Відповідь: Новые маршруты общественного транспорта
Ну так а где троллейбусы?
Вам все й одразу?
І що влада? Вийдуть завтра маршрутчики і скажуть: або новий тариф, або ми не виїжджаємо. І що влада зробить? Ви ж перші прибіжете з воплями: "нічим їхати на роботу, влада винна". Для цього і потрібен комунальний транспорт, аби не було диктатури приватних перевізників.
Не ходят мимо Миста Розваг новые маршрутки, на которых я езжу!
І? Так щоб добре було абсолютно всім - так не буває. Є закон рівноваги: якщо комусь стало краще - значить десь комусь іншому стало гірше.
Я лично вижу другую картину - эту маршрутку ждешь хрен знает сколько, потом в нее еле впихиваешься, и потом она тебя везет не совсем туда, куда тебе надо. Причем раньше ни одной из этих проблем не было.
Певно, ми з вами користуємося різними маршрутами і в наших районах різна ситуація з транспортом. В моєму районі після введення нової схеми стало краще.
А ничего что официально минут 20 график между маршрутами? Поэтому ваши 5 минут это фантастика. И я езжу не только в часы пик. Или в часы не пик ездить не полагается?
Я не дивився графіки. Я кажу про те, що я бачу реально. І до того ж до мене їде три номера тролейбусу, тож я можу обирати на якому поїхати, і тому перерва між ними буде меншою.
Это по нашенски. Пока аварии не будет пока на все наплевать, и так сойдет.
Тому, що всі ці розповіді про пагубність перевантаження - маячня. Київ все життя їздить забитий під зав'язку - і все нормально, нікому в голову не приходить волати "пустіть більше маршруток і не беріть стоячих". Бо там народ трішки розуміє до чого це призведе.
Вы забыли, как маршрутка перевернулась возле Заречного райсполкома на пр. Лушпы? Что с памятья вашей стало.
І? Це був результат перевантаження?