Old_Cat
Active Member
Уже и Украинская правда опубликовала!
Сетевой маркетинг – это класс
Марія Землянська, Анастасія Мазур, для УП _ Четвер, 14 жовтня 2010,
"Вы не думайте, что я сюда сам пришел. Меня Владыка благословил, - починає свою проповідь кремезний отче у рясі. - Как садовод садоводу - я вам могу следующее сказать - я пытался выходить на огород и убеждать, убеждать сорняки, чтобы они не росли там, где мы посадили то, что нам надо - картошку. И знаете, какой был результат - ноль. Приходиться брать сапку и вырубать корень - скоренять".
Бабуся поруч схвально киває, слухаючі притчу про помаранчеву владу.
"Понимаете, да? Бесполезно сорняки убеждать, чтобы они там не расли - надо искоренять!", - настоятель общини святої Блаженної Матрьони Московського патріархату пояснює диспозицію на цих виборах.
Коротко стрижена білявка - керівниця цього "клубу виборців", тактовно натякає: "Отче, время...".
Коли отче Сергій замовкає, Олена кидає в зал: "Ну, вы же поняли? Да?".
В залі мертва тиша. За мить в руках керівниці вже стопка анкет, на лакованому столі поруч агітки та пакунок щойно видрукованих газет Партії регіонів.
- Девочки, заполняйте і кладите сюда!
- Вот здесь пишите, кто вас привел, - тицяє пальцем.
Заповнюю порожні рядки - "Марія Валеріївна Землянська, студентка, живу в Сумах...", - обманюю папір.
"Я пишу Антонова, а ти - Дитюк", - на вухо підказує що писати в графі "Кто привел" Настя. Вона - журналістка сумської газети "Панорама". Газета, яку створив письменник Євген Положий, звернулася до нас - в бюро журналістських розслідувань "Свідомо" - з проханням допомогти.
Вони дізналися про загадкову схему здобуття голосів, яку начебто сконструював під вибори сумський губернатор Юрій Чмирь. І сподіваються, що разом з київськими журналістами оприлюднювати таке буде безпечніше.
За легендою, я корінна сумчанка, навчаюсь в Аграрному університеті. Настя - мій провідник у світ "політичних продажів". До речі, Дитюк - то не справжнє її прізвище, адже працювати їй доводиться в рідному місті.
Чому це важливо - хто кого привів послухати передвиборну пропаганду? Тому, що це не просто зустріч з виборцями в штабі Партії регіонів. Це - частина грандіозної піраміди, побудованої за принципом мережевого маркетингу.
"Следующий "Клуб избирателей" завтра, в это же время - кілька разів нагадує Олена. - А в понедельник, как всегда, тренинг".
Її прізвище - Діцул. Вона теж не з Сум. Як випливає з її особистої сторінки в "Моем мире", Олена - одеситка. За її плечима - 13 років роботи в мережевому маркетингу. Вона один з провідних продавців компанії Vision, що торгує біодобавками та косметикою.
Зараз Олена - агітатор Партії регіонів. І в анонсований понеділок натхненно ділиться досвідом прямих продажів. "Кто сегодня пришел в первый раз - поднимите руки. Давайте поаплодируем этим людям", - кидає пронизливий погляд у простору залу центрального у Сумах Будинку культури імені Фрунзе.
"Партия регионов - это хорошо или плохо? Их нужно поддержать на выборах? Кто так считает - поднимите руки!", - вибиває зізнання з зали майстер продажу косметики.
"Наша с вами задача дать веру людям, что? Вопросы, что? - правильно - решаемые! И что они будут решаться, если они сделают правильный, что? - выбор! - відкладає в сторону мікрофон. - Я буду отсюда говорить, на сцену не стану подниматься. Сегодня нас немного. Меня же все слышат? Подсаживайтесь ближе!".
Зала слухається. Ми з Настею теж підсуваємося як бандерлоги з Мауглі.
Сетевой маркетинг – это класс
Марія Землянська, Анастасія Мазур, для УП _ Четвер, 14 жовтня 2010,
"Вы не думайте, что я сюда сам пришел. Меня Владыка благословил, - починає свою проповідь кремезний отче у рясі. - Как садовод садоводу - я вам могу следующее сказать - я пытался выходить на огород и убеждать, убеждать сорняки, чтобы они не росли там, где мы посадили то, что нам надо - картошку. И знаете, какой был результат - ноль. Приходиться брать сапку и вырубать корень - скоренять".
Бабуся поруч схвально киває, слухаючі притчу про помаранчеву владу.
"Понимаете, да? Бесполезно сорняки убеждать, чтобы они там не расли - надо искоренять!", - настоятель общини святої Блаженної Матрьони Московського патріархату пояснює диспозицію на цих виборах.
Коротко стрижена білявка - керівниця цього "клубу виборців", тактовно натякає: "Отче, время...".
Коли отче Сергій замовкає, Олена кидає в зал: "Ну, вы же поняли? Да?".
В залі мертва тиша. За мить в руках керівниці вже стопка анкет, на лакованому столі поруч агітки та пакунок щойно видрукованих газет Партії регіонів.
- Девочки, заполняйте і кладите сюда!
- Вот здесь пишите, кто вас привел, - тицяє пальцем.
Заповнюю порожні рядки - "Марія Валеріївна Землянська, студентка, живу в Сумах...", - обманюю папір.
"Я пишу Антонова, а ти - Дитюк", - на вухо підказує що писати в графі "Кто привел" Настя. Вона - журналістка сумської газети "Панорама". Газета, яку створив письменник Євген Положий, звернулася до нас - в бюро журналістських розслідувань "Свідомо" - з проханням допомогти.
Вони дізналися про загадкову схему здобуття голосів, яку начебто сконструював під вибори сумський губернатор Юрій Чмирь. І сподіваються, що разом з київськими журналістами оприлюднювати таке буде безпечніше.
За легендою, я корінна сумчанка, навчаюсь в Аграрному університеті. Настя - мій провідник у світ "політичних продажів". До речі, Дитюк - то не справжнє її прізвище, адже працювати їй доводиться в рідному місті.
Чому це важливо - хто кого привів послухати передвиборну пропаганду? Тому, що це не просто зустріч з виборцями в штабі Партії регіонів. Це - частина грандіозної піраміди, побудованої за принципом мережевого маркетингу.
"Следующий "Клуб избирателей" завтра, в это же время - кілька разів нагадує Олена. - А в понедельник, как всегда, тренинг".
Її прізвище - Діцул. Вона теж не з Сум. Як випливає з її особистої сторінки в "Моем мире", Олена - одеситка. За її плечима - 13 років роботи в мережевому маркетингу. Вона один з провідних продавців компанії Vision, що торгує біодобавками та косметикою.
Зараз Олена - агітатор Партії регіонів. І в анонсований понеділок натхненно ділиться досвідом прямих продажів. "Кто сегодня пришел в первый раз - поднимите руки. Давайте поаплодируем этим людям", - кидає пронизливий погляд у простору залу центрального у Сумах Будинку культури імені Фрунзе.
"Партия регионов - это хорошо или плохо? Их нужно поддержать на выборах? Кто так считает - поднимите руки!", - вибиває зізнання з зали майстер продажу косметики.
"Наша с вами задача дать веру людям, что? Вопросы, что? - правильно - решаемые! И что они будут решаться, если они сделают правильный, что? - выбор! - відкладає в сторону мікрофон. - Я буду отсюда говорить, на сцену не стану подниматься. Сегодня нас немного. Меня же все слышат? Подсаживайтесь ближе!".
Зала слухається. Ми з Настею теж підсуваємося як бандерлоги з Мауглі.