Утилизационный сбор

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Утилизационный сбор

Если в правилах нет, это не означает, что этого нет в действительности. Отвергать это суждение - значит отвергать действительность.
Понятию "газон" эта территория тоже ни коим образом не отвечает, факт.
Т.е. там "непонятно что"? Я правильно понял?

яж про это и писал - берём сметы на расходы по материалам, на зарплаты строителям, на расходы на электричество и т.д. по всём остальном... делим на количество квадратных метров площади квартир и это число отнимаем от стоимости квадратного метра выставленного для покупателей - получаем чистую прибыль...
Не получите вы этого так просто!

а нужны парковочные места возле любой многоквартирной постройки, а не - "нету места - ходите пешком"...
Нету места - переезжайте туда, где есть. Никогда не будет возможности построить парковочные комплексы абсолютно везде.

действительно разные - это мой выбор иметь риск получить мячиком от детей или кирпич из-за не настроенной сигнализации, но при текущих законах я имею полное право ставить своё авто под домом в котором живу (да и под любым другим домом), если это делаю согласно ПДД...
При текущих законах лишь мизер авто стоит с соблюдением ПДД. Остальные - нарушают.

...а ваш гараж это дополнительная постройка, разрешение на которую наверняка не было ни от архитектуры ни от кого либо еще, кроме как - "собрались двором и порешали"...
Там все законно, но без архитектуры. ;)
 
Уживані машини не реєструють без "утилізаційних" довідок

Міністерство економічного розвитку підготувало зміни до закону про утилізаційний збір на автомобілі. Він має відповідати вимогам Світової організації торгівлі.

— Чинний закон суперечить правилу СОТ — "не перешкоджати продажу товарів членів організації", — пояснює 51-річний Вадим Карнаухов, віце-президент Міжнародної федерації захисту прав водіїв. — Через збір іномарки, складені в країнах — членах СОТ, подорожчали в Україні й не можуть конкурувати з вітчизняними машинами. Представники Євросоюзу висловили своє невдоволення, бо їхні виробники зазнають збитків.

Українська влада вдалася до змін після переорієнтації вектора зовнішньої політики. Коли збір ухвалювали, хотіли тісної співпраці з Росією (Верховна Рада ухвалила закон 5 липня 2013 року. — "ГПУ"). Положення скопіювали з російського законодавства. Так створили вигідні умови не тільки для свого, а й для російського автопрому, адже багато їхніх моделей складають у нас. Та після торгової війни з Москвою Україна вирішила йти на Захід. Тож потрібно приводити все у відповідність до європейських норм.

Найімовірнішою зміною стане запровадження утилізаційного збору й на вітчизняні автівки. Змінять і принцип нарахування — братимуть фіксований платіж із легковиків, мікроавтобусів та вантажівок. Бо зараз беруть залежно від об'єму двигуна. Будуть якісь додаткові норми, щоб урегулювати ситуацію зі збором на вживані іномарки. Поки що з цим проблема. Власники старих машин не можуть отримати довідки про сплату збору (вона потрібна на авто, привезені в Україну після 1 вересня 2013-го. — "ГПУ"). А без них автомобілі не реєструють у ДАІ. Почали вигадувати різні тіньові схеми, пропонувати даїшникам хабарі.

Влада має розробити формат "утилізаційних" довідок, організувати торги на їх виготовлення та друк. Проблема вирішиться місяців за три. Автомобілістів рятує хіба те, що даїшники не мають права перевіряти на дорозі довідки про сплату збору.

Джерело: gazeta.ua
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Утилизационный сбор

Если в правилах нет, это не означает, что этого нет в действительности. Отвергать это суждение - значит отвергать действительность.
Понятию "газон" эта территория тоже ни коим образом не отвечает, факт.
Вот этот товарищ, судя по вашему определению, тоже никак не на газоне стоит, т.е. ничего не нарушает и все правильно делает.
You must be registered for see images
 

Alexsandr

Well-Known Member
по человечесски неухоженый запущенный "дикий", но газон. по закону нет.
 
Жертвы "пакращення"

Ніхто з ініціаторів так званого "утилізаційного збору" навіть не думав заперечувати, що вся ця веремія розпочата заради підтримки "вітчизняного товаровиробника".

Суттєвим підняттям цін, насамперед у бюджетному сегменті, українців збиралися спонукати віддавати перевагу продукції Запорізького, Кременчуцького, Черкаського та Соломонівського автозаводів.
А ось для решти гравців ринку нові правила реалізації автомобілів мали стати чимось на кшталт додаткового обмеження їхніх прав.
Зрештою, не для того світові автогранди викинули мільярди євро на розробку нових і доступних моделей, аби увіткнутися носом у нову українську заборонну загорожу щодо правил вільної торгівлі.
Однак розробники закону перехитрили самі себе. У липні, перед закриттям попередньої парламентської сесії, ухвалюючи зміни до законодавства щодо запровадження "екологічного податку", законодавці визначили дивну норму.
Для імпортерів настання податкових зобов’язань вважається дата перетину кордону. А ось для транспортних засобів, вироблених в Україні, - дата реалізації транспортних засобів на внутрішньому ринку України. Причому, особою, яка виробила (виготовила) такі транспортні засоби.
Вочевидь, законодавець розраховував так. До 1 вересня уряд відлагодить новий механізм. В тім числі, звільнивши вітчизняних товаровиробників від сплати утилізаційного збору - шляхом надання їм статусу утилізаційних центрів.
Однак схема дала збій. Лише на початку вересня уряд лише розпочав марудну процедуру визначення достойників, котрі мають право претендувати на звільнення від сплати нового побору.
На ринку склалася унікальна ситуація: нині покупці іномарок, завезених до 1.09, не мають жодних проблем з постановкою на облік придбаних транспортних засобів. В той же час, покупці вітчизняної продукції змушені мати справу з украй невизначеним майбутнім. Придбати зараз "Шкоду", "Богдан", "Ланос" чи "Віду", звісно, можна. А ось поставити її на облік - зась!
Навіть у роз'ясенні ДАІ, що надіслане у регіональні підрозділи, окремо розтлумачується: іномарки, завезені до 1 вересня, можна реєструвати без обмежень.
Так само, без обмежень, можна реєструвати на нових власників автомобілі, що до вказаної дати вже мали українську реєстрацію. Тоді як поставити на облік продукцію вітчизняного автопрому законні можливості відсутні.
В асоціації "Укравтопром" коментувати ситуацію вперто відмовляються. Продавці автомобілів тим часом пропонують свою продукцію, не попереджаючи свіжоспечених автовласників про неминучі проблеми з реєстрацією за межами автосалону з власної ініціативи. А на пряме запитання відповідають: "ситуація ось-ось урегулюється, беріть, поки є".
Отож тим, хто підтримав вітчизняного виробника і через це опинився у подібній ситуації, не позаздриш. Хоча метикуваті люди навколо МРЕВ пропонують "за недорого" таки поставити машину на облік.
Альтернативою такого кроку є штраф за невчасну реєстрацію транспортного засобу. В будь-якому разі, сама ж держава покарала в такий спосіб тих, хто повівся на продукцію її виробництва. І як ситуація може "врегулюватися", коли змінювати треба не тлумачення ДАІ, а законодавство?
Урядовці, треба віддати їм належне, докладають неймовірних зусиль, аби знизити попит у тім числі й на вітчизняну продукцію, вкладаючи рідних виробників на обидві лопатки власною турботою та постійними покращаннями.
Скажімо, віце-прем’єр Юрій Бойко знову погодився коментувати ситуацію на ринку автопродажів, пообіцявши: за здане на утилізацію авто держава видаватиме сертифікат на 12 тис грн, які зараховуватимуться при купівлі нового вітчизняного авто.
Кілька місяців тому цей же посадовець зіпсував продажі нових авто, пообіцявши: держава власним коштом здешевить продукцію вітчизняних автозаводів.
Наслідки обох заяв украй невтішні: і без того порожні автосалони вітчизняних виробників геть спорожніли. Навіщо витрачати гроші нині, коли держава обіцяє як не зменшити ціни, то "дарувати" 12 тисяч гривень?
У захваті власним популізмом нищаться будь-які задуми.
Щодо імпортерів. Після 1 вересня вони обрали різну тактику. Хтось цінники не переписував, а хтось змінив їх відповідно до нових вимог, але пропонує "знижку" якраз на суму утилізаційного збору. Формально, підстави підвищувати ціни відсутні, проте вони таки поповзли угору.
Пояснення досить просте. З весни змінами в законодавство про рекламу усіх продавців зобов’язали вказувати ціни у національній валюті. При стабільності валютного курсу відхилення в ціні на десяті копійки були несуттєвими, отож і ціни трималися купи.
Тепер ситуація інша: долар упевнено заступив від 8,1 гривні до 8,14 -8,18 гривень за долар. Схожа ситуація й євро, який показав стрімкий ріст курсу. Отож, ціни на автомобілі вже зросли на кілька тисяч гривень.
* * *
На початку каденції нинішнього президента визнані закордонні фахівці за чималі гроші написали для нової команди "проффесіоналів" програму дій і реформ. Влада зобов’язалася неухильно її дотримуватися.
Однак з кожним місяцем перебувати в прокрустовому ложі дозволеного їй швидко набридло. Програму взялися "творчо доопрацьовувати", прибираючи або ж вихолощуючи "непотрібну" суть і комплексність. А та програма може або діяти в цілому, або руйнуватися на очах.
Приклад з автомобілями з розряду тих, що помічають усі. А скількох проблем ми просто не бачимо?
Источник:
 
закон еще не работал, но уже готовят изменения:

Мінекономрозвитку підготувало зміни до закону про утилізаційний податок на імпортні автомобілі для його узгодження з нормами СОТ і усунення дискримінаційних положень. Про це повідомив радник президента-керівник головного управління АП з питань міжнародних відносин Андрій Гончарук

Мінекономрозвитку розробило і направило на погодження до центральних органів виконавчої влади законопроекти для внесення змін до закону про утилізаційному податок і в Податковий кодекс.

"Метою прийняття зазначених законопроектів є необхідність усунення положень законодавства, що не відповідають зобов'язанням України як члена СОТ... Проектами передбачається перш за все усунення дискримінації між суб'єктами господарювання, що виробляють транспортні засоби, щодо прийняття на себе зобов'язань забезпечити утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, а також про звільнення від сплати податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів", - сказав Гончарук.

Радник президента підкреслив, що Україна є послідовною в питаннях забезпечення недискримінаційного характеру торгівлі, а також дотриманні відповідних положень в угодах про вільну торгівлю.

У той же час він додав, що утилізація автомобілів є прибутковим бізнесом. "Досвід більшості країн-членів ЄС доводить, що діяльність, пов'язана з утилізацією, є прибутковим бізнесом і не вимагає заходів з боку уряду для його розвитку", - додав радник президента.

Нагадаємо, раніше віце-прем'єр Юрій Бойко повідомив, що зміни до закону передбачатимуть, що при передачі старого автомобіля на утилізацію українські громадяни зможуть отримати компенсацію у, приблизно, 12 тисяч гривень на купівлю нового авто вітчизняного виробництва

 
Южная таможня начала выдачу временных справок об уплате утилизационного сбора

Южная таможня Миндоходов Украины начала выдачу временных справок об уплате утилизационного сбора, сообщает пресс-служба Главного управления Миндходов в Одесской области.

"Таким образом, учитывая продолжительность срока изготовления справок, которые являются бланками строгой отчетности, Министерство доходов и сборов стремится избежать любых задержек при регистрации транспортных средств, которые ввозятся на таможенную территорию Украины. В настоящее время их владельцы при растаможивании будут получать временные справки об уплате или освобождении от уплаты экологического налога за транспортные средства. Номер справки будет совпадать с номером таможенной декларации", - говорится в сообщении.

В месячный срок, после обнародования Миндоходов информации о начале обмена, временные документы будут заменены на настоящие - на бланки строгой отчетности по легитимной форме.

В Миндоходов напомнили, что с 1 сентября 2013 года вступили в силу изменения в Налоговый кодекс Украины относительно уплаты экологического налога за утилизацию снятых с эксплуатации транспортных средств и усовершенствование некоторых налоговых норм.

Налоговым кодексом установлено, что в случае пропуска транспортного средства (кузов) или партии транспортных средств (кузова) на таможенную территорию Украины контролирующий орган оформляет и выдает на каждое транспортное средство лицу, которое ввозит на таможенную территорию Украины такое транспортное средство, справку об уплате или об освобождении от уплаты налога за утилизацию снятых с эксплуатации транспортных средств для дальнейшей передачи ее будущему собственнику транспортного средства.
 
Зверху