Економіка України

  • Автор теми PBS
  • Дата створення

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Херсонський морпорт передали у концесію

Херсонський морський торгівельний порт передано у концесію. Про це Прем'єр-міністр України Олексій Гончарук у Facebook. "Херсонський морський торгівельний порт передано у концесію. "Рисоіл-Херсон" переміг в прозорому конкурсі на концесію Херсонського порту, який тривав з 12 вересня 2019-го. Переможець інвестує близько 300 млн грн (інвестиційні зобов’язання)", - вказав Гончарук.

З його слів, заявкою передбачається висока ставка змінного концесійного платежу, сума якого становитиме 12 млн грн одноразово та 7% доходу щорічно. "Крім того, переможець вкладе понад 18 млн грн в місцеву інфраструктуру", - додав Прем'єр. Він нагадав, що концесія - це форма державно-приватного партнерства, що передбачає надання інвестору права на будівництво та модернізацію потужностей, залишаючи об'єкт у державній власності.

(с)
 
Останнє редагування:

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Херсонская верфь СМГ проводит очередную супермодернизацию судна

Вставка общим весом 240 тонн будет установлена между двумя частями корпуса сухогруза «Modulus-2». Еще 60 тонн металла пойдёт на изготовление 4-х крышек люковых закрытий. Специалисты Херсонской верфи уже выполнили разрезку и раздвижку сухогруза. Такая работа для них не в новинку, так как Смарт Мэритайм Груп имеет наибольший в Украине опыт по модернизации суден различного типа.

За счет цилиндрической вставки «Modulus-2» станет длиннее на 24.05 м и получит дополнительный трюм. Таким образом суммарная вместимость трюмов увеличится с 5486 м³ до 7867 м³. Секции вставки готовятся на Николаевской верфи СМГ и будут доставлены на Херсонскую верфь. Как рассказал заместитель главного строителя Сергей Гурский, кроме, собственно, конструктивных изменений судно будет оборудовано спускоподъемным устройством со свободнопадающей спасательной шлюпкой вместимостью 16 чел.

Судно «Modulus-2» предназначено для перевозки различных грузов, включая контейнеры, зерно, лес. Построено в 2009 году в Турции. Флаг Ст.Киттс и Невис. Изначальные проектные параметры судна: длина 90м, ширина 15,6 м, дедвейт 4400 т (после переоборудования 5300 т).

(с)
 

gidron

СТАРЫЙ ПОГРАНИЧНИК

20 января в 14:21
Відключили телевізор
тихо стало в хаті,
дуже хочуть з мене грошей
пацюки пузаті.
Поспілкуюся з ріднею,
чи просто полежу,
бодай вітер вам звалив
вашу телевежу.
Упаде вона додолу
й на шматки поб’ється,
щоби ви отак жили
як нам всім живеться!
Олігархам за все платим,
за газ, світло, воду,
а тепер ще й телевізор
забрали в народу.
Розікрали всю країну
вже нема що вкрасти,
треба ще і на «тарілку»
податок накласти.
Що ж вам грошей усе мало,
коли ж уже стачить?
Через вас увесь народ
за «бугром» батрачить.
Щезніть ви уже навіки
ви і ваші діти,
скільки можна те знущання
нам усім терпіти.
От як би то не супутник,
а ви всі пропали,
може б люди в Україні
краще жити стали.
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Posco і Orexim відкрили зерновий термінал в Миколаївському порту

Корейська компанія Posco International і українська Orexim Group у вівторок відкрили зерновий термінал в Миколаївському морському порту. Про це прес-служба Миколаївської міської ради.

Потужність одноразового зберігання нового об’єкта, який збудовано на базі ПрАТ «Миколаївський комбінат хлібопродуктів» (МКХП), становить понад 140 тис. тонн. Термінал оснащений галереєю для транспортування вантажу до 10 причалу Миколаївського морського порту з експлуатаційною потужністю 1 тис. тонн вантажу на годину для подальшого відвантаження на морські судна за допомогою навантажувальної машини. Транспортна галерея, що застосовується при відвантаженні, є галереєю закритого типу, яка виключає можливість викидів пилу в атмосферу згідно з найвищими екологічними нормами та стандартами.

Перевантажувальний комплекс надає послуги з обробки не лише зернових, а й інших видів вантажів, застосовуючи при цьому різні типи розвантаження і навантаження, які можуть здійснюватись різними способами. У лютому 2019 року Posco Internationa придбала частку в 75% зернового терміналу в Миколаївському порту, що належить групі Orexim. З новим терміналом Posco планує збільшити експорт зерна з України до 3 млн тонн на рік. Також у планах створити власний парк залізничних вагонів.

Posco International (штаб-квартира — Сеул) — одна з найбільших корейських торгових корпорацій, торговий підрозділ південнокорейського сталеливарного конгломерату POSCO. Розвиває бізнес у трьох основних сегментах: міжнародна торгівля, розвиток видобутку сировини і менеджмент проектів.

Orexim Group займається експортом сільськогосподарської продукції, надає портові та логістичні послуги. Основними активами групи є морський перевантажувальний термінал «Евері» (перевалка рослинних олiй) в Миколаївському морському порту і МКХП. З початку діяльності в 2004 році група інвестувала в розвиток понад $100 млн.

(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
ДТЕК запустив Покровську СЕС потужністю 240 МВт

ДТЕК
запустив в роботу Покровську сонячну електростанцію (240 МВт), яка є другою за потужністю СЕС в Європі. Станція в Дніпропетровській області забезпечить екологічно чистою енергією 200 тисяч домогосподарств, буде сприяти скороченню викидів в атмосферу і зміцнить енергонезалежність України.

Покровська СЕС буде щорічно виробляти 400 млн кВт∙год «зеленої» електроенергії, якої достатньо для забезпечення 200 тисяч приватних будинків або квартир. Завдяки роботі станції викиди СО2 в атмосферу будуть скорочені на 420 тис. тонн в рік, що можна порівняти з викидами понад 200 тис. автомобілів.

Покровська СЕС - проєкт, реалізований українськими компаніями і фахівцями. У будівництві брали участь 16 підприємств, які отримали замовлення на суму 48 млн євро. З моменту старту будівельних робіт до введення об'єкта в експлуатацію пройшло близько 6 місяців. Уже в жовтні СЕС почала генерувати зелену електроенергію.

Покровська СЕС складається з 840 тис. сонячних панелей виробництва компанії Risen (КНР), яка входить в ТОП-3 кращих виробників сонячних панелей згідно з рейтингом Bloomberg. Розташована в Нікопольському районі на території відпрацьованого кар'єру з видобутку руди (437 га). Це малопридатні для сільського господарства землі, які знову будуть приносити користь країні у вигляді чистої енергії.

(с)
 

JNZ_FF

Active Member
Херсонская верфь СМГ проводит очередную супермодернизацию судна

Вставка общим весом 240 тонн будет установлена между двумя частями корпуса сухогруза «Modulus-2». Еще 60 тонн металла пойдёт на изготовление 4-х крышек люковых закрытий. Специалисты Херсонской верфи уже выполнили разрезку и раздвижку сухогруза. Такая работа для них не в новинку, так как Смарт Мэритайм Груп имеет наибольший в Украине опыт по модернизации суден различного типа.

За счет цилиндрической вставки «Modulus-2» станет длиннее на 24.05 м и получит дополнительный трюм. Таким образом суммарная вместимость трюмов увеличится с 5486 м³ до 7867 м³. Секции вставки готовятся на Николаевской верфи СМГ и будут доставлены на Херсонскую верфь. Как рассказал заместитель главного строителя Сергей Гурский, кроме, собственно, конструктивных изменений судно будет оборудовано спускоподъемным устройством со свободнопадающей спасательной шлюпкой вместимостью 16 чел.

Судно «Modulus-2» предназначено для перевозки различных грузов, включая контейнеры, зерно, лес. Построено в 2009 году в Турции. Флаг Ст.Киттс и Невис. Изначальные проектные параметры судна: длина 90м, ширина 15,6 м, дедвейт 4400 т (после переоборудования 5300 т).

(с)
Вчора спустили танкер на воду... Одна біда - на цьому піариться говноїд Мураєв.
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Енергомашспецсталь успішно виконала замовлення німецької компанії

На ЕМСС успішно завершили виконання контракту на поставку опорних валків німецької компанії Salzgitter Flachstahl GmbH, яка є однією з найбільших виробників холоднокатаної, гарячекатаної і оцинкованої сталі в Німеччині. Контракт з німецькою компанією був підписаний в березні 2019 року.

В рамках виконання договору, Енергомашспецсталь справила відвантаження двох великотоннажних опорних валків загальною масою 80 тонн. Продукція призначена для експлуатації в стані гарячої прокатки на заводі Salzgitter Flachstahl GmbH. Успішне виконання контракту дасть можливість і надалі розміщувати на ЕМСС замовлення від металургійної компанії Salzgitter AG.

Salzgitter Flachstahl GmbH – дочірнє підприємство німецької сталеливарної компанії Salzgitter AG, яка є другою за величиною в Німеччині, поступаючись тільки ThyssenKrupp Steel AG. Компанія виробляє сталевий прокат, металовироби, трубну продукцію.

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
"Біофарма" продає увесь фармацевтичний бізнес німецькій компанії

Українська компанія "Біофарма" підписала угоду про продаж усього генерикового бізнесу німецькій компанії Stada Arzneimittel AG. Про це у Facebook голова наглядової ради "Біофарми" Костянтин Єфименко. За його словами, це перша інвестиція стратегічного інвестора в фармацевтичну галузь за всю історію Ураїни і перша європейська інвестиція з 2014 року в економіку України.

Акціонерами компанії "Біофарма" є Костянтин Єфименко, Василь Хмельницький, а також фонд Horizon Capital. За даними компанії, акціонери "Біофарма" збережуть плазмовий бізнес компанії і зосередяться на його розвитку як в Україні, так і за її межами.

"Я пишаюсь тим, що ми збудували підприємство, що відповідає найвищим європейським стандартам. Десятки аудитів ми пройшли без суттєвих зауважень. Культура виробництва, технології, персонал, регуляторні питання Біофарми оцінені стратегом на найвищому рівні", - написав він. Єфименко зазначив, що разом з партнером Василем Хмельницьким і фінансовими інвесторами зосередиться на розвитку бізнесу компанії з переробки плазми крові.

У прес-релізі компанії Stada , що група купує, зокрема, виробничі потужності в місті Біла Церква Київської області. "Ми бачимо великий потенціал на українському ринку. Завдяки цьому придбанню ми станемо важливим гравцем на українському фармринку з сильною локальною виробничою присутністю", - заявив генеральний директор Stada Пітер Гольдшмідт.

В Україні представництво компанії відкрито в 2003 році. З 2005 року на території України функціонує власний склад фармгігантів, але виробництвом компанія обзавелася тільки зараз. Керувати українським бізнесом Stada буде новопризначений гендиректор Борис Лабенський. У його підпорядкуванні перебуватиме приблизно 300 осіб.

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
У Мелітополі запустили сонячну електростанцію потужністю 33 МВт

Компанія UDP Renewables ввела в експлуатацію СЕС “Скіфія-Солар-2” потужністю 33 МВт. Вартість проєкту - 21,58 млн євро. Про це пресслужба компанії. СЕС “Скіфія-Солар-2” займає площу 50 га та обладнана понад 91 тис. сонячних панелей компанії JA Solar. Станція вироблятиме майже 42 тис. МВт-год. на рік - цього достатньо, щоб забезпечити електроенергією 13 300 домогосподарств.

"Скіфія-Солар-2” є другою чергою проєкту “Скіфія-Солар”, реалізацію якого компанія розпочала у 2018 році. Потужність двох черг Скіфії – 46 МВт, а загальна сума інвестицій у дві черги – 31,68 млн євро. "При будівництві станції ми традиційно співпрацювали з українськими виробниками обладнання та послуг, вартість яких склала 288,5 млн грн. У ході будівництва та експлуатації об’єкту на різних етапах було створено 315 робочих місць”, – прокоментував керівний партнер компанії UDP Renewables Сергій Євтушенко. Генеральним підрядником будівництва виступила компанія KNESS, а фінансовим партнером – Ощадбанк.

(с)
 
Зверху