Продам Виконаемо реєстрацію підприемств, змін, ликвідація, купівля та продаж

Slava56

Member
Досвід фахівців юридичної фірми –в області корпоративного права – реєстрація, перереєстрація, ліквідація і банкрутство підприємств (ТОВ, СПД, ПП) усіх форм власності, співпраця з державними органами, індивідуальний підхід до кожного клієнта - роблять нашу роботу бездоганною, а досягнення мети - гарантованим.

Ліквідація шляхом зміни власника і директора - відчуження корпоративних прав підприємства та звільнення посадових осіб - директора, головного бухгалтера.
Дана процедура є найшвидшим способом позбутися проблемного підприємства і займає всього кілька днів. Все це можна провести протягом 5 робочих днів, а то й швидше. Тобто, через п'ять днів, Ви всього лише колишній власник або директор.

Переваги цього способу:
• оперативність - припинення юридичного зв'язку з підприємством до завершення процедури ліквідації.
• законність - всі дії і процедури проводяться у повній відповідності до норм законодавства.
• ефективність - ви можете бути впевнені у відсутності претензій з боку податкової та контрагентів, продовжувати свою діяльність від імені іншої фірми.
Етапи даного способу:
• вивчення статутних та бухгалтерських документів;
• підготовка документів для відчуження корпоративних прав;
• проведення реєстрації змін в установчі та інші документи підприємства, пов'язані зі зміною засновників та директора.

Переваги покупки готового підприємства фірми, ТОВ :
• Ви не витрачаєте час на реєстраційні дії, відкриття рахунку в банку і процедуру отримання свідоцтва ПДВ;
• Ви отримуєте можливість швидко і законно розпочати підприємницьку діяльність, укладати договори з контрагентами, отримати кредит, брати участь у тендері і т.д.;
• стаєте власником абсолютно нового підприємства, яке не має «негативних історій»;
• за бажанням Ви можете змінити адресу, назву, види діяльності підприємства.
Етапи оформлення купівлі-продажу готового підприємства фірми, ТОВ :
• підготовка і підписання установчих документів;
• реєстрація змін в районній державній адміністрації;
• отримання нової редакції статуту та виписки з єдиного державного реєстру;
• консультування клієнта з питань бухгалтерського та податкового обліку.
Документи та інформація, необхідні для початку роботи:
• копії паспортів та ідентифікаційних номерів нових власників - фізичних осіб;
• копія паспорта та ідентифікаційного номера директора;
• копії свідоцтв і статутів нових власників - юридичних осіб;
• узгодження переліку змін та відповідна інформація.
Особиста присутність нового власника необхідно один раз, при підписанні установчих документів.

Послуги, що надаються:
• бухгалтерське обслуговування;
• внесення змін до установчих документів, зміна директора, юридичної адреси, видів діяльності, назви підприємства та ін;
• надання юридичної адреси;
• отримання виписок, довідок, витягів з єдиного державного реєстру підприємств;
• реєстрація торгової марки (торгового знаку);
• розробка комерційних договорів;
• реєстрація бази персональних даних;
• отримання дозволів на початок робіт (СЕС, пожежний нагляд,зовнішню рекламу і т.д.);
м Суми, вул. Петропавлівська 49,

Комплекс послуг для бізнеса .

Емаил: delta1@ukr.net

тел. 0661485181
 

Slava56

Member
поможем обойти налоговые запреты на новогодний корпоратив
 
Зверху