Російсько-Українськи відносини.

hotabych

Member
Re: Відповідь: Російсько-Українськи відносини.

Как объяснили Корреспондент.biz в Da Vinci AG, по оценкам аналитиков компании, Украина в торговой войне с РФ понесет колоссальные потери.

В частности, отмечается в отчете, отрицательное сальдо торговли товарами при "умеренном" сценарии прохождения конфликта может ухудшиться на $0,6-1 млрд, что в нынешней ситуации значительно ухудшит макроэкономическую стабильность в Украине.
Мне концовка этой статьи очень понравилась: аналитики достаточно трезво предсказывают, что когда Россия развяжет торговую войну, то Украине не будет, чем ответить... и она будет покорно пытаться помириться, ничего не предпринимая в ответ.
 

svidomy

р е а л и с т
"В 1922 году Украина и Россия стали основательницами Союза Советских Социалистических Республик. " ( )
А как же гнёт комуняк!?
 

PAHANA

Active Member
Как _ХЛЕБАЮТ_ видит каждый, кто отъезжает от Дефалт-сити, тут начинается реальная рашка, с дорогами, лаптями и дураками;)
You must be registered for see images

You must be registered for see images

You must be registered for see images

Это страна, в 2006м году добывшая 16% газа от общей мировой добычи :)
Даже дети похожи на собак. Как то так :)
 
Москва взялася за Севастополь із новою силою (вимагають відмінити оподаткування вантажів, і відремонтувати казарми російських моряків за рахунок українського бюджету)



Тільки-тільки вщухли пристрасті в питанні імпорту українських сирів до Росії, як Москва пішла знову в наступ. Цього разу Росія має претензії в севастопольському напрямі. У п'ятницю стало відомо, що Москва звинувачує Україну в затягуванні переговорів щодо функціонування Чорноморського Флоту РФ в Криму. Від Києва вимагають відмінити оподаткування вантажів, що поставляються для російського флоту в Україні, і відремонтувати казарми російських моряків за рахунок українського бюджету.

І якщо головний санітарний лікар Росії ніколи публічно особливо й не панькався з партнерами по СНД, і до його різких висловів багато хто в Києві, на жаль, звик, то публічні випади російського МЗС говорять про виняткову важливість обговорюваної теми. Тим паче, що згідно з інформацією, яку має УНІАН, в ході останнього засідання Підкомісії з питань функціонування ЧФ РФ (Москва, 18 квітня) сторони домовилися, що коментувати публічно це питання будуть тільки глави делегацій, заступники глав МЗС двох країн: Руслан Демченко з українського боку і Григорій Карасін – з російського. Але мабуть, переговори йдуть не так гладко, як хотілося б, і Москва поспішила винести суть своїх вимог (і неприховане роздратування з приводу їх невдоволення) в публічну площину.

Затягування в часі лише здається ліками від непотрібних загострень, - строго попередив минулої п'ятниці Г.Карасін, - Ми запропонували українським колегам зустрічатися частіше.

За його словами, з кінця листопада минулого року відбулися три робочі зустрічі фахівців двох країн, що при досить широкому спектрі практичних питань зовсім не достатньо. Тут таки він нагадав, що країни давно домовилися не ухилятися від обговорення проблем, що хвилюють ту або іншу сторону.

Зі слів Г.Карасіна, Україна повинна здійснити капітальний ремонт більше 2000 будівель і споруд, які орендує російська сторона на користь Чорноморського флоту. Мовляв, це передбачено базовою українсько-російською угодою від 1997 року. Проте російський дипломат при цьому чомусь ані словом не обмовився про 30 причалів у Севастополі, які не увійшли до цього документа, і проте довгі роки використовуються російськими військовими моряками. Іншими словами, керуючись логікою російських партнерів, якщо в договорі вони не прописані, то й користуються ними незаконно. Але в цьому випадку, мабуть, такий підхід Москву влаштовує.

Російські провладні експерти теж поспішили «розшифрувати» суть питання з позиції Кремля. Так, голова Загальноросійського руху підтримки флоту, екс-депутат Держдуми РФ Михайло Ненашев прямо заявив, що в Україні продовжує діяти «ющенківська спадщина», а нинішня влада України, як попередня, заважає діяльності ЧФ РФ.

- За два роки багато питань не вирішено і не видно просвітку в їх рішенні. Я маю на увазі створення умов служби для офіцерів, матросів, мічманів і службовців ЧФ РФ, а також проведення бойової підготовки ЧФ, - сказав М.Ненашев, - На жаль, ющенківська спадщина, хоч не так яскраво і голосно, продовжує діяти.


Схоже, для російських партнерів будь-яка незалежна, хоч трохи невигідна Кремлю позиція України апріорі є продовженням «помаранчевої» політики. Роздратування відчувається і в Міноборони Росії. Радник начальника Генштабу РФ, колишній командуючий ЧФ РФ, адмірал Ігор Касатонов звинуватив Київ у перешкоджанні збільшення військової потужності Чорноморського флоту Росії.

- Заміна кораблів йде в рамках договорів і угод. Тобто кількість не збільшується і це головне, на чому наполягає російська сторона. Україна стоїть на тій точці зору, що параметри цих (нових) кораблів значно перевершують старі, мовляв, це окрема система і окремі переговори і тема напівблокується, - сказав І.Касатонов.

За його словами, це стосується не тільки кораблів, але й авіації і низки інших пристроїв.

І.Касатонов відзначив, що ці переговори дуже важко проходять і «Україна стоїть на тих позиціях - хай воно все поступово застаріває, коли розсиплеться, тоді буде інша постановка питання».

У російських експертних колах часто можна почути думку, що на тлі багаторічних, але безуспішних для України газових переговорів про зниження ціни, офіційний Київ намагається хоч якось підсилити свої переговорні позиції, маніпулюючи питаннями діяльності ЧФ Росії в українському Криму. Мовляв, цей важіль Київ застосовує, коли інших аргументів немає. Проте ті самі експерти замовчують, що по темі ЧФ РФ між Україною і Росією давно узгоджено кілька документів і їх підписання має відбутися на засіданні Українсько-російської міждержкомісії на рівні президентів. Але вже рік, як її не можуть провести унаслідок відсутності часу (або бажання?) у російських партнерів.



Майже рік тому Надзвичайний і Повноважний Посол України в Росії Володимир Єльченко, відповідаючи на запитання УНІАН, чи не є продовження базування Чорноморського флоту в Севастополі ще на 25 років загрозою територіальній цілісності України сказав, що країнам потрібно підписати близько 10 документів, що регламентують це питання.

- Якщо в самому перебуванні Чорноморського флоту Росії в усіх його елементах навести лад, то це не загрожуватиме нашій територіальній цілісності. І така робота зараз якраз проводиться. Нам потрібно підписати ще приблизно з десяток різних угод, які б створили абсолютно надійну юридичну базу перебування флоту, - сказав тоді посол.

Проте час йде, а результату немає. Жоден із серії цих документів так і не підписаний. Чим закінчиться «перетягування канатів», стане зрозумілим під час наступної Українсько-російської міждержавної комісії. Її засідання може відбутися вже в червні цього року. Правда, про точні терміни майбутньої зустрічі ні в Києві, ні в Москві поки не говорять. За не офіційною інформацією графік зовнішньополітичних контактів остаточно затверджуватиметься після інавгурації нового-старого президента Росії Володмира Путіна. І навряд чи Україна буде в цьому списку на першому місці.

Роман Цимбалюк

УНІАН
 


Сноска о том как северному мудобрату хорошо.
 
Останнє редагування:

Фокс Малдер

Торговець чорним деревом
Відповідь: Російсько-Українськи відносини.

Москва ликвидирует Объединение украинцев России​

Сегодня Верховный суд Российской Федерации рассмотрит дело об окончательной ликвидации Объединения украинцев России (ОУР). Об этом сообщил председатель ОУР Тарас Дудко.

«В 10 часов утра состоится заседание Верховного суда РФ. Будет рассматриваться дело по заявлению Минюста РФ о юридической ликвидации ОУР. Судья Верховного суда РФ - Романенков. Будет выяснено, останется ОУР или нет», - сказал Дудко.

Он напомнил, что вопрос о юридической ликвидации ОУР был поднят Министерством юстиции России два года тому назад. Дело прошло все судебные инстанции, и в настоящее время рассматривается Верховным судом.

Дудко сообщил, что в Верховный суд направил письмо статс-секретарь - заместитель министра иностранных дел РФ Григорий Карасин. В своем письме он просит суд быть объективным. В частности, Карасин отмечает, что, по информации Посольства Украины в РФ, ОУР провело работу и устранило нарушения, выявленные Минюстом РФ. Также в письме указывается, что ОУР готова принять дополнительные меры по окончательному урегулированию проблем в своем дальнейшем функционировании в соответствии с законодательством РФ.

По его словам, в письме Карасин также сообщил, что вопрос о ликвидации ОУР будет затронут в ходе ближайших украинско-российских переговоров, в том числе на высшем уровне.

В то же время Дудко отметил, что украинская диаспора обеспокоена тем фактом, что незадолго до рассмотрения дела российское информационное агентство «Регнум» распространило сообщение, в котором обвинило члена ОУР и работников культурного центра Украины «в причастности к незаконной торговле оружием». При этом в сообщении назывались фамилии людей, которые никогда не были и не являются членами ОУР и работниками культурного центра, отметил он.

«Такие сообщения являются ничем иным, как провокацией», - отметил Дудко.

 

hello moto

народный контроль
Ляшко уже заявил, что готовится выступить с требованием к президенту Украины Виктору Януковичу о защите прав соотечественников за рубежом.
Медвежья услуга... ;)
 
Що стоїть насправді за Митним союзом?
Виктор Пинзеник — 19 декабря 2012, 10:50
Добавить комментарий
Почувши про налагодження більш тісної співпраці з іншими країнами, а особливо з сусідніми, багато громадян позитивно реагують на такі ініціативи. Співпраця в економічній сфері з іншими країнами – це правильне, прагматичне бажання наших співвітчизників. Бо від цього залежить стан нашої економіки, наше життя. Та чи така співпраця ховається за фасадами Митного союзу, до якого нас так наполегливо намагаються втягнути? Розглянемо кілька принципових моментів.


Фото: EPA/UPG
Момент перший. Нас приваблюють можливостями вільної торгівлі в рамках Митного союзу. Вільна торгівля – це коли країни відмовляються від застосування тарифних (експортних та імпортних мит) та нетарифних (прямі обмеження) обмежень у взаємній торгівлі. Чи є гарантія, що такий режим торгівлі буде діяти? Нагадаю, що кілька місяців тому український парламент ратифікував угоду про вільну торгівлю з країнами СНД. Тобто така угода вже є. Немає тільки вільної торгівлі. Бо, наприклад, на поставки нафти і газу з Росії застосовується експортне мито. З іншого боку, в угоді чомусь немає такого важливого елементу вільної торгівлі як доступ до газової труби. Ні, не до української, а до тієї, що проходить територією Російської Федерації і яка потрібна нам для можливості отримання газу з альтернативних джерел, наприклад з Туркменістану. В той же час РАО "Газпром" забезпечений доступом до української труби відомими газовими угодами 2009 року.

Більше того, це вже не перша угода про вільну торгівлю. Першій (з Російською Федерацією) – скоро 20 років. Вона була підписана у 1993 році. Звичайно ж, вона не передбачала вільної торгівлі, оскільки передбачала низку вилучень. І звичайно ж, такі вилучення стосувалися енергетичних ресурсів. Потім була угода про вільну торгівлю з країнами СНД. Як і перша угода, вона тільки в назві містила слово "вільна", бо знову ж таки містила вилучення стосовно енергоресурсів.

Два проміжні висновки. Перший – жодної гарантії щодо дії режиму вільної торгівлі в рамках Митного союзу немає. Другий – зроблений історичний екскурс показує, що режим вільної торгівлі може існувати поза рамками Митного союзу. Митний союз для цього не потрібен. Потрібно лише одне – бажання, воля. На, жаль, ми такої волі ніколи не бачили з боку північного сусіда.

Читайте: Почему Таможенный союз выдыхается
Момент другий. Нам заявляють, що Митний союз призведе до спрощення митних процедур та усунення взаємних митних бар’єрів. Спробуємо з’ясувати те, про що не заявляють. Україна, як і більшість країн світу, має два податкових органи – податкова адміністрація та митниця, котра збирає податки на кордоні. До останніх податків відносяться ПДВ на імпортні товари, акциз та імпортні мита. І це немаленька сума. За оперативними даними, на середину грудня українська митниця перерахувала до загального фонду державного бюджету 110 млрд грн, або 40% усіх надходжень.


У Митному союзі взаємних митних кордонів немає, це спільний митний кордон. Виникає питання: куди, у бюджет якої країни, будуть зараховувати податки при імпорті, а в окремих випадках – і при експорті? Вони зараховуються у "спільний кошик" Митного союзу. Далі відбувається розподіл цього кошика між країнами-учасниками. Зрозуміло -- "по-братськи". Подивимось, як це відбувається між нинішніми учасниками Митного союзу. Російська федерація отримує 88%, Казахстан – 7,3%, Білорусія – 4,3%. Важливо в даному випадку назвати і принцип прийняття рішень. А відбувається це, як у акціонерному товаристві, за кількістю голосів. 57% належить Російській Федерації, решта, по 21,5 - іншим двом учасникам. Як може міноритарний акціонер змінити рішення, що не сприймається мажоритарним акціонером?

Що стосується митних процедур, то нам слід домагатися спільного митного та прикордонного контролю. І не тільки на східному та північному кордоні, але і західному. Але для цього, знову ж таки не потрібно Митного союзу. Як і у першому моменті, бракує "дрібнички" - волі. Задля справедливості наголошу – не тільки і не стільки з української сторони.

Момент третій. Останні десять років ми постійно чули: "Україна краде газ, ми дотуємо споживачів газу в Україні". І раптом останнім часом ми чуємо інше: "Вступіть до Митного союзу, і ми будемо вам продавати газ за цінами, за якими продаємо російським споживачам, тобто значно дешевше". Це вже насторожує. Щось тут не те.

Але відійдемо від емоційного сприйняття. Допускаю, що для втягування України до Митного союзу таку норму застосують. Але це не більше, ніж наживка.

Нещодавно Російська Федерація стала учасником СОТ. Відповідно до зобов’язань вона повинна привести свої внутрішні ціни на енергоносії до світових. Тобто і російські, і українські споживачі скоро будуть платити стільки ж, скільки платять інші країни. Тобто ефект обіцяних знижок може бути короткотерміновим. Та й суми знижок легко відбити по іншому каналу – через розподіл спільних доходів на митниці. Не забудьте, у кого контрольний пакет голосів.

Можливі інші схеми компенсацій. Широкі можливості перетоків грошей відкриває ПДВ. Нагадаю, що за природою цього податку ним оподатковується тільки імпорт, при експорті його немає, бо товар споживається у іншій країні. Сьогодні при імпорті товарів з Росії платиться ПДВ в український бюджет. У Митному союзі митних кордонів немає і ПДВ при експорті (для нас це імпорт) буде іти у бюджет країни-експортера, а не імпортера, як це відбувається зараз. Це буде стосуватися і українського експорту. Але експорт з України в Російську Федерацію майже удвічі менший за зворотній експорт до нас. А відповідно наслідком стане зарахування в бюджет Російської Федерації у два рази більших сум, ніж в український.

А які можливості відкриваються у зв’язку з експортним відшкодуванням ПДВ! Припустимо, товар експортується через посередника іншої держави. В результаті внутрішній ПДВ зараховується у бюджет однієї країни, а зобов’язання залишаються за бюджетом іншої. Легко і просто "вимити" бюджет цілої країни.

У зв’язку з газовими "щедротами" як не згадати харківські угоди. За ними ми ніби то отримали знижку на газ у 100 доларів. І справді ми зараз платимо на цю суму менше. Та подивіться уважно угоду. Вся сума так званої знижки оформляється щороку боргом України перед РФ. Вам кажуть: "Я тобі продам авто не за 300 тис. грн., а зі знижкою у 100 тисяч грн., тобто за 200 тис., але 100 тисяч грн. – оформляємо, як твій борг". То яку знижку ми отримали? Та і з якого дива нам хтось буде надавати знижку? Безплатним сир буває тільки в мишоловці.

Фото: Макс Левін
Шум навколо теми суцільних переваг, яким забивають нам голову, має одну мету – втягнути Україну в Союз. І насправді не в Митний, а в Радянський Союз (не має значення назва, яку використовують).

Читайте: Солана: в Таможенном союзе больше политики, чем экономики
Митний союз передбачає передачу суверенних повноважень держави де-юре наднаціональному органу, де-факто, розуміючи розподіл голосів, - іншій державі. Бо не може, наприклад ставка мита в Білорусії, бути іншою, ніж в Україні за умови їх участі у Митному союзі. А це означає, що встановлювати їх має не кожна країна, а хтось "зверху". Це стосується і ПДВ, і акцизів. Вони мають бути єдиними у Митному союзі. А тому питання податкової політики перестають бути повноваженнями української держави. І не тільки питання податкової політики.

Митний союз перекреслює наш європейський вектор. А у двох шлюбах одразу бути неможливо. Можна мати зону вільної торгівлі з ЄС і країнами колишнього Союзу РСР. Але не можна бути у Митному союзі і мати зону вільної торгівлі з ЄС. Вони несумісні.

Європейський вектор України – це не географічний, а цивілізаційний вибір. Це вибір цінностей, способу життя, рівня добробуту, до якого ми повинні рухатися. У цей вектор вписується зона вільної торгівлі з нашими східними сусідами, але без дискримінаційних вилучень та обмежень.

 

Vic_51

Миссионер
Европейский вектор...
Европа с ним согласна? Если согласна, то как давно? А то, начиная с Руха, деларации есть, а калитка закрыта...
 

Фокс Малдер

Торговець чорним деревом
Відповідь: Російсько-Українськи відносини.

Росія подасть до суду на Україну за мито на іномарки​

 
Зверху