Turbo Pascal

Cruelty

New Member
допоможіть будь-ласка намалювати малюнок в програмі паскаль.
трохи нижче намальований малюнок який треба поставити.
а ще треба щоб колір фону був блакитний, колір ліній - червоний, колір штриховки - 1)світло-сірий 2) білий
 

Вкладення

  • 64.4 КБ Перегляди: 299
A

AkeL.php

Guest
Ну и что тут сложного?
Не знаешь, как нарисовать окружность или линию?
 

stan

New Member
f1 me -)
4Знайти добуток негативних елементів кожного рядка для матриць a(10,15) і b(15,12). Використовувати процедуру.
program a1;
uses wincrt;
type mas=array[1..15,1..15] of real;
var i,j,q,a: integer; r,t: mas;
w,r1,r2:real;
procedure suma(y,u: integer; var f1: real);
begin
for y:=1 to y do
begin
f1:=0;
for u:=1 to u do
if r[y,u]<0 then
f1:=f1+r[y,u];
writeln('Ñóììà îòðèöàòåëüíûõ ýëåìåíòîâ â ',y,' ñòðîêå=',f1:4:0)
end;
end;
begin
writeln('Ââåäèòå ðàçìåðû ìàòðèöû A'); readln(i,j);
r[i,j]:=random(100);
for i:=1 to i do
begin
for j:=1 to j do
begin
w:=random(100);
r[i,j]:=w-50;
write('',r[i,j]:2:0, ' ');
end;
writeln;
end;
suma(i,j,r1);
writeln('Ââåäèòå ðàçìåðû ìàòðèöû B'); readln(q,a);
r[q,a]:=random(100);
for q:=1 to q do
begin
for a:=1 to a do
begin
w:=random(100);
r[q,a]:=w-50;
write('',r[q,a]:2:0, ' ');
end;
writeln;
end;
suma(q,a,r2);
end.
 
помогитееееееееееееееееееееееееее:

Переписати позитивні елементи масиву x(100) і y(80) у масив z підряд. Запис у масив z здійснювати в процедурі.
 

stan

New Member
f1 me -)
3. Знайти визначник матриці p[3*3] за допомогою розкладання за елементами будь-якого рядка або стовпчика.
program a1;
uses wincrt;
var x: array[1..3,1..3] of real;
x1,x2,x3:array[1..2,1..2] of real;
i,j,i1,i2,i3,j1,j2,j3: integer; d:real;
begin
writeln('Введите матрицу А(3*3)');
for i:=1 to 3 do
begin
for j:=1 to 3 do
begin
read(x[i,j]);
end;
end;
writeln;
writeln('Матрица А=');
i:=2;
for i1:=1 to 2 do
begin
j:=2;
for j1:=1 to 2 do
begin
x1[i1,j1]:=x[i,j];
write(x1[i1,j1]:1:0,' ');
j:=j+1;
end;
writeln;
i:=i+1;
end;
writeln('Матрица В=');
i:=2;
for i2:=1 to 2 do
begin
j:=1;
for j2:=1 to 2 do
begin
x2[i2,j2]:=x[i,j];
write(x2[i2,j2]:1:0,' ');
j:=j+2;
end;
writeln;
i:=i+1;
end;
writeln('Матрица С=');
i:=2;
for i3:=1 to 2 do
begin
j:=1;
for j3:=1 to 2 do
begin
x3[i3,j3]:=x[i,j];
write(x3[i3,j3]:1:0,' ');
j:=j+1;
end;
writeln;
i:=i+1;
end;
writeln('Вычислим определитель матрицы');
writeln;
d:=x[1,1]*(x1[1,1]*x1[2,2]-x1[1,2]*x1[2,1])-x[1,2]*(x2[1,1]*x2[2,2]-
x2[1,2]*x2[2,1])+x[1,3]*(x3[1,1]*x3[2,2]-x3[1,2]*x3[2,1]);
writeln('d=',d:4:0)
end.
 

ДятеЛ

Просто нормальній хлопець
Народ! Помогите пожалуста! задача: программа должна заполнить одномерный массив цифрами Фиболлаги ( чи шо?) (0,1,1 .....) сл. число равно суме двух предыдущих!
 
Зверху