Автомобили из европы под заказ. растаможка

vlad1981

Member
идея в том
что для каждого сегмента рынка есть свой конечный потребитель
например
-покупают машину из за заграницы чтобы была еще на ходу и подешевшле пригнать например тот самый гольф который при 500-700 евро там и доку будет стоить 2500. Тут такойже гольф но в хдшем состоянии будет стоить столько-же
- покупают машину там опять же экономить, но при этом более дорогую модель тысяч за 5-10 но при этом зачем такой цирк если каждый раз продлять. Лучше растомаживать.
Все это мое мнение
Вы знаете таможенные пошлины, акцизы , НДС и т.д какие сейчас в Украине ?
 

/7apHiLLIa:)

дарующий свет...


цена с растаможкой

цена на чешских номерах
 

sleik

Active Member

из-за чего такая разница в цене за услуги?
 

vlad1981

Member

из-за чего такая разница в цене за услуги?
А Вы посчитайте полностью всю сумму , но для начала позвоните и поговорите, кто предлагает такие услуги. Но не забудьте задать все актуальные вопросы - что за фирма, что за пакет документов, как проверяют авто, задаток, легальность ну и т.д. Вы , наверняка, знаете что Вам нужно узнать.
А Вы знаете, что во Львове продают пакет документов за 500 долл ? Могу дать контакты.
А знаете сколько конфисковали авто по таким документам?

Каждую неделю к нам обращаются люди , которые в свое время пересели с велосипеда на Мерседес заплативши при этом 500 долл и слезно умоляют помочь оформить им легальные документы .
 

sanches

SportFun
Можно конкретную статью Стамбульской конвенции, которая подразумевает нахождение резидента на импортной машине до 1 года?
 

vlad1981

Member
Можно конкретную статью Стамбульской конвенции, которая подразумевает нахождение резидента на импортной машине до 1 года?
Читайте всю конвенцию, там есть ответы на Ваши вопросы

Или же :

ДЕПАРТАМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЇ МИТНОГО КОНТРОЛЮ
ЛИСТ
від 05.02.2010 р. N 09/363-ЕП
Харківській митниці



Про тимчасове ввезення транспортних засобів комерційного призначення
З метою уніфікації підходів митниць до здійснення пропуску на митну територію України транспортних засобів під керуванням резидентів, що ввозяться тимчасово, роз'яснюємо.
Порядок і умови тимчасового ввезення транспортних засобів на митну територію України громадянами визначено статтею 11 Закону України від 13.09.2001 N 2681-III "Про порядок ввезення (пересилання) в Україну, митного оформлення й оподаткування особистих речей, товарів та транспортних засобів, що ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територію України". Зокрема, згідно з частиною першою цієї статті тимчасове ввезення транспортних засобів за кодами 87.01, 87.02, 87.03, 87.04, 87.05 Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності на митну територію України громадянами-резидентами дозволяється терміном до одного року після сплати ввізного мита та інших податків (зборів), передбачених законодавством при ввезенні автомобілів. Цей термін може бути продовжено Державною митною службою України або уповноваженими Державною митною службою України митними органами з урахуванням гуманітарної, наукової, господарської та інших видів діяльності громадян, які ввезли такі транспортні засоби.
Разом з цим, відповідно до статті 13 цього ж Закону, якщо міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що містяться у цьому Законі, то застосовуються правила міжнародного договору.
Згідно з пунктом 2 статті 2 Конвенції про тимчасове ввезення, прийнятої 26.06.90 у м. Стамбулі, до якої Україна приєдналась згідно з Законом України від 24.03.2004 N 1661-IV "Про приєднання України до Конвенції про тимчасове ввезення" (далі - Стамбульська конвенція), не впливаючи на положення Додатка E (Додаток щодо товарів, які ввозяться з частковим звільненням від ввізного мита та податків), режим тимчасового ввезення надається з загальним умовним звільненням від ввізного мита і податків та без застосування ввізних обмежень чи заборон економічного характеру.
Згідно з пунктом "a" статті 5 Додатка C до Стамбульської конвенції для того, щоб можна було скористатись правами на пільги, що надаються цим Додатком, транспортні засоби комерційного використання повинні бути зареєстрованими на території, яка не є територією тимчасового ввезення, на ім'я особи, яка зареєстрована або постійно проживає за межами території тимчасового ввезення, і ввозитись та використовуватись особами, які здійснюють свою діяльність з такої території.
При цьому, пунктом "a" статті 7 Додатка C до Стамбульської конвенції зазначається, що незважаючи на положення статті 5 цього Додатка, транспортні засоби комерційного використання можуть використовуватись третіми особами, які мають належний дозвіл користувача права на тимчасове ввезення і які здійснюють свою діяльність на користь останнього, навіть якщо вони зареєстровані або постійно проживають на території тимчасового ввезення.
Відповідно до пункту "b" статті 1 Додатка C до Стамбульської конвенції "комерційне використання" означає платне перевезення осіб або промислове чи комерційне платне або безоплатне перевезення вантажів.
Пунктом "f" статті 1 Стамбульської конвенції термін "особа" означає як фізичну, так і юридичну особу, якщо інше не передбачене контекстом.
Виходячи з вищезгаданих положень Стамбульської конвенції, можна зробити висновок, що громадянин - резидент України може тимчасово в'їжджати на територію України на транспортному засобі, зареєстрованому постійно у відповідних реєстраційних органах іноземних держав, без сплати будь-яких податків і зборів та без застосування до нього ввізних обмежень чи заборон економічного характеру, за умови, що зазначений транспортний засіб знаходиться у власності (розпорядженні) фізичної (юридичної) особи, яка проживає (зареєстрована) на території іншої держави та використовується в комерційних цілях (платне перевезення осіб або промислове чи комерційне платне або безоплатне перевезення вантажів).
Враховуючи вищевикладене, вважаємо за можливе застосовувати наступний порядок проведення митних процедур під час здійснення митного контролю та пропуску транспортних засобів, зареєстрованих на території, що не є митною територією України, на ім'я особи, яка зареєстрована або постійно проживає за межами митної території України, і ввозяться особами, які мають належний дозвіл користувача права на тимчасове ввезення і які здійснюють свою діяльність на користь останньої та зареєстровані або постійно проживають на митній території України (громадяни-резиденти):
якщо транспортний засіб переміщується порожнім (без вантажу), але водій пред'явив до митного контролю всі нижченаведені документи (використання транспортного засобу можна вважати комерційним, якщо вважати, що перевезення особи (водія) є платним (оплачуваним)):
свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу і посвідчення водія;
документи на право власності та користування транспортним засобом;
документи, що підтверджують правовідносини водія з особою (підприємством, установою, організацією) - власником транспортного засобу (договір на працевлаштування, установчий, засновницький договір тощо);
дорожній лист, виписаний особою, на користь якої громадянин-резидент здійснює свою діяльність, та/або інший документ (посвідчення про відрядження), що свідчить про відрядження водія на митну територію України особою, на користь якої громадянин-резидент здійснює свою діяльність.
Подібна інформація розміщена на офіційному ВЕБ-сайті Держмитслужби .

Директор Департаменту
організації митного контролю А. І. Сербайло
 

sanches

SportFun
ДЕПАРТАМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЇ МИТНОГО КОНТРОЛЮ
ЛИСТ
від 05.02.2010 р. N 09/363-ЕП
Харківській митниці



Про тимчасове ввезення транспортних засобів комерційного призначення
З метою уніфікації підходів митниць до здійснення пропуску на митну територію України транспортних засобів під керуванням резидентів, що ввозяться тимчасово, роз'яснюємо.
Порядок і умови тимчасового ввезення транспортних засобів на митну територію України громадянами визначено статтею 11 Закону України від 13.09.2001 N 2681-III "Про порядок ввезення (пересилання) в Україну, митного оформлення й оподаткування особистих речей, товарів та транспортних засобів, що ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територію України". Зокрема, згідно з частиною першою цієї статті тимчасове ввезення транспортних засобів за кодами 87.01, 87.02, 87.03, 87.04, 87.05 Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності на митну територію України громадянами-резидентами дозволяється терміном до одного року після сплати ввізного мита та інших податків (зборів), передбачених законодавством при ввезенні автомобілів. Цей термін може бути продовжено Державною митною службою України або уповноваженими Державною митною службою України митними органами з урахуванням гуманітарної, наукової, господарської та інших видів діяльності громадян, які ввезли такі транспортні засоби.
Разом з цим, відповідно до статті 13 цього ж Закону, якщо міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що містяться у цьому Законі, то застосовуються правила міжнародного договору.
Згідно з пунктом 2 статті 2 Конвенції про тимчасове ввезення, прийнятої 26.06.90 у м. Стамбулі, до якої Україна приєдналась згідно з Законом України від 24.03.2004 N 1661-IV "Про приєднання України до Конвенції про тимчасове ввезення" (далі - Стамбульська конвенція), не впливаючи на положення Додатка E (Додаток щодо товарів, які ввозяться з частковим звільненням від ввізного мита та податків), режим тимчасового ввезення надається з загальним умовним звільненням від ввізного мита і податків та без застосування ввізних обмежень чи заборон економічного характеру.
Згідно з пунктом "a" статті 5 Додатка C до Стамбульської конвенції для того, щоб можна було скористатись правами на пільги, що надаються цим Додатком, транспортні засоби комерційного використання повинні бути зареєстрованими на території, яка не є територією тимчасового ввезення, на ім'я особи, яка зареєстрована або постійно проживає за межами території тимчасового ввезення, і ввозитись та використовуватись особами, які здійснюють свою діяльність з такої території.
При цьому, пунктом "a" статті 7 Додатка C до Стамбульської конвенції зазначається, що незважаючи на положення статті 5 цього Додатка, транспортні засоби комерційного використання можуть використовуватись третіми особами, які мають належний дозвіл користувача права на тимчасове ввезення і які здійснюють свою діяльність на користь останнього, навіть якщо вони зареєстровані або постійно проживають на території тимчасового ввезення.
Відповідно до пункту "b" статті 1 Додатка C до Стамбульської конвенції "комерційне використання" означає платне перевезення осіб або промислове чи комерційне платне або безоплатне перевезення вантажів.
Пунктом "f" статті 1 Стамбульської конвенції термін "особа" означає як фізичну, так і юридичну особу, якщо інше не передбачене контекстом.
Виходячи з вищезгаданих положень Стамбульської конвенції, можна зробити висновок, що громадянин - резидент України може тимчасово в'їжджати на територію України на транспортному засобі, зареєстрованому постійно у відповідних реєстраційних органах іноземних держав, без сплати будь-яких податків і зборів та без застосування до нього ввізних обмежень чи заборон економічного характеру, за умови, що зазначений транспортний засіб знаходиться у власності (розпорядженні) фізичної (юридичної) особи, яка проживає (зареєстрована) на території іншої держави та використовується в комерційних цілях (платне перевезення осіб або промислове чи комерційне платне або безоплатне перевезення вантажів).
Враховуючи вищевикладене, вважаємо за можливе застосовувати наступний порядок проведення митних процедур під час здійснення митного контролю та пропуску транспортних засобів, зареєстрованих на території, що не є митною територією України, на ім'я особи, яка зареєстрована або постійно проживає за межами митної території України, і ввозяться особами, які мають належний дозвіл користувача права на тимчасове ввезення і які здійснюють свою діяльність на користь останньої та зареєстровані або постійно проживають на митній території України (громадяни-резиденти):
якщо транспортний засіб переміщується порожнім (без вантажу), але водій пред'явив до митного контролю всі нижченаведені документи (використання транспортного засобу можна вважати комерційним, якщо вважати, що перевезення особи (водія) є платним (оплачуваним)):
свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу і посвідчення водія;
документи на право власності та користування транспортним засобом;
документи, що підтверджують правовідносини водія з особою (підприємством, установою, організацією) - власником транспортного засобу (договір на працевлаштування, установчий, засновницький договір тощо);
дорожній лист, виписаний особою, на користь якої громадянин-резидент здійснює свою діяльність, та/або інший документ (посвідчення про відрядження), що свідчить про відрядження водія на митну територію України особою, на користь якої громадянин-резидент здійснює свою діяльність.
Подібна інформація розміщена на офіційному ВЕБ-сайті Держмитслужби .

Директор Департаменту
організації митного контролю А. І. Сербайло
Лист відкликано згідно з листом Державної митної служби України від 16 березня 2011 року N 11/7-10.09/4428-ЕП
 
Зверху