-10
Графік роботи
Понеділок-четвер - з 8:00 до 17:15
П`ятниця - з 8:00 до 16:00
Перерва - з 12:00 до 13:00
Для спрощення процедури звернення громадян до керівництва Сумської облдержадміністрації створена електронна адреса, на яку можна надіслати заяву з використанням мережі Інтернет:
lyst_ODA@state-gov.sumy.ua
* * *
Постійнодіюча цілодобова "гаряча" телефонна лінія при облдержадміністрації "Стоп корупції" - 60-01-66
Звонил и на стоп корупции и в прокуратуру. НИ ФИГА!!!
Везде отговорки и отписки
Мало того, после моего обращения, прямо в тот же день начали
выключать свет и в нашем доме ну это типа чтоб не гавкал
Прошу заметить топикастера, что Перекопская, октябрьская это центр города, нет света на этих улицах, нет освещения и на
ПЕТРОПАВЛОВСКОЙ!