Відповідь: Новости с Поля Чудес
Щодо ж того, хто в чому буде "плутатись", то тут теж не варто перегинати палицю - як каже народне прислів'я: "поганому танцору і самі знаєте що заважає"...
На мою думку аморальним буде якщо ви підете за хлібом в самих стрінгах.
Я не спеціаліст по тенісу, тому не можу визначати яка саме спідниця і якої саме довжини буде і зручною і не такою аморальною. Це не справа пори годин. Це треба обмірковувати, консультуватись зі спеціалістами і потім вже визначатись щодо конкретних параметрів конкретної форми.Кстати, скажу к слову, практика показывает, что у той же Машии ИМЕННО ЭТА юбка в процессе игры НЕ ПРИКРОЕТ абсолютно ничего!
Щодо ж того, хто в чому буде "плутатись", то тут теж не варто перегинати палицю - як каже народне прислів'я: "поганому танцору і самі знаєте що заважає"...
Машу? Я лише навів вам на ваш аргумент про шкоду надмірної довжини спідниць у тенісисток для порівняння іншу тенісистку, спідниця якої має більшу довжину ніж у тої, яку я наводив на початку і довжину спідниці якої ви почали виправдовувати потребами спорту. І мені абсолютно байдуже хто то : Маша, Катя чи Свєта. Я вам одне фото навів, а не людину. Я навіть не знав що то Маша.И под конец, я так понял, что ты привел Машу, как высокоморального человека.. Ну хорошо, вот посмотри:
Ще жодних норм щодо того, яким має бути дресс-код не розроблено і не введено. Висловлені були лише принципові позиції щодо того, що він таки має бути. І певні розмиті загальні напрямки. А яким саме він має бути і де буде діяти - то вже досить велика і кропітка робота якою треба окремо займатися.Я еще раз повторяю: если будет введен такой вот "умный" дресс-код и я выйду на улицу в борцовке или расстегнутой рубашке - это будет аморально?
На мою думку аморальним буде якщо ви підете за хлібом в самих стрінгах.
Тобто рішення, яке забороняє мені носити сорочку з хрестом в громадських місцях в Європі - суперечить демократичним нормам?Вы не в жизнь державы вмешиваетесь, а в мою личную жизнь. А при демократии, как известно, свобода одного индивида заканчивается там, где начинается свобода другого. Решать, что мне одевать на улице - это мое право.